Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Duitsland
  3. Hotelbeoordelingen Hamburg
  4. Beoordelingen van Hotel Condor

Beoordelingen over Hotel Condor Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Steintorweg 17, St. Georg, 20099 Hamburg, Duitsland

#321 van de 366 hotels in Hamburg

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 49 beoordelingen over dit hotel

6,5

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    6,9

  • Comfort

    6,6

  • Locatie

    7,8

  • Faciliteiten

    6,5

  • Personeel

    8,1

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    7,1

  • Gratis WiFi

    7,8

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 25

  • Beoordeeld op: 25 april 2026

    6,0
    Fijn
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Buurt vreselijk. Veel gedeal, geschooi,gebruik. Veel muziek,herrie vanuit de straat te horen in hotel

    Simpel hotel

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 24 april 2026

    8,0
    Centraal gelegen hotel om de stad te ontdekken - Liebe Hamburg!
    • Zakenreis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer met een Eigen Externe Badkamer
    • Verbleef 6 nachten

    Het kon wat rumoerig zijn gedurende de nacht, maar zeker geen reden om niet naar dit hotel toe te gaan wat ons betreft.

    Lekker dicht bij station, wanneer je het niet erg vind om in een rumoerige wijk te overnachten, zeker vol levendigheid, ook gedurende de nacht. Kamer was prima, alles wat je nodig hebt is er, schone handdoeken wanneer gevraagd. Ontbijt ook prima. Leuke restaurants in de buurt - tip Viet Roots - Lange Reihe en Frau Moller! Top locatie om de rest van het fantastische Hamburg te ontdekken!

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 24 april 2026

    6,0
    Hotel voor een doorreis
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Hangende mannen op straat, s avonds op straat voel je je niet echt veilig Koelkast deed het lampje het, maar geen koeling Dikke laag stof achter tv Badkamer lagen haren

    Dichtbij hauptbahnhof

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 14 april 2026

    5,0
    Voor de korte tijd van ons verblijf ging het net. Zo bezien waar naar zijn geld.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten

    Het personeel maakte een ongeïnteresseerde indruk, maar deed wel zijn werk. De ontbijtruimte was te klein voor het aantal gasten. De tafeltjes stonden te dicht op elkaar. De stoelen waren te volumineus en te zwaar. De "afhaalruimte" was zo krap bemeten, dat slecht één persoon tegelijkertijd het ontbijt kon samenstellen. De koffie had geen smaak.

    De locatie was prettig dicht bij Hauptbahnhof Hamburg. Alle verbindingen binnen handbereik. De buurt waarin het hotel is gelegen (Sankt Georg) was wel een beetje spannend, maar niet echt gevaarlijk. Er zijn veel eetgelegenheden van verschillende herkomst. Het hotelontbijt was simpel maar voor ons voldoende.

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 24 november 2025

    6,0
    Fijn
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Oveelast van mensen buiten

    Ontbijt, openbaar vervoer, bedden.

    Verbleven in november 2025

  • Beoordeeld op: 23 juli 2025

    8,0
    Prima hotel voor weinig geld
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten

    Door de lokatie, vlakbij het station, liepen er nogal wat junks en daklozen rond

    De kamer was best groot. Lekker bed. Prima douche. Ontbijt was goed. Personeel vriendelijk

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 21 juli 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Achterkant station is nogal rumoerig door drugsverslaafden. Ontbijt is zeer beperkt

    Dicht bij station

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 29 juni 2025

    7,0
    Beetje teleurstellend!
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ik had gevraagd om een kamer die met de lift te bereiken was, omdat ik met mijn moeder van 88 kwam met rollator! We hadden een kamer op de vierde etage en de lift ging maar tot de derde! En het hotel was vol, dus het kon niet veranderd worden! Dat vond ik erg jammer en vervelend! De meneer van de receptie heeft wel geholpen om de koffers de trap op te tillen! In de kamer stond het bed in een nisje, waardoor we eigenlijk vanuit het voeteneinde het bed in moesten kruipen! Ik heb een nachtkastje verplaatst om zo meer ruimte te krijgen, zodat mijn moeder gewoon haar bed uit kon. Ik vind als je die info hebt, moet je daar rekening mee houden! Enfin voor 1 nacht, te doen!

    Het ontbijt en de ligging tov het station (wel achterbuurt)

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 8 juni 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Veel lawaai van de straat

    Goede ligging, ontbijt oké

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 29 april 2025

    8,0
    Goed voor familiebezoek
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Goede pp verhouding

    Verbleven in april 2025

  • Beoordeeld op: 30 maart 2025

    6,0
    Fijn
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Eenpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Praktisch gelegen dichtbij station. Matige hygiene met vlek op dekbed. Matig ontbijt met droge wafels en oud fruit.

    Verbleven in maart 2025

  • Beoordeeld op: 12 december 2024

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    In de gangen naar de kamers toe ligt een donkere vloerbedekking dit ziet er minder fris uit

    De kamer en badkamer was schoon en netjes

    Verbleven in december 2024

  • Beoordeeld op: 28 november 2024

    6,0
    Fijn
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer met een Eigen Externe Badkamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Veel nachtlawaai buiten. Veel daklozen en druggebruikers in de onmiddellijke hotelomgeving. Privesanitair buiten de kamer was voor iedereen toegankelijk.

    Kamer was proper. Ontbijt was in orde. Personeel was vriendelijk. Ligging was centraal.

    Verbleven in november 2024

  • Beoordeeld op: 20 september 2024

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Locatie

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 16 juni 2024

    6,0
    Redelijke budgethotel voor kort weekendje
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Kleine kamer, alles erg minimaal. Ontbijt was ook minimaal.

    Locatie

    Verbleven in juni 2024

  • Beoordeeld op: 4 mei 2024

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Familiekamer
    • Verbleef 1 nacht

    Redelijk oud hotel maar nette badkamer en apart toilet. ontbijt beperkt maar prima. Lekkere koffie! Prima bedden!

    Verbleven in mei 2024

  • Beoordeeld op: 27 februari 2024

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Slechte kussens en wifi werkte niet.

    Het is een eenvoudig hotel met een prima ontbijt. Laat je niet afschrikken door de vele daklozen en junks in de straat, want de locatie is perfect qua afstand van het centrum. Probeer te parkeren om de hoek bij ContiPark parkplatz, dat is 12 euro per dag. Toen wij kwamen was dat vol maar het loont om daar te gaan staan. De kussens zijn niet goed maar het bed is uitstekend. We misten een 2e stoel in de kamer en de wifi deed het niet maar verder echt prima verblijf. Goeie prijskwaliteit verhouding.

    Verbleven in februari 2024

  • Beoordeeld op: 10 januari 2024

    8,0
    Tevreden over verblijf maar stuur jullie nog een mail.
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Eenpersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Was goed!

    Ontbijt prima. Faciliteiten gezien de prijs prima. Vriendelijk personeel.

    Verbleven in januari 2024

  • Beoordeeld op: 9 januari 2024

    7,0
    Prima locatie voor 1 nacht
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Eenpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ingang bereikbaar via trap. Douche is wat aan de krappe kant

    Ontbijt is oké, locatie is prima vlak bij station en centrum

    Verbleven in januari 2024

  • Beoordeeld op: 28 oktober 2023

    7,0
    Prima verblijf en heel dichtbij het station
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Geen opmerking

    Locatie, vlakbij station

    Verbleven in oktober 2023

  • Beoordeeld op: 22 oktober 2023

    7,0
    Perfecte ligging en goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    Goede bedden, prima douche en degelijk ontbijtbuffer

    Verbleven in oktober 2023

  • Beoordeeld op: 2 augustus 2023

    7,0
    Goed hotel voor een kortdurig verblijf dichtbij het centum
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden
    • Verbleef 4 nachten

    Er is geen bar waar je s'avonds kunt gaan zitten. Het is een basis hotel met weing luxe

    De afstand tot het centrum is optimaal.Op slechts 2 minuten lopen.

    Verbleven in juli 2023

  • Beoordeeld op: 15 juli 2023

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Reizigers met vrienden
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Geen airco, enkel spiegel in badkamer

    Kamer netjes, goed bed, prijs/kwaliteit prima!

    Verbleven in juli 2023

  • Beoordeeld op: 9 juli 2023

    8,0
    Het verblijf was goed en dicht bij DB station.
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Eenpersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten

    De badkamer is aan renoveren toe.

    Het ontbijtzag er erg goed verzorgd bij

    Verbleven in juli 2023

Resultaat 1 – 25

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: