Beoordelingen over Cologne Marriott Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Johannisstr. 76-80, Altstadt-Nord, 50668 Keulen, Duitsland

#26 van de 223 hotels in Keulen

Ligt op loopafstand van het trein station
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

- Executive kamer op 6e geboekt maar was er ineens niet meer. - hotelcard key sleutels die 8 keer niet werkte - geen toegang tot Executive lounge omdat de lift het niet deed en bij receptie een hele lange rij stond - belachelijk dat ik me paspoort moet verantwoorden met me roepnaam en doopnaam. Of ik een crimineel was We hadden een Executive kamer geboekt, bij aankomst was deze er niet. We hadden ruim op tijd gebrieft en niks vernomen dat t niet mogelijk was. We kregen hierdoor een gewone kamer op de 4e verdieping. Maar kregen wel toegang tot de Executive lounge op de 6e verdieping. De dag erna wilde we ontbijten maar onze pasjes werkte niet. Dus gingen naar receptie daar stond een enorme rij voor uitchecken. Dus zou nog uren duren. Bij terugkomst gemeld dat er geen gebruik konden maken van t ontbijt op de Executive lounge area gezien onze key niet werkte. Sleutels opnieuw geladen. Kwamen boven even opfrissen en stad in. Maar helaas wilde deur niet van t slot van zodat de deur dicht kon. Gebeld na 10 minuten ging deur toch dicht. Kwamen terug van eten. En wilde de lift weer pakken. Weer werkte de key niet voor de lift. Naar receptie en gaven aan dat we wederom niet met de lift naar onze kamer konden. Gaf aan dat mijn paspoort in de kluis lag. En dat ik wel me creditcard had en andere pasjes. Er moest iemand mee met ons naar de kamer. Dat snap ik. Maar als de receptiemedewerker zie dat ik de kluis open maak. Paspoort pak en die geef en hij zegt bij inschrijven gaf u uw roepnaam bent u dit wel ? Gaat bij mij de irritatie te ontstaan. Ik ben een gast en verwacht dat wanneer ik een Executive kamer boek in deze kamer kan verblijven. Dat hotel sleutel werkt voor kamerdeur en lift. En dat mijn paspoort niet in twijfel wordt getrokken. Dag erna konden we weer niet op onze kamer omdat de pasjes weer niet werkte aangeven dat we weer ontbijt zouden missen. Mochten in de gewone eetzaal. Bij uitchecken 45 minuten in de rij voor een 5 sterren hotel.

Ligt op loopafstand van het trein station Kamers zijn probeer en schoon Ontbijt is uitgebreid

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Aangenaam.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Geen peignoir noch pantoffels wat wel had gemogen voor het niveau van het hotel. Karig op verzorgingsproducten. Ontbijt té duur.

Centrale ligging vlakbij Altstad, Dom en Hoofdstation. Comfortabele kamer.

Ontbijt en kamer ok.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Erg duur voor wat het is. restaurant erg verouderd. Is aan vernieuwing toe! Achterkant station, vlakbij, vuil en ongezellig! Geeft onveilige indruk!

Ontbijt en kamer ok. Ligging zeer goed voor bezoek aan de stad.

Geen vakantiehotel. Goed voor zakenreizen
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

We kwamen aan om 22.30 u en kregen een kamer waar de verwarming uit stond. Het heeft lang geduurd om warm te krijgen. De kamer lag op het eerste verdiep boven de ingang van het hotel. Er was veel lawaai van groepen die stonden te praten en te roken

Grote kamer, lekker uitgebreid ontbijt

uitstekend city trip hotel
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

badkamer is proper en zeer verzorgd en volledig, doch de douche kan beter ...in onze kamer was het nu een ligbad met douche mogelijkheid maar de instap is niet makkelijk en gevaarlijk (slipgevaar bij in- en/of uitstappen)

een super heerlijk ontbijt, veel ruimte en vriendelijk personeel, enorme keuzemogelijkheden, ligging van hotel is fantastisch ... dichtbij Dom en het Station, de Rijn met zijn terrasjes, winkelstraten enz

Moesten vroeger van het mtbikt af omdat er een buffet werd...
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Moesten vroeger van het mtbikt af omdat er een buffet werd klaar gezet, ruim 3 iwartier voor de officiele sluiting... Voelden ons gewoon niet meer welkom.. het was allemaal personeeel..

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Goed hotel nabij station en ook het centrum van Keulen is makkelijk te voet bereikbaar.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Een bad kan lastig zijn i.v.m. de hoge instap. Ook was het erg warm op de kamer; wij konden de temperatuur niet verlagen middels de airco.

Fijne, heel ruime kamer met twee separate zeer royale en goede bedden. Beddengoed en handdoeken van uitstekende kwaliteit. Verzorgde badkamer en prima badproducten. Niet nodig gehad maar ook plezierig dat er een strijkplank en strijkijzer voorhanden waren. Koffie- en theefaciliteiten aanwezig.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Leuk verblijf voor kort bezoek aan Keulen maar wel prijzig.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

De prijs en vooral dat voor zo’n prijs ook nog eens afzonderlijk betaald moet worden voor het parkeren.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, in centrum.

- Heerlijk bed
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

- De kussens waren te zacht - Parkeren is zeer duur (25 euro per dag)

- Heerlijk bed - Zeer ruime kamer - Propere en ruime badkamer - Dichtbij het centrum

Ontspannen een comfortabel in een fijne stad
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Daar kan ik even niet opkomen

De kamer was ruim heel schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Een enorme keus uit een scala van heerlijkheden. Voor je het weet eet je veel te veel. Een geweldige start van de dag. Ook fijn: tot elf uur beschikbaar! De bedden waren echt queensize. Heerlijk ruim.

goed hotel prijs , zeker duur genoeg
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

vriendelijk personeel helaas was de vriendelijke receptioniste gekleed in een afgewassen te groot jasje dat bij navraag van het hotel was..Not done...zorg dat dit meisje een goed passend colbert krijgt...parkeergarage is heel klein en beperkt, zeker voor 25 euro pd....tijdens ontbijt ( rond 9.30) waren veel producten reeds op en werden te laat bijgevuld.

schone nette kamers, ijsblokjesmachine op verdieping, vriendelijke garcon in restaurant, eten in restaurant is van goede kwaliteit. dicht bij centrum,

Gewoon goed, maar niet de luxe dat je van een 4 sterren hotel verwacht.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Ontbijt is te duur. Het avondeten kon beter. Sommige hun maaltijden waren niet warm. na opmerking werd er geen rekening gehouden.

Grote kamer. Mooie inkom.

Een aanrader.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Geen verse klaargemaakte pannenkoeken of eieren. Matrassen van de bedden waren wat te zacht

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Zeer ruime bedden en kamers. Ideale ligging.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

- Het hotel ligt op een goede locatie vlak bij het station...
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Wij vinden de prijs wel iets aan hoge kant maar dat zal wel door de tijd van het jaar komen. Wij verbleven hier in december, ook de prijzen in de bar zijn prijzig.

- Het hotel ligt op een goede locatie vlak bij het station en het centrum. - De kamer was ruim met fantastische bedden. - Het ontbijt is uitgebreid en meer dan voldoende. Je kunt er ook je ei laten bakken - Vriendelijk personeel

Verblijf in Keulen vwb de kerstmarkten harstikke mooi/gezellig.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Ontvangst (receptie) was zeer matig. Geen enkele info ontvangen over b.v. aanvangstijd ontbijt, waar de ontbijtzaal is enz. V.w.b. de kamer: zeker geen 5 sterren waardige kamer en in zijn algemeenheid wat het hotel betreft zeker geen 5 sterren. De prijs kwaliteit staat niet in verhouding.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima hotel voor een erg hoge prijs.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

De prijs was echt erg hoog. En de parkeergarage blijft een aanfluiting! Je kunt daar bijna niet parkeren zonder schade aan je auto te veroorzaken. En dat voor 25,00 euro per nacht!

Prima kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Hotel is prima bevallen, restaurant echter zeer matig.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Restaurant viel erg tegen. Hoge prijzen voor beperkte kwaliteit. Presentatie was zeer matig. Hotel verdient een veel beter restaurant! Daardoor ook geen ontbijt genomen en met honger vertrokken.

Alles was netjes op orde, behalve het restaurant.

Fijn hotel en aardig personeel.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Parkeergarage is echt veel te krap!! Bijna onmogelijk om zonder schade te parkeren. Mijn auto is beschadigd door deur van andere auto.

Aardig personeel, snelle incheck & prima locatie.

Nooit meer Marriot in Europa.
    • Executive Tweepersoonskamer met toegang tot de lounge

Van een 5 sterren hotel verwacht je toch minimaal dat je koffers worden aangenomen. Dus niet, zelfs geen kofferkar. Vriendelijkheid bij de receptive mag ook wel wat beter. Zeer, zeer slechte bedden, met als excuus bij vertrek, "o ja, deze moeten vervangen worden". Wij hadden de allerduuste kamer nota bene, en dan zo'n opmerking. Over de matrassen een plastic hoes, dus lekker koel kan je niet liggen. Verder hadden wij de lounge bij geboekt. Ontbijt is voldoende maar bijv geen verse Jus, voor zo'n exclusief hotel verwacht je toch wat meer. Marriot personeel, ga in opleiding bij jullie Engelse en Amerikaanse collega's, kunnen jullie nog veel van leren

De ligging is perfect, daarmee is ook alles gezegd

Lekker geslapen, fijne douche en ruime kamer
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen zwembad aanwezig was. Echter wel een mooie sauna en healthclub... Schoon en netjes

Kamers waren netjes en groot. Locatie was uitstekend. Er was heel wat te doen in het hotel

Goed gelegen mooi hotel met prima service.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Om gratis WIFI te gebruiken, moest je elke dag opnieuw inloggen; geen probleem maar beetje omslachtig.

Ontbijt was uitgebreid met ruime keuze. Schitterende ligging.

TOPhotel
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Je moet heel goed kunnen rijden in de smalle parking :-) maar super dat er parkeergelegenheid is aan het hotel

Het is een fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel, zeer ruime kamers, heel proper, zeer uitgebreide fitness, fantastisch ontbijt. Super gelegen op loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

goed geslapen, prijs te hoog voor de liging van het hotel
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

de prijzen in het hotel zijn belachelijk hoog. alleen het ontbijt al bijna 30 euro pp aan de bar exact het zelfde waardoor er ook niemand aan de bar of in de lounch te zien is

het bed was prima

Top hotel
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

In de bar een drankje bestellen belachelijk duur. Voor een wijntje en een biertje ben je 14,00 kwijt.

De kamers waren schoon en netjes. Kamer met airco. Er werd ook een bruiloft gehouden en de gasten konden daar naar buiten en dat was onder onze kamer. We hebben totaal geen geluidsoverlast gehad. Ontbijt was erg uitgebreid en goed. Personeel was erg vriendelijk.

Aan te bevelen aan iedereen die een citytrip wil maken

Niets alles was super

De accommodatie was perfect vlak aan de winkelstraat en vlak aan de rijn. Het ontbijt was super, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Goed hotel op een gunstige plek
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Zoals gebruikelijk, weer geen kapstok om je overjas op te hangen. Moet je dan je natte regenjas in de garderobekast ophangen?

Zeer voordelige aanbieding. prima ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Al bij al een heerlijk verblijf.....heerlijke bedden, top locatie en prachtig hotel
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Het Eten viel dit keer tegen,ik had een Rib-eye medium besteld maar hij was Well done, erg droog en niet lekker ..zo jammer, want 2 jaar geleden hebben we hier lekker gegeten .....

De ligging van het hotel ,fijne bedden en mooi hotel

Zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet !
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Sorry, maar wij zijn rokers. We vonden het heel normaal dat we dit jaar geen rokerskamer meer konden krijgen. Dus..wij maar buiten, aan de straatzijde eentje roken... De laatste dag, bij het vertrek, ontdekten we een prachtig, groot terras met ingang via de ontbijtzaal. Waarom melden ze dit niet bij aankomst ? Op straat staan roken ( we waren niet alleen ) is niet echt reclame voor een zo'n klassehotel !

Zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet !

Gewoon een paar nachtjes in Keulen, shoppen en eten

de temperatuur in de kamers was nogal hoog. met open raanm komt er weer straatgeluid binnen. Douchen in een bad is niet prettig

Prima ontbijt en uitstekende in-room catering. personeel uitstekend en hulpvaardig. lokatie vlakbij station is ook goed

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Heel gezellige kamers.

Te weinig shampoo aanwezig. Geen handige wc-rolhouder :-(

Heel gezellige kamers. Vriendelijk personeel. Heel lekker ontbijt op de kamer, zonder meerprijs.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

De kamer was heel proper en ruim, een zeer fijn hotel die...
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Het enige waar we over vielen was dat de parking niet in de prijs zat in begrepen... 37.50 € (voor 1,5 dagen) is zeker niet goedkoop. Zouden ze mogen vermelden. Of zou in de prijs van het hotel mogen ingerekend zijn..

De kamer was heel proper en ruim, een zeer fijn hotel die perfect in het centrum is gelegen. Heel vriendelijk. Heel lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Ons verblijf in Keulen was top, ook door de comfortabele accomodatie !
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Rustig gelegen op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Vriendelijk onthaal, kamers proper zoals het hoort. Uitgebreid ontbijtbuffet ! We komen zeker terug !

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Goede ligging!
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

De grootte van de kamers, wij vonden hem iets te klein voor het bedrag dat we moesten betalen. Het feit dat er geen zwembad of sauna is

De properheid van de kamers Het ontbijt was onverbeterlijk

Genieten in een tophotel
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt, voor ieder wat wils. Verse producten. Ruime kamer. Alles was heel proper en netjes. De fitness en sauna zijn ook een leuke meerwaarde om even te ontspannen. Het avondeten was ook erg lekker.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Vriendelijke ontvangst .
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Inchecken om 12u zou beter zijn dan 15u ls je maar 1 nachtje blijft . Moet zeker mogelijk zijn als je s morgen al uit je kamer moet.

Vriendelijke ontvangst . Propere mooie grote kamer . Gezellig plaats om te ontbijten en goed ontbijt . Goede lokatie om Keulen te bezoeken.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Prachtig hotel in centrum Köln
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Hadden een kingsize bed geboekt, maar bij aankomst bleek deze al volgeboekt te zijn. Klanten die rechtstreeks boeken hebben voorrang volgens de receptioniste.

Mooie ruime, schone kamer. Loopafstand van het centrum.

'
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

' s Avonds kon je dineren in het hotel. Wij vroegen als we moesten reserveren en dit was niet nodig zeiden ze met als gevolg als we toekwamen dat het volzet was. Geen diner dus! ' s Anderendaags bijna net hetzelfde, gelukkig was er een ober in de buurt die ging checken bij de manager of er niemand had afgezegd. We hadden geluk dan. Dit kan beter georganiseerd worden!

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Geslaagd
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

De vraagprijs voor 1 nacht is meer dan voldoende. Zelfs iets te duur vind ik. zeker omdat het ontbijt er niet mee inzit.

De kamers waren heel goed in orde en op het ontbijt was niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Uit de kamer gezet! slechte compensatie.

Een boeking gemaakt via Booking.com. Ik wilde zeker zijn dat onze gasten geen kosten verrekend zouden worden. Ik ben in de ochtend naar het hotel gereden om alles in orde te maken, dit omdat ik in het Hyatt verbleef. We hebben de boeking nogmaals mondeling doorgenomen, de dubbele nacht besproken voor mijn ouders en 1 nacht voor mijn nicht tevens de betaling verricht. De dag erna ben ik naar mijn moeder en haar man gegaan, die naar mijn verbazing in de lobby zaten. Zij waren om 11:00 uit de kamer gezet. terwijl er nog een boeking voor de 2e avond was. Ik kwam om 16:30 in het hotel aan. Ze had mij een aantal maal gebeld, alleen had ik mijn telefoon niet bij me om dit voorval te bespreken. Ik ben met mijn man naar de receptie gegaan om wel degelijk een klacht in te dienen. Een kamer van 215 euro per nacht waarvan het 1e dagdeel niet gebruikt is. Koffers stonden zelf bij de receptie. We kregen excuses aangeboden door de manager en een ontbijt voor de volgende dag. Dat vond ik nog het meest schandalige een compensatie van een ontbijt. Deze had ik overigens niet geboekt omdat zij geen ontbijt nemen in de ochtend zeker niet na een late avond. Na veel woorden gesproken te hebben kregen zij een upgrade naar een suite. Ook geen compensatie we zouden om 17:30 opgepikt worden om naar onze afspraak te gaan, welke tot in de late uurtjes zou gaan duren. Uiteindelijk 50 euro retour, welke ik nog niet gezien heb op mijn creditcard details. Inmiddels was er zoveel tijd verstreken dat ik akkoord ben gegaan. Terwijl het in het systeem aangepast werd kreeg ik nog een belachelijke houding van de knul achter de check in, die werkelijk de nieuwe kaart voor de deur naar mij toe gooide. Echt nooit meer het Marriot hotel. Met een woord onbeschoft. Je verwacht toch minimaal een tegemoetkoming van 50%. Ik raad aan om de boeking goed door te spreken bij de check in. Niemand wil uit zijn kamer gezet worden, toch?

• Beoordeeld op: 5 december 2016

ideaal om de stad te bezoeken
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

geen gratis wifi op de kamer (€13 per dag) parking was ontzettend duur €25 per dag, zou gratis moeten zijn voor hotel klanten

ontbijt was heerlijk, goed gelegen

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Top weekend in hartje Keulen
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Het ontbijt moet apart worden afgerekend en kost €29 per persoon per nacht. Belachelijk. Voor €29 per persoon krijg je namelijk een drie gangen diner in de stad. Dit kan echt beter. Ik begrijp ook niet waarom het hotel zo onaantrekkelijk is hiermee.

Midden in het centrum. Zeer schone moderne kamers. koffie en thee faciliteiten op de kamer.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Netjes!
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Er was 1 spiegel in de kamer. De kamer was in de nacht niet donker genoeg, maar dit is natuurlijk persoonlijk. We zaten aan de kant van de garage, misschien dat het daar meer verlicht moet zijn. Het parkeren in de garage van het hotel is wel een uitkomst maar het kost 25 euro per dag. Het is in de garage erg krapjes en ook behoorlijk warm!

Het hotel ligt dichtbij het station. We waren daar voor de kerstmarkten, je wandelt het station door, waar ook allemaal winkeltjes zitten (plus een Mac en een Starbucks :D) dan loop je de trappen op naar de Domm, rechts daarlangs en dan nog een stukje rechtdoor. We hebben na de Domm kerstmarkt het "kerstreintje" gepakt ad. €10,- p.p. waardoor we 6 van de 7 kerstmarkten hebben kunnen bezoeken. Wat de kamer betreft: fijn dat we zelf thee en koffie kon zetten, top! Het hotel ziet er netjes uit, er wordt goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Heerlijk hotel, niets op aan te merken.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Mijn reisgenoot was wat royaal met het gebruik van douchegel en shampoo waardoor ik niets meer had. Eén flesje van elk was wat weinig voor 2 personen. Tip voor het hotel om bij meerdere personen op de kamer meerdere flesjes aan te bieden?

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, perfecte locatie, mooi hotel.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Het zijn mooie, nieuw ogende kamers, maar jammer van die...
    • Executive Tweepersoonskamer met toegang tot de lounge

De matras was van zeer slechte kwaliteit en dat hoorden we tijdens het ontbijt ook in andere gesprekken. Het ontbijt in de lounge mocht toch een stuk uitgebreider. Er was weinig variatie en elke keer (zondag of niet) weer hetzelfde.

Het zijn mooie, nieuw ogende kamers, maar jammer van die slechte matrassen. De conciërge heeft veel over voor de gasten, maar ook dat stond dan weer in contrast met andere weinig enthousiaste medewerkers.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Zeer goed hotel met een zeer goede ligging.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Geen ontbijt genomen in het hotel omdat dit zeer prijzig was. Er zijn voldoende mogelijkheden om nabij het hotel ergens te gaan ontbijten tegen een veel lagere prijs.

Heel goede ligging vlak bij de Dom van Keulen, het oude stadsgedeelte, restaurants en winkels. Mooie, ruime verzorgde kamers. Leuke en gezellige bar. Sauna ruimte om te ontspannen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

genoten
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

De ramen van de kamers op 1e verdieping kunnen niet geopend worden. Jammer. Dus volgende keer een andere etage, want we komen terug.we

Rustig gelegen hotel. ontbijt super. Vanuit hotel langs de rijnpromenade in 7 minuten lopen naar centrum. Prachtige wandeling en niet door het drukke station heen.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

goed hotel voor een stedentrip
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

de parkeerkosten in de garage van het hotel erg hoog. We moesten voor 1 dag en 4 uur extra 40 euro betalen.

perfecte ligging tov de stad, heerlijk ontbijt. Mooie grote kamers, goede bedden alleen synthetische kussens, deze zijn erg broeierig.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Fantastisch!
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Toch een fout vind ik als je aan je deur hangt om niet gestoord te worden moeten ze dat respecteren . Wij hadden dat laten hangen terwijl we gingen ontbijten omdat mijn tas enzo in ons kamer achterbleef en toch was de kamer ondertussen gedaan. Nu er was niets gestolen ofzo maar was geen fijn gevoel. Niet storen is niet binnenkomen zo simpel is dat !

Heerlijk onbijt en heel vriendelijk personeel . De ligging is top om Keulen te bezoeken ook als je met de trein komt .

Ligging, netheid
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Een half uur om in te checken. Het ontbijt van 27 euro per persoon lijkt me veel te duur

Ligging, netheid

Prachtig hotel met uitstekende service.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Locatie was toch niet helemaal in het centrum.

Prachtige kamers met heerlijke bedden, de bedden waren erg goed!

Prima ligging
    • Executive Tweepersoonskamer met toegang tot de lounge

De kamer was muf en de douche stonk naar riool

Prima ligging Goed ontbijt Mooi hotel

heerlijk, rustig hotel.

Premium gevoel

Parkeergarage versus kosten

Premium gevoel

Schoon, vriendelijk personeel en mooie ruime kamers.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Extreem prijzige drankjes aan de bar.

Schoon, vriendelijk personeel en mooie ruime kamers. Het ontbijt was erg goed.

Functioneel
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Prijs / kwaliteit, kamers eigenlijk iets aan de dure kant

Functioneel, mooie kamers, vriendelijk personeel; handige locatie

ontbijt veel te duur, 27 e pp, dus overgeslagen en heerlijk...
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

ontbijt veel te duur, 27 e pp, dus overgeslagen en heerlijk in het zonnetje aan de Rijn bij de bakker broodjes en koffie gehaald

Dichtbij het centrum
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt. Propere kamers. Vriendelijk personeel.

• Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

De hygiëne was perfect. Het ontbijt was uitstekend en het personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Topligging met alle mogelijke faciliteiten en een supervriendelijke bezetting van personeel!
    • Executive Tweepersoonskamer met toegang tot de lounge

Kamer is Top! Ontbijt heel uitgebreid en lekker! Lounge is de max! Topligging!

Duistere ontbijt ruimte
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

De badkamer is nogal klein De kwaliteit van het ontbijtbuffet + de ontbijt ruimte is heel donker en ongezellig.

De stilte en de ruime kamer

Marriot is een grote naam, maar het hotel is zeker deze naam waard!
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

Schitterend hotel!! Perfecte ligging, alles piekfijn in orde! Een echte aanrader.

Perfect hotel

Zeer goed ontbijt. Ruime kamers

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Hier komen we zeker terug.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Mooie gezellige kamer. Geen geluidsoverlast vn buiten of op de gang, zelfs muisstil.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Comfortabel.
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Restaurant wat ondermaats. Niet aan te raden.

Uitstekend ontbijt.

• Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Betalen voor de parkeergarage van het hotel zelf

Geweldige kamer! Fantastisch ontbijt!

voor deze prijs meer verwacht qua kamer.
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

douchen in bad, bad is glad gevaarlijk.

Copieus en uitgebreid ontbijt, ruime kamer met comfortabel...
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Copieus en uitgebreid ontbijt, ruime kamer met comfortabel bed en heerlijk beddengoed. Een chille en gerieflijke plek vlakbij het station.

Ligging en service

Ligging en service

Gezellig, comfortabel en voorzien van alle luxe.

Jacuzzi op de kamer ;)

Overheerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Zelf wafels maken en een vrolijke mevrouw die de lekkerste omeletten maakt.

• Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt en mooie schone en ruime kamers

Goed hotel aan rand van centrum
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Opzich viel niks tegen maar kussens vond ik minder fijn. Maar dat heb ik in elk hotel

Ruime kamers, uitgebreid ontbijt

Ondanks dat het een groot hotel is, was het rustig en stil.

Lange rij bij incheck

Ondanks dat het een groot hotel is, was het rustig en stil.

aangenaam
    • Grand Deluxe Tweepersoonskamer

geen mogelijkheid om 's avonds te dineren. We hadden evenwel vooraf geïnformeerd....

prima infrastructuur, vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Cologne Marriott Hotel