Beoordelingen over Steigenberger Hotel Köln Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Habsburgerring 9-13, Neustadt Süd, 50674 Keulen, Duitsland

#24 van de 223 hotels in Keulen

Zou weer terug gaan.
    • Business Tweepersoonskamer

Ze mogen wel korting geven op het parkeren als je in het hotel verblijft. Hotelbar aan de prijzige kant.

prima locatie, parkeren onder het hotel ( misschien wel prijzig ) maar ik vond het wel wat hebben om zo vanuit de parkeergarage het hotel in te kunnen lopen. Ontbijt is echt heel uitgebreid ! Ruime kamer , heerlijk bed. Ik zou weer terug gaan naar dit hotel mochten we nog een keer Keulen bezoeken.

ongepast

Toen ik er aankwam om 19.30u op 19/5...was er geen kamer meer beschikbaar . Het hotel was vol !! Er werd wel voorgesteld om naar ander hotel twee nachten te verblijven maar ik was niet tevreden met de locatie .

Super lekker ontbijt, goede locatie en vriendelijk personeel.
    • Business Tweepersoonskamer

Het enige dat wij jammer vonden als koppel, was dat het deken op het bed twee éénpersoonslakens waren in plaats van één groot deken.

Het ontbijt was heel uitgebreid en heel erg lekker! Veel keuze uit verschillende soorten fruitsap, koffiekoekjes, fruit en warme dingen.

Super verblijf gehad in een luxueus hotel, met een super de luxe ontbijt !
    • Business Tweepersoonskamer

Speciaal systeem om vensters te sluiten, hadden last van straatlawaai.(al zaten we op verdieping 9), maar misschien was de venster niet helemaal dicht. Gezellige lobby, en leuke bar (null zwo) bij het hotel. Cocktails wel zeer duur, meer dan 12 euro vonden wij toch al veel voor een cocktail, die elders op de straat rond de 6 of 7 euro kost.

Zeer uitgebreid luxueus ontbijt.(cava, verse honing van de imker, verse zalm enz.) dat vlot werd bijgevuld. Kamer zeer ruim en proper, met alle faciliteiten.(strijkijzer en plank, koffie en thee,minibar). Fijne ligging bij eetgelegenheden en winkels. Super vriendelijk personeel. Gezellige lobby.Openbare parkeergelegenheid onder het hotel is makkelijk, maar wel heel duur (al zal dat het normale Keulense tarief zijn).Wij betaalden 33 euro van middag tot volgende dag rond 15.00 uur.

Fijn hotel bij Rudolfplatz
    • Business Tweepersoonskamer

Parkeren (22 euro per dag) en ontbijt (25 euro per persoon per dag) zijn belachelijk duur. Het personeel komt herhaaldelijk en al vroeg langs om de kamer schoon te maken, ook op de dag van uitcheck. Dat terwijl de inchecktijd pas 15u is dus ze zouden genoeg tijd tussendoor moeten hebben.

Perfecte locatie. Alles waar we naartoe wilden was op loopafstand. En een heerlijke douche om de dag mee te beginnen en af te sluiten.

Er even heerlijk tussenuit in een subliem hotel.
    • Business Tweepersoonskamer

Wat ons het meest beviel was de uitgebreide keuze bij het ontbijt. Overnachten vaker in hotels. Ontbijt meestal identiek. Bij dit hotel hebben we er echt van genoten .Alleen daarom al een aanrader.

Goede locatie. Moeizaam check in en check out proces.
    • Business Tweepersoonskamer

Ik bezoek maandelijks het hotel. Nog nooit liep het inchecken of uitchecken vlot. Bij het inchecken minutenlang gewacht tot een telefoongesprek beeindigd was. Bij het uitchecken moest een printer helemaal herschikt worden. Dit is een businesshotel onwaardig.

Locatie in centrum boven parkeergarage.

Heerlijk bijkomen in fijn hotel dicht bij metro en goed faciliteiten.
    • Business Tweepersoonskamer

Helaas was het ontbijt nogal prijzig (euro 25 p.p.) vandaar niet genomen. Wel om het hotel heen voldoende mogelijkheid om prima te ontbijten (cafe fleur 100mtr prima ontbijt voor de helft).

Prima kamers, goed verzorgd en clean. Prima WIFI verbinding.

Het raam op onze kamer kon niet worden gesloten, terwijl het...

Het raam op onze kamer kon niet worden gesloten, terwijl het regende en stormde. Toen er iemand van het personeel kwam kijken, moesten we zelf voorstellen om naar een andere kamer te verhuizen. Excuses kwamen er niet eens. De kamers zijn klein voor wat je betaalt en heel gehorig. Ook het bed was ver van perfect. Geen aanrader.

ideaal gelegen om te combineren met dagje shoppen
    • Business Tweepersoonskamer

het was vrij fris in de kamer en de verwarming deed het niet echt. hebben dit gemeld bij uitchecken en dan werd ons gemeld dat er inderdaad een probleem was geweest. jammer dat ze ons dit niet hebben gemeld bij inchecken.

aangename moderne kamer, netjes, comfortabel bed. ligging is super vlakbij rudolfplatz.

Prima hotel. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Superior Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Dom

Kamer heeft geen bad wat in de meeste kamers rond deze prijsklasse wel hebben. Kamer had maar één badjas. Hotel had geen eigen parkeerplaats. Wel een publieke waar je voor 22 euro per dag kan parkeren.

Geslapen in 'Superior Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Dom'. Prima kamer: netjes en schoon. Uitzicht op de Dom is niet spectaculair. Afstand is best ver. Locatie is prima. Je kan met de metro of lopend naar het stadscentrum (max 2km). Personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Perfecte ligging voor een bezoek aan Keulen .

Check-in duurde te lang, frontdesk was onderbezet (1 p), check-out duurde ook erg lang vanwege computerproblemen ... Drank die we bestelden in de lobby-bar was niet voorradig .

Perfecte ligging voor een bezoek aan Keulen .

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Aangenaam verblijf in een modern hotel met alle comfort en correcte dienstverlening
    • Business Tweepersoonskamer

Voor een paar jaar verbleven wij in een ander hotel en bekwamen meer toeristische info. over winkelstraten enz.. Voor de rest prima hotel.

Zeer goede ligging, mooie verzorgde kamer met goede faciliteiten

De ligging van het hotel is super.
    • Business Tweepersoonskamer

Ik kreeg rugpijn van het bed. En de kuisploeg stoorde me. Allereerst vond ik een half leeg colaflesje van de vorige bezoeker op de kamer. Hoewel het niet-storen kaartje aan de deurklik hing, werd ik toch gestoord.

De ligging van het hotel is super. Centraal gelegen met vlakbij enkele lekkere eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Nooit meer in dit hotel onvriendelijk personeel etc
    • Business Tweepersoonskamer

De airco veel te warm in hotel en op de kamer als je kamers met airco verhuurd zorg dan ook dat het werkt en zet het niet in de. Winter op centrale regeling Gebakje gekocht bij de bar rekenen ze 9.50€ voor was een zeer klein stukje ook prijs is echt belachelijk

De services was perfect.
    • Business Tweepersoonskamer

Oudere wagens mogen Keulen niet binnen. Dit werd ook niet aangehaald bij het telefonisch contact. Indien je met de wagen de stad niet in mag parkeer je hem best op volgende parking: P+R Parkhaus, Emmy-Noether-Straße 12, 50858 Köln, Duitsland. Net voor de parking kan je de tram 7 nemen richting centrum. De tram stopt op ±200m van het hotel.

De services was perfect. Het personeel staat alvast klaar voor hun klanten. Hij het uitchecken van het hotel kan je jouw bagage nog enkele uren in bewaring laten nemen, waardoor je nog van de laatste dag een volle dag kan maken.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Voor de prijs mocht het meer zijn
    • Business Tweepersoonskamer

De prijs, warm water en personeel bij het ontbijt dat sneller voldoet aan de wens van de klant

De kamers zijn zeer goed. We hadden wel 1 dag geen warm water om te douchen waardoor we ons aan de wastafel gewassen hebben. Reden?Overbevolkt en geen warm water genoeg voor alle gasten. Na een tegemoetkoming te hebben gevraagd , kregen we 2 dagen parking gratis. Leuke attentie maar in zo een hotel en voor 465 euros voor 2 nachten ( dubbel zoveel als buiten kerstshopping)mogen we ons wel aan warm water verwachten. Ontbijt zeer uitgebreid maar vraag niets wat er niet staat ( zoals ik very hot milk) want moest een half uur wachten en 3x moeten vragen. De binnenkant van het hotel ziet er prima uit maar de buitenkant is zeer gewoontjes.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Zeer vriendelijke en behulpzame servive aan het onthaal.
    • Business Tweepersoonskamer

De kussens op de bedden waren zeer slap waardoor er zo goed als geen support geboden werd wat in een pijnlijke nek in de morgen resulteerde. Buiten dit was alles super maar jammer genoeg heeft onze slaap er wel onder geleden.

Zeer vriendelijke en behulpzame servive aan het onthaal.

Overboekt

Nadat ik geboekt en betaald had bleken we overboekt. Als alternatief werden we ‘geupgrade’ naar een invalidenkamer. Prima, was het niet dat dit een 1 persoonskamer was. Ze wilden er een opklapbed bijzetten maar aangezien we gewoon het volle bedrag voor een 2 persoonskamer moesten betalen, zijn we niet akkoord gegaan. Uiteindelijk is er een ander hotel geboekt, taxi geregeld en parkeergarage betaald. Op zich prima opgelost maar werkelijk belachelijk dat overboekt is terwijl de kamer al wel betaald was. Aangezien we laat aankwamen en dit alles 2 uur extra gekost heeft, was het een verloren avond.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

super
    • Business Tweepersoonskamer

onder het bed was het erg stoffig (vloerkleed) soms zijn de kamers kleiner en is het een beetje behelpen omdat je een grotere kamer van de vorige keer had voorgesteld maar prima. nep espresso (goedkoop merk)

personeel is erg vriendelijk! de locatie van het hotel is heerlijk. het bed is geweldig. Keulen is een heerlijke stad voor shopping, wandelen, musea. de mensen zijn erg vriendelijk en er zijn genoeg mogelijkheden om een weekend in te vullen.

De kamer was erg netjes en schoon en het personeel erg...
    • Business Tweepersoonskamer

De kamer was erg netjes en schoon en het personeel erg vriendelijk. Vanuit het hotel is er een directe ingang naar de garage, waar je kan parkeren voor 20 euro per dag. Je steekt de straat over en bent direct in het centrum, dichtbij eetgelegenheden en winkels. Ook zit er een supermarkt aan de overkant.

• Business Tweepersoonskamer

Locatie is super, luxe uitstraling en hoog comfort. Fijne bedden, mooi uitzicht over de stad en de maker is erg netjes. Personeel zeer vriendelijk en professioneel.

Heerlijk hotel voor een weekend Köln
    • Business Tweepersoonskamer

Prijs voor het ontbijt is veel te hoog. Zeker met alle goede alternatieven in de nabijheid.

Parkeermogelijkheden onder het hotel was makkelijk. Geen lange wachttijden bij de receptie die goed bemand waren. Kamer was naar verwachting: schoon, compact, van alle gemakken voorzien. Internet was snel genoeg. Niet nodige om iedere keer in te loggen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Top hotel op top locatie , gayvriendelijk
    • Business Tweepersoonskamer

dat er bepaalde websites niet toegankelijk zijn via de wifi van het hotel

We hadden een upgrade gekregen naar een betere kamer gekregen kamer 1001 is super

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Mooie moderne ruime kamer.
    • Business Tweepersoonskamer

Temperatuur veel te hoog. Airco deed het niet ook niet na klacht, achteraf bleken de ramen open te kunnen dat was ons helaas niet verteld.

Mooie moderne ruime kamer. Prima locatie.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Heerlijk ontspannend op een perfecte locatie
    • Business Tweepersoonskamer

Prijs ontbijt, zeer uitgebreid maar voor veel minder kan je in de straatjes rond het hotel iets gezellig vinden.

Ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam personeel

Topadres voor shoppers!
    • Business Tweepersoonskamer

De musea liggen niet in de buurt van het hotel. Daarvoor moet je eerder in de buurt van de Dom en het centraal station zijn. De WiFi in het hotel was traag.

Het hotel is mooi ingericht. Vooral de enorm ruime inkomhal met de gezellige bar zijn mooi en stijlvol. Veel marmer in allerlei bruintinten, sfeervolle verlichting en vriendelijk personeel. Mijn kamer was niet erg groot maar mooi en stijlvol ingericht. Dankbaar gebruik gemaakt van de Nespresso koffiemachine. De ligging is prima als je komt shoppen in Keulen. Vlakbij de leukste winkels. Best veel restaurants in de onmiddellijke omgeving. Ontbijt was prima maar niet goedkoop (25 euro pp)

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Perfecte comfortabele uitvalsbasis!
    • Business Tweepersoonskamer

De perfecte uitvalsbasis voor een weekendje Keulen. Het ligt precies tegen het aller gezelligste gebied van Keulen aan. Zoek niet verder voor Kölsch en gezelligheid ;-)

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Fijn verblijf
    • Business Tweepersoonskamer

Parkeren bij hotel erg duur; hebben in de buurt geparkeerd en waren daardoor maar 12 euro kwijt van vrij t/m zo.

Prima hotel met mooie, nette kamers

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Zeer goed hotel!

Enige vreemde; kamer was klaar maar het was nog geen 15:00 uur. Mochten wel naar de kamer maar dat kost dan 20 euro extra. Hierdoor gingen wij maar wat drinken in de stad ipv in het hotel. Was het enige minpuntje.

Zeer goed hotel! Locatie is perfect, loopt zo de stad in. Ontbijt is geweldig! Kamers en bed kunnen bijna niet beter. Alles was gewoon goed!

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Vroeger dikwijls in hotel Barcelo geweest, nu de eerste maal...
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op de Dom

Wat langer geslapen, daardoor het groene kaartje in de namiddag aan de deur gehangen, maar geen kamerpoets en geen verse handdoeken gehad, was niet zo leuk!!!

Vroeger dikwijls in hotel Barcelo geweest, nu de eerste maal onder Steigenberger. de kamerrenovatie vonden we erg geslaagd!

geweldige locatie, nette kamers maar doen net of ze het beste hotel van de stad zijn.
    • Business Tweepersoonskamer

De kamer was niet op tijd klaar (de kamer was rond 16.30 uur klaar) en wanneer je eerder aankomt dan 15.00 hebben ze het lef om 25 euro extra te vragen terwijl de prijs al aardig hoog is. Wij kwamen rond 13.00 uur aan en zouden dus extra moeten betalen voor 2 uurtjes. Wellicht kunnen ze ook iets van korting verzinnen wanneer je parkeert en slaapt in het hotel.

De kamers zijn zeer netjes en het ontbijt erg lekker. De Locaties is overigens 1 van de beste want door de locatie zie je veel van de stad en niet alleen de altstadt

• Beoordeeld op: 6 december 2016

een perfecte locatie midden in het centrum , vriendelijk personeel
    • Business Tweepersoonskamer

mis op de kamer opbergruimte die uit het zicht kan .. geen lades meer geen kleerkast (deze is open ) de kamer is heel snel rommelig , de kussens van de bedden zijn nog steeds slecht

het hotel is prachtig gerenoveerd , de kamers zijn mooi en hebben een mooie vernieuwing gekregen

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Voor een nacht perfect

De prijs van het ontbijt is €25,- per persoon!! Is echt te belachelijk duur

Bedden en douche waren perfect!! Stapten de deur uit en stonden bijna meteen op de gezellige kerstmarkt. Locatie is goed

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prachtig hotel gelegen op top locatie!

Ontbijt erg duur! Zelf daarom ook geen gebruik van gemaakt. Voor het geld kun je veel beter lekker ergens in de wijk van het hotel ontbijten.

Boven verwachting! Hotel heeft de uitstraling van een mooi zakenhotel maar richt zich in het weekend echt op toeristen (in positieve zin!) Vriendelijk personeel en alles ziet er tot in de puntjes mooi en schoon uit!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

• Business Tweepersoonskamer

Alleen een douche, geen bad. Kussens zijn veel te zacht. Een soort dekbedjes in een sloop...

Een mooi hotel, geheel vernieuwd. Vriendelijke personeel. De ligging van het hotel is zeer centraal.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Luxe maar duur.
    • Business Tweepersoonskamer

Door een beurs in de Messe was de prijs het hoogst wat ik ooit in 13 jaar heb betaald in Keulen. Maar dan heb je ook wat. Zelfs de mindere hotels waren duurder dan dit 4 sterren hotel.

Luxe hotel, mooie kamers met geweldig uitzicht over de oude stad.

Geweldig en relaxed met prachtig uitzicht over Köln
    • Business Tweepersoonskamer

Onder het bed vele stofwolken. Dat was erg jammer.

Super comfortabel

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Netjes en schoon

Netjes en schoon

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prima hotel in centrum van Keulen.

Geen specifieke punten

Prima locatie in het centrum van Keulen.

Comfort
    • Business Tweepersoonskamer

Ruimere opzet ontbijt ruimte! Als het druk is zit erg op elkaar en loop je elkaar in de weg!

Comfort

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Prima kamer en een perfect ontbijt

Prachtig ontbijt dat niet te overtreffen is

Ontbijt en kamer

Raam niet open, droge lucht.
    • Business Tweepersoonskamer

Raam niet open, droge lucht.

Zeer asngenaam
    • Business Tweepersoonskamer

Parkerrkosten in garage onder hotel. Voor een dagdeel wordt volle dag gerekend @ € 22 per 24 h

Locatie, accommodatie en vriendelijkheid

Pure verwennerij!

Bij de afrekening tijdens de check-out heel wat verwarring, wel heel vriendelijk opgelost

Heel lekker ontbijt en super comfortabel bed!

Gezellig, klantvriendelijk
    • Business Tweepersoonskamer

Geen spa, wegens verbouwing, en hiervoor geen compensatie gekregen,

Personeel

Prima verblijf met enkele verbeterpunten
    • Business Tweepersoonskamer

Haren in badkamer en op de matras

Nette kamers, mooi uitzicht en goeie ligging

Prima, kom zeker terug.
    • Business Tweepersoonskamer

Vloer was niet helemaal stof- en vlekvrij.

Locatie en vriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ontbijt was uitstekend.

Parking duur.

Ontbijt was uitstekend. Mooi hotel. Ligging perfect.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk
    • Business Tweepersoonskamer

de temperatuur op de kamer, heel koud. Thermostaat was niet te regelen.

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Het is een behoorlijk hoge prijs, maar je krijgt er wel iets voor.
    • Business Tweepersoonskamer

Het super de luxe uitzicht vanaf de tiende verdieping, geweldig.

Vriendelijkheid personeel, netheid kamer en algemeen.
    • Business Tweepersoonskamer

Vriendelijkheid personeel, netheid kamer en algemeen. Een aanrader!

Leuk

Prijs ontbijt.Ontbijt veel te duuur. 25 euro perpersoon is gewoonweg te veel

Keulen is een mooie stad. Er valt veeel daar te doen.

ideaal hotel voor een weekendje Keulen. Vlakbij de Belgische wijk en de winkelstraat
    • Business Tweepersoonskamer

De douchekop kon niet versteld worden in hoogte.

De kamer was zeer ruim en proper

• Superior Plus Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Dom

Alles goed

Bar

Bar

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ligging aan binnenring, buiten de winkelstraten.
    • Business Tweepersoonskamer

Ongezellige, grote hall. Restaurant niet uitnodigend.

Ligging aan binnenring, buiten de winkelstraten. Goed voorzien ontbijt. Degelijke moderne kamer.

Was er met de Kerstdagen. Alle winkels gesloten. Alle Kerstmarkten gesloten. Verschrikkelijk!

Ontbijt 25euro p.p. Te duur. Parkeergarage vrij duur

over heerlijk

over heerlijk

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Mooie moderne kamer, bar en restaurant heel sfeervol en goed.
    • Business Tweepersoonskamer

Kussens zit geen stevigheid meer in en de matrassen zijn wat ouder.

Mooie moderne kamer, bar en restaurant heel sfeervol en goed.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

prijs/kwaliteit verhouding is niet op orde

Hygiene. Matige schoonmaak. Linnengoed (badhandoeken/badlakens) matig

prima ontbijt

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De klasse

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Zeker een aanrader voor u verblijf
    • Business Tweepersoonskamer

Geweldige kamer, goed bed rustig

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Elegant hotel op uitstekende locatie.
    • Business Tweepersoonskamer

Top locatie om Keulen te verkennen. Modern en recent verbouwd. Een kamer met uitzicht richting stad en Dom is extra leuk.

Zeer goed
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op de Dom

Zeer net hotel en vriendelijk personeel

Grote kamers
    • Business Tweepersoonskamer

Ik vind de kussens te zacht om op te slapen.

Grote kamers

Goede ligging! Correct hotel!
    • Business Tweepersoonskamer

Er was veel lawaai van verkeer in de kamer.

Mooie nieuw ingerichte kamer! Leuke bar en lounge. Erg goed bed!

Heel goed
    • Business Tweepersoonskamer

Er was nergens wat op aan te merken

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren af

uitstekend

schitterend ontbijt !

schitterend ontbijt !

Very modern and good hotel!

Erg duur ontbijt: 25 euro PP.

Prima kamer: ruim, modern, goede douche en airco. Een goede prijs - kwaliteit.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Locatie en hygiëne

Goed hotel in de binnenstad. Zeker een aanrader.
    • Business Tweepersoonskamer

De WiFi had iets beter gemogen.

Hele schone kamer, met name de douche.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Steigenberger Hotel Köln