Beoordelingen over Central-Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Waltenberg 29, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#12 van de 51 hotels in Winterberg

Super hotel

Super hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Prima lokatie loop afstand van het centrum. Prijs is ook prima voor het eten en de kamers. Apreski cafe indoor.Ga zeker nog een keer

voor herhaling vatbaar.

De ventilatie in de badkamer. Gevoel dat deze niet(optimaal) werkte.

Omdat we deze locatie voor het eerst bezochten, gingen we er met een neutrale instellingen heen. De accommodatie wel deed aan de verwachting zoals op de website gevormd.

Niet tevreden, spijt van onze boeking.

Kamer was koud,(geen verwarming) werd ons verteld dat er vloerverwarming was) dat terwijl de hele kamer bekleed was met vloerbedekking, deze combinatie kennen wij niet hoor.water uit de douche met druppels, minimale deuk, zeer vervelend met lang haar als je paar dagen geskied hebt en je kan je haar niet wassen.dit was alle ergste namelijk. lawaai, beneden was de bar in het weeekend, zeker zaterdag,tot 01.30 in de nacht open en muziek stond erg hard, wij konden echt niet slapen. Ver van de pistes,ontbijt was niet goed,erg simpel en niet vers. Het enige wat ons deed niets doen en daar bleven was dat de kamer wel schoon was.

Een geweldig midweekje Winterberg!
    • Suite met 2 Slaapkamers

De hotelkamer was echt super!! Hele mooie badkamer, kamer was groot met niet alleen bedden maar ook nog een zitje (bank en 2 stoelen) Alles was erg schoon en netjes! Uitgebreid ontbijt en ook 's middags en 's avonds kun je heerlijk in het hotel eten!

Ontbijt goed!

Ontbijt goed! Kamer zeer ruim en een nieuwe badkamer. Als extra mazzel zon op ons balkon van 11.00 tot 16.00 uur. Alle lof aan de gastheer! Wat een leuke man!

Fijn hotel in het centrum van Winterberg

Midden in het centrum van Winterberg ligt het Central Hotel. Makkelijk en handig. Auto parkeren en skiën, shoppen en hapjes/drankjes op loopafstand. Ruime schone kamers en een goed ontbijt. Aanrader! Kindvriendelijk en gezellig.

Prima hotel in centrum

Wi-Fi onvoldoende

Centrale ligging (5-10 minuten lopen naar piste), gratis parkeergelegenheid, ruime kamers, goede warme douche, prima föhn, lekker ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.

Top hotel! Gezellig, schoon en dichtbij de piste

Onze kamer zat recht boven de pub. We konden vanuit de kamer de muziek letterlijk horen en de bedden trilde van de bass. Maar het was een wintersport vakantie, dus dit hoort erbij. Toch zou ik de volgende keer voor een kamer kiezen die iets hoger is dan recht boven de pub.

Top locatie, klein kwartiertje lopen en je bent aan de piste. Gezellig hotel waar je rustig kan zitten eten en wat drinken, maar ook de pub in naast het restaurant. Voor ieder wat wils! De kamers waren groter dan verwacht zelf!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

zeer ruime kamer
    • Comfort Driepersoonskamer

Ondanks dat Booking aangaf dat er niet van tevoren behoefde te worden betaald werd er toch een maand voor het verblijf 80% van de verblijfskosten afgeschreven. Na een klacht hierover bij booking kreeg ik reactie dat het bedrag kon worden teruggestort, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt omdat dat vlak voor ons verblijf was. Normaal klopt de informatie op de site van booking altijd, reden waarom wij vaak van booking gebruik maken. Helaas nu dus niet. Indien je heel licht slaapt heb je misschien last van de muziek en praten uit het café en kun je misschien beter een ander hotel kiezen. Wij hadden daar absoluut geen last van maar hoorden het geluid wel enigszins als we 's nachts wakker werden voor toiletbezoek. Maar hebben prima geslapen.

zeer ruime kamer prima douche met thermostaatkraan Uitstekend ontbijt met meerdere malen een kopje prima espresso of cappuccino Zeer redelijk geprijsd eten Gratis parkeerplaats

Kamer was groot en schoon.

In het hotel is ook een disco of feestzaal. Dit geeft op vrijdag en zaterdag veel overlast. Op de tweede verdieping hoorde je nog de muziek. En je hebt dan ook veel zatte mensen voor de deur op straat. Als een hotel zo nodig een disco wilt hebben, zorg dan voor goede geluidsisolatie zodat je gasten daar geen last van hebben en zorg voor een uitsmijter zodat het voor de deur netjes blijft. De parking is wat aan de krappe kant zeker als er veel sneeuw ligt.

Kamer was groot en schoon. Badkamer was klein maar schoon en recent. Ontbijt was ruim voldoende. Er is ook een bar en restaurant, dus als je 's avonds er niet uit wilt, dan hoef je niet weg.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

verzorgd hotel in het centrum
    • Suite met 2 Slaapkamers

Tijdens het weekend was er luide muziek tot in de vroege uurtjes te horen op de kamer. Wij sliepen op de derde verdieping, dus ik wil niet weten hoe dat voor de mensen op de eerste verdieping was...

- Wij hadden de suite geboekt en die was zeer ruim en schoon. - Alles was heel netjes en hygiënisch - Het ontbijt was verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Proper, vriendelijke bediening, goed ontbijt, skipistes...

Oud gebouw.

Proper, vriendelijke bediening, goed ontbijt, skipistes binnen wandelafstand. We konden het skimateriaal in een locker aan de piste laten staan voor slecht 2 EUR per dag.

Schoon, vriendelijk personeel, fijne badkamer
    • Comfort Driepersoonskamer

De schoonmaakdienst stond s ochtends zonder te kloppen ineens in de kamer, terwijl we nog op de kamer waren, ruim voor het einde van het ontbijt. Op de ochtend van vertrek begon ze al met schoonmaken voordat we waren uitgecheckt. Er waren ook geen ‘do not disturb’ bordjes. Wij hebben ons hier wel een beetje aan gestoord. Slaapbank voor kind lag echt niet lekker...

Mooie nieuwe badkamer met goede douche. Zeer schone, ruime kamer. Van het hotel kregen we een ‘Winterbergkaart’ voor kortingen. Hotel midden in het centrum met alle winkeltjes en restaurants op loopafstand. Om bij de pistes te komen, moet je wel even de auto pakken, maar dat was voor ons geen probleem. Er was overal genoeg gratis parkeergelegenheid.

Het valt ons erg tegen dat er niemand in geheel Winterberg Nederlands praat terwijl 90% wel Nederlanders zijn, komen Duitser, Fransen of Engelsen in Nederland praten ze bij elke camping of hotel wel hun taal? Waarom doen ze dat niet? Vind dit niet vriendelijk naar de Nederlanders toe

super

redelijk. erg gehorig, midden in centrum. Bijna dag en nacht veel lawaai.Vraag naar een kamer achter

heel veel geluidoverlast. keihard matras Bij afrekenen vertrek bleek dat hotel zonder onze toestemming al een groot bedrag had geind via de creditcard! Dat was niet volgens afspraak en bracht mij in de problemen. Ben hier erg boos over. Bij reservering stond duidelijk : betalen bij acommodatie bij vertrek!!

Ruime kamer. prima ontbijt.

Uitstekend!

Niets! Behalve het weer, maar daar kan gelukkig niemand wat aan doen.

Onze kamer was zeer naar wens; groot genoeg voor een apart zitje zonder dat je genoodzaakt bent om het bed te gaan zitten. Klantvriendelijkheid staat bij dit hotel hoog in het vaandel. De ligging van het hotel was uitstekend, midden in het centrum.

super

helemaal niets

alles was super verzorgd van het ontbijt tot aan de avondmaaltijd. de kamer was supergroot en onberispelijk schoon. zeer zeker aan te bevelen!!!!!

Prima hotel voor een kort verblijf.

Hotel maakt deel uit van een café/restaurant. Als je van drukte en gezelligheid houdt, dan zit je hier goed. Zoek je meer de rust, dan is het hier kinder aantrekkelijk.

Goed ontbijt, schone kamer, moderne badkamer.

Zeer goed

Het eten is er goed alleen ze hadden ook een bar maar die was alleen vrijdag en zaterdag open en in de folder stond vanaf woensdag open het is een gezellige bar zo te zien alleen wij zijn er niet geweest dat vonden we wel jammer.en we kwamen op dinsdag aan en smorgens hadden we een mail dat ze die dag rust dag hadden we werden goed ontvangen kregen sleutel en dat was het waren alleen in de hotel maar hadden wel een telefoon nummer als er iets was konden we bellen

Het ontbijt was geweldig genoeg keuze en lekker en erg vriendelijk personeel het is een mooi hotel ruime kamers midden in het centrum alleen in september door de weeks is er niet zo veel te doen savonds.

Heerlijk relaxt verblijf gehad

Locatie was uitstekend, dicht bij het centrum Kamer zeer ruim en heel netjes en schoon Mooi groot balkon dat bij goed weer heel fijn is Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima in het centrum

Prima stalling voor onze motoren. Bij het inchecken was de reactie - ga eerst maar even stelen en douchen - de rest regelen we later Prima ontbijt en diner

Een mooi, schoon en een sfeervol hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Het personeel is daar erg vriendelijk. Ontbijt was lekker uitgebreid. Kamer netjes schoon en een balkon met zitje. In het restaurant kan je heerlijke schnitzels en steaks eten.

Goede lokatie.

De koffie

Goede lokatie. Midden in het centrum.Grote ruime maar vooral brandschone kamer. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Eeen echte aanrader.

Zeer mooie omgeving speciaal ingericht voor bikers en groepen met motorfietsen.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het hotel ligt in het centrum van Winterberg en alle feestvierders zakten af naar ... het centrum zodat wij 3 dagen weinig geslapen hebben. Geroep, getier en voetzoekers waren ons deel van de avond tot diep in de nacht.

Het ontbijt was goed maar niet geen overdreven keuze. Zeer ruime kamer met een goed bed en balkon.

Rumoerig door geluidsoverlast van beneden en aan de voorzijde van buiten.

Vriendelijkheid personeel. Dan met name bij het klagen over de kamer. Een aantal kamers ligt boven de disco en hebben last van geluidsoverlast. Dit staat niet vermeld. Bovendien werd er bij deze klacht alleen maar gereageerd met: wij zijn helemaal volgeboekt.

Ontbijt prima, bedden prima.

Super schoon hotel op een prima locatie met super...

Een achtergrond muziekje bij bv het ontbijt zou het helemaal afgemaakt hebben.

Super schoon hotel op een prima locatie met super vriendelijk personeel !!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Aanbevelenswaardig hotel in een "shopvriendelijke plaats".

Afvoerputje van douche stonk. Goot boven balkon lekte, waardoor 's nachts druppelen hoorbaar was.

Goed verzorgd ontbijt. Ruime kamers. Vriendelijk personeel. Leuke ligging midden in gezellige straat. Prima eten en drinken. Ruim balkon. Plezierige aankleding van de kamer. Nette badkamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

aangenaazm met (kleine) skimogelijkheden, maar zeker geschikt voor skilessen voor
    • Comfort Driepersoonskamer

de matras op mijn bed was blijkbaar oud en dus versleten, niet comfortabel - enig minpunt op de kamer

Ontbijt volkomen in orde en ruime, comfortabele kamers (2) - uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Geweldig hotel midden in Winterberg.

Helemaal niets. Alles was supergoed.

Geweldig vriendelijk personeel. Nette schone kamers. Ontbijt was prima. Eten in het restaurant was ook superlekker. Hotel ligt midden in Winterberg. Is ook een goede uitvalbasis om te gaan skiën.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Goede ligging maar geen echte receptie/ontvangst en ontbijt alle dagen hetzelfde en weinig keuze.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het ontbijt is onvoldoende. Roerei was niet warm. Enkel pistolets (zelfs niet altijd vers) of sneetjes volkorenbrood.

De kamers waren ruim en proper. Spijtig genoeg zaten wij op de eerste verdieping en hoorden we de muziek van de pub eronder.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Wintersport in Winterberg
    • Budget Tweepersoonskamer

De overlast van uitgaande jongeren die ons uit onze slaap hielden en kinderen uit de familiekamer naast ons. Er is geen bad en na een dag wintersporten is dat geen overbodige luxe, zeker met dit soort prijzen p/n. Ook geen theefaciliteiten op de kamer.

De locatie midden in het centrum en naast de snowboardschool. De bar naast het restaurant is erg leuk. De kamers zijn luxe gerenoveerd. Ondanks dat de bedden hard zijn,slapen ze goed.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

we hebben 4 heerlijke dagen gehad mede doorhotel en het weer.

Dat we zelf de temperTuur in de kamer niet konden regelen, of we hebben iets over het hoofd gezien. Snachts erg warm en raam open was geen optie ivm geluiden.

Alles was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Gezellig hotel, goed ontbijt, vriendelijk personeel, midden in het centrum
    • Comfort Appartement

Wij zaten op de 3e etage en toch hadden we last van het geluid van de discotheek/bar van beneden, zaterdagnacht was het pas stil tussen 2.00 en 2.30 uur! Standaard oordopjes op de kamer zou al veel helpen!

Comfort appartement was erg groot, goed ontbijt, attent en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Uitstekend hotel

Mooi zeer ruime kamer en een prachtige badkamer. Eten en ontbijt is gewoon goed. Leuk hotel in de hoofdstraat met balkon. Wij hebben geen geluidsoverlast gehad. Een aanrader voor verblijf in Winterberg. Als er een waterkoker met thee en koffie op de kamer zou staan dan is het hotel een 10 !

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Goed hotel met goed personeel!
    • Comfort Eenpersoonskamer

1 klein dingetje is dat er een discotheek naast t Hotel zit, kon daardoor dinsdag niet slapen tot 1 uur en wilde juist vroeg slapen. Maar al het andere was perfect!

Goede bedden, mooie kamer, fijne badkamer. Personeel hulpvaardig en snel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Zeer ruime kamer, prima en erg schoon, wat ook voor het...
    • Comfort Driepersoonskamer

Iets meer variatie, fantasie in de ontbijtmogelijkheden zou fijn zijn: er is wel een behoorlijke keus, maar wel elke dag dezelfde keus.

Zeer ruime kamer, prima en erg schoon, wat ook voor het sanitair geldt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goed hotel
    • Comfort Appartement

De wc in de badkamer, apart was beter geweest. Jammer dat je muziek snachts hoorde van de bar/dancing naast het hotel

De ruim opgezette kamers en grote badkamer.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

goed hotel doch de prijs , ondanks oudejaars tarief de prijs te hoog. Mag je meer voor verwachten
    • Comfort Driepersoonskamer

gezien de prijs mag je wel wat meer verwachten ondanks dat het diner op oudejaar toch was inbegrepen ondanks dat we alleen ontbijt hadden geboekt inchecken erg rommelig aan de bar tussen de gasten in , niet erg plezierig en ook wordt je geholpen tussen de bestellingen in.

prima kamer en keurige badkamer. ontbijt goed doch ook niet uitbundig. Hotel ligt natuurlijk mooi in centrum.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Grote kamer met een lekker zitje.

Grote kamer met een lekker zitje. Het hotel ligt centraal , je staat zo in het centrum. Ontbijt was perfect en ook de medewerkers waren altijd bereid je te helpen.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Hotel was top: ruime kamer en mooie badkamer;
    • Budget Tweepersoonskamer

Buitenlanders zijn niets met 60 duitse TV-kanalen. Het bijhorend restaurant was minder van kwaliteit dan het hotel: maaltijd eerste avond was matig (appelmoes uit dozen, taaie goulash). Andere avonden elders gegeten

Hotel was top: ruime kamer en mooie badkamer; ontbijt was gevarieerd en rijkelijk. Kelder met fietsberging. Privéparking

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Een mooi, schoon en een sfeervol hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

De sauerland card die je krijgt is niet gratis per persoon € 9,00. Er wordt niet gevraagd of je hier gebruik van wil maken.

Goed ontbijt. Kamers schoon en met een balkon. Parkeren is gratis achter het hotel. Mooie locatie.Personeel en de eigenaren zijn erg vriendelijk. Je kan hier ook heerlijk dineren .

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Ontbijt was heel lekker, maar altijd het zelfde.
    • Budget Tweepersoonskamer

wij misten een croissantje bij het ontbijt...

Ontbijt was heel lekker, maar altijd het zelfde. De keuken van het restaurant is voortreffelijk. Het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Degelijk hotel, mooie kamer met alle comfort, geen airco...

Degelijk hotel, mooie kamer met alle comfort, geen airco maar dat is waarschijnlijk normaal in een gebied waar de focus op het skiseizoen ligt ... . Overdekte stalling voor fietsen en motoren . Restaurant is middelmaat, uitgebreid ontbijt .

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Dat het er super schoon is
    • Comfort Eenpersoonskamer

De mooie grote kamers ....en dat alles zo super schoon is het personeel is ook super vriendelijk en het eten is er ook goed en je moter kun je er netjes kwijt

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heerlijke vakantie gehad!

Het was fijn geweest als er iets van verlichting was geweest op het balkon.

Ruime 2 pers. kamers, met fijne doucheruimte.Heerlijk ontbijt, ook ' s avonds hier heerlijk kunnen eten.Vriendelijk personeel. Gratis prive parkeerterrein achter het hotel. Ligging van het hotel super fijn,echt centraal gelegen in het centrum van Winterberg.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

voor de derde keer geweest, dus gewoon goed!!

we hebben niets te melden wat ons tegenhoud om weer eens te komen.

locatie midden in het centrum, goede bedden schone bad/kamer. goede keuken en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Fijn hotel Centraal
    • Budget Tweepersoonskamer

openingstijden horeca. Op de website staat iedere avond live muziek dit was niet het geval. En openingstijden bar tot 01.00 deze ging om 23.30 dicht en dit in het hoogseizoen???

Mooie ruime kamers en nette badkamers

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima ontbijt, ruime opgeknapte kamer.

Gang van het hotel is erg somber. Badkamer was klein, maar wel nieuw en schoon. Dame in ontbijtzaal was chagrijn, overig personeel prima.

Prima ontbijt, ruime opgeknapte kamer. Goeie locatie en gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Fijn hotel, een aanrader.

Geen wifie, was tijdelijk niet aanwezig (storing). Werd laatste dag hersteld.

Schone ruime kamer,elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel en kundig. Bovendien kun je er heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

goed verzorgd

Jammer dat het hotel aan een doorgaande weg ligt zodat je aan de voorzijde wat last hebt van het verkeer en uitgaande jongeren. Zeker in de zomerperiode waar je slaapt met ramen en deur open

Prima hotel ,goed ontbijt. Alles goed verzorgd avond eten was uitstekend

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

prima hotel in hartje Winterberg

geluid in de kamer van beneden uit de bar

ruime kamer met balkon en keurig sanitair

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Rustig hotel met veel aandacht voor de klant zeer vriendelijk personeel

Wijnkaart

Grote kamer en mooie weliswaar kleine badkamer volledig vernieuwd.

Geen min

Prima hotel. Heel leuk meisje achter de bar. Heel schoon en prima ontbijt

Super Centraal uitermate vriendelijk personeel

Iets

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima kamer,heel netjes en schoon.

Prima kamer,heel netjes en schoon. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.Wat wenst men zich nog meer!

Korte trip om te skieen.

Alles was goed!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk ontbijt en schone ruime kamer. het hotel ligt zeer centraal in het dorp.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

ideaal adresje voor enkele dagen vakantie

De ruimte waar men 's avonds kan eten is vrij donker

Prijs/kwaliteit ok

Fijn
    • Comfort Driepersoonskamer

Super aardig en meedenkend personeel

Goed ontbijt, ruime fijne kamer

Goed ontbijt, ruime fijne kamer

Uitstekend!
    • Comfort Familiekamer

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Een ruime kamer voor het hele gezin en een heerlijk ontbijt buffet.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

De douche

Erg vriendelijke rekening gehouden met dieetwensen en kids

Erg vriendelijke rekening gehouden met dieetwensen en kids

Goed ontbijt, en mooie ruime en schone kamers

Goed ontbijt, en mooie ruime en schone kamers

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Redelijk spijtig van het vele lawaai , daar door weinig geslapen, vermoeiend

Er was s'nachts veel lawaai, rumoer .

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

flexibel personeel, behulpzaam, restaurant en ontbijt prima,...

flexibel personeel, behulpzaam, restaurant en ontbijt prima, grote kamers

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Ontbijt was goed personeel was erg vriendelijk lekker midden...

De harde muziek tot vroeg in de ochtend

Ontbijt was goed personeel was erg vriendelijk lekker midden in het centrum

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Alles was top

Alles was top

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Alles bij elkaar.

Lawaai s’nachts van disco

Alles bij elkaar. Ruime kamer en badkamer. Recent vernieuwd.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

locatie en de sfeer

geen bijzonderheden

locatie en de sfeer

Hotel, restaurant en bar zijn prima.

WiFi niet op de kamer

Hotel, restaurant en bar zijn prima. Mooi alles bij elkaar

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Oké

Oké

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Gezellig verblijf gehad

Mooie grote kamer

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Grote kamer, hotel in het Centrum.

Grote kamer, hotel in het Centrum. Om de piste te bereiken moet je een paar minuten met de auto.