Beoordelingen over City Pension Köln

5,1

6,2

6,1

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Zéér eenvoudig appartement op goede locatie. Prijs/kwaliteit dus in orde.
    • Appartement - 4 Bedden

Parkeergelegenheid is niet voor de deur (met schijf max 4 uur op vrij- en zaterdag). Dus als je een weekend lang verblijft moet je uitwijken naar een Parkhaus. Dan betaal je weer €12 per dag.

Prima locatie voor een weekendje in de stad als je er alleen maar hoeft te slapen en een douche wil nemen. Goede prijs/kwaliteit.

Een rustige kamer die kort bij het centrum ligt en niet veel kost.
    • Appartement - 3 Bedden

De badkamer had maar een kleine lamp omdat de lamp boven de spiegel kapot was, mensen die met veel detail aan zichzelf willen werken zullen daar moeite mee hebben. Ook was de deur van de douche cabine niet meer in topstaat, maar de douche werd wel nog goed afgesloten.

De kamer was erg dicht bij het centrum, maar nog steeds erg goedkoop. De matrassen waren goed en er waren rolluiken aanwezig. Er was geen ontbijt, maar erg dicht bij was er een Mr. Baker waar verse broodjes gekocht kunnen worden. De parkeerplaats is een eigen garage van het pension, de garage was niet groot, maar de auto staat er veilig en droog. Er was ook een kleine keuken aanwezig, er waren niet veel keukenspullen aanwezig, maar toch leuk dat er iets was.

De ligging is prima.
    • Appartement - 4 Bedden

Krakende bedden, douchekop die je niet op kunt hangen, lampjes die het niet doen, daar kunnen wij allemaal wel tegen maar de hygiëne viel ons wel tegen.

De ligging is prima. Het centrum is op loopafstand. Je moet even bellen voordat je komt zodat de host aanwezig is. De parkeerplaats is vrij krap maar onze auto is niet zo groot dus voor ons was het prima. Deze locatie is prima voor als je op doorreis bent of 1 nachtje in Köln bent, ik zou er niet een week op vakantie gaan.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

De perfecte locatie is niet voldoende om hier te willen overnachten
    • Appartement - 3 Bedden

Veel zaken waren slecht of matig. Verschillende lampen ontbraken. De televisie werkte wel maar er was geen zender te vinden. Er was alleen koudwater tot dat ik de hoofdkraan gevonden had en open gedraaid had. De laminaat vloer was niet schoon.

Het bed lag heerlijk.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Centraal gelegen.

Centraal gelegen. Kamer is eenvoudig maar schoon, oké voor een overnachting op doorreis en op 1 km. vanaf de Dom. Let op: naam pension wordt niet op gevel vermeld, lijkt gewoon wit woonhuis met meerdere etages. Je kunt een betaalde (maar krappe) parkeerplaats regelen. Tijdens ons bezoek was er een parkeerplaats vrij t.o. pension, dus gewoon op straat geparkeerd.

Goedkoop en dicht bij de stad maar vies
    • Appartement - 4 Bedden

Het appartement heeft slechte krakende bedden en wordt slecht schoongemaakt.

Appartement ligt op 10 min wandelen van de Dom. Eenvoudig ingericht passend bij de prijs.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prijs-kwaliteit redelijk. Betere bedden en vooraf verwittigen dat we cash moeten betalen.
    • Appartement - 3 Bedden

Je moet je verblijf cash betalen en daar hadden we niet op gerekend. De vrouw die ons ontving, kende slecht Engels.Bovendien viel de beddenbodem uit het bed, omdat het een losse lattenbodem was. Het was wel te fixen, maar weinig comfortabel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Niet duur, makkelijk inchecken en uitchecken

De hygiene had beter gekund. Afgetrapt meubilair, doorgezakte stoelen.

Niet duur, makkelijk inchecken en uitchecken

De grootte van de kamer, dat er een keukentje was

Hoe schoon het was en dat er GEEN 2 persoonsbed was.

De grootte van de kamer, dat er een keukentje was

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

appartement was enorm klein vies er was veel kapot...

appartement was enorm klein vies er was veel kapot parkeerplaats was er niet (wel geboekt) en in deze buurt durfde we de auto niet op straat te laten staan. we zijn niet in het geboekte appartement gebleven.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

De dame was ondanks haar gebrekkig Engels (en met ons...

Nou... schimmel in een pannetje, geen servies was hetzelfde (als er uberhaupt servies was) smerig koffiezet-apparaat, de douche was met geen mogelijkheid op temperatuur te brengen, een TV uit het jaar 0, geen klerenhangers, het meubilair was ook van voor de oorlog, de bedden lagen prima, maar dat alleen omdat we genoeg gedronken hadden om toch niks meer te voelen, de handdoeken waren van het formaat 'drie kabouters krijg je er nog niet droog mee', de sfeer/inrichting was even goed als dat van een mortuarium...

De dame was ondanks haar gebrekkig Engels (en met ons gebrekkig Duits) zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 24 december 2015

De locatie is prima, het is slechts vijf minuten lopen naar...

mijn vriend had een heel slecht matras waar de veren bijna uitsprongen, dus drie nachten slecht geslapen..hij is een makkelijk iemand dus dan is het echt een slecht matras.. het appartement kan gezelliger ingericht maar wij sliepen er alleen dus voor ons prima. Er zat een leuk binnenplaatsje bij maar daar hadden we geen sleutel van, dan zou je je minder opgesloten voelen.. verder moet je een vast tijdstip afspreken dat je aankomt omdat ze drie kwartier van het appartement woont, goed om te weten voor nieuwe gasten! Bij aankomst lagen er twee kleine handdoeken in de badkamer, ik was zo brutaal om extra handdoeken te vragen en toen kregen we die, geen overbodige luxe voor drie dagen. Helaas waren de handdoeken niet al te fris (muffige geur).

De locatie is prima, het is slechts vijf minuten lopen naar het centrum en de wijk (achter de straat) is een Turkse wijk met heerlijke restaurants en winkeltjes. Parkeren kan voor 7,50 per dag/nacht.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

De afstand tot het centrum, binnen 5 minuten zit je in de...

Tv werkte niet, badkamer was vies (schimmelplekken), geen wifi, lampen werkten niet of nauwelijks.

De afstand tot het centrum, binnen 5 minuten zit je in de stad van Keulen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Goede verhouding prijs/kwaliteit.

de garage (extra betaling) was te krap. De auto paste net, op de laatste millimeter erin, nul komma nul ruimte over. Was voldoende, maar we hebben niet echt een grote auto.

Goede verhouding prijs/kwaliteit. Lekker dicht bij het centrum, loopafstand. Prima voor 1 of 2 nachten

• Beoordeeld op: 13 september 2015

De ligging beviel ons het meest, op wandelafstand van alle...

De vrouw die ons moest binnen laten, was heel onbeleefd, gaf niet veel uitleg. In de keuken waren er zeer weinig facilliteiten aanwezig. Badkamerlicht was kapot. Het was een studie, geen appartemenr, met 4 bedden, maar er was een tafel voor 2 pers. Schimmel boven de douches. Muren waren vuil. Geen plaats om koffers achter te laten en we mochten niet later uit de kamer. Diepvriezer werkte niet, bestek & glazen waren echt nog super vuil. Echt een tegenvaller, de ligging was wel goed.

De ligging beviel ons het meest, op wandelafstand van alle bezichtigingen.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

ideaal voor een nachtje.

ideaal voor een nachtje. Eenvoudig maar zeer goed!! Goed gelegen!!!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De ligging naar het centrum

De bedden kraken veel

De ligging naar het centrum De eigen parkeer garage

• Beoordeeld op: 16 januari 2015

Top locatie