Beoordelingen over Best Western Hotel Bremen City Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bahnhofstrasse 8, Mitte, 28195 Bremen, Duitsland

#40 van de 65 hotels in Bremen

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De eenpersoonskamer nr 224 was aan een smalle binnenplaats,...
    • Comfort Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamer nr 224 was aan een smalle binnenplaats, dus weinig licht. En toen iemand om 5 uur s'ochtends zijn radio keihard aanzette, galmde het helemaal rond. Ik raad deze kamer af.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Centraal gelegen hotel met goede faciliteiten
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers zijn wat klein (wel schoon) en afhankelijk van de plaats waar de kamer zich bevindt, kan het gehorig zijn met verkeer en uitgaanspubliek.

Centrale ligging, dichtbij het centrum van Bremen en ook gunstig gelegen ten opzichte van het station. Goede ontbijtfaciliteiten met uitgebreid buffet. Snelle in- en uitcheckprocedure bij de receptie.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Centraal gelegen hotel met goede faciliteiten

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prima ligging op loopafstand Altstadt en Hauptbahnhof Bremen

Kwamen om 13.00 uur aan on het hotel. Onze oorspronkelijk geboekte kamer was nog niet gereed maar na een intern telefoontje int kregen we direct een andere prima kamer die wel beschikbaar was. Prima service !

Prima overnachting in centrum Bremen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Aan straatzijde komt tram voorbij. Met raam open slapen gaat, echter in de ochtend word je vroeg wakker :-) met ramen dicht, is het erg stil. Badkamer wordt erg nat bij douchen.

Ligging in centrum. Ontbijt. Vriendelijk personeel. Bij receptie is kaart verkrijgbaar om tegen gereduceerd tarief te parkeren.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader als je een citytrip Bremen doet

Behoorlijk geluidsoverlast, maar dat kan gebeuren midden in de stad. Het was buiten 30°, kamer heeft geen airco. Wel een ventilator.

Uitstekend ontbijt. Vriendelijke service. Afsluitbare ruimte aanwezig om fietsen te stallen. Centraal gelegen vlakbij station en centrum. Kamer en sanitair waren goed schoon. Mini koelkast aanwezig waar je een flesje etc. in koel kunt houden.

goed ontbijt

zeer krappe lift - zeer krappe douche - zolderkamer die zeer warm was en een ventilator die veel lawaai maakte. gelukkig werd die de tweede nacht op verzoek vervangen.

goed ontbijt

waren gelukkig niet de hele tijd in het hotel

De ligging van de kamer. De kamer grensde aan de weg kant. Op zich niet heel erg als het niet warm is, nu konden de ramen wel open maar dat is niet handig met een kind wat moet slapen met herrie. Daardoor was het echt bloedheet en de bedden waren niet echt juh van het

de ruimte van de kamer was op zich wel het beste

De kamer was ruim en netjes.

De matrassen waren erg hard.. En met warm weer wordt het in de kamer ook heel warm en is het slecht te ventileren.

De kamer was ruim en netjes. Het ontbijt was goed en uitgebreid. De locatie is super!

Aanrader, zowel het hotel als de stad.

De ligging was perfect, vlakbij het station en vlak bij het centrum. Het geluid van het verkeer was door de goeie ramen niet storend, alleen de 1e nacht veel geschreeuw op straat, bij de receptie heb ik een setje goede oordoppen kunnen krijgen daarmee was het probleem goed opgelost. 2e nacht de oordoppen niet nodig gehad omdat er toen geen geschreeuw in de straat was.

Schone ruime kamer, goed ontbijt. Perfect ligging in de stad

Ruim voldoende.

Vreemd dat ze een kopie van je paspoort eisten. Niet meer van deze tijd als Europeaan. Bij navraag bleek het beleid van het Hotel. Kan echt niet!! Wij hebben die ervaring niet in andere Best Western Hotels. Shame!

Goed Hotel voor een overnachting/zakelijke trip. Dicht bij centrum. Parkeren wel wat omslachtig in een nabijgelegen (zeer krappe) parkeergarage. Dicht bij het Centraal Station en midden in winkelgebied met eetgelegenheden. Uitstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Nooit meer!

Staat van onderhoud. Meubilair voor een deel beschadigd. (Bad)kamer had enig cosmetisch onderhoud nodig. Lift te weinig capaciteit voor aantal gasten. Personeel receptie correct maar vooral met zichzelf bezig. Géén airco: temperatuur in kamer boven 30 graden. Prijs: 347,55 euro per nacht (4 overnachtingen)!!!

Ontbijt was prima. Personeel in ontbijtzaal correct én vriendelijk. Kamer en badkamer ruim. Locatie perfect.

Mooi centraal gelegen hotel, dicht bij centraal station, en city centrum op loopafstand.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Simpel hotel, maar voor de prijs die per nacht gevraagd word is het een uitstekend hotel voor een kort verblijf zakelijk of als je op doorreis bent. Kamers klein, maar keurig schoon en je krijgt naast wat lekkers op je kussen een gratis flesje water.

Een verouderd hotel met ook wat nieuwere kamers, dus let op wat je krijgt!

sfeer, bedden, badkamer

Terug in de armoedige jaren tachtig, maar dan in een spiritueel centrum. Of een tehuis voor ouderen. Wat een armoe. Grenen fineer. De kamer zag eruit als in een verzorgingstehuis. De badkamer was zo klein dat je er niet eens kon omdraaien en dan ging de deur ook nog eens naar binnen toe open. Het bed was verstelbaar maar ging niet terug naar de normale positie en er is geen airco en enkele lichten waren stuk en werden ook niet gemaakt. We hebben wel een andere kamer gekregen de volgende dag. Deze was wel naar verwachting. Ook geen airco maar een goed bed en een normale badkamer.

Kamer is gedateerd.

Kamers komen niet overeen wat getoond wordt, ook de genoemde 26 m2 voor onze kamer is aan de krappe kant

Kamer is gedateerd. Badkamer is gerenoveerd en is prima in orde. Het geheel is wel schoon.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Uitstekend voor een kort verblijf.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Inrichting van kamer en ontbijtzaal is strak en wit, een klein beetje kleur of versiering zou het wat minder steriel maken.

Prima ontbijt met heerlijk veel broodsoorten en beleg.

Mooi hotel, prima ontbijt en ideale locatie

We waren met 6 personen wat het bemoeilijkte voldoende plaats te vinden bij het ontbijt. De lift was zaterdag aan het einde van de middag stuk en zondag bij vertrek nog niet gemaakt. Vervelend als je een baby met kinderwagen hebt. Kamers vrij gehorig

Mooie locatie, alles dichtbij! We hadden comfortkamers geboekt. Babybed stond klaar toen we aankwamen. Heerlijk grote kamer! Ontbijt was prima. Altstad erg dichtbij evenals leuke eetgelegenheden. Leuk hotel voor een weekendje weg!

Er had iemand op de gang gerookt waardoor ik een rooklucht in een deel van mijn kamer had.

Het was goed schoon, Dichtbij het centrum en het oude gedeelte. Je hebt een Parkeergarage iets verderop in de straat, en die is goedkoop.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goed hotel voor een stedentrip naar Bremen
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers aan de voorkant zijn qua verkeer (de tram die langs rijdt) best wel gehorig, als je lastig slaapt is het wellicht handig om een kamer aan de achterkant of binnenplaats te vragen. Het bed was wat aan de harde kant.

Gunstig geprijsd Gunstig gelegen op loopafstand van station en centrum (er tussenin) Uitgebreid en goed verzorgd ontbijt Vriendelijkheid personeel

Mooie plek voor een paar dagen Bremen.

Het matras was voor mij aan de harde kant, Mijn partner had daar geen last van.

Net hotel, goede locatie, voorkomend personeel. Het ontbijt was prima verzorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima voor een kort stads bezoek.

Hotelkamers aan de straatzijde erg gehorig. In het weekend(tijdens kerstmarkt periode) de hele nacht schreeuwende mensen die naar het station lopen.

Hotel ligt op loop afstand van het centrum. Prima ontbijt.

Het hotel is dichtbij het station en je bent ook binnen 5...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel is dichtbij het station en je bent ook binnen 5 minuten in het centrum. Ik sliep op de derde verdieping, straatkant. Geluidsoverlast van buiten viel gelukkig mee. Alleen mensen die erg hard op straat schreeuwen zijn hoorbaar. Het ontbijt is ook uitgebreid en er zijn genoeg zitplaatsen. Met uitchecken kan je je koffer achterlaten in een afgesloten hok.

Heerlijke accommodatie tijdens ons bezoek aan de kerstmarkt.

Het straatlawaai en er stonden erg weinig glazen in de kast.

Het was een prima ontbijtbuffet en we kregen een upgrade naar een prachtig en ruim appartement. We waren met de trein en het is op steenworp afstand van het station en loopafstand van het centrum. Ideaal om de kerstmarkt te bezoeken.

Auto moet een straat verop tegen betaling van een gereduceerd tarief geparkeerd worden geen parkeerplaats van het hotel zelf.

Schoon, rustig, netjes, warm, lekker eten

Voor herhaling vatbaar.

We konden in eerste instantie niet met zijn drieën aan een tafel ontbijten maar de zeer vriendelijke gastvrouw zorgde ervoor dat dit werd opgelost. Top geregeld.

Goed ontbijt en prima kamer.

Voor ons een 10

Eigenlijk geen minpunten. Zelfs koffie of thee zetten was mogelijk op de kamer.

Dit hotel ligt erg centraal.Het station en centrum op kleine afstand.De parkeergarage dichtbij was vol maar iets verder plek genoeg.(AM Wandrahm) En het parkeren kost maar 7 € per 24 uur! En een zeer uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prima hotel voor een stedentrip

Vriendelijkheid van het receptiepersoneel, niet echt gastvrij maar puur zakelijke afhandeling. Overige personeel vriendelijk.

Nette, ruime en schone kamer. Het ontbijt is prima. Parkeren kan in de parkeergarage tegen gereduceerd tarief en ligt op 2 min. loopafstand van het hotel. Het hotel ligt op loopafstand (ca.5 min.) van het centrum.

Fantastisch !!

Niets. Prima hotel.

Hotel ligt mooi bij het centrum. Ook het parkeren was dichtbij het hotel. De kamer was netjes en voorzien van alles wat men nodig heeft. Prima ontbijt. Hotel zou ik anderen aanbevelen.👍👍

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima hotel voor een goede prijs vlak bij de oude stad.

Drie van de vier kussens waren te slap en te leeg om kussen te zijn. Door de verbouwing was het wel even zoeken naar de eetzaal e.d. De eetzaal was rond 9.00 uur erg vol en druk.

Prima hotel vlak bij de oude stad, met grote en verzorgde kamers, met apart zitgedeelte. Prima sanitair en een stille kamer. Bedden zonder boxspring liggen wel goed. Ontbijt is prima en redelijk veelzijdig. Parkeren kan voor weinig in het parkhaus vlakbij.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Had een appartement alle kamers bezet, zeer ruim - ontbijt...
    • Appartement

Vriendelijkheid van balie personeel

Had een appartement alle kamers bezet, zeer ruim - ontbijt uitstekend -hotel arrangement met parkeer garage nabij was zeer goed - personeel correct, kon vriendelijker.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Mooie ruime kamer, dicht bij het centrum

Om 4.45 uur stond er een vrachtwagen rolcontainers (volgens mij de was) uit te laden dit duurde vrij lang en dit was erg gehorig. Wij zaten in een comfort kamer A18.

Mooie ruime kamer, dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 4 november 2017

👍

Geen bemerking.

Kamer zeer ruim en netjes. Ondanks kamer aan hoofdstraat en net boven de ingang van het hotel was het er stil en rustig. Geen geluidsoverlast. Het ontbijt was zeer uitgebreid, goed gepresenteerd, en lekker.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ik zou deze accomodatie nooit meer kiezen vanwege de herrie

Het was een prima kamer en ontbijt goed. Ik heb alleen geen oog dicht gedaan, de hele nacht tot wel 7 uur 's ochtends geschreeuw en herrie van mannen/daklozen in de straat. Het is een enorme lawaaierige locatie.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ons verblijf is ons goed bevallen.

Wij hadden graag een handgreep/wandbeugel bij het bad/douche gezien. De in/uitstap vereist nogal gymnastische bewegingen. Niet zonder gevaar van uitglijden.

Zeer ruim appartement. Prima ontbijt. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prettig verblijf.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Dichtbij openbaar vervoer en niet ver van het centrum. Ideaal als je alle kanten van de stad op wilt. Verder was het personeel erg vriendelijk en alles was netjes verzorgd, van ontbijtbuffet met ruime keuze tot aan het schoonmaken van de kamer. Geen spijt van deze keuze gehad.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Vriendelijk personeel.

Standaard kamer is wel erg klein. Ruimte van de zijkanten van het bed tot aan de muur/kast was nog geen meter. Gelukkig waren wij er maar voor 1 nacht en hadden wij niet veel spullen mee.

Vriendelijk personeel. Het ontbijt had een ruim assortiment. Hotel is dichtbij het centraal station en een paar 100 meter lopen van het centrum.

Goed onderkomen voor kort stedentripje.

Receptie zag er ongezellig uit. Niet uitnodigend. Meeste personeel ongeinteresseerd.

Ontbijt was goed. Kamer aan achterkant. Prima. Aan voorkant ging snelweg vlak langs hotel en de straat vóór het hotel lag open. Nieuwe tramsporen.

Hoewel gelegen in het centrum van de stad, dichtbij het...

Hoewel gelegen in het centrum van de stad, dichtbij het station, was er een makkelijk toegankelijke opbergruimte voor de fietsen en de mogelijkheid om de fiets een onderhoud te geven.

het hotel voldoet maar niet meer dan dat.

de bevoorrading van het ontbijt !!!!!!!

KAMER WAS NET. ONTBIJT WAS OP ZICH UITGEBREID, MAAR ONBEGRIJPELIJK DAT DE CROISSANTS EN BEPAALDE BROODSOORTEN REEDS OP WAREN OM 8U 'S MORGENS!!!!!!!TERWIJL ER KAN ONTBETEN WORDEN TOT 10U OF 11U!!!!

Ruime kamer in uitgangsgebied

We hadden een appartement als hotelkamer . Zeer ruim met alle faciliteiten .Het hatelijk kwam tegemoet in de parkeerkostem. Het hotel ligt midden in het centrum. We komen terug en hopen op dezelfde kamer

Top, hotel!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Enige minpunt , mijn uitzicht was op een stel afzuigkap, kabel dingen.

Alles, goed ontbijt, schone kamers, koelkast op de kamer niks erin, maar zo kon je wel spullen koel houden. WiFi top.

Prima, voor herhaling vatbaar.

Prima locatie. Parkeren op minimale loopafstand (100 meter) tegen gereduceerd tarief. Centrum op paar minuten lopen afstand. Nette kamers, prima ontbijt. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

100% tevreden

Het foutje bij de reservering van de verblijfkosten op de kredietkaart. Maar dat werd ruimschoots gecompenseerd. Dus eigenlijk draaide dat zelfs uit op een meevaller. Het uitzicht op... weinig of niets.

Wij kwamen in het bijgebouw terecht. Maar daar zaten we wel in een reuzengrote en nieuwe studio met bed, badkamer, aparte zitruimte met keukenlavabo. Alles in het zeer groot. Vermoedelijk kregen we een upgrade omdat er een fout werd gemaakt bij het aanrekenen/reserveren op de kredietkaart (zonder gevolgen echter op de aanrekening). Super ontbijt. Het personeel was supervriendelijk en hulpvaardig. Ruim kluisje, veel opbergkasten. We zetten de wagen in de parking aan het station en dat viel zeer goed mee qua afstand, prijs en breedte parkeerplaatsen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goede plek vlakbij centrum en openbaar vervoer

In het appartement waren borden, kopjes, pannen enz, maar geen bestek. Dus echt koken en daar eten kon niet

Het ontbijt was heerlijk. We hadden een appartement

Prima hotel, wat je ook mag verwachten van een hotel.

Dat ze ons vergeten te vertellen waren dat we een kortingskaart voor de parkeergarage konden krijgen.

Een hotel wat je van een hotel mag verwachten. Prima kamer, netjes en schoon. Gratis wifi, zodat je ook op internet kunt.

voor een nacht vond ik t prima te doen

klein badkamertje terwijl de ruimte ervoor met kast en al veel groter waren en er is geen bar voor ietwat vertier in de avond

ontbijt was prima maar mistte de wlbekende toetjes. verder heel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Netjes hotel voor een goede prijs
    • Comfort Eenpersoonskamer

Netjes hotel voor een goede prijs, midden in het centrum van Bremen, makkelijk bereikbaar en genoeg eetgelegenheden in de buurt, kamers zijn netjes het is een klein beetje gehorig maar niet overdreven

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Prima hotel voor een paar dagen Bremen

Vooraf aangeven dat je in de verbouwing zit zou netter geweest zijn. Het zit aan een drukke straat richting station.

Een gemiddeld goed hotel met prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

We hadden een extreem grote kamer (kamer 432) eigenlijk...

Het weer...

We hadden een extreem grote kamer (kamer 432) eigenlijk waren het 3 ruimtes. Heel prettig met koelkastje en kookplaatje. Ontbijt erg goed en uitgebreid! Ligging zeer centraal!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Zeer aangenaam verblijf, kom zeker vaker terug.
    • Standaard Eenpersoonskamer

2e keer dat ik verbleef op deze locatie. Vorige verblijf was al goed, dit verblijf nog beter door een gratis upgrade naar twee persoons kamer terwijl een eenpersoonskamer was geboekt. Personeel is zeer vriendelijk en ontbijt uitgebreid en zeer lekker.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Aangenaam verblijf in een hotel waar prijs en kwaliteit goed in verhouding staat.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De handdoeken zijn echt aan vervanging toe. Helaas is s'morgens een uurtje uitslapen er niet bij, de gangen zijn zeer gehorig waardoor het vanaf 7.00 uur door het uitchecken van overige gasten niet meer mogelijk is te slapen. Echter s'avonds hier geen problemen mee gehad en heerlijk geslapen!

Zeer vriendelijk personeel, centrale locatie tegenover het station. Comfortable kamer, klein maar alles is aanwezig en schoon. Gratis en goed Wifi.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Ik betaal altijd met mijn bankcard maar het hotel heeft als...

Ik betaal altijd met mijn bankcard maar het hotel heeft als polaci dat ze de creditcard altijd gaan belastten zogenaamd omdat dit goedkoper is terwijl de prijs op hun eigen site net zo hoog is.. Dit vind ik wat minder

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Ontbijt is uitstekend, ruime kamer en fijne badkamer.

Personeel mag wel wat vriendelijker. Locatie is niet echt mooi. Wel dicht bij het centrum. Straat en tram zijn goed hoorbaar in de kamer.

Ontbijt is uitstekend, ruime kamer en fijne badkamer.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

een aanrader,voor die mensen ,die 3 dagen de Kerstmarkt wilden bewonderen .

We hebben er prima door geslapen,doch het lawaai en gegier van de tram ,die voor de deur langs rijdt,is misschien over 5 jaar tot het verleden,

De kamer keurig netjes,goede bedden,uitgebreid ontbijtbuffet,nette bediening maw perfect

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima ontbijt zeer uitgebreid

Het electrisch verstelbaar hoofdeind klapt zonder te bedienen naar beneden, was best schrikken. Slechte hoofdkussens op bed. Voor een 2 persoons kamer maar 1 redelijke stoel , en 1 hoge stoel niet echt comfortabel .

Prima ontbijt zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Alles prima!

Weinig wandcontactdozen om bijv. telefoon te laden.(tenminste in onze kamer!) Verder alles super

Alles prima! Prijs kwaliteit verhouding helemaal super

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Herrie

Geen oog dichtgedaan door het lawaai van de straat. De hele nacht trekken groepen schreeuwende dronken jongeren voorbij. Las bij het uitchecken dat het hotel gratis oordoppen beschikbaar stelt dus het is een veel voorkomend probleem. Jammer de rest was prima, maar voor ons nooit méér.

Keurige gerenoveerde kamer ideale ligging tussen station en binnenstad en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Prima hotel voor zakenreis en citytrip van twee dagen.

Het eenpersoonsbed en dekbed te kort. Ondanks vraag aan rustige kant van het hotel, toch aan de straatkant geslpaen, door het lawaai met raam dicht geslapen en dat was veel te warm. Dekbed tweepersoonskamer ook te warm en te kort.

Ontbijt zeer goed, ligging centraal, Ruime slaap- en badkamer, beiden erg schoon. Matrassen goed. keus uit twee verschillende kussens.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Ligging, centrum op loopafstand,

Geen airco

Ligging, centrum op loopafstand,

Geen "buitenplek"

Vlak bij het station en het centrum, daarnaast een...
    • Comfort Eenpersoonskamer

Vlak bij het station en het centrum, daarnaast een afgelosten ruimte om de fiets te kunnen stallen.

Heerlijke douche en goede bedden

Heerlijke douche en goede bedden

Goed voor fietsers

Geen mooie entree

Fiets is heel goed te stalken

Prima hotel in het centrum van de stad.

Functionele nette kamer, fantastisch ontbijt op wandelafstand van het oude centrum van de stad.

Het hotel is heel goed gelegen, op wandelafstand van het...

Het hotel is heel goed gelegen, op wandelafstand van het centrum. Parking in de buurt van het hotel.

• Appartement

uitzicht

goed ontbijt, bereikbaarheid

Netjes
    • Standaard Eenpersoonskamer

Alles op het laatste moment geregeld kon er gelijk in.

ontbijt was zeer goed .

was een hele kleine badkamer . gordijnen waren niet proper. uitzicht was iets minder

ontbijt was zeer goed .voldoende .alles werd goed aangevuld

Prima lokatie vlak bij station en hartje Bremen

Bed was erg hard

Goede gelegen lokatie en lekker ontbijt

Waren 3 geweldige dagen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Goed hotel, ontbijt, buurt, mensen

Bed was doorgelegen

subliem!

Ik miste nog één zeteltje Microgolf ontbrak Tram passages. Toch onrustig

Ruim ontbijt Zitruimte in de kamer Badkamer

Het dekbed was wel erg kort.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Hotel Bremen City