Beoordelingen over Hotel Continental

4,7

6,4

• Betaald WiFi

4,4

Zeer snel, advies haal uit booking.com

Alles niet, goor, vies, stinkhol, stinken, gore douche, smerig tapijt, kakkerlakken, haren in douche, lekkende plee, erg geluidruchtig, zeer onvriendelijke hotelier,

Uitgang snel weg

Het ligt tussen een seksshop en casino in, daar kwamen wij met onze kinderen van vier en zes jaar.. Helaas was dit het enige hotel waar we vier bedden op één kamer konden boeken, maar écht, achteraf waren we liever doorgereden. De halve nacht lagen we wakker van het lawaai op straat. De kamer was vies, stofwolken stoven op toen we de deur open deden. ééN raam deed het niet en kon niet open, de ander kon wagenwijd open zonder beveiliging of iets dergelijks op de vierde verdieping. Het verduisteringsrolluik wilde niet naar beneden. Het bijzet bed voor onze zoon was voor de helft kapot (gelukkig was hij klein genoeg om op het goede gedeelte te liggen) en zo kan ik nog wel langer doorgaan. Ga nooit naar deze locatie!

Er werd ons bij aankomst verteld dat we op de eerste...

Niks op aan te merken...

Er werd ons bij aankomst verteld dat we op de eerste verdieping een ticketje moesten kopen voor 7 € als we ontbijt wilden...en idd op de eerst verdieping stand een automaat die je ticket uitprinten...het ontbijt was heel lekker...we waren aangenaam verrast...voor 1 overnachting is dit hotel in orde.

Ongemakkelijke verblijf.

Bij het uitchecken was er geen personeel aanwezig. En een aantal uren daarna ook niet. De telefoon werd niet beantwoord. Kakkerlakken in de kamer.

Locatie was prima

Voor 1 nacht was het ok, maar we waren blij dat we er geen week hoefden te logeren.
    • Kamer met 5 Bedden

Het toilet was niet schoon gemaakt (bah!) en liep continu door. Wasbak was ooit stuk gegaan en provisorisch gerepareerd. De kraan stond er los op. Een ruit was gesneuveld en provisorisch gerepareerd, waarschijnlijk vanwege de verbouwing van het gehele pand. Tot slot kon de douchedeur niet dicht. Ongemakkelijk vanwege het reizen met een collega.

De bedden waren prima!

Nooit meer. Was een drama. Alleen het ontbijt was oke.

Vrijwel alles. De kamers zijn oud, vies, stinken, lampen zijn stuk, bed is vies, foto's zijn misleidend. Wat erg vervelend was dat we een kamer voor 5 hadden geboekt welke ter plaatsen "ineens niet beschikbaar was" Zelfs tijdens het telefoneren een uur van te voren werd dat niet gemeld. We moesten opsplitsen in 2 x 2 persoonskamers. De kamers stonken waardoor de kindjes er eerst niet wilde slapen. Het was dat het laat was anders waren we direct weg gegaan.

Het ontbijt was oke

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Waardeloos , slecht , te smerig nog als hondenhok

Alles. Zondag was r geen ontbijt en was ook geen personeel 1 stroom kabel voor 3 man op n kamer te bizar voor woorden

Kamer was zo vies en slecht ontbijt erg slecht

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Overal hingen borden met rookverbod maar hoe dichter we bij onze kamer kwamen hoe meer er gerookt werd! Ik denk dat we naast een rookhok sliepen! Afschuwelijk dus De kamer was super gehorig en koud. De rolluiken waren kapot. De douchekop zat dicht van de kalk waardoor douchen een uitdaging was . Koud water om te douchen. Het straaltje water uit de kraan van de wastafel was denk ik alleen bedoeld om borrelglaasjes te vullen zo weinig water kwam eruit. Het ontbijt was een fiasco! Geen kaas, geen ham, geen boter, vies serviesgoed etc Mijn advies: Hier absoluut niet boeken!

De ligging is goed, midden in het centrum

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Goed en goedkoop voor 1 nacht maar meer dan dat ook niet.
    • Stapelbed met een Gedeelde Badkamer

hygiëne was wat minder en je kan niet parkeren voor de deur.

ik en een vriendin hadden een kamer met stapelbed prima voor 1 avond. En zeker voor de prijs kan je natuurlijk niet heel veel verwachten. Personeel was heel aardig, hygiëne was alleen minder, op de gang hing een put lucht en de wc en douche waren gedeelt (wat we wisten) maar het was toch wel vies . haren in het doucheputje.. Voor de rest als doorreis hostel is dit helemaal prima. vooral voor jonge doorreizigers omdat je een bed hebt en alles voor weinig! Parkeer mogelijkheid is er niet om de hoek maar dat is wel heel afgelegen en moet je voor betalen..

Verblijf in hotel zou ik niet aanbevelen

Zie boven

Ontbijt was goed,de kamer viel erg tegen.Geen verwarming,die aan kon,tv deed het niet,rioollucht,gat in de muur,zodat je het gevoel had,dat de afvoer door je kamer stroomde

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Het hotel was een tegenvaller

Het hotel stond in de steigers vanwege renovatie, rond 8.30 werden we gewekt door een boormachine. De TV deed het niet, zachte bedden, dun dekbed, weinig druk op waterstraal met douchen.

Het hotel was niet ver van het centrum

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ze mogen zich geen hotel noemen!

Er was niemand bij de ontvangst, hebben moeten wachten. Geen info over ontbijt. Kamer vol schimmel. Douchekop kapot, heb een zeepje gebruikt om te laten hangen. Veel lawaai buiten. Om 7 uur ´s morgens bouwmannen aan het werk. Enz. Bij uit check, een uur gewacht en niemand kwam. Zijn uiteindelijk maar vertrokken.

Na een korte nacht snel weer verder.

Eenvoudige kamer met verouderd sanitair vlak naast meerdere sexshops. Discotheek in de kelder van het hotel.

Korte afstand van het centrum, openbare parking om de hoek

Het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hygiëne in de kamers

Het ontbijt was goed. Hotel is helaas lastig te bereiken en de hygiëne laat te wensen over. Op onze heenreis troffen wij een kakkerlak in onze kamer. Eigenaar gaf ons gelukkig een andere kamer, dit deed hij direct ook bij onze terugreis, uiteindelijk nette service

Het voldeed, maar was niet geweldig.

De lokatie (gelegen naast een sexshop, nachtclub en speelhal). Het was 's nachts luidruchtig op straat. De bedden waren niet comfortabel (je kon de spiralen voelen als je lag). Moeilijk te bereiken.

De kamer was erg ruim en schoon.

overnachting prima. Ander publiek, maar goed voor een nacht.

accommodatie is niet de meest geschikt voor gezin met kinderen, gezien de locatie in de stad. Wij waren er op zondag.... waar zaken dicht waren. Maar in de straat zijn zaken van vermaak voor volwassenen ;-), minder leuk om langs te lopen met kids.

service voor ontbijt prima; deze werd ivm verbouwing bij de buren geserveerd. bedden prima.

eens naar nooit meer

Het ligt boven een bar/restaurant. Naast een enorme sexclub en tegen over een waterpijpen winkel. Van de bar kwam heel veel lawaai. Slapen kon na drie uur snachts. Douche beschimmeld.

Doorreis overnachting

Uitstraling, weinig faciliteiten, bv geen haakje voor je handdoek in de badkamer, weinig stopcontacten, geen haakje voor je jas.

Hotel in het centrum van Nürnberg

A dangerous night in terrible conditions!

Eigenlijk viel alles tegen. De locatie is best leuk als je graag midden in de stad verblijft, maar voor een gezin... totaal niet! Bij aankomst bleek dat ik het kinderbed apart had moeten boeken en betalen. Dit bleek niet uit de reservering op de website, maar stond in de kleine lettertjes. Dat er 5 personen werden opgegeven doet geen bellen rinkelen aan de receptie. Het bedje kon gelukkig nog geregeld worden na een fikse discussie over de onduidelijke voorwaarden bij de boeking. Parkeren kon in de buurt alleen tegen dure betaling in een semibeveiligde parkeertoren. Het hotel staat in een voetgangersgebied(!) tussen een stripclub en een casino. Met de auto dus slecht bereikbaar! De foto's geven een ander beeld en de beschrijving is voor meerdere uitleg vatbaar. De buitengevel werd gerenoveerd en het regende die avond. Bij ons regende het echt naar binnen! Daar waar het water binnenstroomde (letterlijk) waren stopcontacten en stekkerdozen! Zwaar onveilig en hier gaan wij zeker nog werk van maken. Los van deze situatie was onze kamer bijzonder gehorig en dat is op vrijdagnacht in een uitgaansgebied echt niet fijn als je wil slapen. De badkamer stonk naar riool en was toe aan een opknapbeurt. English; Actually... Everything was dissapointing. The hotel was situated in a restrictief area for pedestrians only. It sits in between a casino and a stripclub. The nearest (paid) parking turned out to be at kwast 500m away. Not convenient when You arrive with three sleeping kids! The reception was reasonable. A children's bed would only be prepared when booked seperately in advance. This was only mentioned in the small print! The hotel was under renovation. Our room was situated on the scaffolding and the work was in progress as turnen out when it started raining. The room was leaky and water poured in over outlets and electric appliances! Really dangerous and we will try to see our money back. The room was very noisy!

We werden uiteindelijk redelijk vriendelijk geholpen bij aankomst.

Enkel slapen OK, goede locatie om de stad te bezoeken, maar geen comfort.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Juist naast het hotel is er links een speelhal en rechts een erotische bar die gans de nacht open zijn. Daardoor was iedere nacht, nachtlawaai gans de nacht door.Een toilet op de gang vind ik op zich geen probleem, maar blijkbaar gebruiken gasten het toilet wel als rookruimte. De rolluik kon niet open waardoor ik gans mijn verbrijf in een verduisterde kamer zat. Aan de stofsporen op het rolluik te zien moet dit probleem reeds lang aanwezig zijn. De kamer zelf had geen TV. Ook was er slechts één stopcontact wat voor mij te weinig was.

De locatie dicht bij het station (5 min. wandelen) is een sterk pluspunt. Ontbijt was OK. De prijs was redelijk laag maar dan moet u er wel een gemeenschappelijk toilet en badkamer op de gang bijnemen. WIFI is betalend, maar wel snel en stabiel.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Een heel goed hotel

Het ontbijt was uitstekend. Het hotel ligt midden in het centrum. Het is één van de weinige oudere gebouwen die tijdens de oorlog niet zijn gebombardeerd. Heel bijzonder. Het is dus geen modern hotel, voor wie daar naar zoekt. De receptionist was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De douche was heerlijk warm, de badkamer ook. Ik vond de douche boven de badkuip iets ongemakkelijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Volgende keer een hotel op andere locatie.

Locatie met nachtclubs. 'S Nachts van 02.00 uur tot 06.uur geen oog dichtgedaan vanwege constante herrie op straat en pal onder ons raam.

Ontbijt in orde me vriendelijk personeel.

Geen aanrader

Niet bepaald schoon, een receptionist die geen woord Engels spreekt, matrassen waar je de metalen veren doorheen voelt.

Locatie midden in stad

Vieze beschimmelde badkamer, stank in hotel

Locatie midden in stad

Midden in het centrum gelegen.

Voor internet moesten we naar de receptie voor een werkende wifi-verbinding.

Midden in het centrum gelegen. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Gedateerd hotel, zeer luidruchte kamers

Aan vernieuwing toe
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zeer ouderwets

Dicht tegen metrl

Goed voor één nacht uit noodzaak!

De Kamers, niet hygiënisch. Totaal verouderd, geen wifi, TV werkte niet. Schimmel in de badkamer. Onfrisse geuren.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

WiFi werkt niet

WiFi werkt niet

Ik had meer verwacht

Kamer is klein, ramen waren kapot, achterstallig onderhoud. Badkamer niet helemaal schoon.

Personeel was vriendelijk

Schoon en netjes
    • Stapelbed met een Gedeelde Badkamer

Drukke straat en daardoor niet geslapen.

Schoon en netjes

Bagger slecht

Alles zeker de veiligheid en hygiene, lijkt wel een afwerk plek

Ontbreken van parkeergelegenheid.
    • Kamer met 5 Bedden

Ontbreken van parkeergelegenheid.

goedkoop hotel, dus veel moet je niet verwachten

ontbijt = weinig keuze oud gebouw, kraakt overal, geluidsoverlast en geen airco

de lege colaautomaat op de gang

Een slecht hotel en een slecht verblijf

De kamer die was niet zo als op de foto's het was met 1 woord ranzig daar

Vriendelijk en fijn in het centrum
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Locatie in centrum rumoerig naast stripclub ; raam dus dicht moeten doen (wel goed geïsoleerd)

Vriendelijk en fijn in het centrum

Prima ontbijtbuffet

Veel lawaai in de nacht.

Prima ontbijtbuffet

Eenvoudig ontbijtbuffet

Oude afgeleefde kamers

Eenvoudig ontbijtbuffet

Het ontbijt was werkelijk boven alle verwachting.

De kamer was niet goed schoon. Er lag nog afval van vorige gast.

Het ontbijt was werkelijk boven alle verwachting. Zeer uitgebreid!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

3,5
    Geen aanrader

Heel oud en zeer lawaaig

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Bedden liggen goed

WC bleef de hele nacht lopen, en de kamer was zeer gehoorig

Bedden liggen goed

• Beoordeeld op: 17 december 2016

5,5
    goed voor een nacht .
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de weg er naar toe onvindbaar

ontbijt goed, een kamer uit het jaar honderd

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Alleen het ontbijt was prima, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Zeer gedateerd, kleine onaantrekkelijke kamers, onaantrekkelijke buurt

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

In het centrum.

Onze kamer was erg sober. Geen gordijnen en erg smal. De hele nacht door lawaai van de straat. Schreeuwende/dronken mensen.

In het centrum. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Het ontbijt was prima, met een rustige ontbijtruimte waar je...

Kamers en algemene ruimten in het hotel zijn gedateerd en matrassen aan vervanging toe. Receptie is niet altijd 24 uur per dag bemand. Men vraagt EUR 2,00 voor 24 uur wifi toegang.

Het ontbijt was prima, met een rustige ontbijtruimte waar je ruim kunt zitten. De locatie is uitstekend midden in het oude stadshart nabij alle bezienswaardigheden, winkels, culturele faciliteiten, het station en U-Bahn, parkeergelegenheden etc. Als je voor een beurs of evement in Nurnberg bent, de Messe is op slechts enkele minuten rijden gelegen.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Ontbijt was goed verzorgd, bedden op zich OK.

Sanitair: douche slecht en onverzorgd. WC-bril slap. (Betaalde!) WiFi kwaliteit belabberd

Ontbijt was goed verzorgd, bedden op zich OK. Prijs/kwaliteit verhouding eigenlijk ook OK, voor dit geld mag/kan je misschien ook niet meer verwachten.

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

het ontbijt was goed.

de kamers waren vuil en smerig. De prijs kwaliteit was verre van oké. Dit hotel werd aangeprezen van € 107 voor € 59,- De prijs is € 59,- per dag naar navraag. wij voelen ons meer dan misleid en komen hier nog op terug

het ontbijt was goed. het hotel gedateerd.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

De ligging van het hotel midden in Nurnberg.

Bij het openen van het raam bleek het raam er bijna uit te vallen. Hotel is over heel de lijn sterk verouderd. één koffie bij het ontbijt per persoon.

De ligging van het hotel midden in Nurnberg.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Nette kamer, prima ontbijt, beleefd personeel.

Straat is 's nachts rumoerig, maar dubbele beglazing helpt wel.

Nette kamer, prima ontbijt, beleefd personeel.

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Locatie in de stad

Bar en erotiekclub onder het hotel. Herrie op straat tot 4 uur snachts. Het hotel voelt onveilig aan.

Locatie in de stad

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Als is heel smerig

Als is heel smerig

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

ontbijt, personeel, geen bedlampje, oud en vervallen en...

ontbijt, personeel, geen bedlampje, oud en vervallen en creepy.

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Het bed

De douche was beschimmeld en onder de wc ook

Het bed

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Ligbad en goed bed

In een rosse buurt naast sexshop. Tegenover een discotheek die tot 5 uur open is en lawaai veroorzaakt. Oudbollig.

Ligbad en goed bed

• Beoordeeld op: 27 december 2015

locatie tov altstadt (kerstmarkt)

?????

locatie tov altstadt (kerstmarkt) Ruime schone kamers

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Het ontbijt was uitstekend.

De kamer : vieze gordijnen, slecht onderhouden douchecabine

Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Locatie vlak bij trein station en centrum en...

Verouderd sanitair, schimmel vorming in douche en ruimte in badkamer klein.

Locatie vlak bij trein station en centrum en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Personeel aardig, ontbijt prima.

Hotel slopen en nieuw bouwen, locatie is verder goed.

Personeel aardig, ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

Douchecabine niet schoon

Locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Bed en ontbijt

Mudden red light district veel lawaai. Lekkage badkamer.

Bed en ontbijt

• Beoordeeld op: 26 april 2015

ook al is het oud, moet niet stinken

ook al is het oud, moet niet stinken

• Beoordeeld op: 25 april 2015

Ligging: in oude centrum en vlak bij treinstation.

Verouderd hotel met erg krappe badkamer. Receptie vaak niet bezet. En erg duur (vanwege een beurs?)

Ligging: in oude centrum en vlak bij treinstation.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Prijs

Geluidsoverlast s nachts

Prijs

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.