Beoordelingen over Hotel Burg Abenberg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Burgstraße 16, 91183 Abenberg, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Abenberg

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

's morgens vroeg al wakker door de vele kraaien die rond de toren krijsen, jammer

Locatie is prachtig, uitstekend ontbijtbuffet, zeer vriendelijk personeel, ruime torenkamer.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Het slapen in de toren vond ik erg leuk maar wel voor mijn...

Het restaurant. Erg gedateerd en nepluxe voor te veel geld. Kleine porties grote prijzen. Op mijn vraag of er wel mensen kwamen eten omdat ik al zo'n vermoeden had werd "ja natuurlijk" gezegd (wat anders) maar er zaten twee zakenmensen en wij.

Het slapen in de toren vond ik erg leuk maar wel voor mijn man een hele klim die was er minder van onder de indruk. Wij hadden ons dit kasteelhotel heel anders voorgesteld. Overigens bleek dat we het gasthuis beneden in het dorp hadden geboekt voor 4 euro extra mochten we in de toren slapen.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

We dachten in een burcht te slapen maar dat werd het...

We dachten in een burcht te slapen maar dat werd het gastenhuis Dit is een lastig met koffers te bereiken plek (trappen) Het gebouw is erg laag je ken niet onder de douche staan en ik ben 185 Eten in het resturant is simpel Gastvrouw is erg vriendelijk

Alles even geweldig. De klim naar de kamer neem je graag op de koop toe.

Het is even een klim naar de torenkamer. Er is geen lift.

Prachtige locatie. Heerlijk diner en heerlijk ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Echt perfect.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Wifi niet beschikbaar in gastenhuis.

Wifi niet beschikbaar in gastenhuis.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Prachtige ligging en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Eigenlijk was het allemaal prima in orde. Om toch iets negatiefs op te merken zou het de grootte van de eenpersoonskamers zijn.

Prachtige ligging en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Nederlands sprekende leuke eigenaars. Voor een kort verblijf een prima locatie.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

locatie , sfeer , personeel