Beoordelingen over Novum Hotel Continental Frankfurt Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Baselerstr. 56, 60329 Frankfurt am Main, Duitsland

#185 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

Ging erheen voor het weekend Wireless muziekfestval en was makkelijk lopen naar het stadion.
    • Economy

Vooraf al bekend, maar het niet hebben van een parkeerplaats voor de hotelgasten vond ik een gemis. Nu was het in de garage voor € 29,00 uur per 24 uur parkeren.

Ontbijt was goed en voldoende keuze. Schoon hotel, dichtbij de metro en station. Middenin het centrum en ook goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

prima.

Het ontbijt was tot half elf. Maar om half 10 toen wij kwamen werd al niets meer bijgevuld. Dus we hadden geen broodjes meer. Er waren wel nog genoeg boterhammen.

Lekker geslapen op goede matrassen. De kamer was eenvoudig maar schoon. Personeel erg behulpzaam. Ligging erg centraal. Wij waren er 1 nacht als tussenstop van kroatië naar huis en het was een relaxte overnachting. Parkeergelegenheid op loopafstand.

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Had aangevraagd niet hoog in het hotel te boeken maar na de...

Had aangevraagd niet hoog in het hotel te boeken maar na de betaling kregen we het kamer nummer op 3 hoog, dat is voor mij een probleem , hebben het betaald en zijn naar een ander hotel verhuisd, zag er overigens prima uit maar moet in vervolg duidelijk zijn in het reserveren en heeft ons nu de prijs gekost waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Jammer van de kosten want er was" geen kamer vrij op een lagere verdieping"

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Goed centraal gelegen naar de stad en naar het IAA complex

Receptie personeel was vriendelijk, maar het personeel in de ontbijtzaal leken wat chagerijnig.

Goed centraal gelegen naar de stad en naar het IAA complex

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Dicht bij het station.

Omgeving. Veel zwervers. Personeel niet echt vriendelijk. We waren op doorreis gelukkig. Nare stad Frankfurt.

Dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

hard, en te kort bed.

hard, en te kort bed. Geen airco, benauwde kamer.