Beoordelingen over Diehls Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Rheinsteigufer 1, 56077 Koblenz, Duitsland

#33 van de 57 hotels in Koblenz

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ruime kamer.

Kamer in zijvleugel te bereiken via enkele kleine trappetjes

Ruime kamer. Uitzicht op rivier en stad. Treinspoor achter de kamer, hier persoonlijk geen last van gehad

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het uitzicht vanuit balkon en het ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Dat er een feest was onder mijn kamer tot na 0300 in de ochtend. Wel korting gekregen bij het uit checken wegens overlast, heel netjes maar toch zuur dat je niet kon slapen.

Het uitzicht vanuit balkon en het ontbijt

Maaltijden en ontbijt zijn voortreffelijk.

Het zwembad is dringend toe aan een opknap- en kuisbeurt. De treinen razen dag en nacht net achter het hotel, goed hoorbaar in de kamers.

Maaltijden en ontbijt zijn voortreffelijk. Mooi uitzicht over de Rijn zowel uit het restaurant als vanuit de kamer.

Mooi uitzicht en prima kamer wat betreft bed en badkamer.

In de kamer zaten heel veel muggen. En tijdens het eten in het restaurant. Zowel op het terras als binnen was het echt veel te warm en benauwd.

Mooi uitzicht en prima kamer wat betreft bed en badkamer.

Fijn hotel maar beperkt bereikbaar

Bereikbaarheid van Koblenz. Veerpont vaart van 8:30 tot 18:20, daarbuiten moet je auto of fiets want te voet is ver

Mooi uitzicht. Goede parkeergelegenheid

Vriendelijke Engelse man die in de ontbijt zaal werkt!

In de slaapkamer geen gordijnen. Was dus erg vroeg dag. Niet fijn voor iemand die licht slaapt!

Vriendelijke Engelse man die in de ontbijt zaal werkt! Daar wordt je meteen vrolijk van! Alles super netjes!

Prettig verblijf op mooie plek

Wel airco op kamer maar restaurant erg warm

Ontbijt prima, kamer lekker groot met prachtig uitzicht. Ligging gunstig in de stad. De plek waar je buiten kon eten erg warm helaas

Goed voor een kort verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De inrichting is netjes maar ietwat gedateerd. Wij hadden een deluxe comfort kamer met balkon op de 3e etage maar geen airconditioning, en dat is niet fijn bij 35°.

Ligging direct aan de fietsroutes langs de Rijn, de Moezel en de Lahn. Het hotel is groot en met vele faciliteiten waaronder een klein binnenbad.

redelijk

zwembad , oversteek rivier met te betalen boot 4 euro voor 2 personen zowel voor heen als terug,dus 8 e per dag. Savonds geen oversteek ook geen busje dus taxi . Geen andere restaurants in de buurt je was aangewezen op de Alt stad.

ontbijt prima Diner matig

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer geboekt met balkon. Vond deze kamer erg duur in verhouding met andere. Vond het zonde dat ik zelf het onkruid tussen de tegel moest weghalen (ivm klein kindje dat mee was) Het buffet zat er niet bij kon je per dag afkopen voor 16€. Vond dit absoluut geen 16€waard. Je kan veel beter en lekkerder in de stad eten voor minder geld. Al met al vonden wij de prijzen wat aan de hoge kant.

Vriendelijk personeel Mooi hotel Fijn buiten terras met mooi uitzicht

Lijkt allemaal mooi, maar viel toch tegen.

De kamers zijn uitermate gehorig. Loopt een spoorlijn precies achter onze kamer. Konden slecht slapen. Ook de consumptie prijzen zijn behoorlijk duur.

Mooie kamer aan de Rijn.

Door de hitte viel het tegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De zon stond de hele dag op de kamer en het balkon. Daar kon je dus ook niet zitten. Veel te heet. En de zonwering moest de hele tijd dicht anders werd het nog heter in de kamer. Dus geen uitzicht, bloedhete kamer en geen airco.

Mooie kamer. Prachtig uitzicht.

Prachtig uitzicht op de Rijn , comfortabele grote kamer ,...

Prachtig uitzicht op de Rijn , comfortabele grote kamer , wij hadden standaardkamer geboekt , maar kregen n ‘upgrade’ kamer ! Prima ontbijt , vriendelijk personeel. Dichtbij centrum gelegen . Een echte aanrader !

Mooie lokatie langs de rijn

Geen andere barretjes of restaurants in de directe omgeving. Het centrum van Koblenz is toch wat ver weg.

Mooi uitzicht, schone kamer, prettige ontvangst. Parkeren kon direct voor de deur. 's Zomers zit je fantastisch langs de rivier met een mooi zicht op de stad. Burcht is vlakbij.

we hadden gedacht dat we met de pont naar de overkant konden...

we hadden gedacht dat we met de pont naar de overkant konden, maar die had winterstop, daardoor was het een "lekkere" wandeling naar de overkant via de brug.

Alleen geschikt voor treinliefhebbers
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

De trein! De hele nacht door rijden de treinen bijna door de kamer. Het hele gebouw trilt er soms van. Een groot tweepersoonsbed zijn twee kleine 80 cm bedjes tegen elkaar aangeschoven. Ontbijt was ok, maar voor € 16 verwacht je toch iets meer.

Erg vriendelijk personeel. Mooi uitzicht over de Rijn. In 25 minuutjes sta je midden in t centrum.

Ondermaats

4 sterren hotel geboekt voor een comfortabele nacht te hebben. Laat aangekomen, terwijl het niet druk was in het hotel, kamer helemaal achterin gekregen pal naast een zeer drukke spoorlijn. Geluidsoverlast van de trein was niet te doen, nauwelijks geslapen. Ondermaats dat dit niet vermeld wordt. Duur ontbijt. Totaal geen 4 sterren gevoel gehad.

goed bed

• Beoordeeld op: 1 november 2017

fantastisch

De ligging van het hotel is prachtig met wijds uitzicht op de rivieren en de omgeving, alles makkelijk te bereiken. hadden 1 nacht geboekt en 1 nacht verlengd, wat eigenlijk nog te weinig was. Van de (goederen)treinen die 24 uur per dag vlak langs het hotel reden hebben we nauwelijks iets gehoord vanwege de uitstekende isolatie. Aan de spoorzijde waren geen kamers, alleen blinde muren. Alle hotelkamers waren aan de rivierzijde.

prima slaapplek, maar dineren ter plekke zou ik niet aanraden

het diner was niet te eten vanwege het vele zout terwijl we wel wel van wat zout houden. hier is niets mee gedaan. inrichting mag wel wat gemoderniseerd worden.

prima ruime comfortabele en schone kamer.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Ontbijt is goed maar jammer dat dat via booking.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Op de hotelkamer veel stof aanwezig en er ontbreken brandmelders. De luchtverversing maakt erg veel lawaai en het is er zeer gehorig, zowel van de buren als de trein die er langs rijdt, gelukkig liggen de oordoppen voor je klaar. De tijd heeft stilgestaan, slechte TV beeldkwaliteit en de badkamer is al jaren aan vervanging toe. Mocht je toch boeken voor dit hotel neem dan een legkast mee voor je kleren, wel zo handig als die aanwezig zou zijn. Een hangkast is er trouwens wel. De prijs pretverhouding is vind ik ver te zoeken.

Ontbijt is goed maar jammer dat dat via booking.com niet inclusief is.

zeer geslaagd

de bediening op het buitenterras aan de Rijn

Prachtig gelegen hotel, met goede accommodatie en voortreffelijk eten. Zeer mooie ruimten en gemakkelijk bereikbaar.

Oké, maar niet voor herhaling vatbaar.

De kamers zijn veel ouder dan te zien is op de foto's van Booking.com. We hebben dit gemeld aan de receptionist, en dan wel vrij snel een modernere kamer gekregen. Toch prijs-kwaliteit niet helemaal in evenwicht.

Het ontbijt was heel lekker, wel spijtig dat het niet in de prijs inbegrepen was.

Verblijf met ups en downs

Slecht restaurant - rekening werd wel geschrapt na klacht - en slechte WiFi. Personeel reageert krampachtig bij problemen.

Ruime, schone kamers met goede bedden. Fijne loungeplek beneden aan het water.

Een prima hotel voor een kort verblijf, vooral vanwege de locatie

De afvoer in de badkamer werkte niet naar behoren, waardoor er een rioollucht hing die ook in de slaapkamer te ruiken was. Nadat we dit hadden gemeld heeft het personeel er iets aan gedaan waardoor de lucht verdween. Toch borrelde het iedere keer vervaarlijk in de badkuip als de wc werd doorgetrokken. Het eten in het á la carte restaurant was geen succes. We hebben 1,5 uur moeten wachten tot we onze bestelling kregen, terwijl we maar één gerecht hadden besteld. Er liep een overdaad aan personeel rond die overdreven chique liepen te doen met bestek op zilveren presenteerblaadjes, maar niemand keek echt wat de gasten nodig hadden. Ik had de indruk dat ze alleen deden wat ze werd opgedragen door het hoofd van de bediening. Toen hebben we na een uur wachten zelf maar gevraagd of er misschien wat brood kon worden geserveerd. (Andere mensen, die later kwamen dan wij, hadden dat al lang gekregen) De biefstuk was prima, maar de groente en de aardappeltjes waren wel erg gewoontjes voor een gerecht dat bijna 40 euro pp kostte.

Een mooie grote kamer met uitzicht op de Rijn. Het bed was precies goed, niet te hard en niet te zacht. Een goed ontbijt met genoeg keuze. Buiten voor het hotel een heerlijk lounge terras en barretje met uitzicht op de Rijn.

Mooi hotel met prachtig uitzicht, jammer van de spoorlijn die er vlak achterlangs liep.

De badkamer was te klein voor dit luxe hotel. Jammer dat er pal achter het hotel een spoorlijn liep, en gemiddeld om de 5 min een goederentrein en gewone trein voorbij denderde. Dit ging dag en nacht door. De eerste nacht hebben we haast niet geslapen. In het weekend was dit gelukkig minder vaak.

Het ontbijt was bijzonder lekker, uitgebreid en heerlijk klaargemaakt . Over het diner waren we ook tevreden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie ligging, goed hotel mits de juiste kamer = NIET op de eerste verdieping , niet kamer 232 en 238 is een ramp :...

Lawaai van de treinen, na op dringende vraag van onze kant en 1 slapeloze nacht 2 keer van kamer te wisselen was het eindelijk ok. Kamer 238 is echt NIET te doen ! En kamer 232 heeft 2 kleine ramen met uitzicht op ... de gevel ! Jullie zouden dit ook op jullie website moeten vermelden teneinde problemen te voorkomen!

Ligging aan de Rijn

Heerlijk bed.

De geur in de kamer was minder. Riool of vuile airo?

Heerlijk bed. Top locatie op onze doorreis naar Oostenrijk. Prima parkeerplaats. Prachtig aan het water op loopafstand naar het centrum. Met pontje nog sneller.

misleidende advertentie ivm zwembad en fitness

We dachten dat er een mooi groot binnenzwembad was én een buitenzwembad en een fitness. Het binnenzwembad is heel klein (zeshoekig, slechts enkele meters), geen buitenzwembad, geen fitness. Ontbijt verschrikkelijk duur.

Ontbijt was goed, maar ik vond prijs/ kwaliteit niet...

Voor ouderen wat moeilijk uit het bad te stappen na gebruik van de douche. Handgrepen alleen om omhoog uit het bad te komen

Ontbijt was goed, maar ik vond prijs/ kwaliteit niet helemaal in orde. Kamer met met mooi uitzicht en airco prima. Diner prima.

Bij thuiskomst een kater

Afhandeling klacht door Dhr. Kahl Doordat er geen bevestiging v d reservering is gestuurd hebben we via Booking.com een nieuwe reservering gemaakt voor 1 hotelovernachtingnacht (verjaardagskado)Bij thuiskomst ligt er een rekening voor no show en is er geld van onze creditcard gehaald. Diverse keren van onze kant gebeld om dit misverstand op te lossen maar Dhr Kahl is niet voor reden vatbaar.Ze hadden de kamer kunnen verhuren was zijn antwoord ondanks dat het hotel nog niet half bezet was. Tot op heden nog steeds geen bewijs ontvangen.(versturen van de bevestigingsmail van het hotel) Wel veel ergernis ! Het lijkt dat het hotel in zwaar weer zit en zo de misverstanden oplost. Ik wens hotel Diehl veel succes en sterkte met Dhr Kahl!!

Uitzicht kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Mooi uitzicht maar duur voor wat je ervoor krijgt.

Duidelijkheid over wel of geen ontbijt bij het boeken en in het hotel.Naar ons gevoel deden ze maar wat. Ontbijt was ook erg duur.

Het uitzicht was geweldig.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

super

Ontbijt langer dan tot 10 uur en half uur was al genoeg geweest. Maar dit hebben we overal ervaren.

Heel aangenaam onthaal, heel vriendelijke bediening, niets teveel. De kamer was super, vele mensen vinden die niet up to date maar voor ons was die meer dan ok, grote badkamer, tv die ook kon gebruikt worden, op de week dat we weg waren was het de enige tv die we hebben kunnen gebruiken Ontbijt was ook heel lekker en restaurant was meer dan af. We hebben met de venster open geslapen en zijn niet wakker geworden van de trein ! Oordopjes niet nodig gehad en mijn man is lichte slaper en toch geen last gehad

Goede service !

Het verschrikkelijk lawaai van de trein dag en nacht.te duur ontbijt.

De upgrade na onze klacht, die onmiddellijk werd uitgevoerd. Bagage werd door hen zelfs verplaatst.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

restaurant was uitstekend.

Het hotel is te duur voor wat het biedt. Verder was het zwembad koud (volgens de kinderen) en oogde het meer als afkoelbad voor een sauna. Kamers klein. Hotel ligt ook moeilijk in de stad. Echt opletten om het te vinden.

restaurant was uitstekend. Bar idem.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heerlijk maar beslist geen mindervaliden kamer

dat ze niet aangeven dat ze mindervaliden kamers hebben terwijl ze dat niet hebben. voor mij was het zonder muurbeugels met rollator te doen maar iemand met een rolstoel had in deze zeer luxe badkamer wegens ruimtegebrek beslist niet uit de voeten gekund

alles was super. We kregen als mindervaliden kamer een van de meest luxe kamers met super uitzicht over de Rijn voor de prijs van een normale kamer met een separate douche waar voor mij een krukje in werd gezet

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Prima verblijf, grote kamer, goed uitzicht op de Rijn/Moesel,

Vooral de kwaliteit van de keuken is prima. Prima familiehotel, doet authentiek Duits aan, degelijk en goed. Hoewel inmiddels wel enigszins gedateerd en aan vernieuwing toe doet dat geen afbreuk aan de kwaliteit of de beleving van gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Goed voor tussenstop

Bij de standaard uitrusting van het hotel zaten naast zeep en schoenpoets etc. ook oordopjes. Deze waren dan ook nodig daar de kamers onderling zeer gehorig waren. Tot middernacht heel veel bonk geluiden

Ligging was mooi aan de Rijn Loop tijd naar centrum 20 minuten. Heerlijk gegeten, zelfs vegan was mogelijk. Zeer vriendelijk personeel en schone kamers. Boek geen kamer met blik op de Rijn voor extra geld. Alle kamers kijken op de Rijn. Achterzijde heeft geen ramen ivm treinen.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

De ligging met uitzicht op de Rijn was fantastisch.

Kamer was meer een langgerekte gang waardoor de bewegingsruimte minder was. Kan zijn dat dit vooral bij de eenpersoonskamers het geval is. Klein minpuntje: ik hou ervan koffie/thee op de kamer te kunnen zetten (waterkoker + oploskoffie volstaat). Dit was niet mogelijk op mijn kamer.

De ligging met uitzicht op de Rijn was fantastisch. De ruime parkeermogelijkheid en de prettige (loop)afstand tot het centrum van Koblenz (niet te ver en niet te dichtbij) bevielen zeer goed. Goede bereikbaarheid en prima service bovendien. Bij een eventueel volgend bezoek aan Koblenz zou ik zeker dit hotel weer boeken.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Goed hotel met prachtig uitzicht over Rijn en Koblenz

Ik had voor de prijs van de kamer, koffie en thee met waterkoker op de kamer verwacht.

Ruime kamer met een prachtig uitzicht over de Rijn. Dichtbij centrum met bootje of fiets.

zeer goed

ontbijt was af en het personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 september 2018

De ruime slaapkamer met het balkon en prachtig uitzicht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Fietsenstalling was slecht geregeld.

De ruime slaapkamer met het balkon en prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Trein

Trein

Heel geschikt als gezellige en mooie tussenstop

Geen plaats op terras ivm bruiloft. Harde muziek bruiloft.

Het uitzicht is heel mooi

Locatie is top.

Ontbijt was optioneel maar erg duur (€16 p.p.)

Locatie is top.

Prima veer verbinding naar het centrum

Prima veer verbinding naar het centrum

Geen internationale tv-zenders

Mooi uitzicht op de stad en de rivier Rijn,

Personeel was erg aardig

Trein achter de kamer

Personeel was erg aardig

Leutig

Shampoo

Hygiëne/

Ontbijt en zwembad waren perfect!

Ontbijt en zwembad waren perfect!

Prima verblijf voor korte trip.

Alles naar wens

Gewoon goed

Stank in de badkamer bij in gebruik name

Eten was goed. Locatie aan de Rijn is top

Heel fijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel zelf is een beetje verouderd en zou een up date nidig hebben.

Het uitzicht

Verouderde kamer, ontbijt echt niet bijzonder.

Uitstekend in ieder opzicht.

Weinig vertier in directe omgeving. Met de auto of het pontje naar de “overkant”

Kamers, uitzicht, restaurant en personeel.

Oke

Prijs ontbijt 16 euro is te duur

mooie ligging

Vriendelijk personeel, top uitzicht en locatie

Vriendelijk personeel, top uitzichte en locatie

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

kamers aan het sppro vermijden. De trein zal U uit uw slaap houden.

trein rijdt ongeveer door de kamer, en dat de hele nacht door.

kamer is ok

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijn verblijf

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, fijne en ruime kamer

• Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Goed restaurant, echter bediening erg traag.

geode bereikbaarheid hotel. goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Omgeving

Niks viel tegen

Omgeving

de kamer was goed.

eigenlijk niks.

de kamer was goed.

Héél dubbel, vriendelijk personeel maar kamer lag véél te ver van de inkomhal en verschillende trapp

Het lawaai van de treinen en ligt véél te ver van het centrum af!

verblijf was goed.

Een beetje geluidsoverlast. Achter het hotel loopt een spoorlijn, komen regelmatig treinen voorbij.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Hotel is wat gedateerd

Uitzicht op de Rijn was top; kamers prima.

Prachtige locatie en knus hotel

Niks!

Geweldige upgrade gekregen! Prachtig uitzicht op de rijn en de oude stad.

zeer vriendelijk personeel. de kamers waren goed uitgerust

het ontbijt was zeer uitgebreid heerlijk de kamers waren prima zeer vriendelijk personeel

Uitzicht op de Altstadt en de Rijn

Beetje oudbollig

Uitzicht op de Altstadt en de Rijn

Prima hotel voor een mini vakantie. Met veerpontje naast het hotel naar Koblenz.

Prima ontbijt en leuk uitzicht op de Rijn

Geen nl tv zender

Geen nl tv zender

Aangenaam verrast

Mooie grote kamer met degelijke airco en comfort

ging wel maar geen herhaling vatbaar

De verduistering voor nacht was echt trieste als zo'n op was is licht op heel kamer

Sfeervol, comfortabel en plezierige organisatie

N.v.t

Sfeervol, comfortabel en plezierige organisatie

Ik heb een dieet en kreeg mijn brood pas als mijn man al uitgegeten was, ook het diner ging moeizaam met mijn dieet( gluten vrij)

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

mooie kamer met zicht op de Rhein, leuke lounge bar in de...

Het ontbijt was geen toeslag van 16€ waard.

mooie kamer met zicht op de Rhein, leuke lounge bar in de tuin met zicht op de Rhein

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Plezierig

Bereikbaarheid

Kwaliteit van het ontbijt en vriendelijke, attente personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Diehls Hotel