Beoordelingen over Classic Hotel Harmonie Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Ursulaplatz 13-19, Altstadt-Nord, 50668 Keulen, Duitsland

#128 van de 223 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Loop afstand centrum Keulen maar slechte ervaring accommodatie i.v.m. verbouwing.

Op de kamer was de temperatuur niet in te stellen en parkeren was op een bouwplaats en ook niet aangegeven dat deze extra moest worden betaald. Volgende dag technische man gesproken en wist dat de klima defect was en om 07:15 uur aanvang bouwwerkzaamheden. Wastafel zaten de warme en koude kraan gewisseld. Geen coulance gekregen en alleen sorry. Geen fijne ervaring.

Loop afstand van centrum van Keulen. Op zich een mooi hotel maar waren aan het verbouwen. Ontbijt prima en uitgebreid geen opmerkingen hierover.

Goede uitvalsbasis voor bezoek hart van Keulen
    • Classic Tweepersoonskamer

Airco functioneerde niet adequaat Geen complimentary koffie/thee Om 7 uur waren de werklieden bezig met de bouw achter het hotel

Ideaal gelegen t.o.v. Dom, station, Rijn en binnenstad Gescheiden bedden voor mij en mijn zoon Stadsgeluiden nauwelijks hoorbaar bij gesloten ramen

Schandalig. Zeer slecht.
    • Classic Eenpersoonskamer

Lift stuk. Badkamer zeer uitglijgevaarlijk. Bouwlawaai buiten , v,a, 7 uur Hotel verbouwing-niet gemeld. Geen airconditioning -hittegolf- zelfs geen ventilator ( vanwege herstellende zieke)op mijn verzoek. Bedlampen stuk.

Ontbijt is wat je kan verwachten voor 11,50. Wij gingen na de eerste keer naar een cafetje om de hoek. Minder aanbod,maar gezelliger.

Goed genoeg, maar liever niet nog een keer.
    • Classic Tweepersoonskamer

We konden niet verbinden met de wifi, een van de lampen was kapot, de lift werd vervangen en dat zorgde zo nu en dan voor stank, we moesten met de ramen open slapen omdat de airco niet functioneerde, maar daardoor hoorde we veel van de straat.

De badkamer was schoon, bedden werden iedere dag netjes opgemaakt, comfortabele bedden.

6,0
    Zie bovenstaande

Jammer dat er werd gerenoveerd, dit was niet bekend..we moesten onder afzetlint door om op de kamer te komen. S morgens vroeg al met allerlei luide apparaten in de gang om vloerbedekking af te vrezen. De kamers waren niet klaar, de kamer van onze kinderen zou pas om 18.00 uur klaar zijn. Na een uur te hebben gewacht vroeg mijn man vriendelijk om oplossing, zou al vanaf 15.00 beschikbaar zijn. niet echt vriendelijk geholpen, uiteindelijk andere kamer gekregen. Het ontbijt was zo goed als op toen we kwamen, de volgende ochtend om 9 uur, zou tot 10 uur kunnen. Kortom we waren er niet erg gelukkig mee. Kamers waren wel schoon en de bedden goed.

De plek was perfect, dicht bij t centrum , auto bij t hotel kunnen parkeren

Keulen is prachtig,maar voor de rust en het gemak moet je voor dit geld zeker niet in dit hotel zijn
    • Classic Tweepersoonskamer

Foto's komen niet overeen met wat je in werkelijkheid krijgt. Eerste kamer lag in een gang vol met bouwspullen en keek uit op een werfput. Op vakantie hoef ik niet wakker te worden van bouwvakkers in de gang met zware materialen. Voorts een kleine frigo met een minibar die niet meer koelt en waar een muffe geur uit kwam. Oplossing was een nieuwe kamer waar we 's avonds onze intrek in konden nemen. Hier gingen we geen last hebben van de verbouwingen en gingen we een minibar hebben. Wat bleek.. een fel verouderde kamer met stopcontacten, geen airco (warme kamer), heel kleine kamer waar amper een bed in paste en klusjesmannen die 's ochtends tapijten kwamen afsteken en nieuwe kwamen installeren.

De locatie van het hotel.

Prima centrale locatie met erg mooie kamers.

Ik heb totaal geen klachten.

De ligging, praktisch naast het centraal station is handig en toch rustig. De kamers zijn ruim, zeer schoon, de bedden zijn erg comfortabel, en de badkamer is prachtig.

Fijn horelletje op toplocatie

Kleine inkomhal en heel kleine bar

Rustige ligging en toch op loopafstand van zowat alle bezienswaardigheden, musea, de rivier.....Makkelijk bereikbaar met wagen of trein.

Perfect!
    • Classic Tweepersoonskamer

Op de kaart in de kamer staat ook eten, dit kun je niet bestellen.

We hebben een heel fijn verblijf gehad. Echt een aanrader. Lekker dicht bij het centrum maar toch heel rustig!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ideaal als je op loopafstand van het centrum rustig wilt overnachten

Ligging is heel centraal maar toch rustig. De hotelgang stond weliswaar vol met bouwmaterialen, maar er was verder geen overlast. En het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Let op: de foto's van het hotel op de website zijn niet meer up to date: direct naast het hotel is een groot pand gebouwd, dus als je uitzicht wilt moet je misschien verder kijken.

kamer ruim, hoog plafond

parkeerplaats. opslag van bouwmateriaal in de gangen. afbeelding van hotel was florissant itt de werkelijkheid. Bouwactiviteiten en bouwput om het hotel.

kamer ruim, hoog plafond

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Wij hebben dit hotel als zeer slecht ervaren en zullen hier zeker geen gebruik meervan maken.

De ontvangst was slecht. De douche was levensgevaarlijk. Wij hebben badlakens op de grond gelegd ander was je uitgegleden. De kamer was bij elkaar gehaald met oude meubels. e auto was op een bouwplaats waar ook nog extra voor betaald moest worden. Al met al hebben wij dit hotel als zeer slecht ervaren en zullen hier zeker geen gebruik meer van maken.

Zeer goed gelegen, op 5 minuten van de Dom.

We hadden 2 tweepersoonskamers geboekt (zelfde prijs) en kregen 1 ruime kamer met normaal bed en 1 kleine kamer met klein bed (maximum 1m40) waar amper plaats was om naast het bed te staan. Het is niet correct dat hiervoor dan dezelfde prijs betaald moet worden.

Zeer goed gelegen, op 5 minuten van de Dom.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Gemiddeld tot matig

Naast het hotel waren bouwactiviteiten aan de gang. Vrijdagochtend 7 uur stond voor onze kamer een grote kraan een betonvloer te breken. Ook zaterdagochtend werden er bouwacitiviteiten gepleegd. Kortom zeer onprettig. De bouwactiviteiten hoorden bij het hotel. Deze informatie is ons niet gegeven. Ook niet op de donderdag van aankomst. Feitelijk waren de kamers ivm deze herrie niet verhuurbaar. We zijn niet juist / eerlijk geinformeerd.

Goed ontbijt, goed bed.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Goed om te overnachten. lekker ontbijt.

We hadden twee superieur kamers geboekt waarbij op de site staat vermeld dat iedere kamer een tweepersoonsbed heeft. Voor een kamer was dit waar maar de andere kamer had twee eenpersoonsbedden die niet tegen elkaar te zetten waren (kamer 152). Deze kamer was ook kleiner dan verwacht.

Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Fijn!

Kamers lijken ruimer op de foto.

Vriendelijk personeel, schone kamer en ruime keuze bij het ontbijt. De parkeergelegenheid naast het hotel is ook erg fijn. Afstand tot de Dom en het centrum van Keulen zijn ideaal!

Een korte nacht...
    • Classic Tweepersoonskamer

Er was nergens aangegeven dat ze aan het bouwen zijn naast en tegen het pand. we kwamen rond 01.00 uur in de nacht aan. Wij werden om 07:30 letterlijk uit bed getrild door de werkzaamheden. Misschien was het pech, maar had toch graag van te voren geweten dat we hier last van konden krijgen. Ik heb dit netjes aangegeven en het antwoord was, sorry maar we hebben het bij booking na gevraagd en hoefden niks te vermelden omdat het niet ons gebouw betreft. (de foto zegt iets anders) Verder voor het parken hebben we €18.95 betaald. dit is parkeren op een donkere, open plek wat niet eens bewaakt of iets dergelijks is. Ik vind dit een belachelijk bedrag.

de hygiene was super goed! je kon zien dat het wat ouder is maar het was allemaal super schoon.

bedden prima
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamers erg klein, lampen kapot, bedden waren prima, parkeerkosten belachelijk hoog aangezien de auto buiten moet worden geparkeerd naast een bouw. Niet voor herhaling vatbaar!

bedden prima

Hadden eerlijk gezegd meer verwacht van dit hotel, het was tenslotte wel onze vakantie.

Om 7 uur s morgens!!!! begonnen bouwvakkers op 10 meter van ons raam te hameren, zagen, timmeren en kon je het slapen verder wel vergeten. Als je om 3 uur in bed ligt niet fijn. De kerk aan overkant begon (half) uurtje later 5 min lang! een lied te luiden. Doe dat lekker om 10 uur of zo. We waren allebei dan ook gebroken. 's Middags toch maar gevraagd om een andere kamer maar er was alleen nog iets kleins bovenin, dat was volgens mij niet dezelfde "de Luxe" kamer en maar niet gedaan. Dat je iets wilt verhuren in een slechte tijd bv bij een zware langdurige verbouwing, prima maar halveer dan ook de prijs en doe er een gratis ontbijt bij of zo. Maar je kan niet en je gasten niets vertellen over de grote verbouwing op voorhand en ze doodleuk de volle prijs laten betalen! Dan schoffeer je je gasten vind ik. TV was wel erg klein en heel oud. Beeld leek wel dichtgeslipt en alleen duitse zenders. Parkeerplaats reserveren gaat niet, ook al zegt booking van wel. Als je geluk hebt is er plek. WC deur is van gedeeltelijk doorzichtig glas dat was wel even wennen. Wc deurknop mocht volgens mijn vrouw wel wat losser aangezien ik haar steeds moest helpen met deur openmaken. Zij kreeg hem niet alleen open. Personeel zou wel wat warmer mogen reageren zodat je meer thuis voelt. Het was allemaal wat zakelijk en koud. Kortom ik zie best mogelijkheden tot een hoger cijfer voor dit hotel zodra het hotel de klant ook als klant gaat zien en niet als domme melkkoe die niks te kiezen heeft.

Hele mooie ruime, lichte en hoge kamer. Prachtige en heerlijke douche. Leuke dingetjes in badgedeelte.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

6,0
    Niet voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Putlucht in badkamer. Internetsnelheid. Het aanbod van speciaal ticket voor extra bandbreedte komt over als oplichterij. Airco is luid. Raam openen voor frisse lucht was lastig.

De ligging.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Matig , slechte prijs / kwaliteit. Hotel wordt uutgebreid / verbouwd

In eerste instantie zeer slechte kamer gekregen zonder airco , pas na aandringen kregen we een betere kamer. Wascontainers in de gang.

Prima ontbijt met vriendelijke medewerkster , goede koffie.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima locatie

Kamer kleiner dan verwacht. Geplastificeerde molton onder de lakens waardoor het 's nachts erg warm was. Raam open? Dan veel straatgeluiden.

UItgebreid ontbijt tegen zeer redelijke prijs. Locatie zeer centraal. Keurig sanitair.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Oude gedeelte is aan modernisering toe.

Bedden. Had om 1 tweepersoonsbed gevraagd bij de boeking. Er stonden 2 losse 1 persoonsbedden.gevolg bed schoof steeds van elkaar.

Ontbijt was eenvoudig voor 9 euro pp had ik iets meer variatie verwacht.

4,5
    Ik was teleur gesteld.
    • Classic Eenpersoonskamer

Doordringende geur in kamer 217. Zelfs met de venster open (heel de nacht) ging de stank niet weg. (In de tapijt?) In de douche geen mengkraan wat vervelend was wegens het voortdurend veranderen vd temperatuur. Mijn schouder heeft daarom een brandwonde opgelopen. ventilatie mag stiller.

Het ontbijt was heel goed, vriendelijk keukenpersoneel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

het eten bij het hotel beviel ons enorm.
    • Classic Tweepersoonskamer

De geur van het toilet zorgde ervoor dat we niet zo een hygienisch gevoel hadden. Wanneer we hiervan iets gingen zeggen bij het personeel kwam er iemand met een ontstopper. De geur verdween niet, we kregen wel een wc spuit maar die zorgde er alleen maar voor dat we vanuit bed het gevoel hadden op toilet te zitten.

het eten bij het hotel beviel ons enorm. het hotel was fijn gelegen.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Locatie en de kamer was bijzonder aangekleed

Er werd een plattegrond aangeboden. Achteraf moesten wij hier ruim 3 euro voor betalen. De kamers waren heel warm en de temperatuur was amper te reguleren.

Locatie en de kamer was bijzonder aangekleed

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima hotel.

Parkeerkosten van het hotel zijn 18 euro per dag. Dan kun je beter in een p garage gaan staan. Staat je auto droog en is nog goedkoper ook

Kamer was ruim, netjes en van deze tijd. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

2 lift defect

Defekte lift, was erg vervelend wij zaten op de derde etage geheel achteraan. Dit had nadelige gevolgen op onze vrijheid dit door de cardiologische (is ICD drager) problemen van mijn partner.

Rust Lokatie en bereikbaarheid

Fijne locatie, dicht bij het centrum.

Oude lift met vreemde groene verlichting. Voelde gammel, maar werkte wel prima.

Fijne locatie, dicht bij het centrum. Mooie hoge plafonds. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Heerlijk rustig hotel in de binnenstad.

De kussens op het bed zijn vreselijk....veel te zacht;krijg je stijve nek van.

Wij hadden superior 2-pers kamer. Was prima.Keek fijn uit op een binnentuintje.Hotel rustig gelegen en op loopafst. van de dom. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Zeer behulpzaam personeel zowel aan de receptie als in de...

Niets. Prima prijs/kwaliteitverhouding

Zeer behulpzaam personeel zowel aan de receptie als in de ontbijtzaal waar een uitstekend ontbijt wordt geserveerd.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Leuk hotel.. met wat verbeter puntjes

Bij het inchecken vroeg ik naar het welkomsdrankje welke ik zou krijgen volgens booking.com Nou daar kwam niet echt veel reactie op maar en zou wat te drinken staan op de kamer.. en idd.. Daar stonden 2 flesjes water!! Het hotel is aan het verbouwen. Dus elke morgen om 07.00 wakker van de werkzaamheden en de bouwvakkers welke voor het raam stonden.(zelf niet om een andere kamer gevraagd, dus heeft het hotel Dit niet op kunnen lossen) Maar zorg er dus voor dat je niet een kamer aan die kant krijgt. Andere kamers zijn vast rustiger. Verder stonden er in de gang veel spullen die ik niet in de ruimtes zou zetten waar gasten komen. Zoals veel spullen van de housekeeping, een grote verrijdbare oven.. oude onderdelen van bedden het gaf allemaal een rommelige indruk op de gang naar onze kamer.

Het is een charmant hotel. Zeker vanaf de buitenkant ziet het er prachtig uit. Het ligt op zeer korte afstand van de dom en het station. De kamer die we kregen bevond zich op de begane grond.. en had een heerlijke douche. Bij de receptie is een barretje waar je 24 uur wat kan drinken.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed gesitueerd hotel voor een bezoek aan Keulen

We hadden geluk dat er op vrijdag om 18.30 nog een parkeerplaats was voor onze auto op de hotelparkeerplaats. De ons bekende oude parkeerplaats wordt nu omgebouwd tot een nieuw deel van het hotel en was dus niet meer in gebruik. Dat hadden we graag van te voren willen weten. We hadden namelijk al in september gereserveerd. Een paar extra ophanghaken in de badkamer zou ook geen overbodige luxe zijn.

Het hotel ligt prima gesitueerd om te voet Keulen te verkennen. Wij waren er onder andere om te winkelen en voor de kerstmarkten en die zijn van hieruit prima te belopen. De kamer is keurig en de bedden zijn goed. Dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Het ontbijtbuffet is prima verzorgd. Het personeel is vriendelijk en efficiënt. Plezierig was ook dat we onze auto nog een paar uur op de parkeerplaats konden laten staan na het uitchecken.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Aanrader! Rustig gelegen en toch dicht bij het station!

1 van de mensen aan de balie, was niet zo klantvriendelijk, hij was heel kort en was meer op zijn computer bezig dan dat hij interesse had in wat we vroegen! Volgende 2 dagen een andere heel vriendelijke meneer!

Ontbijt was heel gevarieerd en lekker! Kamer heel proper, mooi, rustig. Personeel: bagage naar de kamer gebracht en onze kamer getoont, vriendelijke dame aan ontbijt, heel behulpzaam. Rustig gelegen, dicht bij het station!!!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Prettige kamer/ goede badkamer/ lekker ontbijt/...

Automatische airco, hierdoor zeer stijve en pijnlijke rug/nek de volgende dag.

Prettige kamer/ goede badkamer/ lekker ontbijt/ goede locatie

De locatie is perfect.
    • Classic Tweepersoonskamer

In de badkamer zaten sommige tegeltjes los en van sommige waren hoekjes afgebroken.

De locatie is perfect.

Weekend keulen
    • Classic Eenpersoonskamer

Waren aan verbouwen, geen airco

Goeie locatie tennopzichte van het centrum.

Locatie van het hotel

Niet-vriendelijk personeel.

Locatie van het hotel

Dicht bij de stad.

Ze waren aan het verbouwen. Dus nog niet alles was op orde. Maar maakte niet veel uit.

Dicht bij de stad.

Geslaagd
    • Classic Eenpersoonskamer

Locatie !! Hotel ligt op korte loopafstand van Dom en treinstation.Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

ontbijt niet inbegrepen!

ontbijt

Locatie vlakbij dom en station is top.

Locatie vlakbij dom en station is top.

Romantische inrichting van de kamer

Romantische inrichting van de kamer

Aanrader

Bouwactiviteiten direct naast de kamer...

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Aangenaam

Douche

Rust

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Het ontbijt was goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik had eerst geen water en later geen stroom. De kamer was erg klijn.

Het ontbijt was goed.

Tweepersoonsbed waren twee eenpersoonsbedden aan elkaar geschoven.

Ruime kamer. Binnen 5 minuten lopen in het centrum van Keulen.

Luxe / mooie badkamers, aardig personeel, goed verzorgd...

Luxe / mooie badkamers, aardig personeel, goed verzorgd hotel & alles wat je nodig hebt

Waar voor je geld
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitzicht op een bouwplaats, lelijke vloerbedekking, wifi was niet heel goed

Goede locatie, goede prijs/kwaliteit verhouding, mooie badkamer

Het haard vuur.
    • Classic Tweepersoonskamer

De verlichting in de badkamer. Hygiëne. Defecte badkamer kraan.

Het haard vuur. De bar. Het personeel. Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goed te doen voor één nacht
    • Classic Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer, het bed paste er precies in

De badkamer was netjes ingericht

Er werd naast het hotel gebouwd

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 15 december 2017

perfekt voor kerstmarkten en shoppen

heel goed

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goed ontbijt en nette kamers.

Parkeer gelegenheid en de parkeerkosten van het Hotel waren overdreven veel.

Goed ontbijt en nette kamers. Verder prima locatie

Prima uitvalsbasis voor bezoek centrum

Losse bedden

Locatie is ideaal in het centrum, op loopafstand van de dom en het station. Gratis parkeren in het weekend kan in de wijk.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

vlakbij het station en centrum (5 min lopen)

het was vrij prijzig

vlakbij het station en centrum (5 min lopen)

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De kamer

De extra kosten achter af. En geen ontbijt inbegrepen

De kamer

redelijk

Klein warm kamertje

Resceptie vriendelijk
    • Classic Tweepersoonskamer

Resceptie vriendelijk Kamer netjes, schoon Ontbijt verzorgd, uitgebreid Ligging bij centrum gunstig

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

?

kleine kamers,prijs!

ontbijt prima

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prima hotel voor een stedentrip.

De wifi was niet geweldig en het bed was wat broeierig.

Ideale locatie, vlakbij het station en de Altstadt, maar niet in de drukte.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Schone kamer en hele nette badkamer

Schone kamer en hele nette badkamer

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

parkeren was duur voor een buitenplaatsje naast een bouwput.

parkeren was duur voor een buitenplaatsje naast een bouwput.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Goed hotel kort bij het centrum
    • Classic Tweepersoonskamer

Mooie kamer en badkmer. Ruim ontbijt voor iedereen wat. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

goed bed.

De kamer was erg klein.

goed bed.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prima hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer met een veelste klein bed die niet ventieleerde. 2 persoons bed was niet breder dan 1,40.

De locatie en prijs kwaliteit waren goed.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

We waren tevreden over ons verblijf.

1 keer nachtlawaai.

Prijs-kwaliteit van het ontbijt is goed. Locatie en kamer ook goed.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

perfect, volgend jaar weer

De douche iets groter!

Ontbijt super, grote kamers!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

best gehorig

best gehorig

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Prima hotel voor de prijs

Badkamer mag wat groter

Schoon, prima wifi

• Beoordeeld op: 28 september 2016

3B:hotel: Boeken,Betalen en Bek houden. Niet voor herhaling vatbaar!
    • Classic Eenpersoonskamer

Ruimte vd kamer, sanitair, ontbijt, prijs en prijs excl. ontbijt.

Snelle hulp bij inchecken

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

Midden in centrum, vlakbij station en Dom, dus alle...

Ipv een dubbel bed hadden wij 2 tegen elkaar geschoven eenpersoonsbedden, die schoven 's nachts echter uit elkaar...

Midden in centrum, vlakbij station en Dom, dus alle relevante toeristische attracties op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

niet gebruikt

1e kamer zie boven , dakraam met bedden in verschillende hoek kamer. Niet gepikt, andere kamer, er was maar 1 stoel, geen waterkoker of koffieapparaat. Kortom, konden s avonds alleen op bed liggen. Ik denk als we niet een upgrade hadden gedaan, er totaal geen stoel was geweest.

niet gebruikt

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

De kamers zien er netjes uit.

Dat er bij wijze van ''borg'' gevraagd werd m'n creditcard door te halen voor het geval ik de minibar leeg zou roven en dit niet zou aangeven. Ik heb dit nog nooit meegemaakt in welk hotel dan ook. Oftewel dit hotel vertrouwd haar gasten niet?? Geeft me een gevoel dat ik niet welkom ben en dat ik niet te vertrouwen ben. Overigens de volgende morgen bij uitchecken heb ik moeten lullen als brugman om een controle van de minibar te krijgen met daarna een bevestiging dat ik de bar niet gebruikt had. Daarnaast had ik een verklaring van mijn werkgever, in PDF ingescand, waarop stond dat ik zakelijk onderweg was, op deze manier hoef je geen toeristenbelasting te betalen. Dit werd niet geaccepteerd. Het is of uitprinten óf per fax. Idioot gelul. Ik zal er alleen om deze redenen al niet meer slapen. Neem de buren, het Cristell, iets minder mooi ingericht, maar goede service en geen gezeik.

De kamers zien er netjes uit. Schoon, erg ruimtelijk en het hotel staat in een relatief rustige wijk..

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Classic Hotel Harmonie