Beoordelingen over Hotel Burg Trendelburg

Steinweg 1, 34388 Trendelburg, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Trendelburg

sprookjesachtige omgeving voor een romantisch verblijf.

De bedden lagen niet geweldig en het leek dat het bed niet waterpas stond op die oude kasteelvloer. sanitair is verouderd. Het ontbijt was wel mooi verzorgd maar de variatie zou wat beter kunnen. De kaart voor het diner zou met wat meer fantasie samengesteld kunnen worden.

het hotel staat op een geweldige plek en het uitzicht vanaf het terras is prachtig. Het eten was goed. Tijdens het diner begon het te regenen en de bediening had ons zeer vlot onder het zonne/ regenscherm geplaatst.

Verlengd weekend

Wij hadden een kamer op hoogste verdiep: 73 trappen! Bij aankomst bleek dat Booking reservatie onbekend was, gelukkig was er nog een plaats. Ik laat in het midden wie fout was: Booking of het hotel? Mogelijk krijg ik hierop een antwoord via deze beoordeling. Na het diner is er geen mogelijkheid meer in de bar te vertoeven en moet men noodgedwongen naar zijn kamer.

Restaurant en sfeervol interieur.

prima hotel, een aanrader.

heerlijk restaurant en super ontbijt. ambiance is ontzettend leuk, dat maakt het echt speciaal. prima bedden. ontvangst super vriendelijk. schitterend uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Je gaat terug in de tijd van het kasteel
    • Suite

de badkamer was een beetje aan de kleine kant.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben ons hier echt als gast gevoeld

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Heerlijk verblijf in een echt kasteel.

Rapunzel-link is nergens op gebaseerd. De kasteelvrouwe was matig in vriendelijkheid, en rekende ons in eerste instantie het gratis babybed aan.

Heerlijk verblijf in een echt kasteel. Alleen om alles te proberen van het ontbijt, zou je meerdere dagen moeten blijven.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Burg Trendelburg