Beoordelingen over Bockshaut Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kirchstr. 7-9, 64283 Darmstadt, Duitsland

#26 van de 33 hotels in Darmstadt

6,4

6,4

Prima locatie, vergane glorie
    • Standaard Plus Eenpersoonskamer

De kamer was op de bovenste etage. Het was er erg warm, maar er was geen ventilator (eerdere hotels waar ik verbleef boden dit wel.)

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

De ligging zo in het centrum en het feit dat het al zo'n...

Wifi op mijn kamer was matig. Eenvoudig maar goed ontbijt, met niet al te beste koffie en broodjes. Neem gewoon de sneden brood en de thee of fruitsap.

De ligging zo in het centrum en het feit dat het al zo'n oud hotel is en niet een saai niets-zeggend keten hotel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

ligging.

Voordat ik de sleutel kreeg moest ik al betalen. Later bleek dat de rekening ook nog eens doorberekend was naar mijn kreditcard en ik dus dubbel betaalde. Is wel gecorrigeerd maar toch, de nadruk op betalen was erg hoog. Verder was de badkamer erg bekrompen met een douche, toilet en wastafel in een ruimte van 1x1,2 m en nauwelijks 2 meter hoog.

ligging.