Beoordelingen over Carls Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Benrather Str. 7a, Carlstadt, 40213 Düsseldorf, Duitsland

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

heel prettig verblijf ,we hebben geboekt voor volgend jaarIk was er met mijn dochter
    • Standaard Eenpersoonskamer

spijtig dat het hondje niet in de ontbijtruimte werd toegelaten

wij hebben niet in het hotel ontbeten de kamers zijn prima de hond werd zelfs verwend met ee drinkbak en een dekentje

Leuk hotel vlak bij het uitgaan centrum

De prijs van het ontbijt .2 per twee personen 30 euro .aan de overkant uitgebreid ontbijt voor 2 personen 15 euro

De meisjes van de receptie waren uiters vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Bij het uitchecken werd ons op tamelijk brute wijze medegedeeld dat de kamer nog niet was betaald, terwijl dit wel het geval was. Zeer onvriendelijk en klantonvriendelijk.

Ontbijt en ontvangst was prima. De ligging is perfect in de altstadt.

lang niet wat ik verwacht na mij booking

ik had een comfort kamer geboekt niet gekregen ik had geen badjassen geen strijkbout + geen strijkgelegenheid terwijl het wel bij de kamer hoorde bar stelde niks voor had niet eens normale frisdrank met oudejaar wet er ook niks gedaan in het hotel

Aanrader! Heerlijke overnachting.

We hebben deze locatie geboekt voor een overnachting met oud & nieuw. Düsseldorf is een goede stad om het nieuwe jaar in te luiden. Deze locatie is een fantastisch uitgangspunt om de Kasematten, kerstmarkt of het centrum te bezoeken. De kamer was comfortabel, schoon, netjes en de bedden een voorbeeld voor vele andere hotels, ook het ontbijt was goed verzorgd. Aanrader!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Goed hotel om een nacht te verblijven. Personeel is vriendelijk. Parkeren ideaal, bij het centrum

alles goed

schone ruime kamers (comfort), vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, erg uitgebreid. Parkeergarage naast de ingang van het hotel en vlakbij de Altstadt, heerlijk winkelen en gezellige terrasjes.

Super!

De kamer was iets kleiner dan ik had verwacht en in plaats van een groot tweepersoonsbed kregen wij 2 keer een eenpersoonsbed.

Vriendelijk personeel, perfect locatie en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Op zich prima hotel tegen een goede prijs op een uitstekende locatie.

Badkamer kan schoner, spiegel vies, prullenbak niet geleegd. Geen tweepersoonsbed maar 1 persoonsbed, losse lakens per bed.

Ontbijt erg uitgebreid en goed. Locatie uitstekend ten opzichte van Altstad

Super centrale locatie voor Altstad, shoppen en/of kerstmarkt!

Kamers wat aan kleine kant en donker maar op zich qua comfort prima in orde. Ondanks aanvraag geen tweepersoonsbed maar twee eenpersoonsbedden die uit elkaar rollen. De badkamer was wat gedateerd en mag wel een keer opfrisbeurt hebben, douche in bad ook niet gewelding.

Locatie is absoluut fantastisch. Parkeren in naastgelegen parkeergarage top maar erg prijzig met 28 euro voor 24u. Nespresso koffie app op de kamer. Fijne grote ramen alleen kunnen die aan de straatzijde echt niet geopend worden vanwege het lawaai dat de straat met kinderkopjes met zich meebrengt.

Sfeervol

Informatie over de parkeergarage kan beter. Eerst melden bij het hotel, indien parkeren mogelijk is, vervolgens pas de auto in de naast gelegen parkeergarage inrijden. Rijd je direct de garage in dan kom je niet meer in aanmerking voor de korting en betaal je het volledige tarief.

Locatie. Vanuit het hotel kan je direct het bruisende winkelcentrum en kerstmarkten bezichtigen.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Jammer dat onze kamer zich naast de keuken bevond.

Onze kamer bevond zich op het gelijkvloers. Prima, echter vlak naast de keuken... uitslapen was er dus niet bij... :-(

Het ontbijt was ruim voldoende en goed verzorgd. Vriendelijke bediening. Regeling van de (betaal)parking juist naast het hotel was prima.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Net en betaalbaar hotel met een perfecte ligging voor het centrum.

Het interieur is wel redelijk verouderd, wel een nieuwe televisie op de kamer. Het geluid van buiten is redelijk hard te horen. Dat kan echt beter!

Bijzonder vriendelijk personeel, het ontbijt is oké en de sfeer is gemoedelijk. Kamers zijn goed schoon.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Top hotel op toplocatie

De kamers zijn gedateerd, maar zoals gezegd worde die volgend jaar gerenoveerd

Centrale ligging midden in centrum en parkeergarage naast de deur. Goed ontbijt en het zeer vriendelijke personeel. Hotel heeft doorstart gemaakt en personeel is vervamgem door vriendelijker personeel nu. Volgend jaar wordt gehele hotel gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima hotel voor een scherpe prijs!

Dit was voorheen het Carat hotel. De naam is gewijzigd maar de service is gebleven. Uitstekend hotel voor een prima prijs! Het ontbijt is fantastisch!

al bij al hebben we genoten

ik had een rustige kamer gevraagt maar heb een kamer langs de straatkant gekregen op de 2de verdieping

al bij al hebben we genoten

de ligging was uitstekend kort bij de winkels en restaurants

het was een leuk en gezellig weekend doen we zekers terug

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Aangenaam en goed!

Wellicht over een paar jaar toch wat vernieuwen/renoveren. Daarnaast mogen er nog dikkere ramen in het hotel. Zeker als je aan de straatkant slaapt kan dit in de avond wel storend zijn..

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijke personeel! Een andere troef is de ligging!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Shopping en uitgaan.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Straatgeluid in het weekend 's nachts van uitgaanspubliek en vroeg in de ochtend van de markt.

Prima ontbijt. Vlot in en uitchecken. Perfecte locatie naast de Altstadt. Parkeren naast hotel in parking met parkeerkaart van hotel voor € 17,00 per dag.

Hotel ligt op een toplocatie.

Als geheel is het geen super-de-luxe hotel, maar de kamers en het ontbijt zijn prima.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, en overheerlijk. De locatie is perfect, je wandelt direct de winkel- en horecastraten in.

Slechte kamer super ontbijt

Voor een superior kamer viel het goed tegen kamer was super klein ..erg heet en we werden om 5.45 gewekt door werkzaamheden in de keuken ...kamer 10 had ook het idee dat ze anders nooit de kamer verhuurd zouden hebben

Dicht bij het centrum

Prima hotel voor kort verblijf.

Er zijn nog rokerskamers in het hotel. Bij inchecken is ons niet gevraagd of dat een probleem was.In de nacht en bij aanzetten airco rook je de sigarettenlucht. Dus oppassen bij inchecken.

Ligging hotel en ontbijt

Een fijne locatie, middenin het centrum! Alles goed bereikbaar, te voet.

Jammer, dat er geen mogelijkheid is om te lunchen of dineren. Ook bij de bar was 's avonds niets te doen. Het douchen was voor mij een probleem: dat moet gebeuren in het ligbad. Ik heb een stijf rechterbeen, dus dat lukte niet!

De ligging van het hotel: middenin het centrum van Altstadt van Dusseldorf ! Het uitgebreide ontbijtbuffet.

Absurde prijs-kwaliteitverhouding.

Geboekte superior room bleek bedompte megakleine kamer.. € 649,00 betalen voor twee nachten in een donker hokje met uitzicht op een blinde muur, nauwelijks daglicht. Slecht werkende airco die ook nog enorm lawaai maakt.

Aardige medewerkers

Een goed stadshotel voor een kort verblijf.

De kamer bood alleen uitzicht op daken en achtergevels. Het hotel toonde gerenoveerd, de kamers niet.

Het personeel is heel vriendelijk en serveert een lekker ontbijt. Een gerieflijke badkamer en een comfortabel bed.

Uitstekende ligging
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zonder de Beste Deal-korting is de kamerprijs buiten proporties. De kamer an sich is standaard, je betaalt voor de uitstekende ligging van het hotel.

Uitstekend centraal gelegen. Het hotel ligt op vijf minuten wandelen van de Königsallee, de Altstadt ligt op steenworp afstand. Binnen 30 minuten zit je op het terras in de trendy Handelshafen. Het ontbijt is typisch Duits: gründlich, uitgebreid gesorteerd, vriendelijk en behulpzaam personeel. De prijs van de overnachting! Die bedroeg door de Beste Deal 50% van de reguliere prijs.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

het ontbijt was heel lekker , veel keuze en heel verzorgd.
    • Standaard Eenpersoonskamer

kan niet direct iets bedenken

het ontbijt was heel lekker , veel keuze en heel verzorgd. hotel ligt dicht bij alles bij ,grote overdekte parking naast het hotel ( wel betalend )

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

De reeële gast vrijheid van het personeel

Het lawaai van de airco had iets beter gekund,maar echt geen punt om over te Mopperen

De reeële gast vrijheid van het personeel Ontbijt verzorgd,continue werd aangevuld

Redelijk hotel op een goede locatie en compleet ontbijt.

Formaat van de kamer en de gedateerde inrichting. Het gebrek aan uitzicht.

Dichtbij de Altstadt, winkels en de restaurants. Het ontbijt was goed en de kamer schoon.

Ligging midden in centrum, goed klein hotel.

Ik stond naast het hotel geparkeerd, dacht wel een uitrijkaart te krijgen prijs €24 maar dat was mijn probleem. Dat was het enige minpunt. Moet je niet aangeven prakeren naast het hotel mogelijk. Het is een duur hotel!

Alles was goed, ontbijt was uitgebreid. Kamers waren netjes en schoon. Bedden geweldig!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Een goed en centraal gelegen hotel.

Het personeel was vriendelijk, de kamer en badkamer uitstekend en het ontbijt prima en uitgebreid genoeg. De locatie midden in de oude stad is geweldig. Vlak voor het hotel bevindt zich een markt met, vooral, voedsel en bloemen.

De ligging, het bed en het ontbijt

De ontvangst was onvriendelijk , die dame had duidelijk er geen zin meer in, ook bij de mensen voor ons. Hadden parkeerplaats mee geboekt, was door Booking.com niet doorgegeven zei de dame aan de receptie. Ze werkte ook niet echt mee aan een oplossing, was gejaagd en kortaf. hebben de auto in parkeergarage gezet naast het hotel wat wel duurder was.

De ligging, het bed en het ontbijt

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Fiets vacantie

Eigenlijk niets

De goede ligging van het hotel midden in het centrum het personeel uiters vriendelijk . Het fantastische ontbeid .onze fietsen konden wij gewoon binnen in het hotel zetten . Personeel was niets teveel daarom geven wij het personeel een dikke 10

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Hotel op perfecte locatie, lopend naar het centrum en alle...

Ondanks reservatie van de parkeerplek in de garage, was deze vol i.v.m. koopavond. We hebben niet meteen kunnen parkeren, maar pas later in de avond.

Hotel op perfecte locatie, lopend naar het centrum en alle winkels. Parkeergarage naast de deur van het hotel.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Geweldig!!

1e nacht best veel geroezemoes gehoord op straat, en het geluid van de lift even moeten plaatsen, daarna goed geslapen

Prima ontvangst, heel vriendelijk personeel, kamers mooi schoon, groot bed wat erg goed sliep en met koelkast en koffie automaat incl koffiecups ,melk ,suiker en kopjes. Grote badkamer met Heerlijk ligbad aanwezig. Het ontbijt was perfect nog nooit z'n gevarieerd buffet meegemaakt, het ontbrak werkelijk aan niks, er stond zelfs Champagne voor diegene die hier z'n ontbijt mee wil beginnen. We hebben een geweldige tijd gehad en komen zeker nog een keer terug

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Over de hele linie wel okay maar prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal goed. Te duur.

De hotel sauna viel tegen. De badkamer op onze hotelkamer liet wat te wensen over. Het hotel heeft 4 sterren met de daarbij behorende prijs maar 3 sterren past beter bij dit hotel.

De kamer was niet al te groot maar het bed was uitstekend. Het ontbijt was prima. De locatie was zeer goed, direct bij de Altstadt.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Prettige kerstmarkten

Nachtelijk rumoer in het hotel Veel te dure dranken in de lobby van het hotel 6,5 € voor een glaasje huiswijn is wel erg Duur!

Uitgebreid ontbijt Vlakbij kerstmarkt

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Sauna en badkamer liefhebber? jammer

De sauna is een ramp (30min op voorhand aan receptie vragen om hem op te zetten en 30min later sta je aan een koude sauna omdat receptiedame het vergeten is. De sauna op zich is bouwvallig en de douches marcheren ook voor geen kl...) De douche is wit en primitief.

ontbijt was heel lekker. Niet super veel keuze, maar wel lekker :-) De locatie was het grootste pluspunt...

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Perfecte ligging maar geen 4* waardig

Ooit was het hotel misschien 4* waardig maar nu niet meer. -Hele kleine kamers met oude badkamers. -Zwarte schimmel plekken op de voegen in de badkamer. -Bed kraakte bij elke beweging -Heel warm op de kamer, zelfs met de verwarming uit. De kamer heeft airco maar is niet werkzaam in de wintermaanden. -Tapijt in de hallen zitten vol vlekken, is aan vernieuwing toe

-De ligging is perfect -Ontbijt voldoende en goed -Personeel goed

• Beoordeeld op: 8 december 2016

prima hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Parking via hotel met gereduceerd tarief dien je vooraf te halen in het hotel, wat erg lastig is als je alleen bent en je de auto niet kwijt kan, behalve in de garage......

Centrale ligging, ook naast parking. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Uitstekende ligging, lekker ontbijt, parkeren naast het...

We hadden 2 aparte bedden

Uitstekende ligging, lekker ontbijt, parkeren naast het hotel, gratis fles water op de kamer, Sinterklaaschocolade voor de deur

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed gelegen hotel met lekker ontbijt.

De superieur kamer viel tegen, vorig jaar hadden we een standard kamer en die was groter, de "volle" minibar viel ook tegen.

Lekker ontbijt, vriendelijke bediening en de ideale ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

ontbijt dikke +

Kamer héél véél lawaai ! Van de straat maar ook van s morgens vroeg het poetspersoneel met hun poetswagens over en weer rijden.

Ontbijt niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

prima hotel voor een weekendje dusseldorf

Parkeren in de parkeergarage naast het hotel is op zaterdag niet te doen door de slechte logistiek . Je moet eigenlijk eerst het hotel naar binnen (maar waar moet je dan je auto neerzetten) en een parkeerkaartje halen voordat je de garage inrijd. En wij moesten een half uur wachten voordat we door de file in de straat heen waren.

prima ontbijt , uitstekende lokatie en professioneel personeel

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Perfecte ligging, gedateerd hotel.

- Faciliteiten gedateerd; vloerbedekking op gangen aan vervanging toe, dingen stuk op badkamer, nare lucht in trappenhuis

- Perfecte ligging (Carlsplatz) - Prima ontbijt (normaal boeken we dit niet bij, maar het zat in arrangement) - Zeer aardig personeel in ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Basic, proper hotel op goede locatie.

Ontbijt:enkel croissants en geen andere koffiekoeken aanwezig. Ook geen wafels of pannenkoeken in de plaats. Slappe koffie. Geen 4*hotel.

Basic kamer maar heel proper. Ontbijt: cava en vers geperst sinaasappelsap waren aanwezig. Ruime keuze aan beleg.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Top verblijf

De kamers zijn niet echt groot maar voldoende. Volgende keer vragen we een kamer aan de achterzijde vanwege minder straatrumoer.

Ten eerste de locatie, middenin het centrum met een parkeergarage naast de deur. Het is ontbijt is niet te beschrijven. Echt fantastisch met zelfs verse jus en huisgemaakt jams. Alle mogelijke soorten eieren, zalm, vleeswaren, vers gesneden fruit. Als je wilt kun je zelfs een glas champagne nemen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Uitstekend hotel.

Prima kamers met goede bedden, wel iets te hard. ( maar dit is persoonlijk) Ontbijt was exellent, heel veel variatie en verse producten. Zeer veel keuze.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

shoppen

- kamers gehorig /zeer druk zakenhotel - de schimmel in de badkamer

- in het centrum - gratis flesje water op de kamer alsook bij vertrek brik water mee gekregen per pers - garage naast hotel - verzorgd en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Ideaal gelegen voor een korte stadstrip

Airco was nogal luidruchtig, maar het was ook 32 °C buiten, dus gelukkig was er wel airco aanwezig.

Ligging in centrum van de stad, toch goed bereikbaar met de wagen, parkeergarage naast het hotel, fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk baliepersoneel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

De ligging van het hotel.

Het geluid van buiten. Wij hadden bewust geen rustig gelegen kamer gekozen. Wij hadden daarom uitzicht op het plein, maar ook de geluidsoverlast ervan.

De ligging van het hotel. Heerlijk centraal in de altstad en dichtbij winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Ontbijt sober maar goed;

Parking via hotel was niet duur maar er moest eerst een pas gehaald worden bij de receptie (en geen ruimte auto ergens anders te laten dan in de dure parkeergarage: 2,2 euro voor twintig minuten !)

Ontbijt sober maar goed; ligging vlakbij het centrum en de Rijnboulevard; kamer met kluis en goedwerkende airco; redelijke prijs.

Vriendelijkheid, centrale locatie, loopafstand naar...

Vriendelijkheid, centrale locatie, loopafstand naar restaurants

Toplocatie!

Toplocatie!

Niks!

Heerlijk compleet ontbijt. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

receptioniste bij uitchecken humeurig

receptioniste bij uitchecken humeurig

Kort en top

(Het weer)

Efficiënt en keurig: nespresso op de kamer

Eenvoudig hotel op goede locatie.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kleine zolderkamer met kleine, verouderde badkamer.

Prima hotel op een superlocatie. Alles was goed schoon.

Hebt was mooi en hotel viel heel erg in de smaak

Prima locatie

Geluidsoverlast van de straat en dat het ontbijt er niet standaard in zit

Midden in het centrum

Perfect hotel

Locatie was midden in het centrum, echt top

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk ontbijt. Dicht bij de Altstad

Goed hotel op een prachtige locatie

Dit was al de 3e keer dat we hier logeerde en alles was Top.

Het ontbijt was heel goed en de mevrouw van dienst verdient...

Het ontbijt was heel goed en de mevrouw van dienst verdient een pluim,was echt in orde

Locatie is top! Op loopafstand ri Koningsallee. Ontbijt is super en vers. Voor herhaling vatbaar 👍🏻

Geen

Ontbijt was super! Heerlijk verse broodjes, beleg en fruit! Voerderbak en kleed lag al klaar voor de hond!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

prijs kwaliteit goed

geen verbinding met wiffi , 1 fles water op de kamer voor vier dagen !goede ligging

ligging van hotel en een goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Super stad, hotel en verblijf.

Geen tegenvallers.

Ligging is echt super tegen centrum en Altstatt. Goede kamers. Vriendelijk personeel en makkelijke parking naast de deur.

ideaal hotel vlakbij de kerstmarkten

mooie ruime kamer, uitzicht op de binnentuin. Op 100m afstand van de kerstmarkt. Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Locatie was geweldig en ontbijt ook super!

Locatie was geweldig en ontbijt ook super!

Ontbijt was prima.

Kamers zijn erg gehorig

Ontbijt was prima.

te veel stof ze moeten die matten buitengooien

Een aangenaam verblijf!

Het vast tapijt in de kamers vind ik niet onderhoudsvriendelijk!

Het ontbijt was zeer goed!

prima locatie, goed ontbijt en kamer. Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Sauna kapot

Locatie is top! Echt op loopafstand van winkels en centrum

Ligging en ontbijt zijn uitstekend.

Er was geen parkeermogelijkheid meer tegen verlaagd tarief.

Ligging en ontbijt zijn uitstekend. Ook de bedden.

Tegenvallend, kamer 010 te vermijden.

Kamer naast de keuken geeft geluidoverlast vanaf 5 uur in de ochtend. Slechte werking airco, waardoor te warm in de kamer.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Carls Hotel