Beoordelingen over Terminal Hotel Köln Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Theodor-Heuss-Str. 78, Eil, 51149 Keulen, Duitsland

#210 van de 223 hotels in Keulen

• Betaald WiFi

3,4

• Beoordeeld op: 4 september 2018

O.K. overnachting.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het bed was gedekt voor 1 persoon, maar dit was snel verholpen. Wij verwachten geen bad, maar is toch iedere keer een kleine tegenvaller omdat de kans er bij de boeking wel in zou zitten.

Goed bed, Parkeren voor de deur, Behulpzame medewerker en supervriendelijke ontbijt dame. Goed ontbijt voor een prijs die je niet snel meer tegen komt. (het kan dus nog wel) meestel betaal je gemakkelijk het dubbele voor hetzelfde. TOP!

Prima voor 1 nacht.

De ontvangshal rook wel muffig toen we kwamen. Douchekraan moet echt vervangen worden.

Voor 1 nacht is dit hotel prima. We kwamen 's-nachts aan en konden gelijk inchecken. Het is wel gedateerd. Ligcomfort is prima. Kussens idd erg plat. Kamer redelijk schoon. Ontbijt is ook prima, voldoende keuze. Vlakbij zijn er grote supermarkten. Alles gesloten op zondag.

Goed bed & Ontbijt! Vriendelijk personeel! Geen airco. (Douche)gordijn net niet breed genoeg!
    • Economy Eenpersoonskamer

Er was geen airconditioning, dus het was erg warm. Jammer dat er geen gratis WIFI was, daar moet je wel even opletten bij het boeken, maar als je gewoon een Europese bundel hebt, is dat ook niet zo'n verschrikkelijke ramp uiteraard. Verder was het een beetje een hotel van de net-nietjes. Het gordijn was net niet lang genoeg om de ramen volledig te bedekken waardoor je twee strepen licht had, het douchegordijn was ook net te kort en bij de wc had je iets te weinig ruimte om je been kwijt te kunnen langs de wc-rol.

Het ontbijt was heel goed! De eerste ochtend (woensdag 1 augustus) was ik wat later en ik merk dat er meer keuze was de tweede ochtend (donderdag 2 augustus) toen ik al vroeg was voor het ontbijt. Het bed vond ik ook prima liggen, niks mis mee! De man achter de balie (vooral die met de bril) waren heel geduldig met mij, omdat ik niet overweg kon met het pasjessysteem voor de kamerdeur. Oh ja, sorry voor de schuine afbeeldingen, kreeg ze niet recht. :)

We hadden een kamer met balkon geboekt blijkt dat niet ging...

We hadden een kamer met balkon geboekt blijkt dat niet ging hebben er wel meer voor betaald.. het ontbijd is matig maar wel lekker, Het is goed voor 1 nacht eigelijk

Prima uitvalsbasis voor Keulen, Phantasialand en de kerstmarkten
    • Economy Tweepersoonskamer

Het tweepersoonsbed is wennen. Geen airconditioning maar wel een gratis ventilator bij heet weer.

LET OP! Zet Eil in de navigatie. Dezelfde straatnaam is ook in Keulen. Na de vorige keer een duidelijke verbetering van het ontbijt: compleet en prima. Een prima uitvalsbasis voor een bezoekje aan Keulen en Phantasialand Bruhl waar we genoten hebben van 2 dagen voor de prijs van 1 dag.

4,5
    Redelijk

Bij aankomst in de kamer bleek dat de gordijnen niet aansloten met als gevolg dat er veel licht de kamer in kwam. Bleek bij alle kamers het geval. opgelost met een dekbed en knijpers maar niet ideaal. Geen airco en koelkastje. Niet goed naar gekeken bij het boeken. Het hotel verdient een make over.

Na onze klacht over de gordijnen kregen we een grotere kamer. Vriendelijke en behulpzame baliemedewerker.

als je geen eisen stelt is het een prima hotel voor een of twee dagen
    • Economy Tweepersoonskamer

de hotelkamer was netjes en schoon, maar de staande lamp was kapot, de douchekop bleef niet staan omdat het geheel lam was, het raam kon open, maar als het dicht was was hij niet gezekerd (kon gewoon open getrokken worden), een wandlamp miste zijn kap, je keek zo tegen de electriciteitsdraden aan. Jammer, had beter gekund.

Het ontbijt was goed, het personeel was vriendelijk

voor de prijs voor 1 nacht prima te doen wel een erg lekker...

afwerking, badkamer en zonder airco, wel een kleine goedkope ventilator die veel herrie maakt

voor de prijs voor 1 nacht prima te doen wel een erg lekker ontbijt buffet maakt heel veel goed, een 2 sterren hotel meer niet, kussen op bed mag echt wel een keer vervangen worden is niets meer dan een lege zak. dichtbij vliegveld!!

Niet echt top
    • Economy Tweepersoonskamer

Weinig pakerplaatsen en het stonk er erg, en het was er niet echt fris. Ook kon iedereen zo op in balkon waardoor ik geen deur kon open zetten terwijl het erg heet was op de kamer. Ook konden we er niets eten toen we aan kwamen dit was rond half acht s’avonds.

Waar voor je geld!

Het onderhoud van de kamer. Je zag duidelijk dat sommige delen in de badkamer hun langste tijd gehad hebben.

Het ontbijt was goed en de kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Waardeloze oude bende

Verouderde kamers; gordijnen die er half aflagen en 50 cm te smal waren voor het raam. Ze hadden een setje kant en klaar gordijnen van de Aldi gehaald😂😂. Verder is het heel gedateerd.

Enige goede was t ontbijt

Dat we een rokerskamer gekregen hebben . We hadden er een gevraagd waar niet gerookt werd .

Het lekkere lunch pakket dat we ' s morgens hebben mee gekregen.

Prima als tussenstop.
    • Economy Tweepersoonskamer

Nachtkastje zou fijn zijn. Na de vriendelijke receptionist bij inchecken werden we door zijn collega, bij het uitschenken, niet eens aangekeken.

Prima eenvoudig hotel dichtbij vliegveld Keulen Bonn. Ideaal als stopover. Zeer uitgebreid ontbijt. Met verse waren.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Waar voor je geld!

Enorm kraakbed, slechte (super dunne) kussens en een douche met douchegordijn vind ik niet meer van deze tijd.

Goede ligging, prijs-kwaliteit was prima, vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prijs - kwaliteit ok, verfraaiing badkamer zou mogen
    • Economy Tweepersoonskamer

Matras was duidelijk aan vervanging toe, helemaal doorgezakt..., ook keuzezenders van TV waren wat beperkt, badkamer heel basic.

Een zeer uitgebreid en volledig ontbijtbuffet, meer dan keuze genoeg. Gemakkelijk dat auto voor het hotel kon geparkeerd worden. Trein naar Keulen op wandelafstand. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goed voor een tussenstop/ 1 nacht.
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer klein en niet volledig gereinigd na vorige gasten. Lift niet veilig en onlogisch in gebruik.geen gratis wifi tijdens verblijft.

Bed zeer goed. Ontbijt was lekker.

Ga niet terug al zouden ze me er dik voor betalen!

1/ 's avonds in de regen zeer moeilijk te vinden omdat ze niet de moeite nemen het licht in het grote bord "HOTEL" aan de gevel te repareren. 2/ 300+ tv zenders waarvan er maar plm. 25 werkten, geen enkele redelijke er bij. Moest je bovendien zoeken tussen de 300 kanalen. Zijn hoofdzakelijk nieuws en verkoopzenders! Wordt evengoed (vals!) geadverteerd als "kabeltelevisie". 3/ lawaaiige koelkast die harde tikken geeft, word je steeds wakker van, ondanks oordopjes. 4/ Niet eens een nachtkastje voor telefoon/wekker etc.. 5/ manager heeft alleen maar smoesjes over tv aanbod. Je kan echter net zo goed géén tv hebben.

Het bed was O.K.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Eenvoudig hotel op een paar kilometer van het vliegveld...
    • Economy Tweepersoonskamer

Eenvoudig hotel op een paar kilometer van het vliegveld Bonn-Koln (ca. 5 kilometer) De kamer (608) was eenvoudig maar netjes. Kleine douche en flatscreen tv op een schrijftafel. Ook een groot balkon (achterzijde). Er is geen restaurant (alleen voor ontbijt) maar op loopafstand is een Chinees wokrestaurant. Het Chinese restaurant dat in een grijs verleden in het hotel zat is gesloten. Het bordje hangt er nog steeds (gesloten vanaf 1 januari 2012 !) en ook in de lift wordt het nog steeds aangegeven. Beetje slordig. Ondanks dat het een oud hotel is wordt er wel het een en ander aan renovatie gedaan, De eetzaal is modern en ruim ingericht en het ontbijt is prima! Ik vond het zeker voor de prijs een prima hotel, maar zorg wel dat je eigen vervoer hebt. De directe omgeving is niet erg uitnodigend (om het maar zachtjes uit te drukken) dus voor vertier zul je waarschijnlijk wel de stad in moeten. Voor het vliegveld is het een prima locatie, je bent in 15 minuten op de airport.

In orde
    • Economy Tweepersoonskamer

Alleen een complete renovatie kan hier een positief resultaat opleveren.

De entourage in dit Hotel is boekhoudkundig afgeschreven, m.a.w. het is echt oud c.q. bedaagd en echt versleten. Prijs kwaliteit is in orde, het maakte een voldoende schone indruk. Ik kreeg de indruk dat het vooral door medewerkers die op montage zijn gebruikt wordt. Wij hebben een uur van te voren geboekt, en direkt een kamer gekregen, terwijl veel volgeboekt was, dat was echt een voordeel.

Niet opniew
    • Economy Tweepersoonskamer

We kregen eerst een kamer voor 1 persoon. Na melding nieuwe kamer. Bed was super slecht, hebben de matras tegen de muur gezet en op de boxspring geslapen

Ontbijt was uitgebreid

op wifi bijbetaling na, efficiënt
    • Economy Eenpersoonskamer

extra betalen voor wifi ( € 6.95 voor 3 uur bij een verblijf van 2 nachten) lijkt niet meer van deze tijd. Indien rechtstreeks geboekt wordt is die dienstverlening gratis.

ruime kamer maar lichtschakelaars niet aangepast (bereikbaarheid)

Matig, 1 nacht was meer dan genoeg.

De pas voor de kamer deed het al niet. Dus moest dat eerst geregeld worden. En de parkeergelegenheid was er wel. Maar totaal onbeheert langs een drukke weg.

Het ontbijt was oké, maar echt niet voor een hele week. 1 nacht was precies goed.

Zeer slecht
    • Economy Tweepersoonskamer

Kast die half uit heen hangt, vraag je twee persoonsbed, krijg je twee persoonsbed met 1 kussen? .. + een kamer naast een Lift? .. niet eens de kamer die we op booking op de fotos gezien hebben. Onverzorgd hotel, simpel

waardeloos

Wat niet? Geen airco, wel een tafelventilator maar niet op alle kamers. De kamer was niet wat we hadden geboekt, vervolgens naar de receptie gegaan en dit gemeld, deze beste man vertelde ons dat het hotel vol was en dat er hij misschien een kamer op de rokers etage vrij had. We mochten er wel even kijken. Zo gezegd zo gedaan dat hebben we geweten, onze buren zaten heerlijk wiet te roken in hun kamer. Na 10 minuten zei ik huilend tegen mijn man we gaan! Terug bij de receptie was er een annulering gekomen en was er nog een andere kamer vrij. Deze hebben wij vriendelijk afgewezen, ik slaap nog liever in m'n auto vertelde ik hem. We hebben nog nooit zo'n slecht hotel gezien

niets één grote verschrikking dat dit zich een hotel mag/kan noemen

Dicht bij keulen.

Koelkast, douche, maakten veel lawaai. Slechte kussens. Mensen van appartement naat hotel maakten veel lawaai. Goed voor korte verblijf.

Dicht bij keulen. Spraken engels. Ontbijt aan de verwachting van de prijs.

Personeel was onvriendelijk en spreekt slecht engels.

Personeel was onvriendelijk en spreekt slecht engels. Bij het ontbijt weinig keus in variatie. De kamer was prima qua grote maar de bedden waren slecht.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ligging ten opzichte van het vliegveld is top

Was vrij oud en smoezelig. Bedden waren niet erg fris, gordijnen te smal en te kort waardoor het daglicht in de zomer vroeg de kamer in komt.

Ligging ten opzichte van het vliegveld is top

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Hotel in buitenbuurt, erg verouderd
    • Economy Tweepersoonskamer

Je wordt met 2 personen in een twijfelaar gedrukt van 140cm breed en dat is toch echt niet iets meer van deze tijd. Daarnaast is het hotel erg verouderd, zelfs de lift haperde.

Goed ontbijt voor weinig geld

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

goed ontbijt

in deellin kamer

de snelweg af en je bent bij het hotel parkeer plaats bij hotel geen pakeer geld open baar vervoer dicht bij met 15 a 20 min in Keulen centrum

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Economy Tweepersoonskamer

het hotel bevind zich op een bedrijventerrein en heeft weinig eigen parkeerplekken. Onze kaart van de kamer werkte niet (personeel bood wel goede hulp). De kussens kunnen wel wat extra vulling gebruiken.

uitgebreid en uitstekend ontbijt en goede prijs met last minute deal!!!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Het was schoon en netjes.
    • Economy Tweepersoonskamer

Op onze kamer was een lamp kapot en deed de tv het niet. De sauna en solarium waar over gepraat wordt zijn beide gesloten. Ontbijt is redelijk weinig keus

Het was schoon en netjes.

Zeer vriendelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel heeft een gedateerde uitstraling. Het pasje van onze hotelkamer werkte niet. Na 3 pogingen eindelijk goed.

Zeer vriendelijk personeel. Goed bereikbaar en snel in het centrum van de stad met het openbaar vervoer. Goed ontbijt.

Het ontbijt was uitgebreid en werd steeds goed aangevuld.
    • Economy Tweepersoonskamer

De douche gaf ergenissen. De douchekop zag er niet echt fris uit. Het water spoot alle kanten op. Het douchegordijn kon niet goed dicht waardoor het een waterballet werd.

Het ontbijt was uitgebreid en werd steeds goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

ontbijt was lekker

de badkamers zijn zeer oud en geen airco in de kamers

ontbijt was lekker

Zeer slechte bedden, we hebben daardoor nauwelijks kunnen...

Zeer slechte bedden, we hebben daardoor nauwelijks kunnen slapen.

Ontbijt goed

Ontbijt goed

Prima ontbijt

Kamers gedateerd evenals badkamers

Prima ontbijt

Oude meubilair.
    • Economy Eenpersoonskamer

Oude meubilair. Doorgelegen matrassen. Gebroken nacht gehad, geen airco met buiten 35 graden.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en prima prijs voor dat...
    • Economy Tweepersoonskamer

Voor wifi moet je betalen.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en prima prijs voor dat alles.

Wi-Fi van buurt bedrijf

Beetje verouderd maar wel schoon. Prijs kwaliteit is oké

Wi-Fi van buurt bedrijf

Prijs/kwaliteit hotel

Gordijnen waren net te kort en gaven nog licht door..

Zeer goede prijs en kwaliteit! Goed Ontbijt!!!

Ontbijt was in orde, voldoende aanbod
    • Economy Tweepersoonskamer

Matras was zeer zacht, hoofdkussen was niks meer. Gordijn was halve meter tekort.

Ontbijt was in orde, voldoende aanbod

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima voor een zakenreis.
    • Economy Eenpersoonskamer

Dicht in de buurt van klant. Lage prijs. Prima ontbijt. Goede 4G ontvangst maakt betaalde internetverbinding overbodig.

• Economy Tweepersoonskamer

Debadkamer deur schuurt over de vloer en gezien de staat vand deur is dit al heel lang.

Het was schoon

Boven verwachting...

Prijs-kwaliteit verhouding.

Kamer was ouderwets, en de bed was raar geplaatst en slechte...

Kamer was ouderwets, en de bed was raar geplaatst en slechte matras, badkamer ouderwets

Ontbijt goed, locatie minder maar acceptabel.

Ontbijt goed, locatie minder maar acceptabel.

Zeer matig hotel

Slechte bedden, gordijnen die te smal waren. Kleine kamer ook al was gevraagd en betaald voor een grotere kamer.

Dichtbij snelweg

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

wifi

Ontbijt en bed

Voor 1 nacht was het te doen
    • Economy Tweepersoonskamer

Lift kapot, alles zag er wat sjofel uit, toegangskaart naar kamer werkte niet goed, even geen elektriciteit

De locatie (dichtbij vliegveld)

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Bed is veel te zacht

Nette badkamer

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima overnachtingshotel met uitstekend ontbijt.

10 euro voor wifi? Zou auto voor hotel parkeren. Achter hotel geen toezicht en erg donker.

Uitstekend en uitgebreid ontbijt!

• Economy Tweepersoonskamer

Ze hebben geen WiFi hoewel het wel vermeld stond. Lift was stuk en we zaten 4 hoog.

Goed en uitgebreid ontbijt

Goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goed hotel voor lage prijs!

prima ontbijt

Bereikbaarheid is goed en rustig gelegen
    • Economy Tweepersoonskamer

Weinig parkeerplaats voor het hotel

Bereikbaarheid is goed en rustig gelegen

Slechte hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Bed erg slecht en kraakte behoorlijk

Helemaal niets

zie boven
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik had vooraf geboekt en betaald, echter deze was niet in hun systeem bekend. Dit is ter plekke hersteld.

rust, schoon, ruimte goed voor 1 nacht

HET ONBIJT ALTIJD EN OP TIJD BIJGEVULD.

DE BADKAMER / DE DOUHE GORDIJN SMERIG EN DE AFLOOP HEEL TRAAG

HET ONBIJT ALTIJD EN OP TIJD BIJGEVULD.

Hotel ok voor korte tussenstop

Hier en daar wat achterstallig onderhoud, gebreken

slecht
    • Economy Tweepersoonskamer

zie boven (volgens ons is het een sex hotel) Vlekken zaten op het bed

zal het hotel niet opnieuw boeken

televisie werkte niet zeer veel lawaai geen parkeerplaats

ivm een vroege vlucht een lunchpakket gekregen, van een zeer hoge kwaliteit

Goed ontbijt en goede prijs kwaliteit verhouding

Een oubollige kamer maar wel fijn. Alleen slechte hoofdkussens

Goed ontbijt en goede prijs kwaliteit verhouding

Ok voor een nachtje kortbij vliegveld

Voor een nachtje kort bij vliegveld ok

Goed verzorgd ontbijt.

Wat verouderd

Goed verzorgd ontbijt. Goeie prijskwaliteit verhouding

Snel
    • Economy Tweepersoonskamer

Mensen van uitchecken waren niet gastvrije erg onprofessioneel

Ontbijt was erg goed mensen van ontbijt erg vriendelijk

de service van het personeel was uitstekend

de service van het personeel was uitstekend

goed hotel, zeker prijs kwaliteit . aanrader voor een kort verblijf

platte kussens op bed

ontbijt

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Uitgebreid ontbijt

Helaas geen gratis wifi

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Prima verblijf alleen het bed verschrikkelijk. Goed voor 1 nacht.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het bed was erg zacht en door gelegen.

Ontbijt was voldoende. Verse broodjes, ruim keus aan beleg.

geslaagd

Indien geen parkeerplaats vooraan, is n tripje naar de balie een noodzaak

Het slaapcomfort en ontbijt was uitstekend!

niet meer daar
    • Economy Tweepersoonskamer

De Bar-Bedden verschrikkelijk-ontbijt karig -ligging ver van alles af enz.

Geen ontbijt genomen was te krap

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Mooi ontbijt

Mooi ontbijt

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Goede prijs kwaliteit

Ontbijt, kamer.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Alleen als je een verblijf nodig hebt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Terminal Hotel Köln