Beoordelingen over Comfort Hotel Ulm/Blaustein Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Ulmer Strasse 4/1, 89134 Ulm-Blaustein, 89134 Ulm, Duitsland

#27 van de 42 hotels in Ulm

Wij kwamen aan , de receptie was gesloten , hoe sleutel...

Wij kwamen aan , de receptie was gesloten , hoe sleutel bekomen , dan door telefoon te gebruiken sleutel bekomen , de lift ging niet vanaf 20 h , vreemd , alles op tweede verdiep dragen ... Er was een keukentje , zonder gereedschap alles huren aan 10 € per dag .... microgolf ging niet ....Dus alles bij mekaar geen referentie

Zeer slecht geslapen.

Het was snikheet in de kamers.

Booking.com maakte een prijs op de site inclusief ontbijt. Het hotel gaf ons een rekening van €11 per persoon. We willen graag weten waar deze fout vandaan komt.

Ontvangst was niet hartelijk, ontbijt prima, parkeergeld was niet gemeld

personeel was niet vriendelijk het was er ontzettend warm het lag aan een drukke weg er werd parkeergeld gevraagd, dat was niet vermeld!

ontbijt was prima

Oké voor een nacht

Bar/bistro was dicht. Erg warm en geen airco. Douche met gordijn en verkalkte kranen. Locatie was niks te beleven. Erg gedateerd hotel.

Het was een schone, ruime kamer met prima bed.

Een hotel wat waarschijnlijk betere tijden heeft gekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een hotel wat waarschijnlijk betere tijden heeft gekend. Alles is wat gedateerd en zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Wij hadden twee kamer op de bovenste verdieping onder het schuine dak. Was erg warm op de kamers bij binnenkomst en geen airco. Dakramen opgezet maar veel lawaai van de doorgaande weg die voorlangs het hotel loopt. Ontbijt was goed. Koffie thee, verse broodjes, diverse vleeswaren, kaas, jam. Yoghurt en vers fruit.

Goed hotel

Een hele ruime kamer met goede bedden en een kitchenette. Het hotel ligt aan een doorgaande weg, maar daar hoorde je haast niets van. De auto stond op eigen terrein. Restaurant was op loopafstand. Wij waren op doorreis en het hotel ligt dichtbij de autobahn. In de directe omgeving van het hotel is niet veel te zien.

Prijs leek in orde maar gezien de verder slechte...
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Warme kamers en veel geluidsoverlast van de weg en een een tweetal kerkklokken die elk kwartier luiden!!

Prijs leek in orde maar gezien de verder slechte omstandigheden toch nog te duur

Prima hotel voor overnachting. Let wel op de milieusticker voor een paar wegen in ULM!
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Grote, ruime kamer. Prima bedden. De rolluiken voldoen prima. Ontbijt is goed voorzien. Er zit een heerlijk betaalbaar restaurant (is ook hotel en brouwerij) als u uit het hotel naar links gaat over de spoorwegovergang.

De kamer had een magnetron en koelkast.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden lagen niet lekker, de douche had weinig waterdruk, de blinderingen lieten erg veel licht door en op de bovenste verdiepingen was het onaangenaam warm

De kamer had een magnetron en koelkast. Met 2 aaneengesloten kamers heb je veel ruimte

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Mooi hotel met zeer nette ruime kamer en overheerlijk ontbijtbuffet

Betaald parkeren en gebruik facaliteiten op de kamer (keukentje) kon alleen tegen betaling.

Heerlijke bedden, mooie grote nette kamer, overheerlijk ontbijtbuffet.

We waren blij dat we maar 1 nacht geboekt hadden.

Temperatuur viel tegen.

De kamer is veel te warm. Ondanks dat het nu pas mei is, vonden wij de temperatuur op de kamer niet fijn. De rolluiken waren naar beneden en de ramen waren open. De kamer is weliswaar aan de zonzijde, echter veels te heet en dus niet comfortabel helaas.

Weekend met zakelijke tint.
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Boeking was niet correct: parkeren is niet gratis. Verder was de zondag ontbijt wat minder.

Ondanks drukke straat toch dorps uiterlijk. En snel in de natuur in de omgeving.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima voor een doorreis overmachting

Personeel niet vriendelijk en erg ongeïnteresseerd. Kon ook de ook de reservering niet vinden bij meerdere klanten merkten wij op. Voelt niet goed

Het was even zoeken en voor omze trip even uitwijken van de snel weg maar verder ok

Prima verblijf, maar erg warm in de kamers!

Een minpunt was de warmte. Het was ontzettend heet in de kamer. Ik kreeg de temperatuur niet omlaag en dit had toch wel invloed op de nachtrust. Bij deze temperatuur binnenkomen is ook niet heel fijn. Een tweede minpunt was dat als je bijvoorbeeld gebruik wilde maken van het bestek, je hier extra voor moest betalen. Nou hadden wij het niet nodig, maar ik vind dat dit gewoon bij de prijs inbegrepen moet zitten!

Wij hebben deze accommodatie gebruikt als tussenstop voor onze reis naar Italië. We kwamen na middernacht aan, maar het was geen probleem om zo laat in te checken. Erg fijn! Kamers zagen er netjes uit en er lag wat lekkers op de kussens. Personeel was verder prima en het in en uitchecken ging snel. Over het algemeen dus een fijne accommodatie voor onze tussenstop. Ook fijn was het gratis parkeren.

Goed verblijf voor onderweg naar Oostenrijk,restaurant was gesloten ,die dag slot eveneens de recept
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden via booking.com geboekt ,de reis viel mee en wij kwamen om 16.00u al aan echter bleek de receptie die dag al om 17.00u te sluiten waren dus nog net op tijd ,wat als we na 17.00u wilden inchecken slechte service vlak voor kerstvakantie. Eventueel voor 18.00u annuleren had dan ook niet gekund er was geen receptie of telefooncontact aanwezig.

Ruime moderne kamer met ruime badkamer Ondergrondse garage een +

Geweldig hotel

Wij hebben vanuit Oostenrijk hier een tussenstop gemaakt. Het was niet ver van de snelweg. De ontvangst was vriendelijk en wij konden onze auto parkeren in de parkeergarage. Daar wij 2 fietsen mee hadden vonden wij dat wel zo veilig. De kamer was mooi ruim en de bedden zijn prima!

goed doorreishotel, dichtbij autostrade

op mijn vraag of het veilig was om onze spullen in de auto te laten kreeg ik als antwoord: in België is dit niet veilig om te doen, maar hier wel. Wat ik een nogal heel vreemd antwoord vond en eigenlijk niet gepast van het hotelpersoneel.

Goed hotel, we waren op doorreis naar Italië. Ruime kamers. Mogelijkheid om zelf te koken op de kamer indien je bij de receptie potten, pannen enz ging halen (tegen meerprijs?).

Mooie ruime kamer, met een kleine kitchenette, met...
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Mooie ruime kamer, met een kleine kitchenette, met machnetron, etc. op aanvraag te gebruiken. Loop afstand restaurants, café, etc. Ondanks dat t aan de doorgaande weg licht weinig last van verkeer.

Voldoet prima voor tussenstop.

Op basis van sauna dit hotel geboekt. Deze was helaas defect (en dat was al eerder gemeld). Airco op warme dagen zou een goede toevoeging zijn.

Prima basis ontbijt. Goed hotel voor tussenstop

Uitstekend Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Mooi hotel,geweldig grote kamer met uitstekend bedden ,geweldig top ontbijt, geweldig personeel ,een van mooiste hotel die ik ooit gezeten heb,wel een aanrader om daar te boeken, vooral als je door reis naar Italie of oostenrijk

Prettig hotel om op doorreis te overnachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

De kamer die wij hadden had een muffe geur en het leek of er in gerookt was. Daarnaast was het er erg benauwd en lawaaierig. Toevallig was er net achter onze kamer een bbq waar ze om 3 uur in de nacht nog stonden mee te zingen met de muziek. Bed was groot en lang genoeg, maar wel erg hard.

Het is prettig dat de receptioniste Engels kon spreken. Erg vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en goed. Bar wat er bij zit wordt bediend door de receptie , maar heeft snelle en goede service. Locatie is prettig. Kortbij zit een goed restaurant en je kunt er leuk stukje wandelen.

Hele slechte service en faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

De receptie. Men is er onvriendelijk. De kamers zijn niet schoon. Ontbijt is vreselijk en niet vers! Men heeft een nare houding tegen mensen met een donkere huidskleur. De kamers zijn te warm. Geen airconditioning, geen ventilator. Bij een temperatuur van 26 graden buiten was het in de kamer 31 graden. De omgeving is te druk waardoor een raam open bij warmte slechte nachtrust oplevert. De receptie is telefonisch slecht bereikbaar vanuit de kamer. Ze zijn steeds in gesprek. We hadden 2 kamers geboekt en gevraagd of dat naast elkaar kon. We zaten in 2 verschillende torens. Dit hotel krijgt van ons een dikke nul op alle gebieden.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Teleurstellend.

Dringend een andere vloer in het restaurant, zeer vuil!!! De geur van de vuilnisbakken. Zeer slordige en kale indruk. Overal onkruid. Je mag echt geen eisen hebben want deze zullen niet kunnen worden ingevuld. Zeer zeer matig. Geen aanrader.

Niets, Viel echt tegen.

Goed ontbijt, uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

2 persoons bed waren 2 bedden tegen elkaar geschoven. Je kon geen queensize bed met 2 personen kiezen

Goed ontbijt, uitgebreid. Schone badkamer met fijne douche

Prima voor één nachtje.

De douche had een douchegordijn en wat schimmel in de kit. Wij hadden de keuken niet nodig, maar voor degene die deze wel willen gebruiken: de keuken is inbegrepen maar de hele inhoud van de keuken (pannen, bestek, borden) moet je voor een meerprijs bij de receptie halen of het zelf meenemen. Een tweepersoonsbed zijn twee éénpersoonsbedden aan elkaar. Er zit dus echt een houte stuk tussen de matrassen.

Grote kamer met bureau en kleine keuken. Het was goed te bereiken vanuit Ulm en de parkeergelegenheid was gratis. Receptioniste aardig.

Vlak bij de snelweg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden inclusief Ontbijt

Dat er bij het ontbijt voor onze dochter met melk en soya allergie eigenlijk geen rekening gehouden is. Kopje thee en eitje is wel erg duur voor je tien euro.

Vlak bij de snelweg

Klacht
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Het bed slecht kraakt van alle kanten . En zeer warm op de kamer En dan lig je naast een FAM KAMER zo gehorig Als ik dat geweten had als ik als. naast een FAM KAMER was komen liggen had ik niet geboekt.

Ontbijt prima

Kamers worden gewoon blind uitgegeven en geen airco.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wordt geen legitimatie gevraagd. Onze kamers waren aan iemand anders uitgegeven waardoor mijn vrouw en dochter op de begane grond in een kamer zaten en ik met mijn zoon op de 3de verdieping in het andere blok. Verder geen airco op de kamers, was heel erg benauwd. Echt heel jammer.

het ontbijt was prima .

de lift werd rond 22.00 afgesloten mijn vrouw die slecht ter been is moest met de trap .dat is 1 minpuntje

het ontbijt was prima .kamer was keurig veel ruimte

• Beoordeeld op: 29 april 2017

baan hotel
    • Kamer met Queensize Bed inclusief Ontbijt

geen restaurant enkel soort bar met microgolfpizza. aan een baan die door vrachtwagens als sluipweg gebruikt word. verduistering van de kamer is onbestaande. Geen gordijnen en externe blinden die ver van het raam af staan. 's nachts 1 minuut naar het toilet, ventilator blijft 15 minuten draaien. temperatuur van de kamer veel te hoog en niet te regelen.

ontbijt was zeer goed.

uitstekende verblijf, ruime kamer. Helaas bleven we maar 1 nachtje. echt een aanrader.

De kamer was groot. Er was een aparte zit en eethoek. Er was ook een keuken aanwezig. Had meer weg van een apartment. Goed bed. Schoon. Niet al te ver van het centrum.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Een kwalitatief uitstekend en comfortabel hotel, aanrader in deze prijscategorie!
    • Kamer met Queensize Bed inclusief Ontbijt

niets, prima prijs/kwaliteit.

grote kamer met keukentje, ruime badkamer, grote LED TV, free WiFi. 2-persoonsbed met erg goede matras/kussens. Gratis parkeren in afgesloten keldergarage.

Nooit meer!!!

Receptie gesloten om 18.00 uur. Helemaal geen personeel. Sleutel via een kastje aan de buitenkant gekregen (Wij waren er om 19.30) Op vrij, za en zo is de keuken dicht maar ook geen restaurant in de buurt voor diner. En ontbijt was er niet omdat het een vrije dag was. Op de site stond dat een ontbijt mogelijk was. Belachelijke situatie!

Alleen de kamer beviel.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Viel tegen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er was geen ontbijtbuffet zoals in de omschrijving stond. Receptie was gesloten toen we om 19.00 arriveerden en de bistro was gesloten.

De kamer was prima.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Voldeed aan onze verwachtingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een overnachting prima hotel

Goede bedden7

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Puur overnachting

Toilet, personeel zeer onvriendelijk puur zakelijk, betaald parkeren, geen restaurant, bar gesloten, dooie stad!

Ruime kamer

Enorme ruimte in onze kamers.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Enorme ruimte in onze kamers.

Konden bij aankomst niks eten en drinken de bar en bistro waren dicht waren om 15.30 al daar nooit meer

prima, grote kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Het was er wel warm. Koelkast gaf veel warmte af. Moeten ze nakijken.

prima, grote kamer

Mooie ruime kamers.

Mooie ruime kamers. Lekker bed. Goede douche. Uitschenken kan tot laat

Ideaal als tussenstop, omgeving niet echt bekeken. Hotelnis ruim schoon en hetnoersoneel is vriendel

Alles was prima

Kamer ruim en schoon, boven verwachting

Goed genoeg voor een tussenstop maar niet meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stinkende container buiten, geen nachtportiwr of bewaking. Vervallen uiterlijk.

De lokatie en de kamer

Goed voor overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Badkamer wat verouderd kit randen waren geel net zoals het douche gordijn

Het bed was goed

Gemakkelijk te bereiken

Matras was zeer slecht

Gemakkelijk te bereiken

Uitstekend hotel voor onderweg
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Kamer was zeer ruim en comfortabel. Ontbijt was goed, locatie was minder, maar goed bereikbaar vanaf de snelweg

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed maar airco gewenst om de ramen s nachts te kunnen sluiten.

Het lawaai van het verkeer, geen airco. Te veel meubilair, zetel die geen of nauwelijks plaats had.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ontbijt was goed.

Warm op de kamer

Ontbijt was goed. Ruime kamer

Alles goed.

Geen mening.

Alles goed en normaal zoals het hoort. Aparte toilet.

Te duur ontbijt voor wat het was

Proper

Goede overnachtingsplek voor doorreis

Vlak onder de kerktoren wat vrij gehorig was.

Goede propere kamer. Goed ontbijt. Overdekte parking

Niet voor herhaling vatbaar

Twee persoonskamer, proper maar helaas geen twee hoofdkussens en veel straatlawaai

• Beoordeeld op: 26 april 2018

ONTBIJT

SIGARETTEN REUK OP DE KAMER

ONTBIJT

Goede nachtrust (slechts 1 nacht daarr verbleven wegens transit), zeer lekker ontbijtbuffet

Heerlijk ontbijt . Eenvoudige maar propere kamers. Bij aanvraag 2 aparte bedden mogelijk. Goed restaurant op loopafstand Goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zeer ruime kamers

Absurd dun kussen

Prima bedden Ruime kamer

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goed en prettig verblijf

De warmte op de kamers!

De grootte kamers en de netheid ervan!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

aabgenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk onthaal, mooie kamer en goed ontbijt

Twee persoonsbed was echt te klein en matras was op.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Twee persoonsbed was echt te klein en matras was op. Daardoor zeer slecht geslapen.

Dit was prima
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was te heet op de kamers

Dicht bij de snelweg

Kamer veel te warm

Dicht bij de snelweg

Was best te vreden, alleen voor avondeten te weinig, alleen pizza

Moest nu parkeer kosten betalen, voor garage, was eerst niet

Kamer zeer netjes

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Mooie luxe ruime kamer.
    • Kamer met Queensize Bed

Mooie luxe ruime kamer. Vloerverwarming in badkamer!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Hoge prijs hond,(10,00 euro), voor een nacht slapen

Comfort

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prijs/kwaliteit is dik in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Het verkeer aan de straatzijde kwam best wel binnen. Best wel gehorig. Vraag een kamer aan de rustige kant.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Hotel was oké.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was oké. Waren op doorreis naar oostenrijk en dan was het toch ver van de snelweg af en rustig was het ook niet echt.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden inclusief Ontbijt

Moeilijk te vinden. Zeer dunne hoofdkussens. Doolhof om de kamer te vinden

Bed en douche en ontbijt. Ondergrondse parkeergarage

de kwaliteit van het ontbijt viel mij tegen.

de kwaliteit van het ontbijt viel mij tegen.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Klasse
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Prachtige ruime,moderne kamer met Fantastische badkamer

Prima locatie, maar verkeerde kamer.

Kamer lag aan drukke weg,erg veel lawaai.

Netjes en goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prijs kwaliteit, dus gewoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Het uitzicht was belabberd,dus zeer slecht.

Ontbijt was goed, en het bed was goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

prima tussenstop,

ligging

prima tussenstop,

Op doorreis prima

Geen eetgelegenheid in omgeving.

Kamer en ontbijt prima

Een zeer grote kamer met keuken en bureau
    • Standaard Tweepersoonskamer inclusief Ontbijt

Het tweepersoonsbed was erg klein

Een zeer grote kamer met keuken en bureau

Goede hotel op mooie locatie

Kwaliteit

Goed voor als je op doorreis bent.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden inclusief Ontbijt

Geen airconditioning aanwezig in de dakstudio. Deur was zeer moeilijk te sluiten.

Uitgebreid en lekker ontbijt.

Heel grote en mooie kamer ,goed ontbijt

Heel grote en mooie kamer ,goed ontbijt