Beoordelingen over Das HOTELchen

Schönböckener Str. 64, St Lorenz, 23556 Lübeck, Duitsland

#5 van de 10 B&B's en herbergen in Lübeck

Goede locatie voor bezoek Lubeck
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De twee aparte bedden stonden iets te ver van elkaar en de matrassen vonden wij enigszins te hard en jammer dat er geen airco op de kamer was.

Het voelde gelijk als thuiskomen door warme ontvangst gastvrouw. Goede uitleg omtrent bezienswaardigheden Lubeck. Goed ontbijt. Bushalte voor de deur om midden in centrum te kunnen uitstappen. Kortom aan te bevelen.

Prettig en vriendelijk verblijf tegen een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

De afstand naar het centrum is net te ver om meerdere keren per dag te lopen. Er stopt wel een bus naar het centrum voor de deur.

Eenvoudige doch nette kamers, ontbijt was gezien kamerprijs in orde. Zeer vriendelijk personeel en een centrale koelkast waaruit je gekoelde dranken kunt kiezen voor een redelijke prijs.

Gezellig klein hotel in rustige woonwijk

Omdat het hotel klein is en door weinig mensen wordt gerund, was niet alles strak georganiseerd: zo moest ik één ochtend bij het ontbijt aanschuiven bij andere gasten omdat er geen plaats meer was. Het personeel was hier echter zeer behulpzaam in en bood er zelfs hun excuses voor aan; blijkbaar gebeurde dit niet vaak en ik heb het dan ook maar op één (relatief drukke) ochtend meegemaakt. Zelf stoorde ik me hier dan ook niet echt aan, maar dat zal per persoon verschillen. Daarnaast ligt het hotel op ongeveer een half uur lopen van het centrum. Er ligt wel een bushalte voor de deur van het hotel, waar ik zelf echter geen gebruik van heb gemaakt, dus ik weet niet hoe gunstig de vertrektijden zijn.

Het ontbijt was uitgebreid, wat ik niet had verwacht van zo'n klein hotel. Het personeel was erg vriendelijk. De kamer was schoon en ruim; hoewel de ligging van het hotel niet centraal was, vond ik de woonwijk waarin het hotel lag aangenaam rustig. Voor degenen die niet naar het centrum willen lopen (ongeveer een half uur naar het Holstentor) ligt er een bushalte voor de deur. Daarnaast kan men in dit hotel al vrij vroeg inchecken, wat ik prettig vond: zo kon ik na aankomst in Lübeck meteen mijn kamer opzoeken en 's middags al de stad in.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

ontbijt en de kamers waren prima

veel lawaai in de poort naast de kamer van jongelui met scooters

ontbijt en de kamers waren prima

Koele kamer bij 30° buiten

Weinig parking

Koele kamer bij 30° buiten Goed ontbijt Gezellig hotel

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

de rustige buurt en toch in nabijheid van de stad;

internet is zwak

de rustige buurt en toch in nabijheid van de stad; parkeermogelijkheid

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Het bed en het ontbijt

Niemand aanwezig bij aankomst. Inchecken via deurbel= telefoon.

Het bed en het ontbijt

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Rustige lokatie en redelijk dicht bij de autobahn (snelweg)

Rustige lokatie en redelijk dicht bij de autobahn (snelweg)