Beoordelingen over CityClass Hotel Caprice Am Dom - Superior Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Auf dem Rothenberg 7-9 / Eisenmarkt, Altstadt-Nord, 50667 Keulen, Duitsland

#119 van de 223 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ze waren buiten bezig met de gevels met steigers bouwvakkers...

Ze waren buiten bezig met de gevels met steigers bouwvakkers boren hameren met pijpen herrie herrie en nog is herrie , niet normaal ze begonnen smorgens om 6: 15 al nb ook nog is direct onder mijn balkon

Prima, voor herhaling vatbaar.

Schone, comfortabele kamer, wel wat aan de kleine kant. Ligging vlak bij de kerstmarkt. Ontbijt was goed, maar wel wat te weinig zitplaatsen voor het aantal gasten.

Topkeuze voor een bezoek aan het prachtige centrum van Keulen

Eigenlijk kon niks beter. Voldeed aan alle verwachtingen.

Mij beviel vooral de locatie: echt midden in het uitgaangsleven zonder dat je er 's nachts met slapen last van had. Verder alles dichtbij, in het centrum van Keulen. Dan ook de prijs-kwaliteit verhouding: helemaal top. En tenslotte: het ontbijt overtrof alle verwachtingen. Heel goed verzorgd, uitgebreid en lekker. Opvallend goed. Wij hebben een heel prettig verblijf gehad.

Kussens op de bedden blijven zeer dun, waardoor lekker slapen tegenvalt. Zelfs met het extra kussentje dat men dit jaar heeft aangebracht. Tijdens het ontbijt kwam de bediening al afruimen terwijl we nog zaten te eten.

Lekker in het centrum, en toch redelijk rustig.Parkeren is in publieke garage op loop afstand. Kamer is goed en netjes. Ontbijt is goed

Aangenaam verblijf.

Enkele kapstokhaakjes in de badkamer zou wel handig zijn. De hoofdkussens zijn te zacht.

Prima locatie om de stad en zijn kerstmarkten te ontdekken! Het ontbijt is lekker en uitgebreid en het personeel heel vriendelijk. De kamer was prima in orde en de bedden comfortabel.

Voorherhalingvatbaar

Het invoeren van het wachtwoord voor de wifi lukte niet, dus via Facebook aangemeld. De wifi was niet erg veel, maar genoeg voor whatsapp.

Wat het meest beviel? Ik kan niet kiezen tussen locatie (ook parkeren), lekkere bedden, vriendelijkheid van het personeel en het uitgebreide, verse ontbijt.

Dit is het Hotel dat jaarlijks op mijn Kerst-agenda komt te...

Dit is het Hotel dat jaarlijks op mijn Kerst-agenda komt te staan. Parkeren in Heumarkt aan 8€ per 24u in samenwerking met het Hotel. Kerstmarkt, hotel en parking .. ideale ligging "am Dom"

Kamer 308 is klein

Het was prima in alle opzichten, goed ontbijt, nette bediening , prima locatie voor ons doel , moeilijk te vinden vanwege het feit dat de navigatie niet aangeeft waar het hotel zich bevind. De kamer van mij en mijn zoon waren groot genoeg , die van mijn dochter klein , kamer 308 , dat zou beter moeten, er is namelijk geen verschil in prijs. Prima ont bijt de ontbijt zaal iets aan de kleine kant als je bij elkaar wil zitten zijn er weinig mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

voor herhaling vatbaat!!!!

we hadden een twee persoons kamer misschien een idee om er een tweede stoel bij te zetten, nu moest er iemand op bed zitten, niet handig

Het ontbijt was voortreffelijk, de sauna en whirlpool uitstekend

Goed voor 1 of 2 nachten.

De temperatuur op de kamer was erg warm. Omdat de gangen tegels hebben klinkt het lopen op de gang of het slot van een andere kamer als of het naast je bed is. Badkamer is heel erg krap. Kussens op het bed lagen niet lekker.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid! Kamer was zeer goed schoon. Het personeel was vriendelijk. Locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

We hadden een prima grote kamer.

Naden en kieren van het bad moeten worden schoongemaakt. en het bubbelbad was uitgeschakeld.

We hadden een prima grote kamer. Kamer 404 is aan te raden leek wel een appartement. Ook de twee flessen gratis water zijn net die extra's die niet veel kosten maar wel heel leuk en attent zijn

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Centraal gelegen

Kussens nog steeds veel te zacht. Ontbijtzaal heeft beperkte capaciteit.

Parkeren op Heumark met korting. Verzorgd ontbijt. Centraal gelegen t.o.v. bezienswaardigheden. Toplokatie. 5e keer bezoek. Shop till you drop locatie!!

Goed hotel voor verblijf in de Altstatt, veel bezienswaardigheden en de Rijn op loopafstand.

Geen afsluitbare stalling voor onze fietsen ondanks dat daarom verzocht was. Ongezellig restaurant, daarom buiten het hotel gaan dineren. Zeer lastig vindbaar, voetgangersgebied en nergens aangegeven.

Ligging in de Altstatt. Prima ontbijt met uitstekende service. Comfortabele hotelkamer, gelijkvloers!

De lokatie was prima, dichtbij het centrum en de Rijn.

De kamer was behoorlijk basic. De badkamer was klein en niet meer helemaal van deze tijd. Ook de kamer was in de oude stijl, met houten oude meubelen. Er was geen airco en dus best benauwd. De fan bracht geen uitkomst en het raam kon maar een klein stukje open. We vonden het hotel echt te duur voor wat we kregen.

De lokatie was prima, dichtbij het centrum en de Rijn. Rustig plekje. Parkeren kon in de parkeergarage in de buurt voor € 8 per 24 uur.

Viel tegen en zal een ander hotel uitzoeken bij mijn volgende bezoek aan Keulen. Deze kamer leek mij

Had dit hotel in maart j.l. geboekt en was prima bevallen. Daarom is de keuze deze keer weer op dit hotel gevallen. Had tijdig geboekt met het verzoek weer dezelfde kamer te krijgen. Bij aankomst kreeg ik een kamer die vergelijkbaar was, alleen een etage hoger die naar bleek niet met de lift bereikbaar was. Na reclamatie kreeg ik een kamer die wel bereikbaar was met de lift maar wel kleiner. Ook het poetsen was snel gebeurd.

Een heerlijk ontbijt, niets mankeerde

centrale ligging met een voortreffelijk ontbijt met vriendelijk personeel.

realiseer als je boekt dat je midden in het uitgaansleven zit dus tot half nacht veel geluid. Zowel de toeristen maken veel geluid als de muziek van de discotheek, als het wegbrengen van het afval in de containers allemaal in de nachtelijke uurtjes. Stoor je er niet aan dan slaap je voortreffelijk. Wel weinig zitplaatsen in de ontbijt ruimte wat kan leiden tot wachten. Of voor 9 uur gaan ontbijten. ( moet wel niet iedereen doen)

Ontbijt zeer uitgebreid. De ligging van het hotel is perfect 3 min. lopen ben je in de parkeergarage waarbij je nog van het hotel 50% korting krijgt op het parkeergeld. 1 min lopen en je bent op de Heumarkt met de vele terrasjes en restaurants. Kamers en badkamers zien er netjes schoon en fris uit. Voldoende handdoeken en doucheschuim aanwezig. In de koelkast staan gratis flessen water. Bed ligt goed (kussens zijn wel erg zacht)

Prijs/kwaliteit verhouding is niet correct.

De kamers vielen wat tegen: klein, tv in rare hoek, badkamer klein. Daarnaast als tip: Plaats wellicht een waterkoker voor een kopje thee of koffie. Geef aan dat in het weekend de 'disco' aan de achterkant wat lawaai kan veroorzaken, niet geheel geluidsdicht.

Het ontbijt was prima.

Prima uitvalsbasis voor een stedentrip Keulen

Badkamer kon iets groter, vooral de douche. Maar het was verder best te doen. Voor het overige was eigenlijk alles meer dan naar wens.

Prima pal achter de Heumarkt gelegen hotel. Daar is ook de parkeergarage waarin men tegen gereduceerd tarief (parkeerbewijs laten valideren bij de receptie) kan parkeren. Het hotel ligt gunstig voor bezoeken aan het oude centrum. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Restaurants te over in de directe omgeving. Wij hadden een mooie grote kamer, die ondanks een ventilator, wel aan de warme kant was. Airco is er niet. De kamer is netjes, maar relatief sober ingericht. De badkamer, speciaal de douche, is bepaald klein. Bij iedere beweging bij het douchen raak je de wand van de cabine. Bedden zijn behoorlijk. Ontbijt biedt meer dan voldoende keus en er wordt regelmatig aangevuld. Het personeel van het hotel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een pluim!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

De locatie was goed, in het centrum achter een leuk plein...

Je kan niet met de auto bij de accommodatie komen, dat had wel even vermeld mogen worden. Je kan parkeren bij Parkhaus Heumarkt, dan is het maar 100 meter lopen (door steegje). Geluidsoverlast van muziek van café naast het hotel tot 5-6 uur in de ochtend.

De locatie was goed, in het centrum achter een leuk plein met terrasjes. Kamer was schoon, wel klein.

Uitstekend !

Bar kan misschien wat beter gevuld en wel wat geluidoverlast maar verder alles Top !

Locatie vlak bij Restaurants en uitgaansgelegenheden, parkeergarage om de hoek.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Zal hier bij mijn volgende bezoek aan Keulen direct weer boeken.

Moeilijk te vinden, terwijl toch direct in centrum. Na verkenning van de omgeving was dit echter geen probleem meer

Alles zoals verwacht, direct in centrum, parkeren op loopafstand en tegen goedkoop tarief ( 8 euro/24 uur. Ontbijt compleet voor de prijs.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Welness is altijd gesloten.

Helaas was Welness nog steeds in onderhoud en wist men niet te vertellen wanneer en of dit ooit in orde komt. savond's toch behoorlijk wat omgevingsgeluiden.

Locatie is super, ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Lokatie was erg goed: in nog geen minuut stonden we al op de...

De bedden vielen tegen, de kussen waren voornamelijk alleen lucht en gaf nauwelijks ondersteuning. Ook zou er een sauna zijn, maar deze was tijdens ons verblijf in onderhoud

Lokatie was erg goed: in nog geen minuut stonden we al op de kerstmarkt. Omdat het hotel in een steegje was, hadden we geen geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 23 december 2016

prima locatie

Geluidsoverlast van naastgelegen cafe tot 5.30 uur in de nacht. Spa was in renovatie, dit stond niet vermeld.

De kamers waren wat ouderwets maar wel schoon. Receptioniste erg behulpzaam!

Het ontbijt was wel goed alleen beetje weinig plek en na een...

Het ontbijt was wel goed alleen beetje weinig plek en na een half uur gewacht te hebben boden ze ons een zaaltje aan 1etage lager . Dat hadden ze misschien gelijk moeten doen .

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Viel toch mee

In de zomer geboekt en kregen een hele kleine kamertje volgens mij 1pers en bed bij gezet, volgende dag toch andere kamer gekregen, sauna was stuk! Ontbijtruimte waren werken dus moeten eten naast receptie,veel plaats te weinig dus mensen moesten wachten!

Het hotel ideale ligging voor kerstmarkten,wel wat geluidshinder,super vriendelijk personeel, voor de ligging zouden we er terug gaan, goede prijs voor parking en zeer kortbij

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Uitstekend hotel ligt wel wat weggestoken maar dicht bij kerstmarkt en centrum.

Dat er aan het onthaal iemand meer talig zou zijn.

Het ontbijt was uitstekend,ruime keuze en heel mooi gepresenteerd . De kamers waren ruim en zeer proper en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Matige kamer.

De badkamer vonden wij maar sober. Deze mag eens gerenoveerd worden. Bv sileconen aan douche zag op sommige plaatsen zwarte punten.. hygiëne? Vochtige kamer! Vloerverwarming via termostaat niet goed te regelen ofwel super warm ofwel koud.

Het ontbijt was zeer goed in buffet. Qua locatie prima

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Heel tevreden, gaan nog eens terug.

Sauna was in onderhoud dus kon niet gebruikt worden. Was voor ons niet zo'n gemis.

Goede kamer met uitstekende bedden. Locatie in hartje Keulen helemaal top! En toch aan een rustig pleintje, dus lekker geslapen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Goed hotel voor kort verblijf. Correcte prijs / kwaliteitverhouding.

Netheid badkamer: Toilet was niet proper. Ook lichte schimmelvorming aan onderkant douche. Veel lawaai van kerstmarkt en slaande deuren.

Onthaal vriendelijk en behulpzaam. Lekker ontbijt. Wel moeten wachten op eieren (gekookte / roerei).

Locatie helemaal top in het centrum.

Locatie helemaal top in het centrum. Weekend half december was de prijs van de kamer veel t hoog voor de kwaliteit. Is een ok 3*** hotel op toplocatie. Kamer was warm, syntetische dekbedden etc maakten het oncomfortabel.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Centrale locatie

Sauna ontbrak (al voor het 3e jaar) terwijl de wel op foto's wordt vermeld en ontbijtzaal was matig ook niet conform de foto's.

Centrale locatie

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Locatie!

Niets in het hotel, maar Booking.com had bij dit (en vele andere Duitse hotels) mogen vermelden dat in Duitse binnensteden een milieu sticker nodig is voor reizigers die met een auto reizen.

Locatie!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Veel te duur voor wat er geboden wordt.

De kamer en badkamer waren klein, de TV heeft alleen Duitse kanalen en de (gratis) hotelcomputer heeft niet de reguliere browsers zodat ik niet mijn werkmail kon checken.

Het ontbijt was goed (behalve de cappuchino, die was smakeloos), evenals de ligging in de binnenstad.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Goede ligging

Geen airco

Het was niet helemaal goed door gekomen dat we een extra (derde) bed op de kamer nodig hadden. Maar ondanks dat het hotel vol zat werd dit meteen geregeld. Erg vriendelijk personeel. Ligging is perfect. Parkeren in garage heumarkt het hotel heeft een prijsafspraak met hun dagtarief €8 ipv €16

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goede locatie

De kussens waren dramatisch zacht. En buiten erg veel lawaai, dat kan gebeuren in het centrum, maar ruzies en geschreeuw pal onder je raam om 5.15 uur is niet écht de bedoeling. Daar kan het hotel weinig mee, maar als gast heb je daar erg veel last van.

Ligging in centrum, leuke omgeving.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Voldoende

Best wel rumoerig, niet echt schoon, warm, geen airco, spa was niet beschikbaar ivm verbouwing. Dat hadden zij ook wel kunnen melden!

Ontbijt prima Ligging heel centraal

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Goed verblijf!

De kamer was eerder klein.

Zeer goede ligging, aan een rustig pleintje in de oude stad. Bijzonder lekker ontbijt met veel keuze! Op 10 min van het station, te voet. Metrostation op 2 min.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Prima hotel op perfecte locatie.

Ik had helaas iets vergeten in de kamer, heb daar later over gebeld en gemaild, maar dat kon men vreemd genoeg nergens meer terug vinden. Als er goede 'roomcleaning' was geweest, dan had het gevonden moeten kunnen worden. Wijze les: vergeet dus echt niks op je kamer als je vertrekt! Kijk overal, ook in badkamer en toilet. Verder was het een beetje jammer dat de stoomsauna defect was. De droge sauna deed het overigens wel uitstekend.

Ontbijt was heerlijk, bedden uitstekend, vooral de sauna met bubbelbad is geweldig!

Zalig

Heerlijk,superuitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Bereikbaarheid met auto. Was even zoeken.

Top bedden!! Erg schoon Leuke attenties

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Ligging prima hotel zeker veel te duur

Leuk verblijf gehad in Keulen in een prima accommodatie .

Niets , alles was naar wens.

Prima kamer , zeer goed ontbijt , en een super ligging van het hotel .

Voor een korte vakantie en een stedentrip in Keulen is dit hotel geschikt.

De verlichting op de kamer viel tegen.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk.

Geweldige locatie dichtbij centrum.

Geweldige locatie dichtbij centrum.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

eieren en spek bij ontbijt niet warm genoeg.

eieren en spek bij ontbijt niet warm genoeg. Verder prima.

Kerstmarkt 2017

De zeer goede ligging in de stad

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Net hotel

Goed ontbijt en nette kamer.

Perfecte ligging, matig ontbijt.

Ontbijt. De keuze was niet 4 sterren waardig.

Ligging.

Uitstekende locatie voor een city-trip!

Gehorigheid

De locatie is super. Parkeergarage Heumarkt op 100 meter. Service van hotel om de kosten te delen.

Uiterst comfortabel. Prijs - kwaliteit is top.

Proper. Vriendelijk. Ruim. Uitgebreid ontbijt.

Het ontbijt is zeer uitgebreid.

Er was geen douche in de kamer enkel een bad.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het hotel ligt vlakbij de kerstmarkt.

Ontbijt prijs/kwaliteit uitstekend

Ontbijt prijs/kwaliteit uitstekend

Lokatie en ontbijt goed maar achter de de deur en raam van badkamer mogen ze aan werken !!!!

Schimmel in badkamer

Ontbijt was heerlijk maar badkamer vertoonde aan raam en achter de deur schimmel

Goed maar duur in december

Hoge prijs, €193 voor een kamer vind ik zelfs in het kerstseizoen erg duur.

Toplocatie

Uitstekende locatie en vriendelijk personeel en een op zich nette kamer

Op de foto’s op booking.com zag de kamer er mooier en groter uit. Een prima kamer, maar gezien het gebodene vonden wij de prijs te hoog.

Slechte kussens!

Slechte kussens!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Perfect hotel om de stad te bezoeken.

De ligging van het hotel is uitstekend. Alles vlakbij - bars - restaurants - winkels - parking. Top

Naast kerstmarkten en nabij U bahn station

De verlichting verdeling van (bad)kamer. Alles aan of alles uit.

Naast kerstmarkten en nabij U bahn station

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Redelijk

Erg gehorige kamers

Ontbijt en ligging zijn fantastisch.

de centrale ligging

Ontbijt was redelijk te weinig plaatsen om te eten

de centrale ligging prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 5 december 2017

ideale locatie voor kerstmarkt

Kleine ontbijtruimte

Uitgebreid lekker ontbijt. 200m van centrum. Parking Heuman aan €8 voor 24u als je ticket laat herwaaderen aan receptie hotel

Goede kamer voor een redelijke prijs

Tijdens Kerstmarkt moeilijk bereikbaar.

Rustige kamer en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Twee dagen kerstmarkt en even er tussen uit

Ontbijt was heel uitgebreid veel keuze , kamers waren schoon en netjes

In het hart van Köln

Het is ondertss mijn vast logeeradres als ik in de stad ben

Prima voor de prijs / kwaliteit

Vroeg jn de ochtend vele klapperende deuren in het hotel. Deze waren goed te horen in de kamer

Fijn hotel en locatie is top.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Was uitstekend.

Correct hotel

Correct hotel

Ideaal voor een nachtje om Keulen te verkennen.

Erg gehorig binnen. Je kunt buren horen praten in gang en slaapkamer.

Ligging is midden in het centrum en parkeerplaats er nabij.

Gezellig hotel midden in een gezellige buurt alles op loopafstand

Kamer was erg warm

Zeer goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Perfecte ligging om centrum van Keulen te bezoeken. Op loop afstand van Lanxess Arena.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Kleinigheid: kussen erg zacht

prijs/kwaliteitverhouding goed ontbijt goed ligging uitstekend kamer niet groot maar effectief

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Ok

Geen bar in hotel

De uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Aangenaam stadshotel. Alleen in de zomer is het heet zonder airco

Airco in de zomer zou een aanrader zijn

De locatie vlak achter de Heumarkt is rustig en toch midden in de oude stad