Beoordelingen over Holiday Inn Express Bremen Airport Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hanna-Kunath-Straße 5, Neustadt, 28199 Bremen, Duitsland

#14 van de 65 hotels in Bremen

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

De airco maakte veel lawaai daardoor slecht geslapen De volgende dag gemeld bij de receptioniste zij zei dat ze het niet uit kon zetten, maar het kon wel. Op de kamer hing aan de muur een kastje en daar kon je het uitzetten

Kamer was netjes en schoon.

Topverblijf, ideaal voor gezinnen om voor vertrek met vliegtuig te verblijven!

Geen!

Alles was schoon, netjes en keurig verzorgd. Is ideale plek om te overnachten en in alle vroegte ontbijt mogelijkheid! Ander zeer groot pluspunt: op loopafstand van vliegveld. Mooie prijs om als gezin te overnachten!!!

Prima verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De temperatuur op de kamer was erg hoog. De douche was niet erg lekker. We kregen te weinig handdoeken. Het bed was klein. Het ontbijt zou tot half 12 duren, maar om 11 uur was er al bijna niets meer over en om kwart over 11 gingen ze alles opruimen.

Prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Ijsblokjesmachine op de gang.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

het ontbijt was ok, maar ook niet echt uitgebreid.

Het enige wat me eigenlijk tegenviel, is dat je 6 € moest betalen voor "snel internet". Het gratis internet was van heel trage kwaliteit, en in deze tijden betalen voor wat tegenwoordig eigenlijk "normaal" internet is, vind ik er een beetje over.

het ontbijt was ok, maar ook niet echt uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Ontbijt is beschikbaar om 4 uur.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De parkeergarage waar de auto even moest staan kon alleen met cash geld worden betaald. Het hotel heeft geen geldautomaat, zodat je eerst naar het vliegveld moet lopen om te pinnen. Niet zo klantvriendelijk

Ontbijt is beschikbaar om 4 uur.

Prima te doen maar verwacht niet teveel
    • Standaard Kamer

De standaard kamer was heel klein vooral het bed en 1 deken waar er snachts om moesten vechten

De tram om de hoek om snel in de stad bij de kerstmarkt Bremen te zijn.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

prettige accomodatie voor een korte stadsvakantie.

de airco: moeilijk te bedienen en werkt niet goed meer als je het raam hebt open gehad.

ontbijt, complete kamer, vlakbij tramstation, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Niet erg positief.

Erg veel problemen tijdens de check-in en check-out. Blijkbaar heeft Booking.com niet goed gecommuniceerd met het hotel, aangezien niet alle kamers bevestigd waren. Het kostte dan ook erg veel tijd om in en uit te checken. Ook was de airco stuk, wat erg vervelend was. De kamers waren daardoor wel benauwd.

Het ontbijt was prima en de kamers zagen er schoon en netjes uit. Kamers waren erg stil, geen last van auto's of iets dergelijks.

Grandioos!

Niets op aan te merken!

Kamers waren uitstekend,ontbijt had ik meer verwacht maar kwam niets tekort,mayonaise zou er bij mogen want mijn zoontje lust geen mosterd.

Prima hotel voor doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Personeel was onvriendelijk toen we per ongeluk verkeerd geparkeerd hadden. Douchewater liep heel slecht weg, dus mogelijk verstopping.

Locatie was goed. Eten was prima. Kamer was van goede kwaliteit.

Lekker ontbijt;
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Betaald parkeren. Tweepersoonsbed was aan de krappe kant. Kinderen moesten met z'n tweeën op een slaapbank slapen wat super onhandig was. Uiteindelijk een van de kinderen op de grond laten slapen. Kleine kamer.

Lekker ontbijt; 50% van de parkeerkosten worden door het hotel vergoed. Goede koffie.

goed eten, zowel avond als ochtend, en veel keuze.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

goed eten, zowel avond als ochtend, en veel keuze. Uitstekende service van het personeel. Goed geholpen door het personeel van Holiday Inn bij de parkeergarage, waarbij ik in de problemen kwam door de minimale doorrijhoogte.

Voor het parkeren kan gebruik worden gemaakt van een...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Voor het parkeren kan gebruik worden gemaakt van een parkeergarage die zich direct naast het hotel bevindt (€11.20). Deze garage is geen eigendom van het hotel. De parkeerautomaat accepteert echter alleen contact geld...wanneer je dat niet bij je hebt is het dichtstbijzijndste geldautomaat op het nabijgelegen vliegveld (ca. 10 minuten lopen).

Gemakkelijk dichtbij het centrum om even leuk nog even uit...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De bedden van de familiekamer vielen tegen, vooral de slaapbank voor de dochters was ondermaats. De parkeergarage kon wel gebruikt worden tegen betaling dagkaart en de auto aan de weg in parkeerhaven gezet omdat we ook nog even weg wilde en dat kan niet in de garage.

Gemakkelijk dichtbij het centrum om even leuk nog even uit te gaan. Wij hadden alleen een overnachting nodig ivm het halen van de boot naar Noorwegen via Kiel, wij komen zelf uit Brabant Nederland, dus was makkelijk te vinden en weer door te reizen de volgende dag.

Prima restaurant en ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Bij het zoeken van een oplossing voor het feit dat ze het door ons aangevraagde babybedje vergeten waren, was de verantwoordelijke vrij kort en bot. Ander personeel was wel erg vriendelijk.

Prima restaurant en ontbijt.

Fantastisch hotel , zeer vriendelijk personeel !
    • Standaard Kamer

Parking was betalend, zeer hondvriendelijk maar 15 euro per hond per nacht is een beetje duur .

Prachtige kamer ( wij kregen een upgrade naar een appartement ) , zeer vriendelijk personeel !!!!! , lekker ontbijt en avondmaal , TOP hotel !

prima familie kamer voor doorreis en heel goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

dat er voor kinderen niks te doen is (geen speelveld/kamer of tuin) en betaald parkeren

prima familie kamer voor doorreis en heel goed ontbijt wij hadden er geen voordeel bij maar het hotel ligt naast het vliegveld

Erg fijn overnachtingshotel!!!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Was erg warm op de kamer.....climatecontrole deed het niet naar behoren, al melding van gemaakt! Bed prima alleen erg harde kussens!

Erg schoon en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prettige overnachting
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Erg kleine badkamer. Slaapbank voor de kids steken beugels uit. Pijnlijk en niet veilig. Last van rug na 1 nacht slapen.

Mooi net hotel en dichtbij snelweg. Prima voor 1 overnachting. Vriendelijk personeel. Parkeergarage ernaast voor 11 euro via hotel. Grote Mac Donalds in de buurt. Leuk voor de kinderen en goede koffie voor de ouders.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Goed.
    • Tweepersoonskamer met Kitchenette

Hotel heeft geen eigen parking. Je kunt de auto in de parkeergarage zetten naast het gelegen hotel. Deze is echter vrij duur maar je krijg wel korting via het hotel. Betaling is alleen mogelijk met contant geld.

Ligging van het hotel is fantastisch. Binnen 5 min lopen ben je op airport Bremen. En binnen 5 min kun je naar de tram halte lopen. Hier gaat een tram om de 10 min naar het centrum.

Prima hotel voor op doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Prima modern hotel. Goede prijs kwaliteitverhouding. Betaald parkeren in afgesloten garage (optie). Uitgebreid ontbijt. Slaapbank was keurig opgemaakt voor de twee kinderen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

• Standaard Kamer

Het tweepersoonsbed was veel te klein.

Twee enkele bedden ipv een dubbelbed was een goede wissel. Een tweepersoonsbed is alleen geschikt voor 2 kleine personen...

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Ontbijt eenvoudig, maar prima!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer was wel aan de kleine kant met 4 personen. Bij het uitklappen van de bedbank kon je er net omheen. Verder werd het 's nacht erg warm. Maar voor een nacht te doen.

Ontbijt eenvoudig, maar prima! Verder lekker rustig en totaal geen overlast van (vlieg)verkeer gehad.

het was heel dicht bij het vliegveld, waar we 's morgens...
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

het was heel dicht bij het vliegveld, waar we 's morgens naar toe konden lopen, met de koffers. Er was al heel vroeg een zeer uitgebreid en goed ontbijt mogelijk.

Schone en redelijk rustige kamer.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Personeel aan balie bij binnenkomst erg kortaf. Te weinig personeel in restaurant waardoor lange wachttijd. Bij ontbijt waren alle tafels bezet, dus weer wachten.

Schone en redelijk rustige kamer.

Primal hotel om Bremen te bezichtigen en tussenstop Naar denemarken
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het uitklapbed was voor de kinderen van drie en Zes minder geschikt door metalen beugels van het frame, echter met overschot aan handdoeken en Kussens opgelost

Superschone Kamer, geluidsarm, vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt

Super hotel voor een tussenstop.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Bediening in het restaurant was wat sloom. Er stond natuurlijk schnitzel op de kaart, daar hadden we ook best trek in. Maar er waren geen schnitzels, nog nooit meegemaakt in Duitsland.

Kamer was netjes. We hadden een familiekamer geboekt en sliepen er met onze 2 kinderen. De slaapbank was al keurig uitgeklapt en opgemaakt. Hierdoor was de kamer verder wel wat krap maar voor een overnachting als tussenstop helemaal prima. En we gingen met een goed gevulde maag weer op pad want het ontbijt was super!

Goed hotel, niet klantvriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Zowel het personeel bij de receptie als in het restaurant waren niet klantvriendelijk. Bij de receptie moesten we 10 minuten wachten zonder duidelijke reden. De receptionist liep eerst weg bij de balie zonder een woord te zeggen. Gelukkig kwam hij nog terug en werden we daarna wel geholpen. Bij het restaurant wederom niet welkom geheten, na lang wachten kregen we de kaart, maar we hebben nooit drankjes en eten kunnen bestellen, want na 20 minuten vergeefs wachten zijn we maar naar de Mc Donalds gelopen. Als het druk is kan ik zeker begrip hebben voor en wat langere wachttijd, maar niet als er twee man personeel op maximaal 6 bezette tafeltjes loopt en ze allerlei andere dingen doen dan op de klanten letten.

Prima locatie, schone kamer.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

• Tweepersoonskamer met Slaapbank

De bedbank! Alleen geschikt voor kleine kinderen. Absoluut niet geschikt voor oudere kinderen of volwassenen!

Prima hotel dichtbij de luchthaven. De auto in de parkeergarage alvast gezet. Geen last van geluid van het vliegverkeer.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

ontbijt al vanaf heel vroeg sochtends.
    • Standaard Kamer

gratis wifi is traag. Geen optie voor lunch in het hotel of in de buurt. geen keuken na 22:00 uur. Parkeren is niet gratis

ontbijt al vanaf heel vroeg sochtends. schone mooie kamers. vriendelijk personeel!

Locatie is uitstekend, geen geluidsoverlast van vliegveld.
    • Tweepersoonskamer met Kitchenette

We hadden een vierpersoonskamer; de kinderen sliepen op een bedbank van maar matige kwaliteit, dit kan echt beter.

Locatie is uitstekend, geen geluidsoverlast van vliegveld. Groot pluspunt is het openbaar vervoer praktisch voor de deur, je bent zo op de Kerstmarkt !

Goed hotel met goede ligging tov het centrum
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

We hadden voor 2 volwassen en 2 kinderen 11 en 16 geboekt. De kamer had een 2 persoonsbed ( vrij klein ) en een slaapbank. Ligcomfort op de slaapbank was vreselijk en eigenlijk te klein voor de kinderen.

Ligging ten opzichte van het centrum was goed. Ontbijt was prima

Verblijf was aangenaam.
    • Standaard Kamer

Tijdens het ontbijt hebben we aan de bar moeten zitten vanwege de drukte.

Kamers waren goed, ondanks dat je vlak bij het vliegveld zit heb je er totaal geen last van.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Hier boeken wij niet nog een keer.
    • Standaard Kamer

Onze tegenvallers; enorm chagrijnig en onvriendelijk personeel, nadat we niet kregen wat we geboekt hadden werd er gedaan alsof we niet zo moesten zeuren, de parkeergelegenheid was vol en we moesten de auto maar even op 15 minuten lopen neerzetten, om een cocktail vragen (die gewoon op de kaart stond) was eigenlijk te veel gevraagd, ontbijt oké maar erg gewoontjes, klein tweepersoons bed met voelbaar spiraal matras

Het uitchecken beviel ons nog het beste.

Hotel met goed/standaard ontbijt en tram naar centrum (kerstmarkt) dichtbij!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Slaapbank was smal, we hadden toch 4-persoonskamer geboekt. Verder was de kamer ook erg klein (groot genoeg voor ons gezien het feit dat we er alleen hebben geslapen). Ook was het erg warm, je kon de temperatuur niet lager zetten en raam open doen was eigenlijk geen optie ivm geluidsoverlast (maar wel gedaan want was met 4 pers op de kamer echt veel te warm).

*Het hotel was prima om van daaruit naar kerstmarkt te gaan. Tramhalte was vlakbij en tram rijdt regelmatig. * De (bad)kamer was erg schoon!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Kerstshoppen
    • Standaard Kamer

Eetzaal te klein. Niet iedereen paste erin. Niet iedereen bed lag even fijn.

Ontbijt was goed Kamers waren mooi. Makkelijk openbaar vervoer (10 min met tram) lekker centraal Gezellige lounge waar je kan zitten.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Top verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De prijs van een glas rode wijn is abnormaal duur! 6.50! Dit weerhoudt mij er van weer aan de bar te gaan zitten. Jammer

Fijne bedden, heerlijk ontbijt. Superaardig personeel. Dichtbij tramnetwerk!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

-hadden een kamer geboekt met 2 aparte bedden maar kregen er een met 1 bed en 1 bedbank. De bedbank is niet geschikt om op te slapen. - temperatuur kamer slecht regelbaar

ontbijt vlakbij terminal goede voorzieningen

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Schoon hotel, maar verder matig.
    • Standaard Kamer

De standaard kamer is mega klein. Geen minibar, geen bad. Door de 'sluisdeur' naar de buur-kamer hoor je s nachts andere gasten hoesten enz. Op donderdag middag komt de nieuwe voorraad binnen. De kans op een drankje aan de bar is dan nihiel. Tijdens het ontbijt worden de bloemstukjes op tafel bijgewerkt.

De kamers zijn heel schoon.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Prima hotel voor 1 nacht

Geen roerei bij het ontbijt. Jus orange was lauw en koffie niet sterk genoeg.

De kamers waren schoon en netjes. Goed formaat. Geen last van vliegtuigen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Parkeren kan alleen met cash betaald worden.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Parkeren kan alleen met cash betaald worden. Als je geen cash geld bij je hebt moet je naar de geldautomaat lopen!! 500 meter op het vliegveld! Beetje ouderwets!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

• Tweepersoonskamer met Slaapbank

De bedden waren niet mijn soort maar ja dat is smaakverschil.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en diner waren voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

leuk hotel, lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Parking van het hotel stond vol, we moesten op straat parkeren. Van 19u tot 8u 's morgens gratis, maar moesten ons haasten om dan vlug geld in de automaat te gaan steken.

leuk hotel, lekker ontbijt. Kamers zijn verzorgd en net. Hotel ligt wel direct aan de luchthaven. Wij vonden dat zelf niet erg

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

OK voor nachtje op doorreis
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Matras was vrij hard en voor ons niet comfortabel.

Kamer en ontbijt zeker OK. We hadden bij boeking een babybed gevraagd en dat stond gedekt klaar bij aankomst, evenals de slaapbank.

Zeker voor herhaling vatbaar

Helaas is de hondentoeslag erg duur per dag Er wordt gezegt dat dit is voor extra reiniging kamer na mijn bezoek is , maar waarom moet ik deze toeslag 2 a 3 x betalen bij 2 of 3 honden ..en per dag ? terwijl de kamer niet tussendoor wordt gereinigt bij 2 of meer dagen verblijf ? .de extra reiniging betaal ik toch ook al bij 1 hond , kamer wordt niet 3x schoongemaakt

Prettige ruime kamers , leuke verrassing voorde hondjes in vorm van een kluifje , prima ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Was voor ons een tussenstop daardoor prima te doen.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het parkeren viel tegen. De parkeergarage naast t hotel konden we geen gebruik van maken. Moesten naar een verderop gelegen garage, lastig met je spullen

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamer was ruim en dat terwijl we er met z'n vieren moesten slapen.

- vriendelijke bediening
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

- overdekte parking was volzet - matras van het 2 persoonsbed was klein en hard ; het sofabed voor de kinderen was niet voorzien van beddek

- vriendelijke bediening - prima ontbijt

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

prima tussenstop
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

parkeergarage is duur, en je moet wel bij uitchecken aangeven dat je gebruik maakt van de garage anders krijg je geen korting en o ja die automaat accepteert geen kaarten!!! alleen cash. en wisselen in hotel kan ook niet.

locatie is goed, vlakbij vliegveld en snelweg, Centrum was vlakbij. Voor ons een tussenstop ivm lange rit. Maar echt een prima hotel ook voor zakenlieden

de plek
    • Standaard Kamer

de bedden mogen groter twijfelaar is wel beetje uit de tijd, parkeren van de auto en had meer van ontbijt verwacht

de plek

De bardame was zeer vriendelijk.
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was niet zo uitgebreid.

De bardame was zeer vriendelijk.

De bedden.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De bedden. 140voor 2 personen (twijfelaar) gelukkig hadden we de bedbank nog in gebruik

Erg fijn hotel.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

De bedden waren erg hard

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een heerlijk ontbijt!

• Standaard Kamer

Fantastisch hotel. Vriendelijk personeel, airco en heerlijke bedden, kamer was schoon en heel rustig.

Goed overnachtingshotel

Dicht bij de luchthaven

Prima hotel voor kort bezoek aan Bremen.

Geen min puntje

Prima hotel voor kort bezoek aan Bremen. Alles in orde en ontbijt prima

Stilte, hygiëne, vriendelijkheid

Ontbijt, matras

Stilte, hygiëne, vriendelijkheid

Prima Hotel.

Het ontbijt was prima.

Een prima hotel.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Een prima hotel. Vlakbij het vliegveld en met de tram binnen 10 minuten in het oude centrum. Het ontbijt is uitstekend.

Prima hotel om een paar daagjes Bremen te bezoeken.

Centrum met tram makkelijk te bereiken. Goed ontbijt.

Prima verblijf voor kort bezoek stad.

Kamer goed en schoon

Tram verbinding met centrum

Geen zwembad, sauna of fitness faciliteiten

Tram verbinding met centrum

Wij waren op doorreis naar Berlijn.

Het ontbijt had iets beter kunnen zijn.

Eenvoudig ontbijt. Prima ligging bij het vliegveld. Mooie en zeer schone kamers.

Prijs vs kwaliteit, ligging, modern
    • Standaard Kamer

Geen fitness ruimte, druk bij ontbijt/organisatie

Prijs vs kwaliteit, ligging, modern

Supper

Supper

Het verblijf was goed

2 persoons bed was beter geweest

Het ontbijt was top

Aangenaam verblijf en vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer

Goede locatie, openbaar vervoer om de hoek. Uitgebreid ontbijtbuffet en schone kamers

• Tweepersoonskamer met Slaapbank

Regelen van de airconditoning cq temperatuur werkte niet.

Alles goed schoon en nieuw.

OK PRIJS/KWALITEIT

Parking

Het onbijt was goed en voldoende uitgebreid.

Perfect verblijf om volgende dag het vliegtuig te nemen, 5 min lopen vanaf vliegveld.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Mooie ruime kamer en prima ontbijt!

Smalle bedden

Ligging bij vliegveld

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Avond eten was van Prima niveau, ontbijt was goed.

Avond eten was van Prima niveau, ontbijt was goed. Kamer schoon en confortabel

Gewoon goed...als reisleider veel slechtere accommodaties gezien voor meer geld. Hier niks mis mee

Erg zakelijk en wat kille inrichting. Bar aanwezig maar leek wat op afhaal centrum.

Ondanks luchthaven hotel erg rustig

Te smalle 2 persoons bedden.
    • Tweepersoonskamer met Slaapbank

Te smalle 2 persoons bedden. Véél te warm op de kamer en niet regelbaar!!

goede prijs kwaliteit

de locatie