Beoordelingen over Brunnen Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Friederikenstr. 40, Ruettenscheid, 45130 Essen, Duitsland

4,9

5,9

5,9

6,1

Alléén als je op doorreis bent

Gedateerd hotel. Bevindt zich op een hoek van een drukke kruispunt, dus kijk uit bij het uit- en inladen. Het is niet anders, maar gebruik de bushalte naast het hotel. Parkeerplaats in de buurt gratis, maar lastig te vinden. Kapotte bed, lampen en douche cabine. Summier ontbijt.

Gelukkig was er een lift. Op tweepersoonskamer drie bedden aanwezig (had twee kamers). Receptionist was niet aanwezig, maar naar een telefoontje gauw gearriveerd.

slechte nachtrust, gelukkig van een goed ontbijt

veren duwden door de matras.Teveel nachtlawaai. Moeilijk om parking te vinden op openbare weg. Eénpersoonskamer was aan de kleine kant. Verduistering aan de vensters kon niet helemaal dicht. Kamers zijn aan vernieuwing toe (schimmel badkamer, toilet gebarsten, behangpapier kapot!

ontbijt was uitstekend, tweepersoonskamer was van grootte inorde

totaal niets!

alles! er was niemand aanwezig in het hotel, er was een tel nr die je moest bellen , je kon de sleutel zelf pakken , ook bij terugkomst uit het centrum was er niemand aanwezig , kamers waren smerig, ijskoud , 2 bankbedden in plaats van het 2 pers bed wat we hadden gewild, er was maar 1 kleerhanger aanwezig , geen stoel, tv werkte niets , geen verwarming in de badkamer,

totaal niets!!!!!!

Heel erg tegengevallen!!

Het ontbijt was karig in een ijskoude hal naast de voordeur. De gordijnen in de kamer konden niet dicht, glas en overgordijnen op dezelfde rails! Douchekop met tyraps vast. Bedden kraakte vreselijk.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

dus eind goed al goed mooie kerstmarkt goed ontbijt en slecht geslapen maar mooie dag van gemaakt

min punt was ,bij aankomst bleek dat wij niet geboekt zouden hebben en stonden daar te wachten tot ze het konden oplossen , blijkt dat er ergens een misverstand was en ze maar een kamer hadden terwijl ik er 2 geboekt had dus een koppel zou elk apart moeten slapen op 1 persoons kamer en dan nog met een verdiep verschil na veel bla bla kregen we na 5 uur een kamer met 2 persoons bed en een kamer met 2 enkel bedden , ik had wel mijn afdruk bevestiging meegenomen van booking com ook moesten wij gaan betalen in het tweede verblijf van het hotel 500 m verder voor we naar hotel brunnen op ons kamer konden gaan , enfin eind goed al goed hebben het niet aan ons hart laten komen en met bus naar kerstmarkt gegaan

ontbijt was goed,bus halte aan de deur en tram tot aan station ,op 50 m van station begint de kerstmarkt wat zeker aan te bevelen is prachtig daar , voor mij en vrienden een van de mooiste kerstmarkten zo niet de mooiste van duitsland en ik heb er al de 5 beste gezien daar (dusseldorf , keulen , aken ,trier ,traben tabach , koblenz , bernkastel keus ,dortmunt, valkenburg ook de moeite waard daar in die mergelgroeve (gemeente grot)min punt was

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ok for one night

De matrassen van de bedden waren niet zo goed en hoofdkussens veel te plat, personeel spreektniet goed engels ,

Ligging op 20 minuten stappen van we winkels maar je kan ook makkelijk met openbaar vervoer, kamers zijn gedateerd maar proper , ontbijt basic maar ok (tip ook bruin brood of broodjes aanbieden ) , water douche was goed heet leeuk na een koude dag buiten,

Niet goed.

Verlichting in de hallen, Geen continue bezetting balie, alle deuren continue open zonder bezetting balie, dus een ieder kan binnenlopen en met kamer sleutels die makkelijk te pakken zijn.

Ontbijt was prima

Prima ontbijt.

Kamer wel gedateerd en let niet op vloerbedekking. Hotel ligt verder aan kruispunt, dus tot in de nacht verkeersgeluiden in kamer(s).

Prima ontbijt. Schone eenpersoonskamer. Tram en bus stoppen voor de deur.

Was te doen om hier een paar dagen te verblijven.

Badkamer was schoon alleen douchekop was kapot. Ontbijt was goed, alleen tegen 9 uur waren de broodjes bijna op. Er waren geen vruchtensappen meer. Zeer onhandige koffiemachine, waar de helft van de koffie naast het kopje ging. Tijdens het ontbijt was er geen personeel. Alleen om 9:30 dus na het ontbijt.

Kamers waren redelijk schoon, de prijs was goed, ontbijt was sober maar redelijk mits je op tijd bent. Je bent binnen 10 minuten lopen zo bij supermarkten en centrum. Als je deze hotel alleen gebruikt voor het slapen dan kun je hier gerust een paar dagen blijven.

Zie boven

Zie boven

We waren te laat voor het ontbijt, kon maar tot 09.30 zei een schoonmaker. Wij hebben alleen even de schoonmaker gezien die ons nog wat broodjes en kaas bracht. Verder niemand! Bij het inchecken lagen de sleutels klaar en moesten we het zelf maar uitzoeken. Geen personeel gezien. De deur heeft de hele nacht open gestaan! Zonder toezicht! Ik weet het want mijn hondje moest ineens midden in de nacht zijn behoefte doen. Ik was nog bang dat de deur achter mij in het slot zou vallen en ik er niet meer in kon. 'Gelukkig' kon ik er dus gewoon in.Vreemde situatie en als ik een vrouw alleen was, had ik mij heel onveilig gevoeld. Dus nee ik ben niet tevreden.

Vreselijk hotel. Vies en uitgewoond. Onvriendelijk personeel

Slaapkamer. Hygiëne. Service. Decor. Wat een dump! Pisstinkende badkamer. Onvriendelijk personeel. Wachten duurde lang. De kamer was afgeleefd en niet de rustige die ik gevraagd had. Gelegen aan een druk kruispunt veel lawaai. Dikke, donzen dekbedden in de zomer: heet! Ontbijt zou om 8 uur beginnen, maar de deur was gesloten. Medewerker kwam om kwart over 8 (met vers brood), zei niks. Zette het ontbijt klaar. Bij uitchecken: "leg maar op de balie" toen ik met de sleutel daar stond. Het enige wat die man de hele ochtend heeft gezegd. Zeer teleurstellend. Zéér teleurstellend!

De lift.

Kamer oud gedateerd gordijnen stuk. Twijfelaar bed oude bank. Kast beschadigt vloerbedekking smerig douche niet op te hangen en deze was niet te regelen qua temperatuur. Vies was deze douche ook.

Ontbijt goed verzorgt lekkere broodjes veel keuze qua beleg!

Goed en eenvoudig hotel , maar alles zag er verzorgd en netjes uit .

Als koppel , erg jammer dat wij zo veruit elkaar moesten slapen , en veel last de tegenover gelegen kroeg en lawaai van het auto verkeer

Vriendelijke medewerkers , ontbijt zag er goed en verzorgd uit .

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Heel kortbdan, komen daar nooit meer

Vieze kamers, slechte bedden, voelde de veren, zelfs de overgordijnen waren er al jaren niet af geweest, zaten helemaal onder het stof, matig ontbijt, alleen maar een gekookt eitje, alleen maar witte broodjes en wat bruine sneetjes, in alle jaren nog nooit zo 'n slecht ontbijt gehad

Dat het goed te lopen was naar het centrum

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Vriendelijk personeel, ontbijtbuffet was goed.

Hotel is gedateerd en de kamers zijn gehorig. Geen bar of restaurant maar die zijn vlakbij.

Vriendelijk personeel, ontbijtbuffet was goed. Vlakbij het centrum en het congrescentrum van Essen. Genoeg restaurants in de directe omgeving. Ik kon al om 9.30 op de kamer.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Van smiddags tot savonds laat (toen we terugkwamen van het...

Van smiddags tot savonds laat (toen we terugkwamen van het feest) was er niemand aanwezig om ons te ontvangen. Het leek meer op een spookhotel. De volgende morgen werd er bruut op de deur geklopt omdat we nog moesten betalen, terwijl er al die tijd nog niemand was geweest! Ons naam stond op een lijst met daarnaast een hoopje van sleutels, we moesten het zelf maar uitzoeken... Erg raar en slecht, niet aan te raden!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Prima voor een paar dagen.

Op de kamers zijn de straatgeluiden wel erg goed te horen. Dat gaat ten koste van de nachtrust.

De prijs-kwaliteit verhouding van het hotel, de kamer en het ontbijt is prima. Het hotel ligt op vijftien minuten wandelen vanaf Essen Hauptbahnhof. Bussen en trams stoppen voor de deur en er zijn een paar leuke restaurants in de buurt.

Ja

Ja

Tegenvallend, vrienden waren eveneens "not amused". Slechte bedden vonden zij, waar ik bij aansluit

Veel, kamer was verouderd, veel achterstallig onderhoud, geen sfeer

Zeer slechte service, zwaar gedateerd hotel, enorme...

Zeer slechte service, zwaar gedateerd hotel, enorme geluidsoverlast de douchekop moet je met de hand vasthouden

Ontbijt erg goed wij kwamen niets tekort .

Kamers sterk verouderd ziet er ook niet erg fris meer uit .

Ontbijt erg goed wij kwamen niets tekort . En was lekker

Prima voor een nacht op doorreis

Parkeren is een ramp..hotel is erg gehoorig

Ontbijt was prima..kamer matig

Echt een hotel voor maximaal 1 nacht.

De kamers en bedden

Het ontbijt was nog het enige positieve.

Niet voor nog een keer.

De ligging en de ontvangst. Niemand bij de receptie.

Het ontbijt was verzorgd.

Jammer

Vrijwel alles. Karig en overduidelijk goedkoop ontbijt, smerige kamer, weinig personeel en daardoor ondermaatse service

We konden slapen

Voor dat geld valt er niets te klagen kamer was schoon en...

Voor dat geld valt er niets te klagen kamer was schoon en ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

slecht

het was er vies zeer verouderd geen ontvangst

de ligging

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Slecht

Oude troep...

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

prima als uitvalsbasis voor essen of oberhausen(via bus en trein)

service en personeel. Waren er nauwelijks.

Direct gelegen aan bus en metro. Binnen 5 minuten in Essen centrum.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Personnel zeer vriendelijk

Lokatie

Personnel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 december 2016

ontbijt

ongezellige kleine kamer niet schoon

ontbijt

Hotel overboekt

Hotel overboekt

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prima voor 1 nachtje.

Geen parkeerplaatsen in de nabije omgeving.

Ontbijt was goed en erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Goed voor niet te veel geld

Zou niet weten alles was naar wens.

Goed ontbijt. Veel keus van zoet en beleg. Alleen jammer dat er geen jus o range bij ontbijt was .

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Zeer matig...slordig hotel.

Ontbijt om 9 uur bijna alles op. Internet werkte niet. Gordijnen kapot. Schoonmaak zeer matig.. div afval vorige gasten gevonden

Prijs is ok.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

zeer goed budgethotel

Uitgebreid ontbijt & propere kamer , vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

De prijs van 25 euro p.

Wel veel lawaai van het verkeer zoals de naastgelegen bushalten, tram en overige verkeer.

De prijs van 25 euro p.p voor deze prijs mag je ook niet te veel verwachten. Voor deze prijs gewoon een prima hotelletje. Dichtbij het centrum om wat te kunnen drinken.

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

we zaten vlakbij openbaar vervoer (Tram & bus)

Ontvangst -> was er niet bij aankomst ; moesten bellen naar een nr. , zelf kamersleutel nemen en kamer opzoeken. Kamer -> doucheknop ontbrak ; 2 verschillende bedden ; kleine nachtlampjes boven bed werkten niet Ontbijt -> zelf eten uit de koelkast halen wegens niemand aanwezig (hulp moeten vragen aan kuisjongen) er stonden wel broodjes die waarschijnlijk van vorige dag waren Vertrek -> niemand aanwezig Niet voor herhaling vatbaar

we zaten vlakbij openbaar vervoer (Tram & bus) free wifi werkt zeer vriendelijke & behulpzame kuisjongen

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Vriendelijk personeel.

's Avonds gaat daar de kachel (CV) automatisch op laag. Ik heb echt de hele nacht niet kunnen slapen van de kou. Om 07.00 uur gaat de CV weer omhoog, maar ik denk dat de meeste gasten dan vertrekken...

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

dat we warm water hadden, dat er een lift naar boven was en...

Bijna alles, als je binnen komt in het hotel is het donker,wel vriendelijk aan receptie.de kamer is zeer gedateerd,bed, bureau 2 keukenstoeltjes anders was er niet, een 2 deurkast die steeds van zelf dicht gleed en op de gang waar een kamerdeur open stond was het zelfde interieur, bij een kringloop zouden ze het niet willen verkopen, weinig verlichting waarvan er nog stuk was ook. De verwarming deed het niet kregen wel de mogelijkheid voor andere kamer. bed erg zacht en flut kussen gewoon plat, geen waterkoker heb er om gevraagd zeiden toen: "hier kun je warm water halen" maar dat vonden wij geen optie,kreeg toen van hun zelf uit de keuken de waterkoker. Veel grote vlekken op het tapijt, van half 7 tot half 10 kon je ontbijten erg vroeg wat voor een ontbijt buffet door moest gaan is zeer karig en ook zo donker alleen wat verlichting aan de zijkant en alles is oud allemaal erg ongezellig, niet voor herhaling vatbaar.

dat we warm water hadden, dat er een lift naar boven was en dat de tram voor de deur stopte.

• Beoordeeld op: 16 december 2015

dat het hotel niet ver was van het geen waar we naar toe...

Eigenlijk alles, badkamer schimmel kon niet even gezellig iets in het hotel een drankje doen, de kamers waren vies

dat het hotel niet ver was van het geen waar we naar toe gingen en dat was de Kerstmarkt

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Het boeken ging makkelijk en het is vrij parkeren in de...

niet schoon, matige bedden, zeer slordige gordijnen die maar half hingen en niet geheel gesloten konden worden, niet vriendelijke ontvangst en idem in de bediening bij het ontbijt, niet eens vragen hoe het verblijf was bij vertrek....

Het boeken ging makkelijk en het is vrij parkeren in de buurt, ook de Kerstmarkten zijn leuk en de stad prima voor een kort verblijf!

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Ontbijt was goed, een kneuterig leuk hotelletje, tram halte...

Bij het inchecken was niemand aanwezig. Je moest bellen naar de hoteleigenaar en die zei telefonisch welke sleutel je kon pakken voor de kamer. Daarna was de hele dag + avond niemand aanwezig.

Ontbijt was goed, een kneuterig leuk hotelletje, tram halte om de hoek.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Keurig ontbijt, fijn dat er ook éénpersoons kamers...

Hotel was recht tegenover een kroeg, tot vier uur s nachts niet geslapen vanwege de herrie. Om helf 8 weer wakker omdat kamer recht boven bushalte was. Het was helaas te heet om met open raam te slapen.

Keurig ontbijt, fijn dat er ook éénpersoons kamers beschibaar zijn tegen een nette prijs

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

2-persoonsbed had goede matrassen

Bodem van het bed viel tegen, was te zien dat er regelmatig latten uit waren gesprongen. Er was niemand aanwezig bij aankomst en hadden een verkeerde kamer toegewezen gekregen, namelijk één 1 persoonskamer i.p.v. een 2-persoonskamer, na bellen opgelost. Gat in de douche

2-persoonsbed had goede matrassen

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Lokatie is prima.

Hotel in buitenlandse handen. Service minimaal. Ontbijt wordt niet echt snel aangevuld. Personeel beperkt aanwezig. Slecht bed en veel straat lawaai.

Lokatie is prima.

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

net, correct

ontbijt, omgeving

net, correct

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Vloerbedekking aan vervanging toe, ontbijt karig, receptie...

Vloerbedekking aan vervanging toe, ontbijt karig, receptie onbemand bij aankomst

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Afstand naar centrum is verder dan omschreven.

Afstand naar centrum is verder dan omschreven. Alles is verouderd of in slechte staat. Op 1e dag geen personeel aanwezig.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Grote kamer, groet badkamer

piepende bedden. geen airco

Grote kamer, groet badkamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

De kamers waren groot genoeg.

Personeel niet vriendelijk. Ontbijt slecht.

De kamers waren groot genoeg.

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

parkeermogelijkheden

parkeermogelijkheden ruimte op de kamer bed is versleten en hobbelig badkamer erg klein

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.