Beoordelingen over Central-Hotel Wuppertal Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Poststrasse 4, 42103 Wuppertal, Duitsland

#3 van de 37 hotels in Wuppertal

Nooit meer dit hotel

Minder lawaai

Warme kamers, in deze prijsklasse kun je geen topklasse verwachten. Maar ramen open tegen de warmte dan. Helaas, op de binnenpatio staan luidruchtige machine,s. Slecht geslapen!!!! We konden een andere kamer krijgen maar daar was het niet veel beter.

Kamers schoon, eten zeer goed ,en receptie goed

Alles was perfect alleen snachts die kinderen rennen op de gang en gooien met deuren en gillen.maar het is goed opgelost.

Kamers schoon, eten zeer goed ,en receptie goed

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

In eerste instantie 2 erg verschillende kamers als comfortkamers gekregen; na een gesprek werd wel een adequate tweede kamer aangeboden. Comfortkamer op de website van booking.com = > 20 m2; uitleg in hotel: standaardkamers alleen aan de voorkant (straat; ivm "herrie"); comfortkamers = aan de achterkant (geen "herrie")- ongeacht de grootte van de kamers. Uiteindelijk zijn wel wel netjes geholpen.

Direct in het centrum; prima ontbijt

Super, ontbijt is meer dan oké

Helemaal niets!

Personeel is zeer actief en behulpzaam! Gaven tips en hielpen ons daar waar mogelijk. Hotel is gesitueerd in winkelstraat maar het was geen punt om bij het brengen en halen van de bagage voor het hotel ( kort) te parkeren. De tickets voor het museumbezoek ( Manet) werden bij de balie voor ons geprint. We hadden fietsen bij ons, die konden ' s nachts binnen staan.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Perfect gezellig stadshotel in een bruisende stad

Ontvangst door het personeel was aangenaam, we werden ook in perfect Engels geholpen en alle vragen werden duidelijk beantwoord (oa. over parkeren in nabij gelegen parking). Hotel ligt midden in een winkelstraat en is perfecte uitvalsbasis om de stad te leren kennen. De kamer was groot genoeg, idem voor badkamer die top in orde was want recentelijk vernieuwd. Aanbod van het ontbijt was beter dan de gemiddelde hotels met zowel assortiment warm (omelet, spek, worstjes, ...) als uitgebreid koud buffet met vele kazen, vlees, beleg, granen, ... . Bijkomende bonus: men ontvangt voor alle gasten ook een gratis pasje die toegang geeft tot het openbaar vervoer waaronder de onmisbare Wuppertal Schwebebahn dat geldig is gedurende het ganse verblijf. Topervaring over de ganse lijn!

Meer dan geweldig

Helemal niets.....

Ontbijt was meer dan geweldig. Bijvoorbeeld 4 soorten honing (???). Kamers super netjes, hotel netjes en zeer vriendelijk personeel die zeer behulpzaam waren met nog 3 gratis tichets voor het ov in de omstreken. Hulde! Owwww.... Ik vergeet nog de fles "gratis" water in de minibar -))))

Slecht heb ik ook gezegt bij de receptie ik moest 4uur in de ochtend de trap naar beneden voor

Veel lawaai aan de straatkant mensen die kinderen hebben kamer aan de achterkant liever mijn kinderen hebben de hele nacht gehuild ben de volgende dag vertrokken l

Ontbijt was prima maar moest voor betalen ook voor de kids dat is jammer .want staat anders op de site te dure kamer.75 euro en dan nog ontbijt betalen kamers te klein voor dit bedrag. Heb nog veel meer klachten enz

Warm, herrie maar schoon ondanks de stank van de rook

de kamer was no smoking, maar dat was voor ons niet gelukt. De kamer stonk erg. Verder was er kermis en life music op nog geen 50mtr geen airco en 30 gr+. In de kamer was geen gesprek mogelijk vanwege de herrie. Ws is dit pech qua timming. .

aardige ontvangst, je kreeg een welkom gevoel

Mooi hotel met fantastische ligging in centrum

De inrichting badkamer was gedateerd maar wel schoon. Er was geen airco. Dus was erg warm in hotelkamer.

Ontbijt was heerlijk. Centrale ligging midden in centrum. Altijd een aanspreekpunt bij receptie.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Geweldig hotel

Eigenlijk helemaal niets.

Hotel gunstig gelegen midden in het centrum. Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Receptionist ook erg behulpzaam. Ontbijt was super, uitgebreide keuze. Schone kamers. Parkeergelegenheid voor redelijke prijs per dag via hotel en in de buurt.

Met warm weer nooit meer!

Wij hadden kamer aan de straatkant. Het was warm (geen airco) en vanwege erge geluidsoverlast konden wij het raam niet open zetten! Gevolg: weinig slaap.

Ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima accommodatie!

De stad zelf voelde wat grimmig. Wat opviel waren de behoorlijke aantallen daklozen in vergelijking met Nederland. Weinig mogelijkheden om te pinnen in winkels, restaurants en terrasjes.

Gastvrij ontvangen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt op zondag was uitstekend en stond om 7:00 uur al klaar ipv de genoemde 8 uur. Gebruik gemaakt van de optie 'extra' voor de kamer. Deze was ruim en schoon en bedden waren prima. Klein koelkastje op de kamer voor de minibar. In de genoemde parkeergarage boven EuropeCar parkeer je voor €3,- per dag. Hotel is zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Leuk hotel voor een korte trip.

Kleine kamers en de douche kop was lam. Geen bar of ontspanningsmogelijkheden aanwezig

Zeer vriendelijk personeel, Alles word zeer goed uitgelegd wat je wilt weten. Mooi in het centrum. openbaar vervoer op loopafstand Prijzen van de minibar zeer gunstig geprijsd. Ontbijt, ruime keuze en het word zeer snel aangevuld. Als er gemorst is in de ontbijtzaal dan word het zeer snel door de bediening schoongemaakt. Top!! Prijs/kwaliteit aan de hoge kant. hotel heeft wel zijn beperkingen in het doen en laten, Maar wel een aanrader!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Heerlijk hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

locatie was perfect. Midden in het centrum. Zeer gezellig winkelstraatje en toch rustige kamer. Je kreeg een gratis kaart voor de gehele periode voor bus en schwebebahn, geweldig. Je kunt er zelfs mee naar Dusseldorf. Zeer vriendelijke bediening en goed ontbijt.

we voelden ons thuis

bij de boeking beter aangeven waar juist de parking is

lift buiten gebruik en we kregen een biertje ter compensatie; we hadden 2 kamers en we kregen ipv daarvan de suite met 2 kamers ongelofelijk!!!

Een goed en eenvoudig hotel met een uitstekend ontbijtbuffet en een vriendelijke gastheer.

Men had duidelijker moeten aangeven dat de laatste 100 m over het voetgangers gebied gereden mocht worden.

mooi centraal in de stad en dicht bij het station van de zweeftram. We zaten met dit hotel midden in de gezellige kerstmark, we waren .

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Geweldige dagen gehad met bezoek kerstmarkten/winkels alle met vriendelijk personeel

+ Zeer vriendelijk personeel + Heerlijk en uitgebreid ontbijt + Goede douche + Rustige kamer + Centrale ligging + Gratis openbaarvoer bewijs voor onder meer de Schwebebahn (zweeftrein)

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Dagje kerstmarkt

Doordat het midden in het centrum is, is het al croeg in de ochtend wat aan de rumoerige kant

Een perpecte locatie, midden in het centrum. De staff is bijzonder vriendelijk. Ontbijt was meer dan goed. Kortom, niets te klagen, ik zou het iedereen aanraden.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima hotel voor een goede prijs als je midden in de stade wil zitten.

De grootte van de badkamer viel erg tegen en de tv was niet groter dan het scherm van een laptop. De tv stond dan ook nog eens op een bureau in een soort nis, op best een redelijke afstand van bed dus dat was behelpen. We hebben er dan ook eigenlijk geen gebruik van gemaakt.

Een fantastische locatie midden in het winkelgebied van Wuppertal. De parkeergarage is vlakbij op een paar minuten loopafstand. Heel praktisch dat je een uitrijkaart bij het hotel kan kopen. Ook fijn dat je van het hotel gratis tickets krijgt voor het OV en de Schwebebahn. De bedden waren prima en alles was schoon.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed voor kort stadsverblijf

Niks, zou echt zeuren zijn. Verhouding prijs en kwaliteit is zeer goed, is natuurlijk geen Hilton

Uitstekend ontbijt, super hartelijke ontvangst, goede zet om een ov pas voor verblijf mee te leveren, kan je direct in de Schwebebahn. Uitstekende locatie, gratis fles water in de minibar geeft top service

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed hotel voor kort verblijf, vriendelijke bediening en top ontbijtbufet.

De TV is wel al vlak maar net wat te klein (afmeting van een monitor) Parkeergelegenheid wat verder, maar nog goed te belopen.

Kamer is eenvoudig, maar wel netjes en schoon. Goede matrassen. Het ontbijtbufet is top geregeld. Het hotel zit in een van de vele winkelstraten. Vriendelijke gastheer, welke de tijd neemt om uitleg te geven hoe het een en ander werkt. Ook fijn is de voucher voor gratis gebruik van het openbaar vervoer incl. zweeftrein.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Aangename omgeving, prachtige winkelinfrastructuur, fijne brasseries!

Slappe hoofdkussens, niet in verhouding tot comfort van de kamer. 150 TV-kanalen, echter geen enkele Belgische noch Nederlandse zender voorhanden; hoewel vlak bij de grens...???

Uitstekend ontbijt; echter wel op tijd komen; warm buffet wordt niet aangevuld.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Een fantastisch omgeving met een fantasie eigenaar.

Ik wist niet dat we daar zelf moesten afwassen. En aangezien dat ik niks meehad om af te wassen lieten wij dat op onze kamer staan. Maar de poetsvrouw nam het ook niet mee naar de keuken. Ik miste het afwas product.

We hadden zonder ontbijt

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima verblijf in wuppertal

Niks allles was goed

In centrum gelegen , je krijgt een parkeerkaart voor 5,50 euro en gratis buskaartje. Ook krijg je een fles water van het hotel dus de service is prima Kamer is netjes en het ontbijt is goed ,ruime keuze .dus een prima hotel als je in wuppertal wilt overnachten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

centraal gelegen hotel met rustige en schone kamers

Een wat ruimere badkamer met ligbad had het helemaal perfect gemaakt.

Heerlijke rustige kamer midden in het centrum van Wuppertal. Bedden waren comfortabel en schoon. Badkamer eenvoudig maar netjes. Ontbijt copieus!

Locatie, properheid,ruime kamer en vriendelijkheid personeel

De kussens waren te zacht en het bed was te kort

Locatie, properheid,ruime kamer en vriendelijkheid personeel

Prima en degelijk hotel!

De ‘hotel’-bedden (met plastic) slapen erg slecht en niet comfortabel.

Zeer ruime kamer en vooral badkamer: erg netjes en goed verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prijs/ kwaliteit / service : dik in orde !

Omgeving. PaasWE veel gesloten

Accomodatie

Prima hotel, aanrader voor een citytrip

De locatie was perfect, en gratis openbaar vervoer zit bij de prijs inbegrepen.

Zeer de moeite waard.

De kamers zijn enigszins gedateerd.

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Gelukkig ook een koffiemachine ipv de kannen (slappe) duitse kofie.

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Ligt in het centrum en dichtbij het station.

Vriendelijk onthaal en doordat we met 4 waren hebben we de...

Vriendelijk onthaal en doordat we met 4 waren hebben we de suite gekregen met 2 afzonderlijke kamers en badkamers, zonder opleg. Super.

uitstekend

goed hotel, ontbijt uitstekend, ligging ideaal

Super.

Lawaai op de gang van andere gasten.

Mooie kamer, vriendelijk personeel en super ontbijt. Heel goede ligging.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Een tof hotel voor een kort verblijf!

Badkamer een beetje klein.

Vriendelijk personeel, uitgebreid, lekker ontbijtbuffet en goede ligging.

Aangenaam verblijf.

Kamer aan de straatkant wel rumoerig.

Centrale ligging. Vriendelijk personeel. Goede prijs voor éénpersoonskamers.

Voortreffelijk.

Alles was naar wens.

Schone kamers. Ontbijt was uitgebreid en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Mooie, schone, ruime kamers.

Mooie, schone, ruime kamers. Prima ontbijt en prima service!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Aanrader

Goed ontbijt, veel keuze.

vlot en goede prijs/kwaliteit
    • Standaard Eenpersoonskamer

Centrale ligging, goed ontbijt, meewillend personeel aan de balie

Aan te raden verblijf in dit hotel

Ontbijt was fantastisch Personeel bij receptie bijzonder behulpzaam

Centrale locatie en persoonlijke service in ouderwets hotel

Ouderwetse inrichting

Goede locatie

Tv klein en geen belgische en nederlandse posten. Terwijl er 80 posten aanwezig waren.

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Lekker ontbijt, hotel in winkelstraat

Kamer vrij klein.

Lekker ontbijt, hotel in winkelstraat

prima hotel midden in het centrum
    • Standaard Eenpersoonskamer

parkeren motor was wat lastig

uitstekend ontbijt, faciliteiten (bed, badkamer, etc) ook prima.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prijs kwaliteit verhouding dik in orde bij dit hotel

Bijzonder vriendelijke ontvangst, zeer goed ontbijt en het hotel lag om de hoek van het museum waar we voor kwamen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

vriendelijk personeel we gaan nog wel eens terug

goed ontbijt alles was prima in orde

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Leuk hotel voor een stedentrip!

Vriendelijk ontvangst, parkeren niet duur, gratis tickets voor openbaar vervoer. Goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

locatie en ovkaart

locatie en ovkaart

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Een fijn hotel voor bezoek aan de kerstmarkt in Wuppertal

Ik zou het niet weten

De zeer behulpzame balie medewerker.

Buiten lawaaierig op zaterdagavond en nacht

In centrum, prima ontbijt, prima personeel

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Alles was zeer goed .

Alles was zeer goed .Personeel, netheid, locatie, een aanrader.

leuk uitje

te zachte kussens dit is persoonlijk

kamer is netjes en schoon, bedden ook schoon, douche schoon, ontbijt goed ,locatie geweldig,

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Prima hotel in het centrum, goede parkeergelegenheid op loopafstand, vriendelijk personeel

Lokatie midden in het centrum, schoon, eenvoudig maar goed, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Garage niet aan hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Garage niet aan hotel. Kamers niet erg ruim.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

op en top geweldig

geweldige ontvangst en geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Genieten van trein bus en zweefbaan mooie stad lekker gegeten

alles was er ik zou niet beter kunnen doen.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Vriendelijke ontvangst receptie, met goede uitleg over...

Vriendelijkheid dame bij ontbijt. Het hoofdkussen was erg plat.

Vriendelijke ontvangst receptie, met goede uitleg over parkeren, openbaar vervoer en restaurants. Gratis kaart openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Hotel ligt midden in het centrum en heeft heel vriendelijk...

Hotel ligt midden in het centrum en heeft heel vriendelijk personeel. Parkeren kun je voor 5,50 per dag in de parkeergarage ca. 400m verderop, hotel zorgt voor uitrijkaart. Er is een koelkastje op de kamer incl. gratis fles water en prima prijzen voor de andere drankjes. Uitgebreid ontbijt. We kregen bij de boeking een gratis OV kaart en hebben veel gebruik gemaakt van de Schwebebahn. Bij de tourist information hebben ze een gratis folder met 5 wandelroutes, een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Perfect midden in het centrum gelegen, fijn hotel en heel...

weinig tot niets. Als ik iets moet noemen: de 1-persoonskamer is eenvoudig en niet ruim, geen koffie/theefaciliteiten op de kamer.

Perfect midden in het centrum gelegen, fijn hotel en heel vriendelijk personeel. Parkeren voor 5,50 per dag in de parkeergarage ca. 400m verderop. Koelkastje op de kamer incl. gratis fles water. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Ontbijt was zeer goed, erg vriendelijke mensen aan de...

Er ontbreekt een bar, maar het hotel is in het midden van het centrum, dus in principe kan dat ergens anders ook. Maar persoonlijk hou ik van een bar in een hotel.

Ontbijt was zeer goed, erg vriendelijke mensen aan de receptie. Wuppertal HBF en winkels/restaurants heel goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Vriendelijkheid en professionaliteit van de staf.

Vriendelijkheid en professionaliteit van de staf. Kwaliteit van de kamer, rustig en schoon, van alle gemak voorzien. De locatie van het hotel. Het meer dan uitstekende ontbijt. De kaart waarmee je gratis van het OV gebruikt kunt maken, inclusief de prachtige Schwebebahn.

• Beoordeeld op: 30 december 2015

Locatie was super midden in centrum, kamer was zeer ruim en...

Eigelijk niks!

Locatie was super midden in centrum, kamer was zeer ruim en super schoon. Kamer was aan achterkant van het hotel dus geen last van herrie buiten of van andere gasten.

• Beoordeeld op: 21 december 2015

prima kamer met grote badkamer, direct in het centrum...

prima kamer met grote badkamer, direct in het centrum gelegen. Je stapt de deur uit en je bent bij een kerstmarkt, 1 van vele! De Schwebebahn (36 km lang) is een belevenis op zich! Doen! Hotel gaf ons vouchers voor het openbaar vervoer! Ga bij de tourist information even wat wandelroutes halen!

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Het was werkelijk een SUPER !

Met de auto moeilijk bereik baar in de maand December i.v.m. de Kerstmarkt. We hadden veel last van de voetgangers en van de kraampjes voordat we ons hotel bereikten. Toch zijden ze dat we tot aan de deur konden komen met de auto om de koffers uit te laden. Voor de rest echt helemaal TOP !!!

Het was werkelijk een SUPER !!!goed ontbijt met alles erop en eraan. Zeer vriendelijk personeel. Een platte grond van de stad en een vervoer kaart voor de trein de bus de metro en de zweefbaan onbeperkt GRATIS !!!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

De lolatie is top direct als je uit je hotel stapt sta je in...

Geen minpunten

De lolatie is top direct als je uit je hotel stapt sta je in het centrum . oprecht een goede keus. Jammer dat er geen bar bijzit. Maar kan dat in de buurt goed doen. Openbaarvervoer is ook dicht bij super dat je van het hotel gratis kaartjes krijgt hoef je niet te zoeken maar kan je gelijk op pad.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Zeer ruime 3 persoonskamer met erg grote badkamer.

geen echte minpunten.

Zeer ruime 3 persoonskamer met erg grote badkamer. gratis koffie/thee faciliteit. ligging midden in de binnenstad. zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Hotel Midden in het centrum op 150 meter van station.

De kamer was (te) warm, airco ontbrak helaas.

Hotel Midden in het centrum op 150 meter van station. Gratis plaatsbewijzen voor alle openbaar vervoer in de regio inclusief de beroemde Schwebebahn. Zeer laag parkeertarief voor hotelgasten. Ruim aanbod van betaalbare restaurantjes.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Prima hotel , zeer gunstig gelegen voor shoppers middenin de...

Weinig of niets !

Prima hotel , zeer gunstig gelegen voor shoppers middenin de stad en op wandelafstand van alle openbaar vervoer waarvoor je trouwens in het hotel een bewijs krijgt om gratis hiervan gebruik te kunnen maken , vriendelijke service ook op al je vragen .

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

vriendelijk personeel, alles goed schoon, goed ontbijt

hotel was lastig te vinden, mede door wegwerkzaamheden. kamer was wat kleiner dan we verwacht hadden

vriendelijk personeel, alles goed schoon, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Ontbijt was uitstekend en de kamers netjes en schoon

Ontbijt was uitstekend en de kamers netjes en schoon

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Grote kamer.

Kleine ruimte in badkamer om uit de douche te stappen. Geluidsoverlast centrum.

Grote kamer. Midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Goed personeel.

Kamer heet "comfort" maar was daarvoor figuurlijk en letterlijk onder de maat.

Goed personeel. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Alles!

Alles!

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Prima uitgebreid ontbijtbuffet en gratis OV kaart.

Formaat van TV !

Prima uitgebreid ontbijtbuffet en gratis OV kaart.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Central-Hotel Wuppertal