Beoordelingen over Arta Lenz Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Xantener Str. 8, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10707 Berlijn, Duitsland

#570 van de 579 hotels in Berlijn

5,9

5,9

4,7

3,7

De kussens op bed waren niet prettig.

Goede kamer. Goed bed. Hotel op uitstekende plek in de stad, dichtbij bussen en U bahn. Bakkers en restaurants in de buurt. Wij hebben niet in het hotel ontbeten, maar dichtbij bij een bakker.

Mooie, ruime kamer op een heel goede plek om Berlijn te...

geen wifi op de kamer

Mooie, ruime kamer op een heel goede plek om Berlijn te verkennen. Vlakbij de metro, mooie buurt met veel restaurantjes en winkels.

Oude kamers zonder gordijnen!!!! Lampen kapot, douche kop defect en werd niet gerapeerd Heel veel geluidsoverlast Maar bovenal ontzettend onvriendelijk personeel die alleen maar bezig het innen van hun geld

Slechte en onvolledige informatie van Booking.com !!!

Kamer slecht geïsoleerd voor geluid van naburige kamers. Als je pech hebt, en dat hadden we 2 nachten, dan staat de TV van de buurman(vrouw) te luid tot laat in de nacht og zeer vroeg in de ochtend.

Alleen locatie ( nabijheid U- en S-Bahn) en relatieve rust, geen drukke straat. Hoge plafonds, dus bij zomerse temperaturen aangenaam. Kamer geeft uit op binnenkoer, vogels, stilte.

Ik zal nooit meer daar verblijven!

Op de website van de hotel wordt gezegd dat een parkeerplaats beschikbaar is.dat is helemaal niet zo.We zijn met de auto geweest en moesten elke keer 5-6 keer langsrijden met de hoop dat een auto langs de straat weg gaat,zodat wij daar konden parkeren. Prijs/ /kwaliteit is erg slecht.wifi is alleen bij de receptie beschikbaar.wanneer de receptie gaat sluiten(23:00) kun je niet meer gebruik maken van de wifi.De baliemedewerksters kunnen heel slecht Engels spreken en wij kunnen geen Duits spreken, communicatie was dus moeilijk.De receptionist was op de hoogte dat wij een auto hadden,maar heeft ons niet op de hoogte gesteld dat wij een "green ticket" voor de auto moesten halen. Wij hebben dus een boete van Eur80 gekregen. Toen wij dat bij de balie vroegen, werd de medewerkster heel onvriendelijk en vertelde dat het geen verantwoordelijkheid van het hotel was. Het hotel is erg duur voor de kwaliteit. Het is een hele oude hotel, helemaal niet lux,geen eigen parkeerplaats, slechte dienstverlening. Ik zou nooit meer daar verblijven! En dat is vooral voor de slechte dienstverlening!!! Ik zal het hotel ook niet aan anderen aanraden!

De kamer was schoon en ruim (4persoons kamer). Verder niks.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Adequaat, niet duur

Bij binnenkomst kreeg ik een handdoek. Die werd niet gewisseld gedurende de 4 nachten dat ik er verbleef. Bij uitchecken moest ik hem inleveren.

Hotel was nauwelijks bezet. Lekker rustig. Eenvoudig maar schoon. Kamer aan de achterzijde, geen straatlawaai. Voldoende ontbijtmogelijkheid in de buurt, veel goedkoper dan in het hotel. Openbaar vervoer in overvloed in directe omgeving.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prijs/kwaliteit verhouding prima: goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Berlijn!

1 Bed van de 4 was geen bed maar soort sofa: hard met richel in het midden. Aankleding, sfeer (verlichting) kamer is gedateerd. Trappenhuis deed sjofel aan: versleten vloerbedekking op de trap, deel van de lamp brandde niet, chips op de trap: heeft er 3 dagen gelegen, de 'mooie' lift was niet zichtbaar: achter deur en niet in werking. Dinsdagavond arriveerde er rond 23.15 uur een bus voor het hotel (we zaten aan de straatkant) waar 40(?) scholieren uitstapten en incheckten: het heeft tot ruim na middernacht geduurd voordat het weer rustig was. Heb expres geen hostel geboekt om dit soort situaties te voorkomen...

Grote kamer, voldoende ruimte voor 4 personen inclusief bagage. Matrassen goed (behalve 1 bedbank) Kamer/douche was schoon. Kamer aan straatzijde hotel: rustig 's avonds/'s nachts. 3 min. lopen naar metrostation Adenauer platz: prima verbinding naar alle delen van de stad.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Aardige medewerkers, na sluiting receptie om 23uur krijg je...

Krakende vloer, douchekop bleef niet hangen, water op vloer na elke douchebeurt, bedden oud en hard. gratis wifi wordt aangegeven, maar alleen in de kleine lobby die niet 24/7 open is. Parkeren op goed geluk in de straat, geen eigen parkeerplaatsen van het hotel.

Aardige medewerkers, na sluiting receptie om 23uur krijg je een sleutel mee en code van de deur om zelf naar binnen te gaan wanneer je wilt, ook midden in de nacht. Geen geluidsoverlast van overige toeristen, centraal gelegen vlakbij metrostation (2 minuten lopen).

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Mooi hotel

Raam op de kamer was gescheurd en met plakband gerepareerd.

Grote, comfortabele kamers. Vriendelijk personeel. Hotel ligt dicht bij het centrum, en toch aan een relatief rustige straat.

ligging

ontbijt geluids isolatie geen wifi

ligging

Mwah

Personeel onvriendelijk, op de gang stonk het, douche kon niet opgehangen worden.

Het was dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goede lokatie

Lokatie. Prijs kwaliteit verhouding.

Erg mooi gebouw

Erg mooi gebouw

Hygiene en het feit dat er buiten ons een Engels stel was en de rest kwam uit het voormalige Oostblok. Inclusief al het personeel.

locatie, karakteristieke hal

geen wifi op kamer geen nieuwe handdoeken

locatie, karakteristieke hal

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Geen wifi op de kamer, slechte geluidsisolatie tussen kamers.

Geen wifi op de kamer, slechte geluidsisolatie tussen kamers.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Ontbijt was voor € 8,-- erg karig.

Ontbijt was voor € 8,-- erg karig. Aantal produkten waren gewoon niet meer aanwezig.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

schone goede bedden.

enge lift. stopte er 2 keer mee! wordt omschreven als bijzonder, nou doodeng gewoon. Erg gedateerd hotel.

schone goede bedden.

Aardig personeel

Enkel een spiegel in de badkamer Een tweede spiegel in de slaapkamer was fijn geweest.

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Goede bedden mooie kamers alleen de wifi is niet oke maar al...

De weg was opgebroken . Slechte parkeer mogelijkheden is in een woonwijk erg druk met verkeer en dan is er ook lawaai van de straat.

Goede bedden mooie kamers alleen de wifi is niet oke maar al met al een goede prijs, ontbijt en douche

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Het personeel was vriendelijk.

Ik vond het op sommige plekken in de gang en op de kamer wat muf ruiken en het stopcontact hing half uit de muur. Ze konden geen rekening houden bij het ontbijt met mijn intoleranties. Ik heb daarom zelf mijn brood meegenomen. Ze waren wel zo vriendelijk met mij de etiketten van bepaalde etenswaren door te nemen.

Het personeel was vriendelijk. Het hotel had alles wat we nodig hadden, op het niveau van een budgethotel. Berlijn is groot, dus soms moest je wel een tijdje met de U-bahn, maar dit systeem werkt prima en het hotel ligt dichtbij U-bahn station Adenaurplatz. In de algemene ruimtes ook een prima wifi-verbinding. Verder was er nauwelijks geluidsoverlast van buiten op de kamer (we hadden een kamer aan de binnenplaats).

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Locatie ok

Heel smerig / vies hotel, de kamers zijn waarschijnlijk ni geen maanden schoon gemaakt gezien al het stof, van ondehoud aan het hotel is denk ik al in geen Jaren sprake meer geweest. Het personeel spreekt slecht tot geen engels of duits.

Locatie ok

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

de locatie ,ontbijt was goed personeel liep continue voor...

de derde dag hadden we geen nieuwe zuivere handdoeken gekregen en omdat het al half 12 was er niemand meer aanwezig bij de receptie dus moeten we het met 2 kleine handdoeken doen met 3 personen voor te douchen

de locatie ,ontbijt was goed personeel liep continue voor ontbijt op orde te houden

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Makkelijk bereikbaar hotel vlak bij Adenhauer Platz in...

Beetje ouderwets hotel met totaal verouderde en gammele lift. Leesverlichting kan een stuk beter!

Makkelijk bereikbaar hotel vlak bij Adenhauer Platz in rustige zijstraat. Aardige behulpzame bediening.

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Het ontbijt was lekker en uitgebreid, zowel zoet als zout,...

De lift was ouderwets en niet zo klantvriendelijk. Werkte soms niet. In de hotelkamer is de doucheknop er af gevallen.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid, zowel zoet als zout, mediterraans ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Locatie was goed, dicht bij openbaar vervoer en snel in het...

Hotel niet veel sfeer en kamer was minimaal ingericht. Had iets gezelliger gemogen.

Locatie was goed, dicht bij openbaar vervoer en snel in het centrum. Kamer en hotel waren schoon en netjes. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

de kamer, de hygiëne, de bedden.

50 euro borgsom betalen voor de kamer- en hotelsleutel. De 125 jaar oude lift is leuk voor het liften museum en ongetwijfeld een historische relikwie maar bleef tot 2 x toe steken op de 4e etage. Het inclusief ontbijt was compleet maar op de dag van uitchecken na een verblijf van 6 dagen zeer matig en klokke 10 "no more coffee".

de kamer, de hygiëne, de bedden.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Kamer lag aan tuin zijde, rustig

Ontbijt, brood niet vers, weinig fruit

Kamer lag aan tuin zijde, rustig

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Goede bedden.

Wifi is op de kamers slecht.

Goede bedden. Simpel maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Leuke plek, goede sfeer, ouderwets, rustig, kamer en ontbijt...

Leuke plek, goede sfeer, ouderwets, rustig, kamer en ontbijt goed. Zit ook een prima eetcafé op de hoek van de straat.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Het ontbijt was goed, de bedden lagen heerlijk, de douche...

Het personeel had wat vriendelijke mogen zijn.

Het ontbijt was goed, de bedden lagen heerlijk, de douche was heerlijk en de locatie was top.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

verzorgde kamer met goede verwarming

Veel nachtlawaai in de gangen. Zeer beperkt aanbod in ontbijt

verzorgde kamer met goede verwarming

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

De fietsen kunnen in de binnentuin van het hotel veilig...

De fietsen kunnen in de binnentuin van het hotel veilig gestald worden.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Locatie is goed.

Ontbijt is vrij beperkt. Kamers zijn echt basis. Maar voor het geld te doen

Locatie is goed. In de buurt van de metro.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

niets.

alles,zeer onverzorgd.

niets.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Prima prijs/kwaliteit.

Badkamer beetje muf. Zaterdag nacht wat meer geluid door stappende jeugd.

Prima prijs/kwaliteit. Goed ontbijt. Lekker rustig

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Bedden (rugpijn aan overgehouden) gordijnen (ging niet dicht)

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

De bedden waren uitstekend en het was rustig.

Geen internet op de kamers en geen airco.

De bedden waren uitstekend en het was rustig. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

goede ligging

goede ligging

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Ruime kamer, op loopafstand van ondergrondse, en...

geen airco, waardoor warmte in kamer blijft hangen

Ruime kamer, op loopafstand van ondergrondse, en Winkelstraat

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Geen WiFi op de kamer

Geen WiFi op de kamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Mooi historisch pand

Slaapkamer onvoldoende gestofzuigd, achter bed lag brood, een mandarijn en lege flesjes.. Gordijnen waren stuk, en veel te smal

Mooi historisch pand

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Het lawaai

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Ontzettend leuk en knus hotel!

Ontzettend leuk en knus hotel! Het is basic, geen poespas maar dat heb je ook helemaal niet nodig met een stedentrip.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Arta Lenz Hotel