Beoordelingen over CityClass Hotel Residence am Dom Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Alter Markt 55, Altstadt-Nord, 50667 Keulen, Duitsland

#11 van de 223 hotels in Keulen

Alles het ontbijt is ook super en het hotel is kort bij het...

Alles het ontbijt is ook super en het hotel is kort bij het centrum wij hebben een fantastisch verblijf gehad en gaan zeker terug echt een aanrader

Net hotel en fijne locatie.

De kamer was erg klein (dat was bekend uiteraard), maar viel toch een beetje tegen. Verder was het redelijk warm op de kamer, ondanks de airco. Die werkte niet fantastisch.

Net hotel en fijne locatie.

Sanitair helemaal top

De 1 persoonskamer was wat aan de krappe kant, waarschijnlijk door te grote meubels Ik miste een waterkoker en wat koffiesticks

Sanitair helemaal top

Praktisch gelegen stadshotel

Het stadshotel ligt bijzonder centraal. In de oude stad, vlakbij de Dom en de boulevard en de terrasjes langs de Rijn en op loopafstand van de Arena voor wie naar popconcerten gaat. Het ontbijt was (lekker) uitgebreid

Prima hotel op uitstekende plek

Vrij kleine kamer waardoor weinig bergruimte (mn voor de koffers). We misten de mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer.

De rust van de kamer, goede airco en goed bed. Heel schoon en zeer servicegericht personeel.

Locatie is uitstekend. Kamers zijn wel enorm klein.

Kussens waren niet fijn. Prijs-kwaliteit is absoluut niet in verhouding. De kamergrootte vond ik wel het minst, service an sich wel goed maar miste net dat extra oplossingsgerichtheid omdat ik mijn auto in verkeerde garage had gezet. Hierdoor koste me dat € 22 i.p.v. de helft.

Locatie is uitstekend en zowel in het centrum als vlakbij de Dom. Ook een pluspunt dat gasten hun hotelpas moeten scannen in de lift, anders werkt het nameljkk niet, om zo ongenode gasten te weren.

Geen min punten

Keurig hotel, alles in perfecte staat, kamer en bed , geen last van herrie vd straat. Ontbijt perfect.. en personeel erg aardig. Hebben heerlijk verblijf gehad daar. Hadden langer willen verblijven. Komen hier zeker terug

Midden in het oude centrum aan de markt, mooi hotel met fijne bediening en lekker ontbijt

Kleine kamers en omdat wij aan de voorkant van het hotel lagen en er tot laat werd gefeest was er veel geluidsoverlast vanaf de straat. Airco werkte niet en de kleine kamer was warm, dus moesten de ramen wel open.

Toplocatie, fijne bediening en lekker ontbijt

Een zeer aangenaam verblijf met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, centraal gelegen in Keulen

Parking vinden was moeilijker (aanbevolen parking was volzet die dag) Persoonlijk: bed en kussen niet naar persoonlijke wensen

Een heel goed ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, een heel goede en centrale ligging.

Oncomfortabel kleine kamer, wel een goed ontbijt.

Kamer veel te klein voor de prijs, te warm, matrasbeschermer ademt niet wat erg oncomfortabel is.

Goed ontbijt, voornamelijk vriendelijk personeel, uitstekende locatie.

Fijn hotel op een mooie locatie

De kussens waren heel erg zacht en de douche had een pis straaltje maar voorderest was het top!

Heerlijk uitgebreid ontbijt en we werden heel netjes ontvangen. Het hotel ligt aan een gezellig plein en alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand

Wederom weer een aangenaam verblijf in Keulen tijdens de Wolbeurs .

Was warm op kamer, hebben de thermostaat verschillende keren naar beneden bijgesteld maar gaat automatisch weer omhoog.

Ontbijt was uitstekend, nette bediening

Zeer ruime en propere kamer. Uitgebreid, verzorgd ontbijt en een toplocatie in het centrum van Keulen. Het personeel helpt je ook graag bij problemen. Zo hebben ze ons een andere kamer aangeboden om te douchen omdat onze fohn stuk was. Top. Zeer tevreden..

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

prima, net en schoon hotel midden in het centrum (alles op loopafstand) met uitstekend ontbijt

kamer was wat warm > raam open prima, maar wel wat geluid van buiten. Bedden waren iets aan korte kant. minibar niet standaard gevuld.

erg goed en uitgebreid ontbijt - in weekend tot 11.00 uur. perfecte ligging. nette kamer. gratis fles bronwater op kamer. bar/koffie cafe bij hotel laat open. Parkeergarage met korting-afspraak hotel op 3' lopen > goed geregeld.

Uitstekende locatie.

De klimaatbeheersing werkte niet plezierig: de thermostaat ging steeds omhoog, waardoor het 's nachts te warm was om lekker te slapen. Uitzetten was onmogelijk, en het raam open is geen optie door het straatlawaai.

Uitstekende locatie. Goede geluidsisolatie.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Erg goed

Er lag maar 1 grote handdoek en er waren heel veel televisiezenders maar geen Nederlands. Ps. Bij de vraag " met wie heeft u gereisd " staan te weinig opties. Ik was bijv met mijn moeder maar familie staat er niet bij.

Hygiëne, ontbijt

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Centraal verblijf in Keulen

Ik vond de prijs erg hoog, wat niet erg is maar dan verwacht je ook een goeie kamer. Wat we kregen was een kleine kamer en de badkamer had ook geen extra faciliteiten als een bad ofzo wat ik dan wel had verwacht voor de prijs. Het bed sliep niet lekker, die was voor mij veel te hard en dus niet comfortabel. En.. dit klinkt misschien gek maar het dekbedovertrek en hoeslaken was van een heel glad materiaal die combinatie zorgde ervoor dat ik de hele nacht aan het trekken en bewegen was omdat het allemaal zo van je af gleed. De tv die hing aan rechterkant aan de muur en die kon je niet bijdraaien, dus als we tv wouden kijken dan had ik op de stoel bij het bureautje moeten gaan zitten, lekker in bed tv kijken kon dus niet.

De ligging was perfect! Lekker centraal en alles op loop afstand van het hotel. De kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Uitstekend hotel, zeer centraal gelegen

Het ontbijt was erg goed, goede kamer (rustig) met een erg goed bed. Verder is de locatie geweldig, midden in het centrum. Parkeren is ook goed geregeld via een parkeergarage in de buurt. Voor 10 euro per dag parkeren in Keulen is niet duur.

We gaan zeker nog een keer.

Ondanks de kleine kamer lekker geslapen.

Het ontvangst was hartelijk, leuke, mooie kamer + badkamer, koelkast, kluis, televisie, wifi. Kamer lijkt krap maar je woont er niet. Lekkere douche met föhn.

Super! Zeker een aanrader

Dat de kerstmarkt al gedaan is en de winkels gesloten op 26/12 bij ons is dat tot eind van het jaar. Van hotel zelf niets negatief.

Het ontbijt was heel heerlijk mooi gepresenteerd en variabel , de kamers waren zeer proper en gezellig wel klein, badkamer alles voorzien , zeer vriendelijk personeel en zeer goede ligging in centrum wel spijtig dat de kerstmarkt dan al gedaan is ook de winkels waren gesloten 2 de kerst. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Binnenstad hotel voor citytrip

Kleine lift Kamers zijn niet groot maar functioneel

Zeer centraal gelegen in de binnenstad. Vriendelijk jong personeel Goede bedden met modern sanitair.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Tophotel op een toplocatie!

De kamer was mooi maar ook ontzettend klein. Ik snap dat bij een stadshotel de ruimte minder is, maar er was nog geen plek om onze koffer neer te zetten.

Het was een superleuk hotel op een toplocatie! Een aanrader om te boeken bij het bezoeken van een kerstmarkt. Het ontbijt was zeer goed, het personeel erg vriendelijk en de kamer brandschoon!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

voor een overnachting is dit hotel goed, voor meerdere nachten zou ik meer ruimte nodig hebben

de kamers mochten iets ruimer zijn. de badkamer is ruim maar de slaapkamer is naar mijn mening iets te klein. geen plaats om valies te plaatsen of te leggen

het ontbijt was zeer uitgebreid. vriendelijke bediening

Ietwat kleinere kamers maar op zich stoort dit nou niet ...

Nette degelijke kamers en goed onthaal. Zalig ontbijt! Dit alles op een toplocatie in het centrum...

• Beoordeeld op: 17 december 2017

zeker 4 sterren waardig!!

het dekbed was veel te warm

super goed en verzorgd ontbijt,vriendelijk personeel mooie en propere kamer en tevens een rustig hotel met een uitstekende locatie voor de kerstmarkten.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Dit hotel gekozen voor de locatie: vlak bij de metro en...

Dit hotel gekozen voor de locatie: vlak bij de metro en centraal gelegen t.o.v. de kerstmarkten en winkels. Dankzij de goede geluidsisolatie geen hinder van de kerstmarkt aan de voordeur en de vele café's in de buurt. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Aanrader!

De prijs was aan de hoge kant. Heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat het kerstmarktperiode was.

Onbijt was goed, veel keuze! Goede locatie ook, zeker als je de kerstmarkt wilt bezoeken. Als je het hotel uitstapt sta je al op één van de kerstmarkten. Ook vlakbij de Dom. Al met al een aanrader!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Middenin het centrum, goede service en gerenoveerde schone kamers

De prijs, wel aan de dure kant maar is het waard mede dankzij de locatie

Heerlijk ontbijt, ruime kamer(wij hadden een luxe superieurkamer) dubbele beglazing dus geen geluid van buiten. kluisje incl. Wij kwamen voor de kerstmarkt en de locatie was geweldig, de deur en en we stonden er middenin! Parkeergarage dichtbij met korting via hotel. Normaal €15 per 24 uur, wij betaalden €10!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Netjes hotel op een goede locatie

Jammer dat er geen Nederlandse tv zenders waren

Schone kamer die mooi is ingericht, lekker bed, goede douche. Ontbijtruimte zeer sfeervol, keus aan het ontbijt prima en de koffie was zeer goed! Locatie is super, ik had uitzicht op de kerstmarkt.

Fantastich hotel, zeer aan te bevelen!

Eén mevrouw die 's ochtends bij het ontbijt in het restaurant hielp. Zij werkte duidelijk niet met plezier.

De ligging, lekker in het centrum. De ontvangst, een presentje werd op de slaapkamer gebracht. We kregen een extreem mooie grote kamer en dito badkamer.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima hotel.

De koffie is geen aanrader in het hotel...

Prima hotel. Personeel was aardig en kundig. Ontijbijt was compleet & verzorgd. De kamer waar wij verbleven was schoon & groot. Parkeren was mogelijk in een publieke parkeergarage op loopafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Parkeren. Aanbevolen parkeergarage moeilijk te vinden. Personeel wat onpersoonlijk.

Locatie geweldig, zeker als je de kerstmarkt bezoekt zoals wij hebben gedaan. Hotel ligt direct aan de kerstmarkt.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

super verblijf. leuke accommodation.

De kamer had net even iets ruimer kunnen zijn.

Het ontbijt was super en voldoende. Kamers een beetje aan de kleine kant maar wel voldoende. Je bent er alleen maar om te slapen. :) Badkamer netjes en schoon.

Behalve het personeel, meer dan goed hotel

Het personeel is bij het onbeschofte af. Geen welkomswoordje of goede morgen of prettige reis , heeft u een prettig verblijf gehad? Niets, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

De ligging van het hotel is perfect. Kamer is netjes, prima in orde.

toilet was bij aankomst niet gereinigd temeer daar de...

toilet was bij aankomst niet gereinigd temeer daar de toiletborstel gebroken was. 10 euro werd extra aangerekend zogezegd voor ontbijt bij thuiskomst pas gezien dat dit voor de bar was terwijl ik daar niets had genuttigd. Kamer was veel te warm om te slapen omdat airco niet lager kon dan 19°

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Fantastisch hotel midden in de stad

Als je onder de douche stond dan liep het water de badkamer in waar geen putje was.

Midden in de stad. Parkeren kost € 10,00 voor 1 dag/nacht. Is goedkoop voor zo'n stad. Op de site stond echter € 8,00.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Weinig op aan te merken. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon top!

Naast de locatie beviel de kamer in zijn geheel ontzettend goed. Volgende keer weer!

Aan te bevelen.

De badkamer is ietsje klein, maar alles is er aanwezig wat je nodig hebt.

De locatie is perfect : in het oude stadsgedeelte, dicht bij de Dom , dicht bij winkelstraten, dicht bij meerdere bezienswaardigheden. Het ontbijtbuffet van het hotel heeft zulke grote keuze dat je onmogelijk van alles iets kan nemen. En alles is fris, vers, mooi aangeboden.

Het ontbijt was echt goed, alles werd goed bijgevuld.

De kamer viel tegen,bij binnenkomst stonk de kamer naar een eiergeur, in bed was een transpiratiegeur aanwezig. Nog een flinke tegenvaller was dat mijn jas is gestolen, bij het uitchecken ben ik mijn jas vergeten om van het hangertje te halen, na het shoppen wilden we de bagage ophalen, en heb gezegd dat mijn jas nog op de kamer hing, de hoofd- housekeeper heeft samen met mijn dochter gekeken, maar jas was weg!! heb mijn bedenkingen, maar kan het niet hard maken. Receptie deed of dat het de gewoonste zaak was, dat viel ons tegen.

Het ontbijt was echt goed, alles werd goed bijgevuld.

Aanrader

Keurig net en modern hotel, hartje centrum op enige minuten loopafstand van de Keulse Dom. Parkeergarage is vlakbij en via het hotel ontvang je een interessante korting op de parkeerkosten.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Modern hotel op een uitstekende locatie!

Ik miste een koffie machine op de kamer en vers geperst fruitsap bij het ontbijt.

De centrale ligging in een gezellige buurt, de ruimte van de kamer en de badkamer, zeer goede bedden, goede airco, uitmuntend ontbijt met grote variatie. Correct en zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit zeer goed. Ik zou er zeker opnieuw logeren bij een volgend bezoek aan Keulen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prima stadslokatie voor 1 nacht, prima ontbijt

Zeer kleine kamer, zeer veel warmte producerende koelkast in de kamer

Vriendelijk personeel, centraal gelegen, makkelijk met auto en trein bereikbaar, goed ontbijt

Leuke locatie, goed ontbijt, slechte kamer

De kamer was ongelofelijk klein, de kleinste kamer die ik ooit heb gehad. Verder was hij erg warm; de airco functioneerde niet naar behoren.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima locatie, kleine kamers, over het algemeen vriendelijk personeel

De eerste kamer, die was veel te klein., en de ontvangst, degene die toen werkte, en daarna nog een paar keer , was bepaald onvriendelijk en onbehulpzaam.

Het ontbijt was goed. Afhankelijk van wie er achter de balie stond, het personeel ook.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Goede locatie, fijn hotel.

De kussens waren erg zacht en zaktte in als je erop lag.Verder wel een heerlijk bed.

Top locatie tussen de restaurants, de Dom en shopping. Schoon hotel, goede wifi, grote douche en een heerlijke cheesecake in het hotelcafe beneden.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

We komen zeker terug, en dan zeker in hetzelfde hotel.

Wij kunnen niets zeggen wat ons tegenviel. Als we de volgende keer naar Keulen zouden gaan , dan nemen we zeker hetzelfde hotel.

De kamer was zeer ruim, een heel groot tv scherm, en het uitzicht was zeker heel goed, is eens iets anders dan op vuilbakken kijken. De badkamer was super, met inloop douce. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Goed hotel in hartje Keulen, op wandelafstand van het...

Goed hotel in hartje Keulen, op wandelafstand van het Hauptbahnhof, de Dom, musea en winkelstraten. Rustige kamer, mooie badkamer. Ontbijt was zéér ruim en genoeg om de dag goed te starten. Verschillende restaurants in de nabijheid.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Goed hotel, goede stad om te winkelen

De kamer was goed. Erg netjes en verzorgd alleen ontzettend klein. Voor de prijs die we ervoor betaalde vond ik dit niet in verhouding. De tv hing erg raar. Tegen een wand en kon je nauwelijks draaien waardoor je niet goed tv kon kijken.

Ontbijt was goed. Keuze uit croissantjes, broodjes, boterhammen, gebak. Vele jams, vleeswaren, salades, yoghurt, fruit en warme lekkernijen zoals worstjes, eieren, spekjes, Duitste frikadellen. Personeel was erg vriendelijk. Het hotel is qua locatie perfect gelegen. Restaurants, voorzieningen, parkeren, maar ook de culturele bezienswaardigheden zijn op loopafstand en zelfs om de hoek. Genoeg barren en cafés. Restaurant 12 apostelen was erg goed. Italiaans restaurant.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Kleine maar prima, volgens mij recent gerenoveerde kamer.

Kleine maar prima, volgens mij recent gerenoveerde kamer. Het was de piekavond van carnaval en dit hotel staat daar middenin, maar geen spoortje geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Een hotel met alles erop en eraan.

Er stond dat de parking inbegrepen was, maar bij het bevestiging van onze reservering bleek dat we enkel korting kregen en toch hebben moeten betalen.

De kamer was niet heel groot, maar alles was aanwezig wat nodig was en alles was zeer proper en van goeie kwaliteit. Er is gratig bruiswater voorzien op de kamer. Roomservice kost maar 2 euro voor servicekosten en de prijzen van het eten zijn zeer goed. Ik zou zeker terug gaan.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

We komen hier terug

-Duur ontbijt

Geweldige hotel. We vonden het jammer dat we deze hotel niet in begin van onze vakantie geboekt hadden. Super personeel. Erg mooie en schone kamers. TOP locatie. Voor ons is het HET hotel en komen we hier zeker weer terug. Hotel ligt super centraal, Alles ziet echt tip-top uit. Goede perfecte WIFI.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Nette kamer op toplocatie

Goedkope kamer is klein, net genoeg ruimte om langs het bed te lopen. Op zich niet zo heel erg: genoeg te doen in Keuken!

Prima locatie op de Alter Markt, vlakbij de grote bezienswaardigheden (Dom, Museum Ludwig). Kamer was schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

we gaan zeker terug naar dit hotel want hebben te weinig tijd gehad om alles bezoeken.

keuze avondeten heel beperkt. Ikzelf ben slechthorend en vond dat daar iets te weinig rekening mee gehouden werd, zeker aan de receptie.

heerlijk ontbijt, fantastische ligging, proper en gezellig hotel

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Mooi hotel maar slecht geslapen!

De airco verwarmt s'winters alleen maar en kan niet lager dan 20 graden. De kamer is daardoor erg warm. Raam kan open maar is erg gehorig, lallende gasten tot 4 uur s'nachts.

Locatie is perfect, kerstmarkt voor de deur. Kamer is comfortabel en goede bedden. Ontbijt is perfect.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

perfect voor kerstmarkt bezoek

aan de kleine kant en achter matig uitzicht

keurig verzorgde kamer en badkamer. goed ontbijt . goede locatie voor bezoek kerstmarkt en goede afstand van de eenvoudig te bereiken parkeerplaats.

Ontbijt was super.

2 enkele bedden + donsdekens, niet echt romantisch vind ik. Geen bodycreme (vriendin was teleurgesteld)

Ontbijt was super. Locatie vlak aan de Kerstmarkt. Knusse kamer.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goed hotel met slecht personeel

De service van het personeel was slecht. De hotelmedewerker achter de balie was ronduit onbeschoft. Bij het uitchecken werden we compleet genegeerd, Duitse gasten werden eerst geholpen. Op de vraag waarom dit zit gebeurde kregen we amber antwoord! De hotelmedewerker gaf alleen aan stel je niet zo aan. We hebben veel gereisd maar zo'n slechte service nog nooit meegemaakt.

Goed ontbijt, goede locatie, schone kamers.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Fantastisch hotel met een geweldige ligging.

Helmaal niets, was perfect!

Vriendelijk personeel, schone grote kamer, ligging was perfect! Aan het ontbijt ontbrak werkelijk helemaal niets, alles was zeer naar wens en tevredenheid.

Bezoek aan de kerstmarkt 2016

inchecktijd was zeer laat - prijzen liggen aan de hoge kant maar het comfort compenseert dat voor een stuk

Heerlijk ontbijtbuffet en zeer keurige kamers (wel aan de kleine kant, gelet op de hoge prijs)

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prima hotel op centrale plek, vlak bij de Dom en de Rijn...

Wifi aanloggen gaf wat problemen.

Prima hotel op centrale plek, vlak bij de Dom en de Rijn midden in het oude centrum. Parkeren vlakbij en goedkoop. Prima kamers en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Fijn hotel, slecht personeel...

Personeel is niet enthousiast en heeft geen plezier in het werk lijkt het wel... heel jammer... ben ik niet gewend van een Duits hotel...

Mooi hotel, superlocatie, mooie kamer, goed ontbijt. Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Kleine tegenvaller na veel eerdere goede ervaringen in hetzelfde hotel....

In tegenstelling tot eerdere bezoeken was de sfeer en de begroeting nu strikt zakelijk, wel uitermate correct maar weinig vriendelijkheid te bekennen. Debet daaraan wellicht de heel veel Engelsen die het hotel voor hun verblijf hadden uitgekozen, maar toch. De liftcapaciteit is minimaal, met vier personen houdt het helemaal op, met koffers (zie de vele Engelsen) is het af en toe een minuutje of 10 voordat de lift eindelijk beschikbaar is. Geen enkel probleem met trappenlopen, maar 4- of 5-hoog is toch een ander verhaal. Onze kamer was ongetwijfeld één van de kleinste, zo niet de allerkleinste in het hotel. Het ging precies, maar daar is het ook mee gezegd. De organisatie van het ontbijt: één grote chaos, ongeorganiseerd. Veel niet afgeruimde tafels in een ontbijtruimte met toch al niet veel capaciteit maakt het probleem alleen maar groter en dat gold niet voor even, maar in ieder geval tijdens ons gehele ontbijt, pas tegen half elf werden er weer wat tafels afgeruimd. Overigens was de ontbijtruimte nu ook direct vanaf de straat te betreden; als het buiten vriest is dat binnen goed te merken! De kamermeisjes maakten dezelfde ongeorganiseerde indruk: hoewel wij moesten uitchecken kwamen we na het ontbijt terug in een al opgemaakte kamer - totaal overbodig natuurlijk. Alles dat wij aan het pakken waren was gewoon weg- dan wel op de grond gelegd.... Tijdens het pakken kwam er vervolgens nog iemand zonder kloppen binnengestormd om zonder iets te zeggen ook weer te verdwijnen.... Bij het verlaten van de kamer bleek dat de kamermeisjes vaker over de gang renden - bij een iets betere planning (zoals het niet opmaken van nog niet verlaten kamers) is dat waarschijnlijk niet nodig ;-))

Geweldige renovatie achter de rug; het zag er allemaal uiterst verzorgd uit. Het ontbijt was prima; ruime keuze - de locatie is onovertroffen: recht voor de kerstmarkt

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Geen grote minpunten, maar toch een paar en dat had ik voor de prijs niet verwacht.

Internet: maar 1 persoon kon tegelijk inloggen, extra ticket bijgekregen maar dat was niet geldig tot einde van verblijf, we moesten ook telkens helemaal terug inloggen elke keer we buiten waren gegaan. Kamer: er was geen koffie of thee aanwezig, enkel water. We zaten op de 4de verdieping en er was gestommel te horen van vermoedelijk de 5de verdieping, zowel erg laat als heel vroeg ( is dit een werkruimte?) Geen last van straatgeluiden met raam dicht. Kleine kamer. Personeel: Ze waren correct en behulpzaam, maar soms meer lachen mocht. Ik had te koud op de kamer wegens wat ziekjes en heb extra electrisch vuurtje gekregen om bij te verwarmen waarvoor dank.

Ontbijt : was ruim van keuze en lekker, toch zou het warme buffet beter warm gehouden moeten worden, lekkere verse grote kan koffie per tafel, bovenruimte is erg gezellig. Locatie: perfect voor de kerstmarkten. Parkeren: niet erg ver en tegen verminderd tarief.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Een prima hotel voor een redelijke prijs

De temperatuur was te hoog. Het was erg warm op de kamer, waardoor wij het raam open hadden staan. Dat gaf geluidsoverlast 's nachts.

Het is een heerlijk hotel. Goede bedden, ruime kamer en heerlijk ontbijtbuffet. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kan mij niet vinden in eerdere beoordelingen over het niet altijd vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goed hotel midden in het centrum!

In de beschrijving van het hotel kan beter beschreven worden waar je het beste kunt parkeren. Dit is in de garage van de Heumarkt, daar vergoed het hotel 50% van de kosten.

Schone kamers, niet heel erg groot maar goed en compleet.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Super. Enkel jammer van matras en kussen

De bedden waren hard en het kussen was minder. Maar dat is persoonlijk. Toen ik om een ander soort kussen vroeg. Bleek dat ze maar 1 type kussen hadden.

De locatie in combinatie met personeel en het vernieuwde hotel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima hotel voor een stedentrip Keulen

De locatie was geweldig overal dicht bij. En vooral met een baby erg makkelijk ivm voeden. We konden regelmatig weer even terug naar het hotel. Het ontbijt was ook prima. Ook fijn dat er al flessen water op de klaar kamer stonden. Erg fijn als je net aankomt. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zou dit hotel volgende keer weer nemen

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Hotel is goed en schoon. Alles op loopafstand.

geen klachten

Het hotel ligt midden in het centrum maar de kamers zijn geluid dicht dus heb je geen last van lawaai.Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Airco en wifi werken goed en de kamers zijn schoon. Alles is op loopafstand zoals winkelcentrum,metro,museums,boulevard en eet en drinkgelegeheid. Er is in het centrum op veel plaatsen wifi zoals bij restaurants en op de boulevard. Erg gezellig en echt een aanrader om hier heen te gaan.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

uitstekend hotel voor citytrip

kamer beetje stoffig en airco toch hinderlijk s'nachts voor sommige mensen

goed verzorgd ontbijt, geluidsdichte kamer wat wel nodig is in centrum van de stad,

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Zeer goed hotel

Kussen te zacht

Internet in de kamer Goed ontbijt Voor de pokemon Go spelers veel stops in de buurt Tram halte dichtbij Goeie bedden Zeer goeie badkamer

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Goed stadshotel op perfecte locatie!

Medewerker (m) bij receptie was beetje nors. Badkamer was bij aankomst niet echt schoon; tweede dag wel goed.

Perfecte locatie in centrum, restaurants winkels en Dom echt vlakbij; parkeren tegen gereduceerd tarief prima geregeld.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Good central hotel in Köln

De badkamer was een beetje vies, we hebben veel vrouwen haren gevonden. Ze moeten daar beter opletten. De kamers zijn klein, dit was niet erg voor ons, maar als je met een grote koffer reis, je kunt beter een grote kamer nemen.

De medewerkers van het hotel zijn heel aardig. Het hotel ligt heel centraal in Keulen. Als je met de auto komt betaal je maar 8€ per 24 uur. Het ontbijt was goed maar niet uitstekend. De airco werkt heel goed, dus het is ideaal voor een warme nacht

Fijn bed en airco

De douche deur sloten niet volledig af waardoor er water onderdoor liep en se badkamervloer nat werd

Fijn bed en airco

heerlijke dagen in Keulen

eigenlijk niets

de locatie was geweldig, dicht bij het station vriendelijk personeel mooie, schone kamer ontbijten tot 11.00

Kamers niet heel groot

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van CityClass Hotel Residence am Dom