Beoordelingen over Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Seestern 16, Lörick, 40547 Düsseldorf, Duitsland

#90 van de 206 hotels in Düsseldorf

Het bed was goed, geen plank onder je lijf en goede kussens.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt apart bij te boeken voor 19,00€ per persoon volgens info in de kamer maar in de lift stond zelfs dat de kosten voor ontbijt 22,50 was! Parkeren bij het hotel ook nog eens 18,00€ ! Dit vinden wij schandalige prijzen en zeer misleidend vooral het parkeren

Het bed was goed, geen plank onder je lijf en goede kussens. Ook de douche was goed, goede en warme straal.

Lekker rustig tussen de kantoren.
    • Economy Tweepersoonskamer

Bier van de tap is niet koud (genoeg ). Wifi is 10 minuten gratis daarna betalen! niet meer van deze tijd.

Lekker rustig tussen de kantoren. s avonds stil. 10 minuten naar het centrum. Geweldig goede keuken. Ruime parkeermogelijkheid

Altijd weer een bezoek waard.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ofschoon vaak genoemd, is het gebruik van de heel slecht verlichte openbare parkeerplaats links naast het hotel niet aan te bevelen. Zowel mijn huurauto als zeker 3 andere waren de ramen ingeslagen en dit schijnt vaker te gebeuren :( Dan toch liever de parkeergarage gebruiken!

Opvallend de heel vriendelijke portier en prettige ontvangst van de receptie. Zelfs korte uitleg over verblijf en mogelijkheden zoals bijvoorbeeld gebruik fitness en sauna en de tip bus en tram naar het centrum te nemen welk voor de deur stopt.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is zeer slecht. WiFi is heel matig, behalve als je 10€ betaald, dan is het goed. Parkeren is betaald en hotel in het algemeen ziet er oud en versleten uit.

Goede lokatie

Teleurstellend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk, gehaast personeel. Een portier die ongelooflijk naar zweet ruikt, matig ontbijt (veel op, trage aanvulling) en matige kamers voor de prijs die je moet betalen. Maar ja, het zal wel zijn omdat er een beurs was. Gooien ze allemaal de prijs omhoog. Ik raad deze niet aan, niet voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Matig hotel. Geen enthousiasme vanuit het personeel, gedateerde kamers.
    • Economy Tweepersoonskamer

Er was geen enthousiasme/vrolijkheid van het personeel. Niet bij het inchecken maar ook zeker niet bij het uitchecken (ik verwacht op zijn minst de vraag of het verblijf naar wens is geweest). Ook geen welkomstgevoel tijdens het ontbijt, chagerijnig personeel en eerder blij dat je wegging dan een warm of enthousiast welkom. De kamer was behoorlijk aan de prijs (119,00 per nacht) maar daarentegen erg gedateerd. (oa. Gebarsten tegels in de badkamer, oude vloerbedekking) En in het vuilemmertje bij het koffiezetapparaat zat nog vuil in van de vorige hotelgasten. In de bar/restaurant wilden we rond een uur of 4 wat snacks/borrelhapjes bestellen, dit kon niet want het stond niet op de kaart. Als alternatief werd een portie gebakken aardappelen geopperd met zure room. Het parkeren is erg duur, 18,00 per dag voor hotelgasten.

Het ontbijt was meer dan prima.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bediening verwarming werkte niet. het bleef continue 25 graden, raam open kon niet, vanwege vliegtuigen

Ruime en volledige kamer+faciliteiten metro-station voor centrum op minuut-loopafstand. gratis parkeren in deze buurt hardlooproute door hotel geadviseerd!

Mooi
    • Economy Tweepersoonskamer

35 € voor ons hondje, vinden we schandalig veel. Mocht ook niet in de ontbijtruimte en daarom ook niet ontbeten in het hotel.

Mooie ruime kamer, rustig gelegen, vlakbij tram zodat we op 20 min in het centrum waran

Prima verblijf gezien de kosten. Ontbijt relatief duur maar wel goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen moet staande in het bad. Badkamer is redelijk klein, zeker tov de voorruimte hierbij. Parkeer garage is onhandig ingedeeld. De P vakken zijn dusdanig tussen de betonpalen ingezet dat je met een grote auto hier moeizaam door heen komt als het wat voller is.

Waterkoker op de kamer. Prima bed. Mogelijkheid om te dineren in restaurant begane grond hotel. Openbaar vervoer vlakbij hotel.

Goede uitvalsbasis voor een weekendje shoppen of in ons geval kerstmarkt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klasse hotel met goede faciliteiten. Dichtbij de U bahn. Uitgebreid ontbijt, en een goed restaurant om eventueel in de avond een diner te nuttigen. Wij waren met de trein maar als je met de auto komt kun je tegen een schappelijke prijs in de parkeergarage terecht. Met de U bahn binnen 20 min in het centrum van Düsseldorfz

Alles zag er prima uit
    • Economy Tweepersoonskamer

Vind het ontbijt erg prijzig 19 euro pp en ook wat je voor de hond voor 1 nacht 35 euro moet betalen. Maakt het erg duur ook nog 18 euro voor de garage voor 20 uur. Totaal van 176 euro voor 1 nacht.🤔

Alles zag er prima uit

Heerlijk rustig, lekker voor bezoek kerstmarkt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had in eerste instantie geen internet op kamer. Dus weer naar beneden, daar kreeg ik een ticket waardoor je al je apparatuur kan verbinden. Dit had eigenlijk meteen met inchecken afgegeven moeten worden. Ook dat je de kaart van de kamer moet gebruiken om in de lift naar boven te kunnen, was niet verteld.

Het ontbijt was perfect. Wij hadden de luxe kamer, erg ruim, goede bedden niets om op aan te merken. Parkeren hebben wij in de omgeving gedaan. Dit kan heel goed in het weekend (gratis). Als je iets verder loopt Prinzenallee kan je meerdere trams (3) nemen richting het centrum. Die bij het hotel gaat maar 1x in het half uur.

Het waren drie heerlijke dagen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad (Bovenverdieping)

Kosten parkeren waren erg hoog. € 54,— voor drie dagen

We kregen een upgrade naar een conferentiezalen in verband met onze vraag naar een douche zonder bad. Dat was uitstekend.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was heel druk vooral tijdens het ontbijt maar dat kwam omdat het rond de kerstperiode was.

Heel goed ontbijt! Hele fijne kamer en hotel. We gaan zeker terug. Geluidsdichte kamer, ondanks dat we bij de lift zaten hebben we er niks van gehoord.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Kamer goed , personeel aan de balie ook goed ,,ontbijt slecht
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt vond ik slecht , en veelste druk , was geen verse sinaasappel sap , en een rommel en druk bij koffie moest kwartier wAchten op koffie, en personeel was niet aardig en wilde snel opruimen , Ik heb bij inn side gezetten aan de overkant vond ik een beter hotel voor het zelfde geld . En ontbijt moesten we hier apart betalen 19,99, per persoon , maar verwacht ik wel een goed ontbijt , en parkeren vond ik ook duur 18 euro voor een nacht en dag .uit eindelijk was ik nog 150 euro kwijt voor een nacht en ontbijt .

De kamer ,

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtzaal was erg druk. Slechts één koffieautomaat, waardoor er steeds een rij stond en we meer dan vijf minuten moesten wachten op koffie. Jus d’ orange bijvullen duurde te lang.

Schone kamers met fijne bedden en een goed ontbijt. Veel keuze en vers gebakken eiseren.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima verblijf in praktisch hotel met heerlijke bedden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeerautomaat beneden gaf geen wisselgeld retour zodat iedereen 50 eurocent teveel betaalde. Tikt lekker aan natuurlijk bij een vol parkeerterrein. Je kon bellen op de automaat, maar niemand nam op. Dat is een dikke min, omdat het parkeren bij de accomodatie echt duur was. 18,50 euro per nacht.

Prima bedden en praktische douche ruimte, prettige ontvangst bij de receptie met vriendelijk personeel, makkelijk te vinden en vlakbij de airport ook nog bovendien. Wat wil je nog meer. Het is wat je van een dergelijke hotelketen verwacht en ook krijgt.

Prijs/kwaliteit van ontbijt is niet fantastisch.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs/kwaliteit van ontbijt is niet fantastisch. Goed aanbod, maar te duur voor de kwaliteit van de producten. Parking van het hotel is heel duur.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Stad makkelijk te bereiken met de Metro
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen uitleg over hoe je de lift moet gebruiken, naar welke verdieping we moesten. En smorgens een fout in de computer waardoor we geen gebruik konden maken van het ontbijt terwijl we hier wel voor hadden betaald. Al met al een prima hotel alleen de service soms wat de wensen over. Hierin kunnen ze zeker nog een verbetering behalen.

Stad makkelijk te bereiken met de Metro

Nooit meer Marriott Düsseldorf Seestern, zeker niet voor die prijs !!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor € 440,= P.P./P.N. Had ik aanzienlijk meer verwacht !!! Vochtvlekken op plafond; gedateerd, verouderd interieur; lege, niet gekoelde koelkast. Inhoud moest je beneden halen en aan balie afrekenen ... Dit staat haaks op wat ik onder service versta in deze prijsklasse.

Kamer was redelijk; ontbijt was ok; parkeren onder het hotel was prettig

Prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een paar kleine minpuntjes. Lege minibar. Geen badjas en slippers in de kast wat wel zo handig zou zijn ivm de sauna. Het bed was niet het extra groot twee persoons bed zoals vermeld op de booking website. Ook slechts 1 nachtkastje aan het linkerkant van het bed. Gezien de lage prijs per nacht was dit geen probleem.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Hotel voldeed redelijk aan mijn verwachtingen. Vriendelijk en beleefd personeel. Auto vrij parkeren links achter het hotel bij het hockey veld. De straat rechts van het hotel alleen twee uur met blauwe parkeerschijf en vrij na 18 uur en op de zondag.

Geen 4 sterren waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderde kamer, vrij harde bedden, te simpel ontbijt voor het geld dat je ervoor betaald, onaardig personeel bij het inchecken 's avonds laat. Geen 4 sterren waard.

Gratis parkeren rond het hotel

Niets op aan te merken!
    • Economy Tweepersoonskamer

Als ik echt iets moet noemen: badkamer is wat klein

Enorm bed, warme kamerinrichting, erg schoon, zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Badkamer met bad. Parkeren kan gratis om de hoek, ov naar de stad dichtbij.

Fantastisch verblijf!!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles, maar dan óók écht alles..... Vriendelijke ontvangst, mooie kamer..... In de bar lekker gedronken ... Openbaar vervoer voor de deur..... Parkeren bij de accommodatie....wel zo prettig. ...

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Heerlijk geslapen in een rustig gelegen hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Misschien een standaard foldertje met tijden van het openbaar vervoer richting de stad? Nu hebben we het zelf via Google Maps uitgezocht en dat was ook prima.

Makkelijk bereikbaar, parkeren in de garage van het hotel en voor een zeer aantrekkelijke prijs toch in een echt 4* waardig hotel kunnen slapen.

Kostbare geschiedenis
    • Economy Tweepersoonskamer

Honden toegestaan maar mogen niet mee de ontbijtzaal, en men slaat je om de oren met €35 schoonmaakkosten. Dit hoort op voorhand op jullie site gemeld te worden.

Bedden

Prima hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer

Via booking.com een wijziging doorgegeven, naderhand ook nog telefonisch geverifieerd (20 minuten durend telefoongesprek en supervisor erbij betrokken geweest) met het (callcenter van het) hotel én bevestigd. Bleek bij aankomst alsnog niet geregeld én dat er extra kosten werden gerekend (slecht 15 euro, maar toch)

Ruime kamers, nette verzorgde omgeving.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

lekker bed, mini bar, sateliet tv
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiene kan en moet een stuk beter,gratis wifi die het niet doet en als je goede wifi wil dat je dan veel moet betalen

lekker bed, mini bar, sateliet tv

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Het personeel aan de balie van super vriendelijk, zelfs om...
    • Economy Tweepersoonskamer

Uitcheck was tot 12u smiddags. Ik en mijn vriend slapen al eens graag uit maar de poetsvrouwen kwamen om half 10 al op de deur kloppen terwijl wij geen ontbijt hebben bijgeboekt.

Het personeel aan de balie van super vriendelijk, zelfs om 1u snachts. De gratis koffie, thee en water op de kamer was ook mooi meegenomen

Decent hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Parkeergarage van het hotel is erg duur, €18 per dag. Buiten de garage is het gratis. Hotel is ver van het centrum, 12/13 minuten met de auto.

Voor een overnachting hebben we €50. Personeel is erg vriendelijk. Er is in het hotel een restaurant.

Aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heel lichtelijk stoffig glas tafeltjes en spiegel, dekbedden binnenkant niet echt schoon, matras was een geheel voor twee personen en als je beweegt dan beweegt de ander ook, rest prima!

Rustige ligging met metro vlakbij. Super.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

De kamers waren van prima kwaliteit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een hotelovernachting behoort inclusief parkeergeld te zijn. Begrijpelijk dat er parkeergeld wordt geheven voor gasten die geen overnachting hebben geboekt, maar aanwezig zijn voor het bijwonen van symposia, lezingen ed.

De kamers waren van prima kwaliteit. Wat mij wel altijd opvalt bij een 2-persoons kamer dat er meestal maar 1 fauteuil is. Een prima ontbijt met alle keuzes.

Prima locatie voor een stedentrip
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren onder hotel €18 per 24u, iets verderop achter hotel, gratis parkeren Ontbijt 19 pp = duur, in de stad op het plein a/h water prima ontbijt vanaf €5

Had leuker kunnen zijn maar was best ok.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij waren er het weekend van de marathon. Het was erg druk en rommelig. De dame aan de receptie was niet vriendelijk en zei dat we de auto niet in de straat konden parkeren omdat deze zou worden afgesloten. Naderhand bleek dit helemaal niet het geval. Wij hadden een dagkaart gekocht voor de metro. Gevraagd bij het hotel , het zou fijn zijn als ze zouden hebben gewaarschuwd dat er na 19.00 uur geen metro meer bij het hotel in de buurt komt op zaterdag. nu hebben we alsnog een taxi moeten nemen

Nette kamers goede bedden, prima bad/douche

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Euroshop 2017
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas was er een electriciteits storing, waardoor de waterkoker en de koelast het niet deden. Het meest vervelendende was dat niet alle stopcontacten werkten, dus je telefoon opladen was een uitdaging.

De kamer was bijna perfect, alles was aanwezig en de belangrijkste dingen deden het. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam (vooral rond de electriciteitsstoring).

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

schone kamer.

ondanks de reservering moesten alle gegevens opnieuw ingevuld worden. Verzocht een rustige kamer en zicht op de stad. Kamer zat naast de lift, raam kon niet open, geen zicht op de stad.

schone kamer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer. Temperatuur regeling werkte niet.

Lekker groot bed. Gratis fruit. Rustige omgeving, nabij openbaar vervoer. Parkeren op straat achter het hotel is gratis.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Heerlijke kamers, geweldig buffet ontbijt maar heeft iets meer aandacht van leiding nodig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

inchecken duurde erg lang.... Ruim ontbijt maar... lange rijen bij koffie apparaat is 1 apparaat, er was nog koffiekan maar die was leeg .. ook rijen bij brood niet alles goed doorgebakken jammer... verder onlogische volgorde ... borden in het midden van het buffet... en s avonds bij aankomst erg nors personeel in bar c q restaurant. onvriendelijk. dit nodigde ons niet uit om daar het avond eten te nuttigen, stressvolle mannelijke ober... leek iets niet goed te lopen, dames waren vriendelijker maar erg gespannen.... jammer, kaart leek ok, restaurant ook.. bij ontbijt ook weer een aanvaring chef en kok in ontbijt ruimte bij de klanten .. en dat hoort absoluut niet. verder bij zalm schubben op de rand...

heerlijk rijk ontbijt zalige brede eenpersoonsbedden. goed schoon.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

ontbijt was goed bedden waren prima genoeg kussens thee en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

douchen in het bad uitstappen erg lastig en gevaarlijk zonder handvat. geen trap waar je gebruik van kon maken

ontbijt was goed bedden waren prima genoeg kussens thee en koffie faciliteiten bus en tramverbinding om de hoek.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Ontbijt perfect
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eerste ontvangst aan balie goed maar er werd geen uitleg gegeven. Je kreeg de sleutel en zoek het zelf maar uit. Er werd ook niet geluisterd naar vragen. Bij een ander personeelslid later wel. Andere mensen kregen complete uitleg.

Ontbijt perfect

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Schone badkamer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is wel gedateerd. Nieuwe vloerbedekking etc. mag wel een keertje

Schone badkamer! Kamer was netjes schoon. Grote kamer op de bovenste verdiepen. Er was een grote tafel zodat we ook met de vrienden hier even konden zitten

Voldoende als je alleen een slaapplaats zoekt voor een weekendje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt chaotisch, niet berekend op het aantal gasten. Lekkere broodjes waren op. Wachten voor het ontbijt, aanschuiven bij andere gasten. wachten op een schoon bord. personeel kon de toeloop niet aan. Hoge parkeerkosten.

Grote, brede bedden. Goede matrassen. Ruime kamer. Geen geluid van buitenaf. Halte tramverbinding met centrum op 200m.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Lekker hotel in Düsseldorf!
    • Economy Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets! Maar als we iets moeten noemen, dan: Wellicht de kosten voor parkeren in de hotelgarage. Maar ga de eerste rechts na het hotel en je kan je auto kosteloos parkeren.

De ligging van het hotel en de rust. Zalig hotel. Goede bedden. Schoon en gemoedelijk. Hebben zelf geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Lekker in de stad gegeten en een goede bakkerij op 100 meter lopen. En koffie in de lobby. Heel prettig hotel. Zeker doen! En ook ligt er vers fruit in de lobby en is er een soort minisupermarktje waar je wat lekkere dingen tegen zeer gemoedelijke prijzen kan aanschaffen.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Internet is erg slecht geregeld. Geen informatie bij inchecken. Gebeld en moet je naar beneden om ticket te halen. Klokslag 00.00 ticket verlopen, geen internet. Gebeld moest ik weer naar beneden, in pyjama om nieuw ticket te halen. Ontbijt viel tegen voor 4 sterren hotel. Weinig keus. Maar minimaal.

Oke
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet op de kamer was kapot. We moesten wachten op een reparateur. Ongeveer 2uurtjes. We konden helaas niet een andere kamer krijgen. Personeel had dit iets beter kunnen oplossen...

Ontbijt was erg uitgebreid, kamer was oke

Zeer Net hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was erg druk. Koffieautomaat defect, geen alternatief. Kamer erg warm ondanks aanwezige 'airco'? Parkeren in de garage kost je gewoon de volle poet (€18,-)

Zeer Net hotel

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Ruim voldoende
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets langer in restaurant kunnen blijven na ontbijt... tot 10:30... maar om 10:35 kreeg ik al thuis verzoek de ruimte te verlaten. Vind uitloop van 15 minuten op zaterdagmorgen niet meer dan redelijk.

Heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Uitstekend hotel, heerlijk bed en een goed bereikbare locatie.

De parkeergarage onder het hotel kost 18 euro per dag, dit vonden wij vrij prijzig.

Ruime kamer, een heerlijk en erg groot bed, goed verzorgd ontbijt en een top locatie! Het metrostation ligt op 2 minuten loopafstand en vertrekt redelijk vaak. De metro rijdt rechtstreeks naar het centrum in ongeveer 10 minuten.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

4,0
    Geluidsoverlast en afhandeling
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren naar de kerstmarkt geweest en kwamen laat binnen. Kregen kamer 820 toegewezen. Gaan naar de kamer direct rechts van de lift en maken ons zorgen om het liftgeluid. Pas tegen half 1 toen we gingen slapen en het daarna rustig was kwam het geluid van de lift naar boven een remmend geluid vergelijkbaar met schuivende stoelen over de vloer boven je. Tegen die tijd ga jd niet meer klagen al je spullen weer inpakken maar eerst je nest uit en de discussie voeren? Verder staat het bed vrijwel tegen de muur met 1 zijkant zelfs te smal voor een nachtkastje. De dag erop geklaagd maar kregen geen respons daarbij hadden we een deluxe kamer maar volgens de dame aan de receptie hebben ze die niet we bleken een standaard kamer te hebben gekregen daar nog €18 afrekenen voor de P-plaats en weg zijn we. Triest denken zelf dat we een van de minste kamers van hef hotel hadden. Niet voor herhaling vatbaar dit hotel.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

kamers mogen een keer een keer vernieuwd worden, alles...
    • Economy Tweepersoonskamer

badkamer en hygiëne kan echt beter !

kamers mogen een keer een keer vernieuwd worden, alles vooral de badkamer is erg oud.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Business hotel ‘not for pleasure’
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren bij heb hotel € 18 per nacht, prijs ontbijt € 19 pp ook best pittig.

Restaurant erg goed en vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Fijn hotel

Niets viel tegen.

De kamer was top. Lekker bed, thee en koffie en een heerlijke luie stoel, prima badkamer en lekker rustig.

Prima kamers en ontbijt, wij gaan zeker nog een keer op herhaling

Prima kamers en ontbijt, wij gaan zeker nog een keer op herhaling

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Schoon, ruim en goed personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Diner en ontbijten te duur.

Schoon, ruim en goed personeel.

• Economy Tweepersoonskamer

Misschien de prijs voor de parking

Super zacht bed in een heel nette kamer!

Vriendelijk ontvangst en ruime, nette kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer is echt toe aan renovatie, kamer verder ruim en netjes.

Vriendelijk ontvangst en ruime, nette kamer.

Prima prijs kwaliteit

Bed

Betaalbare luxe
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer bleef te warm ondanks de airconditioning. Maar niet onoverkomelijk.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding bij boeking in het weekend.

Prettig verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

Sauna en fitness waren niet beschikbaar

Het ontbijt was heerlijk en veel keus

• Economy Tweepersoonskamer

De hoeveelheid ruimte bij het ontbijt.

Locatie en kamer

Prima ontbijt

Prima ontbijt

Vriendelijke personele

Alles was top

Vriendelijke personele

Helemaal goed

Prima Hotel aanrader

Ideale locatie voor een goedkope citytrip

Eigenlijk niks

Prijs-kwaliteit verhouding, 1 minuut van bus- en tramhalte, gratis parkeren in het weekend

prettig verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

de prijs van overnachting gezien ook afstand tot centrum

airco, vanwege warmte en uitgebreid ontbijt

ontbijt

ontbijt

wel

geweldig

Personeel was kundig en vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was kundig en vriendelijk.

Perfect
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles prima, alleen jammer dat de mini koelkast niet werkt

Heerlijk ontbijt, geweldig petsone

Locatie iets te ver uit centrum

Locatie iets te ver uit centrum

Zeer aangenaam.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt zat bij de prijs in, en was zeer goed. Locatie was ook goed ongeveer, 10 minuten van het vliegveld.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima kamers, matig personeel

Het personeel

Nette schone kamers

zakelijk verblijf in Dusseldorf
    • Economy Tweepersoonskamer

weinig sfeer, onpersoonlijke benadering personeel.

kamer is comfortabel en schoon.

kort maar goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de parkeergarage was erg duur

dichtbij de toegangswegen en de weg naar het vliegveld. 24 uur balie service!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Courtyard by Marriott Düsseldorf Seestern