Beoordelingen over Comfor Hotel Frauenstrasse Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Frauenstr. 51, 89073 Ulm, Duitsland

#7 van de 42 hotels in Ulm

Gebaseerd op 2023 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Zeer gerieflijke en comfortabele kamers.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zeer gerieflijke en comfortabele kamers. Lekker en gevarieerd ontbijt. Ondergrondse parking in de buurt met rechtstreekse toegang tot het hotel. Handig, als je in het stadscentrum zit.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Aangenaam verblijf dicht bij het centrum
    • Standaard Eenpersoonskamer

De ligging van de locatie dicht bij het centrum. Prima parkeergelegenheid in de parkeergarage naast het hotel, met binnendoor toegang tot het hotel. Ook het parkeertarief was aangenaam en kon gewoon op de hotelrekening. En niet te missen zeer vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt. Heb alweer geboekt voor de volgende reis.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Top notch in die prijsklasse! Boven verwachting!

De hoeveelheid straatgeluid (we hadden een kamer aan de voorzijde) waardoor we de slaapkamerraam dicht hebben gedaan.

De prijs/kwaliteit verhouding van het ontbijt was meer dan uitstekend. Voor volgende vakanties waar we een tussenstop willen hebben is dit hotel de eerste gedachte. Bijzonder handig is ook de beschikbaarheid van meerden voldoende parkeergelegenheid onder het hotel.

Goed hotel voor een bezoek aan de altstadt van Ulm, dus voor 1 overnachting Prima!!!

Geen Airco op de kamer, daardoor dienden we de raam open te zetten en was er véél rumoer te horen op straat de ganse nacht.

Dichtbij het centrum, mooie ruime kamers en ondanks een meerprijs van 6€ per persoon een goed ontbijt.

We waren op doorreis naar Oostenrijk en kwamen bij toeval in...

Kamer prima, ontbijt ook goed

We waren op doorreis naar Oostenrijk en kwamen bij toeval in Comfor hotel terecht. Wanneer we naar onze mening genoeg gereden hebben, kijken we via booking naar een hotel in de buurt. Zowel het hotel als de oude studentenplaats Ulm zijn zeer aan te bevelen.

Wat een ruimte
    • Comfort Familiesuite (4 Volwassenen)

Jonge kinderen sliepen op andere verdieping binnen suite bij een raam dat makkelijk te openen is. Gaf geen gerust gevoel. Kon helaas niet op slot

Zeer ruime suite. 2 verdiepingen. 2 wc's. Ruime woonkamer..nog nooit zo'n ruime suite gezien. Historisch centrum Ulm op loopafstand. 5 minuten. Mooie stad

Fijn hotel met goede familiekamers in centrum van Ulm
    • Standaard Vierpersoonskamer

Er is wat onduidelijkheid over parkeren: je mag in parkeer garage, maar moet eerst inchecken voor hotelsleutelkaart, beetje onhandig. Bij het uitchecken krijg je uitrijkaart.

We hadden een familie kamer, deze is uitstekend bevallen. Er is een aparte ruimte waar de kinderen kunnen slapen, de faciliteiten zijn verder prima.

We hebben in dit hotel geslapen op doorreis en dat beviel...
    • Economy Tweepersoonskamer

We hebben in dit hotel geslapen op doorreis en dat beviel ons zeer goed, bedden zijn comfortabel en de badkamer is mooi schoon, parkeergelegenheid zit naast het hotel.

Prima hotel midden in het centrum.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Geboekt als tussenstop voor onze vakantie. Prima accommodatie, mooie ruime familiekamer. Zeer uitgebreid ontbijt. Midden in het leuke centrum van Ulm. Parkeergarage onder het hotel.

Ruime kamer modern ingericht.

Er is een binnenplein waar gerookt mag worden. Onze kamer had een raam precies op de plek van de asbak. Met het raam dicht geen probleem.

Ruime kamer modern ingericht. Parkeren inbegrepen door middel van een uit rij kaart. Alles in het centrum op loop afstand.

De kamer was goed en ruim, bedden ook.

Had wel graag een mogelijkheid gehad om buiten de apparaten om, iets van eten te kunnen komen. Met name voor late gasten zeer welkom. Iets van een broodje of tosti. Ook wellicht een koffiemachine.

De kamer was goed en ruim, bedden ook. Ook het ontbijt in de ochtend was prima

OK, als je niet te kritisch bent kan het er mee door.

Onze kamer bevond zich boven de inrit/uitrit van de ondergrondse parkeergarage. Dus: ramen dicht vanwege stand en geluisoverlast. Al ruim een uur voor het einde van de ontbijttijd was het ontbijtbuffet erg karig omdat er niet automatisch werd aangevuld. Personeel was er voldoende maar dat deed vooral andere dingen. Indien je er speciaal om vroeg werd met enige vertraging het gevraagde wel geleverd, maar met gastvrijheid had dit niets van doen. Een goede gerant zou de boel snel verbeteren denken we.

Ruime kamer, maar niet erg sfeervol. Goede bedden. Loopafstand van centrum.

Goed hotel in erg mooi stadje.

Kamer 131 gelegen aan de binnenplaats is heel rustig, niets gehoord van de straatgeluiden en het was zaterdagavond. Prima bed, heerlijke douche, grote kamer en uitstekende locatie met parkeergarage onder hotel. En een uitgebreid ontbijt.

Prima doorreishotel maar je moet wel de juiste kamer hebben!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Tweede keer dat we dit hotel boeken als doorreis hotel. Vorig jaar hadden we een geluidsstille kamer, heerlijk! Dit jaar kamer 310 voor 4 personen... niemand heeft geslapen. Elk geluid van buiten ( en er kwamen nogal wat mensen langs 's nachts) kwam versterkt binnen, niet fijn. Ook was in het slaapgedeelte met sofabed geen verduisterende gordijnen aanwezig.

Goede kwaliteit bedden, goed ontbijt, goede ligging snel bij het centrum

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

En goed doorreis hotel.
    • Economy Vierpersoonskamer

Waarschijnlijk omdat het een oud gebouw is, is het vinden van je kamer (zeker als je op de derde verdieping zit) alsof je een doolhof aan het doorlopen bent

Grote kamers, heel goed ontbijt buffet!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Accomodatie was prima en voldeed volledig aan onze verwachting.
    • Economy Tweepersoonskamer

De badkamer was aan de kleine kant. Maar liever een grotere kamer en een kleien badkamer, dan andersom.

De voorzieningen waren prima. Goed ontbijt voor een heel goede prijs. Mooie grote kamer, leuk grenzend aan de tuin.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

De kamer op de 3e verdieping is een eind lopen.

De kamer op de 3e verdieping is een eind lopen. Lift gaat tot 2 daarna trap. Zit je in 317/318. Aan de andere kant van het hotel. Zouden ze vantevoren kunnen aangeven. Slecht ter been ofzo.

Meer van verwacht

Eenvoudige kamer die sterk naar zweetlucht rook. Op basis van recensies er meer van verwacht.

Onder hotel is een openbare parkeergarage aanwezig die vanuit hotel binnendoor is te bereiken. Het ligt in het centrum met de nodige restaurants in directe omgeving

super

alles was weer super, we komen zeker terug geweldig hotel voor doorreis, even ontspannen in de leuke stad. Parkeer garage is ook zeer goed en gemakkelijk

Zijn regelmatige bezoekers van dit hotel en dat doen we...

niets.

Zijn regelmatige bezoekers van dit hotel en dat doen we omdat dit een prima hotel is! Parkeergelegenheid onder het hotel zodat de koffers in de auto kunnen blijven, mooie kamers, airco, goed ontbijt, aardig personeel en Ulm is ook nog best een leuk stadje. Op weg naar het zuiden gewoon boeken!

Vaste stek op weg naar het zuiden.

Mooie kamers, prima bedden, makkelijk te vinden, grote parkeergarage onder het hotel. We waren hier al eerder in de zomer en toen was het op de kamer vrij warm. Nu staat er een perfect functionerende airco.

Heel leuk, voelde me welkom . Gaan vast nog een keer .
    • Standaard Vierpersoonskamer

Er was alleen badschuim/shampoo . Op zich prima maar heb het wel eens uitgebreider gezien.

Prachtige grote kamer met privacy voor orders en kinderen . Mooi uitzicht op de Munster . Heel vriendelijk personeel . Fijn parkeren onder het hotel. Prima ontbijt.

Goede prijs/ w
    • Junior Familiesuite

Deze kamer mag nieuwe vloerbedekking en vitrage hebben. Onze kamer lag erg ver weg in het gebouw. Lange gangen, veel trappen met zware bagage

Ruime kamers

Ulm is een bezoekje waard en heeft een uitstekende accomodatie midden in t centrum ook voor doorreis perfect

Geen klachten.

Ligging perfect. Verder zeer schoon en uitstekend ontbijt. Zeer vriendelijk personeel en vlotte in en uitcheck. Mooie kamers ook uitstend voor gezinnen.

Een prima doorreishotel

Het hotel ligt een beetje onopvallend op een hoek.We zijn er 2 maal voorbijgereden voor we het gezien hadden.

De bedden waren zeer goed en het was er zeer netjes. Het ontbijt was zeker in orde.

Centraal gelegen.
    • Economy Vierpersoonskamer

Bedbank was heel hard. Kamer was op het oog netjes maar manlief was 's nachts benauwd waarschijnlijk van de stof.

Centraal gelegen. We hadden een familie kamer. Dit was leuk, met een trap in je kamer naar de verdieping er boven. Ontbijt was heel goed verzorgd.

aanrader

De airco deed het niet of niet adequaat.

Heel ruime kamers met het nodige comfort, tenzij de airco. Goed ontbijt. Goed bereikbaar met de wagen en op loopafstand van de binnenstad.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Het verblijf was heerlijk en zorgeloos met een prima service

Ontbijt en kamers waren conform de verwachting, eigenlijk zeer goed. Niets op aan te merken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aan te bevelen hotel zeker op doorreis zoals wij.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

goede kamer , goed ontbijt, airco op de kamer die naar...

klein minpunt : aan veluxramen geen verduistering

goede kamer , goed ontbijt, airco op de kamer die naar eigen goedkeuren kan afgesteld worden ( heerlijk met die warme dagen om in een frisse kamer te slapen )

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zomers en stressloos en genoten
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat er geen bar was in het hotel om je vakantiedag af te sluiten met een drankje. Het slaapmutsje ontbrak

Alles is me daar bevallen. De kamer, het ontbijt dat uitgebreid was, maar vooral de keuze was verrassend anders dan ik gewoon ben in hotels. Dus niet de standaard eitjes met spek ,hesp, kaas en zoet beleg, maar streekproducten die aangeboden werden is me zeer bevallen. De ligging perfect , en ulm leuk en mooi stadje om rond te wandelen en veel te ontdekken

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Geen goede beoordeling

De nachtportier heeft zijn best gedaan om het nachtelijk (tot ver na 3-en) muziek overlast te beperken. Hij heeft zelfs de politie gebeld. 5 min nadat de politie vertrokken was ging de muziek weer harder. Uiteindelijk kregen we een andere kamer. Van zijn baas moesten we bijbetalen omdat dat een betere kamer was. Ik ben 2,5 wakker geweest vanwege de overlast en ik moet bijbetalen voor een andere kamer. ZEEER slechte service. In de 2e kamer was de badkamer zelfs veel kleiner en niet helemaal schoon.

Mooie kamer. Locatie tov van het centrum goed, maar in een drukke straat met in het weekend nachtelijk lawaai aan de voorkant.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goede ligging, 10 min van de snelweg en makkelijk te...

Erg kleine kussens.

Goede ligging, 10 min van de snelweg en makkelijk te bereiken. Veel restaurants en een paar winkels dichtbij. Parkeergarage onder het hotel. Uitstekende WiFi, goede bedden met erg kleine kussens. Prima douche. Alles erg schoon. Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ideale tussenstop op weg naar de sneeuw

Ongezellige inrichting

We kregen een ruim appartement i.p.V een 3-persoonskamer,heel netjes,rustig gelegen én prachtig zicht. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet voor 6 eur pp

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Uitstekende prijs / kwaliteit
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zeer ruime, nette en schone kamer. Bed was prima, het kussen mag wat steviger. Badkamer en douche cabine zijn best ruim en zeer schoon!! Ontbijt was basic, maar prima voor de prijs. Eenvoudig parkeren in de parkeergarage met lift naar het hotel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goed hotel in binnenstad, maar met magere

Het ontbijt werd nauwelijks aangevuld, waarschijnlijk onder de noemer op is op. Was teleurstellend.

Goed hotel in de binnenstad. Prima kamer en badkamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Een fantastisch ontbijtbuffet,.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Een fantastisch ontbijtbuffet,. Ruime kamer met goede bedden. Een zeer goede ligging vlak in het centrum. Zeer rustgevend.

het was goed

de matrassen waren heel goed . lekker geslapen.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Dicht bij het centrum.

Dicht bij het centrum. Prima locatie voor tussenstop. Parkeren in parkeergarage.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Aangenaam verblijf in Ulm op wandelafstand van het centrum.

Ruime kamer met alle comfort (airco). Ontbijt was lekker.

heerlijk ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer

heerlijk ontbijt.. propere kamers .. centraal gelegen.. parking faciliteiten vr 9€ .. alles dik ok dus

Verwachtingen overtroffen m.b.t. personeel en luxe van het hotel (kwaliteit/prijs verhouding)

N.v.t.

Het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

een goed verzorgde locatie
    • Standaard Vierpersoonskamer

Ideale stopplek voor doorreis naar croatie, goede bedden en een heerlijk ontbijt in de ochtend voor vertrek

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heerlijk.

Helemaal niks.

Heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijk personeel!

Goed overnachtings hotel

Compleet hotel, fijne bedden. Dichtbij restaurants, dichtbij de snelweg, aangezien we op doorreis waren

Goede bedden.

Eigenlijk niets

Goede bedden.ruime kamer

Kamer 316 was extreem groot, wel 35 m Lang ong.
    • Comfort Familiesuite (4 Volwassenen)

Kamer 316 was extreem groot, wel 35 m Lang ong.

We verbleven hier op doorreis en hebben echt genoten.
    • Comfort Familiesuite (4 Volwassenen)

We verbleven hier op doorreis en hebben echt genoten. Ruime nette kamer en het personeel was erg aardig.

Ontbijt was prima.
    • Comfort Familiesuite (4 Volwassenen)

Ontbijt was prima. Suite was zeer schoon en modern

Net appartement, goede bedden, heerlijk ontbijt, leuke stad.
    • Comfort Familiesuite (4 Volwassenen)

Net appartement, goede bedden, heerlijk ontbijt, leuke stad.

Veel ruimte voor 4 personen met een aparte slaapkamer.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Veel ruimte voor 4 personen met een aparte slaapkamer. Parking onder hotel. Goed ontbijt. Goed gelegen.

Interessante kennismaking met Ulm.
    • Economy Tweepersoonskamer

Goede ligging in centrum. Prijs-kwaliteit, zeker voor het zeer goed ontbijt.

Centrale ligging en parkeergarage.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Centrale ligging en parkeergarage. Prima adres voor overnachting op doorreis.

Een zeker aan te raden verblijf

Ja alkes was heel goed. Geen enkele opmerking. Zelfs een ventilator ter beschikking gekregen door de hitte.

PERFECT !!

niks, alles in orde !!

De gezinskamer was perfect in orde. Locatie perfect. Vriendelijk personeel.

Prijs / kwaliteit super.

Prijs / kwaliteit super.

ontbijt en kamer

ontbijt en kamer

Tussenstop op doorreis naar Oostenrijk
    • Standaard Vierpersoonskamer

Ligging vlakbij centrum, ondergrondse parking om de hoek. Aparte kamer voor de kinderen.

Het aangeven van de route naar de kamer.
    • Junior Familiesuite

Het aangeven van de route naar de kamer. Was erg onduidelijk. Een doolhof.

Midden in stad en vriendelijke mensen

Geen airco

Midden in stad en vriendelijke mensen

De rust en de ligging, heel dicht bij het centrum

Dat de rokers op de binnenruimte de deuren naar het hotel openlieten zodat je op de gang rook ruikt.

De rust en de ligging, heel dicht bij het centrum

Prima verblijf met een uitstekend ontbijt

Misschien iets schoner

Dicht bij de snelweg gelegen

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

de locatie is perfect om het oude centrum van ulm te...

de locatie is perfect om het oude centrum van ulm te verkennen.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ruime en uitstekende kamers

24 uurs receptie

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

ideaal hotel op doorreis richting Alpen
    • Standaard Vierpersoonskamer

Ruime familiekamers en uitgebreid ontbijtbuffet

Zeer goed hotel voor tussenstop skivakantie

Kamer, ontbijt, locatie

Er zat geen douche in de kamer.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Er zat geen douche in de kamer. moest in het bad douchen, maar de doucheslang was te kort om bij mijn hoofd te komen.

Op doorreis dit hotel geboekt, goed bereikbaar vanaf de autobahn

Helaas is er geen restaurant

Het ontbijt was voortreffelijk, de kamers waren schoon en de bedden goed.

Goed, netjes en prettig.
    • Economy Tweepersoonskamer

alle trappen om van auto naar kamer te komen. de lift is namelijk steeds bezet.

de ruime kamer

Iets om naar terug te gaan
    • Standaard Vierpersoonskamer

Gemoedelijk, vriendelijk en van alle gemakken voorzien.

Heerlijke tussenstop

Super doorreis hotel, gratis upgrade In 5 min te voet in centrum. Parkeergarage

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

doorreis

De Matrassen zijn zacht wat ons betreft mag dat beter.

De locatie het ontbijt was goed en op doorreis is dit een goed adres.

Schone kamer en lekker ontbijt

Schone kamer en lekker ontbijt

Fijne tussenstop in centrum voor doorreis
    • Standaard Vierpersoonskamer

Familiekamer op bovenste etage bestaat uit meerdere kamers, inclusief keuken, hal en badkamer. Allen zeer ruim.

centrum veel lawaai vanop straat

centrum veel lawaai vanop straat