Beoordelingen over Hotel Central Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Frankfurter Str. 11, 63263 Neu Isenburg, Duitsland

#14 van de 14 hotels in Neu Isenburg

5,3

6,2

6,1

5,3

Geen aanrader “niet boeken”

Bij binnenkomst stonk het al in de lobby, Onvriendelijk personeel die vroeg wat ik kwam doen, vertelde dat wij gereserveerd hadden met een hond, de hond mocht niet binnen (staat dat er huisdieren toegestaan zijn) Toen wij weg wilde gaan mocht onze hond voor €20:00 toch mee naar binnen. Ik vertelde dat dit absurt is en de vrouw vroeg hoeveel wij dan voor de hond wilde betalen. Wij willen een normaal schappelijke prijs maar niet onderhandelen!

Niets, heel onvriendelijk

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zeer slecht, men verwijst naar Booking.com anderzijds heeft booking.com onvoldoende zicht.

Geen overnachting gehad. Op de gevel hing een briefje met drie verschillende tel.nummers. 3e werd beantwoord. Men was niet aanwezig na 22:00 uur en men had al helemaal geen reservering gezien en men was ook niet van plan te komen openen. Fout lag bij Booking.com. het keuzemenu van aankomsttijd hebben zij zelf niet. Ook slecht / onfatsoenlijk te woord gestaan en men had ook geen alternatief te bieden. Booking.com heeft kennelijk geen / onvoldoende zicht op aangesloten hotels. Nu stond ik met kind om 00:30 uur op straat.

kamer was klein, en heb heb extra kosten moeten maken voor transport en parkeren. niet aangekondigd.

parkeerplaats, hoge transferkosten met shuttle moeten betalen van hotel naar airport. Duurder dan taxi.

Heel basic accommodatie tegen een acceptabele prijs

Minimale faciliteiten. Niet frisse sanitaire installatie. Zeer kleine kamer

Prijs, goed bed en behulpzaamheid personeel

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Voldoende, zeer eenvoudig

Badkamer is klein en niet hygienisch ingericht.

Zeer eenvoudig ontbijt, kamer rommelig en goedkoop ingericht. Redelijk bed.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

De geur in de badkamer, door de vermaler aangesloten op het...

De geur in de badkamer, door de vermaler aangesloten op het toilet was de geur niet fijn

• Beoordeeld op: 28 december 2015

De eigenaar bleef aardig.

De kamer was in 1 woord vreselijk. In het hele pand hing een sterke sigaar/ sigaretten lucht en ook in de kamer stonk het naar rook. Het bed was totaal kapot, vies matras en kapotte latten bodem. Lampen waren stuk, en drama

De eigenaar bleef aardig.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Kamers gedateerd, maar zeer schoon.

Kamer stonk naar de rook.

Kamers gedateerd, maar zeer schoon. Eenvoudig ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Prijs

Prijs

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Alles ok, alleen slechte matrassen