Beoordelingen over Brückenkopf - Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Brückenkopf 1, 06888 Lutherstadt Wittenberg, Duitsland

#27 van de 33 hotels in Lutherstadt Wittenberg

• Beoordeeld op: 27 september 2018

On proffessioneel bekrompen personeel
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn metgezel nl mijn zoon is gehandicapt en is af en toe niet zindelijk ,zoals de eerste nacht. De volgende dag maakten zij veel heisa en deelde mij mede dat ik euro 100 voor vervanging van het matras en euro 35 voor schoonmaakkosten. Toen ik duidelijk maakte dat ik niet zo maar met dat bedrag over de brug wou komen en dat wij tot een vergelijk moeten zien te komen. Zij beweerden dat zij in december vorig jaar euro 100 hadden betaald voor het matras . Ik bracht naar voren dat het matras al een seizoen is gebruikt en dat de huidige waarde ongeveer 80 euro bedraagt Ook wierp ik tegen dat schoonmaakkosten na een bezoek toch zowiezo gemaakt moesten worden en het matras niet meer schoongemaakt hoeft te worden want wordt vervangen. Hier gingen ze totaal niet op in. Ongeveer om 3 uur in de middag kwamen 2 agenten op de kamer en bracht ik bovenstaande argumenten naar voren. Evenals de hotelmanager eerder gingen zij niet in op mijn verweer en moesten wij onze spullen pakken . Als ik niet betaalde zou ik beboet worden en zou dat via de Nederlandse politie lopen , waardoor ik uiteindelijk nog meer zou moeten betalen Dus moest ik wel Euro 135 voldoen. Bovendien had ik reeds de komende nacht betaald nl euro 60. Dus mijn strop was totaal euro 195. Ik mocht niet meer blijven. Ik was zo pisnijdig dat ik mij voor nam zo snel mogelijk naar Nederland te rijden (11 uren) en kwam om 3 uur smorgens vroeg aan. Denk niet dat ik voorlopignog in Duitsland kom,