Beoordelingen over Burgblickhotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Goethestraße 29, 54470 Bernkastel-Kues, Duitsland

#3 van de 30 hotels in Bernkastel-Kues

Mooie ruime suite, netjes en schoon, goed bed en op...

Jammer dat er in het zitgedeelte van de suite geen overgordijnen waren. Hierdoor ‘s avonds inkijk van de huizen aan de overkant en veel licht in slaapgedeelte.

Mooie ruime suite, netjes en schoon, goed bed en op loopafstand van het centrum

Het verblijf voldeed grotendeels aan onze verwachtingen.

De suite die we gereserveerd hadden bleek bij onze aankomst nog niet klaar te zijn: er dienden nog allerhande klusjes uitgevoerd te worden, waardoor we pas enkele uren daarna toegang hadden tot de kamer. De oprechte excuses van de zaakvoerder en de frisse Moezelwijn die we als verrassing vonden, maakten echter veel goed.

Fantastisch ontbijt en vriendelijk personeel. De rustige locatie, ver weg van alle drukte.

We waren er op familiebezoek ...leuke dagen gehad ..

Jaren geleden dat we er nog geweest waren ...de tijd blijft er jammer genoeg stil staan ...winkeltjes en eetgelegenheden verouderd ...

Lekker ontbijt , je kon alles vragen , leuke bar ...kamer was klein maar van alle comfort voorzien ...het hotel is goed gelegen op wandelafstand van de moezel en bernkastel

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Relaxt, prettig modern hotel.

Relaxt, prettig modern hotel. Efficiënte en heel vriendelijke ontvangst. Alles goed geregeld. Prettige moderne, lichte kamer. Geweldig ontbijt. Rustig en gunstig gelegen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Wij komen zeker terug!

Wijnproeverij was enkel geopend gedurende het weekend.

Heerlijk roerei en spiegelei gekregen bij het ontbijt, alsook een glaasje cava voor mijn verjaardag. Ontzettend propere kamers en vriendelijke ontvangst. Prachtige wijnproefruimte, die helaas gesloten was tijdens ons verblijf.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Mooie kamers en proper.

Toen we binnenstapten zie iemand vh personeel dat het volzet was. Nadien kijken we online en zijn er nog 3 kamers beschikbaar! Dus probeerden we online te boeken en dat lukte vrijwel onmiddellijk! Dat vond ik wel een minpunt!

Het ontbijt was zeer uitgebreid, veel keuze en heel lekker! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooie schone,modern ingerichte kamers met een zeer goed...

Mooie schone,modern ingerichte kamers met een zeer goed ontbijtbuffet. Ook in de avond is het prima dineren in het kleine maar daarmee intieme restaurant. Goede kaart met marktconforme tarieven. Prachtige wijnkeuze!

Keuken dicht, bedrijfsvakantie zeiden ze ons, was ons ( bij boeken) van te voren niet verteldwas een leuke wijnbar, die meestal 's avonds dicht was😩Als wij dit alkes van te voren geweten hadden, hadden we daar niet geboekt

Rustig gelegen hotel met een goed bed, lekkere douche, leuke wijnbar en heerlijk ontbijt.

Er miste een kleerkast op onze kamer (Nr 25). Er was enkel een rek met kleerhangers. Voor een kort verblijf niet erg. Kamer naast ons (Nr 24) had wel een kleerkast.

De wijnbar in het hotel en het uitgebreide ontbijt. Naast een spiegel of roerijtje ook mogelijk een wafeltje te bestellen.

GEWELDIG!

Geen idee

ALLES! Vriendelijke ontvangst, supermooie, verzorgde kamers, uitgebreid ontbijt met ook veel gezonde keuzes. Op slechts 10 minuten wandelen van centrum. Ideale uitvalsbasis voor diverse vakanties.

Een aanrader voor korte vakantie aan de Moezel. Top

Het fantastische ontbijt, vriendelijke ontvangst, mooie ruime kamer met zicht op de burcht, rustig gelegen, ideaal vertrekpunt om de stad te verkennen en wandelingen te maken, de parkeergelegenheid.

een aangenaam verblijf maar een rustigere kamer had het beter gemaakt

kamer aan straatkant in bijgebouw, maandag in de vroege morgen last van verkeer (geluid) eerste avond grote groep aanwezig maakten lawaai tot in vroege uurtjes geen zicht vanuit de kamer

goede ligging, goed ontbijt

Garage moeilijk toegankelijk

Verrassend goede en comfortabele kamers. Uitstekend ontbijt . Onverwacht maar uitstekend niveau van de diners. Garage voor onze 4 motoren.

Gewoon goed hotel!

Geluidsisolatie kamerdeuren. Geluid op de gang hoor je enorm in de kamer. We hadden een kamer aan de voorzijde waardoor we enorm veel last hadden van straatlawaai in de vroege ochtend.

Mooie, moderne en vooral propere kamers. Uitgebreid ontbijt.

gezellig ,mooie kamers,uitgebreid ontbijt heel familiar

we hebben er eenmaal avonds gegeten maar als het regent moet je in een klein plaatsje binnen zitten en ook de keuze is beperkt

het ontbijt was uitstekend ,vriendelijk personeel,

slecht geslapen veel lawaai

Geluidsisolatie , de weg vlak naast stoort enorm s'morgens en s'avonds ook het geluid binnenshuis stoort enorm je hoort zelfs iemand zen tanden poetsen !

Het ontbijt was overheerlijk , zeer uitgebreid ! Goede mooie verzorgde kamer !

Leuk verblijf in Bernkastel

Oppervlakte van de kamers onder dak (3de verdieping). De temperatuur kan er oplopen bij warm weer. Geen airco. Gelukkig bracht een onweer verkoeling.

Het ontbijt was heerlijk. BBQ op vrijdagavond is een tof pluspunt!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

De kleurstelling in het hotel, ook in de kamers, ademt rust...

Er is geen lift in het hotel; overigens heeft het hotel maar drie verdiepingen. Jammer was dat het restaurant op maandagavond gesloten was.

De kleurstelling in het hotel, ook in de kamers, ademt rust uit. Goede bedden. Het ontbijt is uitstekend. Het ligt iets buiten het massatoerisme in Bernkastel-Kues. Een hotel om naar terug te keren.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Hotel buiten Bern-Kastel - in Kues

I.v.m. het zoekraken van onze sleutel hebben wij 's avonds om ca. 22.30 uur proberen het hotel te bereiken. Er nam helaas niemand op en het hotel was totaal onbereikbaar. Gelukkig hebben we de sleutel tijdig teruggevonden, anders hadden we in de auto moeten slapen. Op onze voicemail hebben we geen reactie gehad. Totdat bij het uitchecken werd aangegeven dat men onze voicemail wel gehoord had. Maar pas de volgende ochtend ... Telefoon bleek niet goed te werken. Geleerde les dat bereikbaarheid ook buiten receptie - tijden goed geregeld moet zijn.

Kamer mooi! Ontbijt prima.

Hotel was zoals beschreven

Een normale douche had voor ons ook geweest want met de spa douche konden we jammer genoeg niet werken.

We hadden een ruime frisse kamer want buiten waren het tropische temperaturen. Het was aangenaam dat er op de kamer een ventilator aanwezig was. Het ontbijt was lekker en van alles voorzien. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant want wij zijn naar het centrum geweest.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Ontbijt was goed, maar volgens mij is er alleen in het week-end vers fruit, en mijn partner miste ook wel gebakken ontbijtspek.

De kamers waren zeer ruim en altijd netjes. Het ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Super locatie om een paar dagen voor werk of vakantie te verblijven!

Wat een vriendelijke mensen en een fijn hotel! Vriendelijk personeel ( eigenaren), super diner, prima ontbijt en comfortabele kamers. En dit alles tegen alleszins redelijke prijzen!

mooi hotel en niet ver van het centrum

trappen lopen en jammer dat de bar zaterdagsavond niet meer open was (om ongeveer 11 uur)

het ontbijt was super en de inrichting van het hotel was modern en licht zodat het erg ruim lijkt. Bedden waren goed. jammer dat er geen lift in het hotel was, als je op de 3e verdieping zit is dat een tegenvaller. in de bar kun je ook goed een wijntje drinken.

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer op de derde...

We zaten op de derde verdieping en moesten onze bagage naar boven slepen via een trap. Een lift zou vooral voor ouderen ideaal zijn.

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer op de derde verdieping, parkeerplaats en op goede afstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, kamers zijn...

Lange wachttijd alvorens eten geserveerd werd in het restaurant van het hotel

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, kamers zijn goed uitgerust en in orde zoals de site beschrijft. Kortom ideale plek om tot rust te komen

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Heerlijk rustig hotelletje op een kwartiertje wandelen van het historische centrum

Restaurant en bar waren gesloten, wat niet heel duidelijk was op de webpagina

ontbijtbuffet was heel verzorgd met voldoende keuze Op ons eenvoudig verzoek werd de wijnbar geopend ook al was het sluitingsdag

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Fantastisch hotel

Reeds de 3de maal dat we in dit hotel logeren, steeds weer geweldig zowel de kamers, ontbijt als het restaurant. Kerstmarkt op wandelafstand, top sfeer! Volgend jaar in de kerst periode gaan we zeker terug.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Perfect hotel met zeer vriendelijk personeel - wij komen graag nog een keer terug

perfect ontbijt, met verse eiergerechten schone en ruime kamer heerlijk comfortabel bed zeer vriendelijk en behulpzaam personeel restaurant en wijn bar prima parkeren voor de motorfiets 10 minuten lopen naar de Altstadt rustige ligging

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Een jong team dat ik veel succes toewens, enkel de klantvriendelijkheid mag spontaner en oprechter

Beetje personeel tekort tijdens de avond, de receptionist moet instaan voor de bediening in het restaurant, in de wijnbar ernaast is er bijgevolg bijna nooit iemand aanwezig en moet je lang wachten op de bediening want tegelijk moet hij ook nog de receptie doen. De vriendelijkheid van het mannelijk personeel viel eerder tegen, het vrouwelijk personeel daarentegen heel vriendelijk en behulpzaam.

Grote kamer, proper. Een geweldig ontbijt met keuze voor iedereen en bijzonder lekker, fris en vers. Hotel is rustig gelegen en toch vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

6,0
    verblijf is maar matig,maar we hebben wel genoten,dit omdat we veel met eigen wagen ons verplaats he

Toen we aankwamen en de sleutel kregen was dat op de derde verdieping ,daar was geen lift. Die man zag aan ons dat wij al ouder mensen zijn .Daarbij heb ik nog mobielitijds problemen.Ik heb wel een andere kamer gekregen.Geen frigo en te ver van centrum,beperkte parking,wij zijn niet aldaar kunnen parkeren .Het was erg warm en maar een prul blaastoestel om te verkoelen .Veel te duur voor wat het was. Ik zal zeker nooit meer op deze manier boeken

ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 3 september 2016

een aanrader voor een verblijf in Bernkastel -Kues

Goede rustige locatie voorzien van gratis parking. Propere kamers , lekker en uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel Mogelijkheid tot huren van fietsen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Moderne lichte kamer en goed bed

Bij aankomst 16.00 uur was er niemand aanwezig. Uiteindelijk bleek ze ergens te slapen en kwam alsnog. Douchecabine lekte enorm en wastafel liep niet door. Benadering van personeel is onpersoonlijk.

Moderne lichte kamer en goed bed

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

SUPER.

Niks , als ik iets wil opmerken is dat de wastafel redelijk laag was en de spiegel te hoog , maar dit is maar een futiliteit .

Supermooie kamer , ontbijt heel gevarieerd , kon niet beter zijn .

Zeer goed.

Geen negatieve ervaringen.

Heerlijk en overvloedig ontbijt, goede bediening, ruime en zeer nette kamer. Een aanrader.

Boven verwachting. Fant astisch ontbijt uffet

De op. Elk a ar afgestemde inrichting k amer

Zeer de moeite waard !! en het weer kun je toch niet plannen . Maar dit hotel MOET je zeker bezoeken

Het weer viel erg tegen

Zeer uitgebreid ontbijt , en het eigen restaurant Ochs en de wijnbar waren geweldig.

Prima weekend.

Er was niets wat ons niet beviel!

De accommodatie, het personeel en de service.

Ontbijt ligging hotel diner personeel

Ontbijt ligging hotel diner personeel

Goed hotel, alles in orde.

Zeer goed ontbijt

Heel fijn

Schone kamers

Restaurant met weinig uitstraling

Schoon

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prachtige ruime kamer.

Prachtige ruime kamer. Fris en nieuw. Leuk ingericht. Super ontbeten.

Prima voldaan aan onze verwachtingen

Klein beetje donker in de badkamer maar geen grote ramp

Prima ontbijt met alles erop en eraan. Proper kamer en goede uitleg over omgeving

goed ontbijt.

bed was hard, zeer slecht kussen. douchecabine klein en onhandig

goed ontbijt. ligging van het hotel

onze tegenvaller was :

onze tegenvaller was : hotel is niet geschikt voor senioren die een beetje moeilijk ter been zijn. er is geen lift aanwezig.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goed en gezellig restaurant en aardige mensen

Goed en gezellig restaurant en aardige mensen

Het was voor herhaling vatbaar.

We sliepen op de derde etage en er was geen lift.

Ontbijt was zeer uitgebreid en personeel was supervriendelijk.

Goede prijs kwaliteits verhouding.

Goede prijs kwaliteits verhouding. Onbijt meer dan ok.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Het is heerlijk rustig maar toch op loopafstand van het...

Geen minpunten

Het is heerlijk rustig maar toch op loopafstand van het mooie oude centrum.

leuk verblijf in gezellig hotel

last van geluid op de gang, deur kamer niet goed geisoleerd

ontbijt, parking, mooie kamer

Ontbijt en vriendelijke bediening

Ontbijt en vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijk ontspannend.

Restaurantgedeelte

Ongedwongen sfeer, nette en schone (bad)kamer, leuke wijnbar, vriendelijk personeel

uitstekend intbijt

vriendelijk onthaal, nette kamer, lekker ontbijt, privé parking, alles voor een leuke vakantie!!

Kamers heel net en ontbijt uitgebreid

voor herhaling vatbaar

eigelijk niets

Proper, vriendelijk en mooie kamers met alles erop en eraan.Ontbijt top

We wilden nog een nacht langer blijven ,maar het hotel was volzet😞😉

Het ontbijt was magnifiek De kamer netjes en zeer proper

Minibar erg minimaal op de hal en niets van thee/koffie op kamer

Zeer ruime bad en slaapkamer, sfeervol hotel en ontbijt was ook top

Goed hotel om terug te komen.

Geen lift aanwezig, jammer voor ouderen.

Zag er netjes en verzorgd uit

Goed en netjes hotel voor correcte prijs

Geen lift aanwezig

Locatie, kamer en ontbijt

Het eten was zeer goed maar de kamer was middelmatig !

Was een eentonige kamer

Het eten was zeer goed maar de kamer was middelmatig !!

Hygiëne was super

Jammer dat er geen lift is

Hygiëne was super

Lekker donkere slaapkamer.

Weinig keus bij het ontbijt. En geen gezellige ruimte. Geen uitzicht. Geen lift.

Lekker donkere slaapkamer. Alles schoon

Uitgebreid ontbijt, zeer behulpzzam personeel.

Uitgebreid ontbijt, zeer behulpzzam personeel.

Geen krentenbrood en suikerbrood en geen spek

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goed ontvangst, goed ontbijt, op loopafstand van alles

Alles was in orde, dame achter de balie probeerde het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

gewoonweg prachtig verblijf

geen enkel minpunt

alles beviel me uitstekend

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

uitstekend

het ontbijt was verrukkelijk.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Douche veel te klein

Douche veel te klein

Goed als was ok

Alles ok

Super ontbijt ook leuk terras

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Afstandelijkheid van personeel.

Afstandelijkheid van personeel. Meer een hotel voor zakenmensen dan vakantiegangers.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

uitstekend ontbijt

uitstekend ontbijt rustige kamer

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Helemaal top

Lekker ontbijt zeer vriendelijke mensen Goede service

• Beoordeeld op: 22 april 2017

keuze restaurant.

keuze restaurant.

Alles was in goede staat en ook vriendelijk personeel.

Alles was in goede staat en ook vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Heel hoed

Het ontbijt was heerlijk en de bedes ook

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Burgblickhotel