Beoordelingen over Hotel Bliesbrück Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Rubenheimerstraße, 66453 Herbitzheim, Duitsland

#2 van de 3 hotels in Herbitzheim

Vergane glorie

-Zeer ongeintresseerd personeel -Vliegen op ontbijbuffet -Zeer warme en gedateerde kamer -We waren op de motor en dit hotel schijnt erg motorvriendelijk te zijn maar dat zie ik nergens in terug

De ligging is uitstekend

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Leuke locatie.

’s Avonds was er geen verlichting meer in de openbare toiletten. Ofwel hebben ze de schakelaar goed verstopt.

Vriendelijk personeel. Het eten is er heel lekker.

Redelijk

Slechte bediening, verkeerd voorgelicht. Een hoop geld voor wat er tegenover staat.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

voldoende

kamers

gedateerd

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

De Sauna

De kamer die ik had stond de wc te dicht tegen de wastafel Bij andere kamers normaal.

De Sauna

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

De ontvangst was zeer gastvrij en behulpzaam.

De kamer en badkamer stonk, dit na binnenkomst eerst laten luchten. Alles was een beetje gedateerd. De menu keuze was beperkt.

De ontvangst was zeer gastvrij en behulpzaam. Het eten was snel klaar en goed. Voor deze prijs een redelijk hotel.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Zeer vriendelijke gastvrouw, Heerlijk gegeten.

de bedden waren in het appartement wat oud en krakerig. Ook waren de tv's niet aangesloten.

Zeer vriendelijke gastvrouw, Heerlijk gegeten. Bij aankomst zag de gastheer dat we met 3 kinderen waren. Hierop bood hij ons de mogelijkheid om tegen dezelfde prijs onze intrek te nemen in een appartement iets verderop. Daar hadden we met ons gezin heerlijk de ruimte. Erg fijn!

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

De improvisatie van personeel en directie, er waren die week...

Voor wandelaars! let op er zijn midweeks geen restaurants in de buurtdorpen open. Dus vraag een lunch pakket mee.

De improvisatie van personeel en directie, er waren die week ook wielren wedstrijden voor landen teams.Diverse teams verbleven in het hotel, en alles was onder controle.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Goede klantenservice, kwaliteit/kwantiteit eten prima...

Wifi verbinding kon beter.

Goede klantenservice, kwaliteit/kwantiteit eten prima en aandacht voor details zoals kleine attenties in de hotelkamer.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

vriendelijkheid behulpzaamheid

veel lawaai tijdens de nacht van feestvierders en 's morgens om 6 uur van kerkklokken en keukengeluiden

vriendelijkheid behulpzaamheid

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

vriendelijke bediening en goed diner

ontbijtzaal was een beetje rommelig

vriendelijke bediening en goed diner