3. Hotelbeoordelingen: Mecklenburg-Voor-Pommeren
  4. Hotelbeoordelingen Sellin
  5. Beoordelingen van Cliff Hotel Rügen

Beoordelingen over Cliff Hotel Rügen Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Cliff am Meer 1, 18586 Sellin, Duitsland

#11 van de 15 hotels in Sellin

7,2

• Beoordeeld op: 19 september 2023

Aanrader

We vonden dit een geweldig hotel. Het is heel groot en in alles is voorzien. Je kunt vanuit het hotel direct naar het strand. Het zwembad was groot voor een hotelzwembad. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2023

Mooi hotel , maar ……..

Handdoeken erg dun ; jus d’orange slecht ,geel water. Voor alles moet betaald worden: een glas kraanwater bij diner wordt berekend à 3 euro ( stond niet op de kaart) We wilden in de ruime fraaie eetzaal de stoelen verschuiven om zeezicht te hebben , mocht absoluut niet van de chef ober, er was ruimte zat, maar zo waren de regels,klaar uit.Behalve toeristenbelasting à 8 euro per dag voor 2 pers. moet je ook een energietoeslag betalen à 3,50 per dag.

Mooi hotel in natuurgebied ,geen andere bebouwing.Op ruim 20 min.loopafstand van centrum Sellin,maar er gaat een hobbeldebobbel treintje( de Baeder Bahn ),gratis met stop voor het hotel. Zeer ruime kamer met in voorste deel een bankstel, 2 badkamers , 2 balcons.Uitstekende bedden.Direct toegang tot strand 5 min..Veel zitjes in en om het hotel , mooie barruimte.

• Beoordeeld op: 2 januari 2023

Heerlijk verblijf op Rügen aan zee.

De bedden waren een beetje hard maar ik heb er prima op geslapen. Alleen savonds bij de bar duurde de bediening te lang.

Het totaal plaatje van Hotel met Wellness en heerlijk ontbijt. Wat er echt uit sprong was het vriendelijke personeel.