Beoordelingen over Hotel Deutscher Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Südallee 25, 54290 Trier, Duitsland

#9 van de 43 hotels in Trier

Erg goed en erg centraal gelegen.
    • Tweepersoonskamer Premium

Prima kamer, erg goed en uitgebreid ontbijt, perfecte ligging met alles op loopafstand, goede restaurants om de hoek, ruime parking voor kleine toeslag.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Voldeed aan de nooden.

Moeilijke trappen met tussen verdiepingen. Er waren wel liften maar niet direct naar alle kamers.

Locatie goed. Ontbijt goed. Leuk ontvangst aan receptie.

Goede ligging aan de rand van het oude centrum.
    • Tweepersoonskamer Premium

Geen airco, wel een stille staande ventilator. Aangeschaft voor de laatste hittegolf? En een dekbed voor op de noordpool. Helaas geen balkon

Goede ligging aan de rand van het oude centrum. Parkeerplaats voor auto en fiets, ruime kamer, helaas zonder balkon. Goed ontbijt en erg vriendelijk personeel.

Zeer goed gelegen hotel
    • Driepersoonskamer Klassiek

Zeer goed gelegen hotel, vlakbij de voetgangerszone. Voldoende parking tegen een kleine vergoeding bij het hotel. Zeer goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Uitstekend adres!

Kan niets bedenken.

Alles prima in orde. Parkeergelegenheid. Vlak bij centrum. Vriendelijk deskundig personeel. kamer met alles er op en er aan. Goed schoon. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Aan te raden!
    • Driepersoonskamer Klassiek

Aan drukke straat dus raam open in het weekend is niet prettig.

Vriendelijk personeel, ruime schone kamer, fijne bedden en een goed ontbijt en perfecte ligging tov van het centrum. Mogelijk om bij het hotel te parkeren.

Daar ik het naar mijn zin had zal ik het aanbevelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waarop ze moeten letten is misschien per kwartaal of halfjaarlijkse de vitrages te wassen. Voor de rest was alles ok.

Heb maar een keer ontbijt genomen en die was goed. De kamer die ik had was prima. Informatie die gevraagd werd kregen wij ook.

Fijn hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging, bij een kruispunt. Door de temperatuur in de kamer moesten we het raam open zetten en dan is de herrie van optrekkend verkeer (veelal in 'race-modus), ook 's nachts, erg storend.

Mooi hotel, prima ontbijt, vriendelijk personeel. Goede locatie wat betreft het centrum en dus de winkels.

Prima !
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig parkeerplaats maar daar werd aan gewerkt op naburig terrein

Kamer was super netjes en ontbijt was keurig verzorgd Vriendelijk personeel en uitstekende ligging

Aangenaam en goed verblijf !
    • Driepersoonskamer Klassiek

Kamer te klein voor 3 personen. Ontbijtbuffet iets meer keuze ! Parking zou gratis moeten voor klanten van hotel. Kamer aan straatkant lawaai soms hinderlijk!

Personeel zeer vriendelijk, kamer heel proper en netjes. Hotel in centrum van stad.Parkeren aan hotel zelf.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Kamer was verder netjes en schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt viel mij tegen.Croissantjes waren op en werden op ons verzoek toch niet bijgevuld.Ontbijt is tot 10.00-10.30 en we zaten om 9.15 aan tafel ,dus wel op tijd! Ik kom hier elk jaar,maar deze keer viel mij het ontbijt dus heeel erg tegen.Jammer!!

Prima voor weekendje
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant dat gesloten was! , ondanks 's nachts ramen open en verwarming dicht toch af en aan érg warm , deel ramen heeft geen gordijn , douchecabine erg krap, wellness per bad betalen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

we zijn en blijven regelmatige gasten

alles in orde

We hebben een tweede kamer moeten afzeggen en dat gebeurde zonder probleem of meerkosten zelfs nadat de opzegtermijn verstreken was Goede maaltijd in het restaurant

• Beoordeeld op: 13 december 2017

De rustige ligging van de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kleine badkamer, veel te klein douchehokje (80x80). Wij hadden een kamer in het bijgebouw waar wij pas om 16.00 uur in mochten. Bij binnenkomst stonk de kamer naar een toiletbezoek. Bij binnenkomst in het hotel viel de ruim aanwezige kerstversiering op; heel gezellig! Helaas was er in het bijgebouw totaal geen versiering te bekennen! Je hoorde dus blijkbaar niet bij de echte gasten van het hotel. Heel erg jammer!

De rustige ligging van de kamer.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima hotel met nette, schone kamers op loopafstand van het centrum en de bezienswaardigheden
    • Classic Eenpersoonskamer

Ik heb twee avonden in het hotel gelogeerd, maar heb toch voor de tweede avond besloten om in een ander restaurant te eten. Er waren veel mensen die relatief lang op het eten moesten wachten en er waren veel onafgeruimde tafels wat een rommelige indruk gaf.

Het hotel is precies wat ik van een hotel verwacht. De lokatie is uitstekend omdat het op loopafstand van het centrum en de winkelstraten zit.

Ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen.
    • Classic Eenpersoonskamer

De éénpersoonskamer was zeer netjes maar viel wat klein uit. De bar is vrij klein en ongezellig.

Overheerlijk en vooral compleet ontbijt met veel keuze. Ruime parkeergelegenheid bij het hotel tegen een kleine meerprijs.

Perfect !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gunstige ligging vlakbij de binnenstad. Zeer vriendelijk en attent personeel. Het diner in het hotel was uitstekend evenals de aanbevolen wijn.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Dit hotel is niet slecht maar geen 4 * waard
    • Classic Eenpersoonskamer

De kamer lag aan de straatkant met heel veel lawaai De De kamer kon niet-voldoende verduisterd worden We kregen een andere kamer maar helaas was daar de 'tempur' matras ingezakt zodat we in een put lagen

Hondvriendelijk Hulpvaardig Goed ontbijt

Prachtig hotel met goede voorzieningen en vriendelijk pesoneel. Meer 4 sterren dan 3 wat mij betreft
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is wat geluidsoverlast i.v.m. het realiseren van een nieuwe parkeergarage. Even opletten welke kamer je toegewezen krijgt. Het hoofdgebouw is mogelijk een betere locatie.

Vriendelijk personeel. Mooie ruime slaapkamer met waterkoker voor koffie of thee. Goed ontbijt (van Engels ontbijt tot verse broodjes, muesli en voldoende vers fruit). De ligging van het hotel is vlakbij het centrum. Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Mooi hotel met top personeel!
    • Tweepersoonskamer Premium

Erm warm op de kamer 's nachts terwijl het buiten maar 15 graden was.

Super vriendelijk en bekwaam personeel dat meerdere talen beheerst. Mooie kamer en saunafaciliteit!

Fijne vakantie gehad!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden gevraagd om 1 groot bed ipv de twee 1-persoonsbedden die we hadden gekregen, de kamer was benauwd, maar met het raam open slapen ging niet vanwege de herrie.

De kamers waren prima, de sauna was fijn, het ontbijt was prima en het hotel lag dichtbij het centrum.

Kamers en ontbijt waren prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind het vreemd om te moeten betalen om te parkeren op het terrein van het hotel, alsmede om gebruik te maken van de saunafaciliteiten.

Kamers en ontbijt waren prima.

Heel correct
    • Driepersoonskamer Klassiek

Vasttapijt vinden wij niet zo hygiënisch en geeft allergische reacties.

Vlak aan historisch centrum van Trier. Heel goed ontbijt voor heel correcte prijs. Leuke attentie voor de kinderen toen we op kamer kwamen.

Perfect gelegen vlakbij grootste winkelstraat die leidt naar...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel kleine kamer en dito badkamer. Geen airco in de kamer, bloedheet en met open venster veel straatlawaai. Bij neerlaten rolluik: pikdonker en geen zuurstof in de kamer. Restaurant 's avonds gewoontjes.

Perfect gelegen vlakbij grootste winkelstraat die leidt naar o.a. Dom, musea en Porta Nigra. Zeer goede WiFi. Parkeergelegenheid naast of onder hotel. Uitgebreid goed ontbijt met o.a. lekkere krokante versgebakken broodjes. Goede keuze van hoofdkussens.

Volgende keer wat leukers zoeken voor die prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grootte van de kamer viel beetje tegen; je kon je kont er nauwelijks keren. Badkamer ook petieterig. De temperatuur was 28 graden buiten. En binnen dus ook. Omdat er geen airco is, althans niet in het bijgebouw (Gästehaus) met uitzicht op een bouwterrein, hebben we hele nacht wagenwijd opengezet. Dat kozijn hangt dan gevaarlijk 40 cm boven je bed, je kunt maar beter geen nachtmerries hebben of slaapwandelen. Gordijn kon niet dicht vanwege open raam, dus neem iets mee om je ogen te bedekken als je niet om 4 uur wakker wil worden.

Lokatie is prima, aan zuidrand van het centrum. Receptie is keurig. Best veel eigen parkeergelegenheid aan de zij- en achterkant van het hotel, maar net genoeg, het is namelijk een groot hotel. Voor opa's en oma's met kleinkinderen vast heel gemütlig, met groot ontbijtbuffet enzo. Ook sauna voor de liefhebber, of terras op kunstgras. Heeft verder weinig romantische uitstraling. Tikje ouwbollig, maar dat is ook wel weer echt Duits.

Het was een goed hotel voor 2nachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

S'avonds was er niet veel te doen in het Hotel. Maar je zit bij het centrum dus gaan de meeste gasten daar naar toe.

Ontbijt was prima. De ligging heel goed. Loopt zo het centrum in en naar de Moezel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima locatie t.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer aan de straatkant. Daar kun je eigenlijk geen raam open zetten. Het lawaai van de weg is behoorlijk groot. Vooral 's-nachts als het warm is, is dit vervelend. Enige oplossing is oordopjes.

Prima locatie t.o.v. de het centrum van de stad. Prima ontbijt.

verkenningsweekend voor Trier
    • Driepersoonskamer Klassiek

bouwwerken bezig, enkel een visueel item gezien in het weekend niet gewerkt wordt!

aangename sfeer, prima ontbijt buffet, goeie uitvalsbasis voor Trier en omstreken

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Ontspannen verblijf in mooie stad.

Ik zou het niet weten.

Goede parkeergelegenheid, mooie en grote sauna, uitstekend ontbijt (espresso/cappuccino inbegrepen in de prijs). Ligging op loopafstand van oude centrum.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Fijne locatie
    • Driepersoonskamer Klassiek

Het ontbijt was prima. Alleen op 1e Paasdag was het heel druk en moesten we even wachten op een tafeltje. Zelfs de gekookte eieren waren een tijdlang op. Groot hotel voor veel gasten. Minder knus dan ik had verwacht.

Locatie van dit hotel is heel goed. Eén weg over en je bent in het voetgangersgebied van het centrum. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Heel goed hotel maar te klein tweepersoons bed en te warm in de kamer om te slapen.
    • Eenpersoonskamer Comfort

Te kleine bedden en de kamer was veel te warm om te slapen. Zelf met de verwarming uit en het raam open was het nog veel te warm. Ik zou dit hotel zeker niet boeken tijdens de zomer.

Heel lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was heerlijk. Ook de (verouderde) bowlingbaan in de kelder was een pluspunt. We hebben ons goed geamuseerd. Heel dicht bij alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heerlijke City-Trip in Augusta Treverorum

-Niets

-Prima ontbijt voor die prijs, keuze uit ei-bereiding. Allerhande vleeswaren en huisgemaakte confituur van rode sinaasappelen, lekkere honing. -Heerlijke bedden en rustige kamer aan de achterzijde. -Restaurant met beperkte kaart, maar goede gerechten en grote porties. -Gezellig salon en restaurant, ruime en lichte ontbijtruimte. -Parkeren bij het hotel (wel werken op het ogenblik) -Vriendelijk en gedienstig personeel -Vlakbij Zwembad/Saunagarten, en direct bij de voetgangerszone en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Als we nog eens in trier zijn, verblijven we zeker opnieuw in dit hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Parking bij het hotel - Heel uitgebreid ontbijt met echt alles aanwezig! - heel vriendelijk personeel - Hotel vlak bij het centrum van Trier! Ook vanuit het hotel vertrok een toeristentreintje - koffie/thee aanwezig op de kamer - ruime kamers

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

De ligging vlak bij het centrum van Trier
    • Eenpersoonskamer Comfort

Beperkte keuze in broodsoorten bij het ontbijt Kamer op zich goed, maar minder dan op basis van de foto verwacht.

De ligging vlak bij het centrum van Trier Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Hotel was prima gelegen maar de kamers waren voor deze prijs te klein.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel in ontbijtzaal was niet vriendelijk en was ook niet bereid om gebakken eieren te maken.Let wel voor 13.90 mag je toch wel een gebakken ei verwachten als je daarom vraagt.

Ontbijt was redelijk,verse jusd orange en lekker brood en beleg, evenals fruit.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Voor herhaling vatbaar.

Helemaal niets

Lekker grote kamer. Super bed. Knappe badkamer. Vriendelijk onthaal en personeel. Trier is een leuke winkelstad met gezellige eettenten en koffiehuisjes.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Fijn verblijf. Heerlijk ontspannen en op loopafstand van "alles". Vriendelijke medewerkers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

"Gemakkelijker" /internationaler en meer toegankelijk hotelbar. Geen kluisje op de kamer.

Lokatie prima. "Alle bijzonderheden (kerstmarkt, Romeinse bezienswaardigheden) lopend te doen.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed verzorgd en gezellig hotel. Personeel heel aardig en behulpzaam, een aanrader.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging kamer langs drukke weg met stoplichten, raam kon vanwege het geluid niet open blijven staan.

Kamer was comfortabel, ontbijt zeer uitgebreid. Saunafaciliteiten goed verzorgd. Ligging tov het centrum, ongeveer 10 min. lopen. Prima dus.

zekker doen!
    • Eenpersoonskamer Comfort

ontbijt was grandioos ligging perfect kamers iets aan de kleine kant maar bij onze mede reizigers weer groot leuk personeel heerlijke soort huiskamer

Goede ligging, maar slapen valt tegen.

Slaapcomfort viel tegen.Vreselijke bedden, zeer harde matras. Badkamer verouderd en ook de kamers met vasttapijt kunnen een make over gebruiken. De queensizekamer had een dubbel bed tegen de muur waardoor je over de andere heen moet kruipen als je wil opstaan en kwam ook helemaal niet overeen met de afbeelding/foto op de site van Booking. Ook zeer klein en van de zithoek op de foto en in de beschrijving was ook geen sprake. We hebben dit gemeld, maar de enige optie was een kamer helemaal in een ander gebouw en dat was ook niet de bedoeling.Onze driepersoonskamer was wel ruim, maar duf en weinig lucht. Sauna is mooi, maar wel jammer dat ook hotelgasten moeten betalen voor de inkom. Dit zou juist een meerwaarde moeten zijn.

Zeer centrale ligging en lekker ontbijtbuffet. Mooie sauna, maar wel betalend ook voor hotelgasten... Gezellige zitruimte beneden aan de receptie.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Aangenaam en prettig verblijf! Prijs/kwaliteit ok!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche in badkamer was te klein. Onze kamer bevond zich niet in het hoofdgebouw.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam!!! Ontbijt en avondmaal in orde. Ligging: 10' wandelen naar centrum Trier. Leuke attentie (snoepjes, fruit....) als verwelkoming in de kamer. Koffie, thee gratis

zeer goede locatie voor een bezoek aan de stad
    • Eenpersoonskamer Comfort

uitstekend ontbijt, heel attent personeel bij de ontbijttafel alles netjes, bij voorkeur kiezen voor een kamer in het bijgebouw als je rust wil. De voorzijde grenst aan de ring rond Trier.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ideale locatie om een heerlijk weekendje weg te zijn
    • Eenpersoonskamer Comfort

Het ontbijt is heerlijk en de locatie is top!! Een warm welkom door het personeel en een lekkere versnapering op de kamer. De bedden zijn fijn en erg prettig dat er een waterkoker op de kamer is.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Heel tevreden. Fijn verblijf.
    • Eenpersoonskamer Comfort

Enkel de 'bar' viel tegen. De 'Bierstube' bleek geen gezellige Stube te zijn, enkel een bar bij het restaurant met een paar stoelen tegen de muur. Geen plaats voor een gezellige babbel. De barkeeper was niet geneigd veel uitleg te geven.

Prima hotel. Goed gelegen. Mooie en ruime kamer. Kraaknet. Vriendelijke en behulpzame mensen aan de balie. Lekker ontbijt. Ruime keuze.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima locatie voor een stedentrip maar voor mij was dit eenmalig
    • Eenpersoonskamer Comfort

Wij hadden een queensize kamer geboekt via booking.com maar kregen een superkleine kamer met een klein bed tegen de muur aan gezet waar je niet met zijn tweeën naast elkaar kon lopen en over je partner heen moest klimmen om naar de toilet te gaan. Toen we terug zijn gegaan naar de receptie om aan te geven dat we waarschijnlijk een verkeerde kamer hadden gekregen kreeg ik het gevoel dat ze ons erg vervelend vonden. Uiteindelijk krijgen we voor een kleine meerprijs een ruimere kamer. Deze was prima en schoon, alleen zijn de matrassen wel erg hard. Op zaterdag en zondag werkte de wifi niet, dit is direct gemeld bij de receptie, ze zouden er naar kijken maar hebben ons niets meer laten weten. Toen ik het later nogmaals ging vragen zeiden ze dat ze niet wisten hoe ze dit op moesten lossen. De bar kent geen bediening in de lounge, dus je moet zelf je drankjes gaan halen. Verder is er ook geen muziek of sfeer helaas. Het ontbijt is prima en goed verzorgd. Bij het uitchecken wordt de prijs vermeld door de receptioniste en of je even af wil rekenen. Als je dan vraagt om de rekening te zien dan kan dat niet. Die krijg je als je betaald hebt. Erg vreemd. Want doordat er een miscommunicatie was tussen mij en de receptioniste ontstond er een nare situatie die niet was ontstaan als ze mij de factuur had laten zien.

Perfecte locatie voor een citytrip naar Trier, je steekt de straat over en je loopt het centrum in. Ook de ondergrondse parkeergarage was voor ons een plus.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Goed gelegen stadshotel met bijbehorend betaalbaar à la carte restaurant.Attent personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers waren van ons in het bijgebouw waardoor we een 20-tal meter door de buitenlucht moesten(koude of regen deze periode van het jaar)Jammer van vloertapijt in de kamer.

Ontbijt was heel goed met steeds aanvulling van alle producten door een attent personeel. Kamers waren ruim en net .

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Korte, prettige vakantie in Trier
    • Driepersoonskamer Klassiek

Aan de voorzijde van het hotel een behoorlijk drukke weg. Tip: vraag bij het reserveren een kamer aan de achterzijde van het hotel, die kamers zijn lekker rustig. Parkeren bij het hotel €5,- per dag aan de dure kant.

Nette, schone, ruime kamer (2 volw. 1 kind + hond). Goede bedden. Badkamer met voldoende extra's (bodylotion, gezichtpads, nagelvijl ect.). Vriendelijk personeel. Het eten in het hotel is prima, heerlijk ontbijt met ruime keus. Op loopafstand van de Moezel en van het centrum.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Heerlijk hotel, prima uitvalsbasis
    • Tweepersoonskamer Premium

Matrassen iets te hard Kamertemperatuur te hoog ( 23 graden), geen verkoeling mogelijk.

Uitstekend hotel, op loopafstand van het oude centrum. Heerlijk ontbijt, voldoende keuze. Kamer was ook zeer ruim, zeer schoon allemaal. Bedden waren iets te hard naar onze smaak, desondanks heerlijk geslapen. Kamer was echter zeer warm, 23 graden, terwijl de verwarmingen uit stonden, dit was het enige minpuntje wat we konden bedenken. De sauna faciliteiten waren heerlijk!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Verzorgd ontbijt.
    • Eenpersoonskamer Comfort

De kamer was voldoende groot maar we hadden gezien de benaming queensize kamer is meer verwacht.

Verzorgd ontbijt. Geen lawaai in de kamer, niet van andere gasten en ook niet van het verkeerd op de ringlaan voor de deur. Vlakbij de verkeersarme winkelstraten.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Ruime, comfortabele kamers - water & koffie op de kamer...
    • Classic Eenpersoonskamer

Parking betalend (€ 5 per dag), toch wat straatlawaai vanaf 6u ondanks goed geïsoleerde ramen - geen zuivere ontvangst op TV

Ruime, comfortabele kamers - water & koffie op de kamer - super ontbijt - dicht bij het centrum van Trier voor wie de stad wil bezoeken

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Attent en super vriendelijk personeel . De lokatie dicht bij centrum. Alles aanbevelingswaard/
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De keuze van de menukaart was wat beperkt. Iets vaker wisselen zou beter zijn. De kwaliteit was echter goed

Het ontbijt was super. Uitgebreid en heerlijk

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Door de val was ons verblijf niet echt plezierig, en de lift stuk 3 d. na mekaar? das niet normaal !
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift was stuk van de eerste tot de laatste dag dat we daar waren. Wij zijn mensen van 75 en 77 jaar en het was geen lachertje altijd die trappen doen. Vooral één van ons heeft slechte knieën en problemen met de rug. Er was een opstapje tussen de slaapkamer en de badkamer van ongeveer 15 cm. Dit had moeten verlicht zijn of opvallend gemaakt met een fluo strip, want ik ben er de eerste nacht over gestruikeld en plat op mijn gezicht gevallen, mijn knieën en rug erg bezeerd. Dit heeft een domper gezet op gans ons verblijf. Spijtig maar dit had eenvoudig verholpen kunnen worden door het beter zichtbaar te maken want als ik 's nachts moet opstaan wil ik geen groot licht doen branden om mijn partner niet te wekken. Spijtig, maar zo is het.

Het ontbijt was inderdaad heel verzorgd en ruim voldoende. het personeel heel vriendelijk en ook het avondeten heeft ons gesmaakt.

Goede locatie om Trier te verkennen. Dicht bij begin van de voetgangerszone. Klassiek ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rustige kamers, goede ligging, net buiten het centrum, ontbijt ok.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel. Het was onze 6d e maal en we gaan zeker nog terug

HEERLIJK ONTBIJT, ALLES WAS AANWEZIG

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Fijn om er nog eens terug te komen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Telefonische info vooraf was niet to the point

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, nette kamer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

ontbijt & ligging & parking
    • Standaard Appartement

nihil

ontbijt & ligging & parking

Het was hartstikke goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt goed en ruim voldoende. Wordt continu bijgevuld.

De locatie, voldoende parkeerplaats en de ruime kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie, voldoende parkeerplaats en de ruime kamer.

App was top ontbijt ok
    • Standaard Appartement

App was top ontbijt ok

zeer mooi hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer : vrij donker gebrek aan kleine frigo !

ontbijt : volledig in orde

• Driepersoonskamer Klassiek

Fijne plek met prima ontbijt.

Lokatie

Heel klein kamertje. Geen airco. Betaald parkeren

Lokatie

Heel goede ligging vlakbij het winkelcentrumNet ver genoeg om een goede nachtrust te verzekeren.

Geen airco op de kamer

Super ontbijt. Enorm veel keuze en steeds voldoende voorraad aanwezig.

Zeer propere kamers .
    • Tweepersoonskamer Premium

Bij het ontbijt mocht de broodjes sneller aangevuld worden.

Zeer propere kamers . Vriendelijke en behulpzaame receptionisten.

Prima Hotel, gunstig gelegen.

Mooi ruim hotel!

Ligging, vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer geen airco noch minibar

Ligging, vriendelijk personeel

top
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

super ontbijt en super locatie alles op wandelafstand

Comfortabele kamer, schoon

Ouderwets, saai interieur

Comfortabele kamer, schoon

Kamer zeer ruim

geen ijskastje

Kamer zeer ruim

voor herhaling vatbaar maar geen kamer meer met bedbank.

bedbank

ligging vh hotel

(te) kleine badkamer

Zeer schoon en vriendelijk personeel

No non-sense. Heb het hotel niet echt verkend. Veel en erg vriendelijk en gemotiveerd personeel.
    • Classic Eenpersoonskamer

Bed voor mij te smal en te kort. Parkeren vond ik duur.

Ligging optimaal. Bank tegen muur, praktisch!

zeer goed

locatie, ontbijt,service zeer goed,vriendelijk,

leuk simpel Hotel, goede prijs kwaliteitsverhouding.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

leuk simpel Hotel, goede prijs kwaliteitsverhouding.