Beoordelingen over Dietrich-Bonhoeffer-Hotel Berlin Mitte Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Ziegelstr. 30, Mitte, 10117 Berlijn, Duitsland

#173 van de 596 hotels in Berlijn

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

We hadden een goed verblijf

Er was alles gepoetst en de vuile handdoeken meegenomen,maar 2 dagen achter mekaar vergeten schone handdoeken neer te leggen

Het ontbijt was super.we hadden een mooie grote kamer.vriendelijk personeel

Perfecte ligging voor een stedentrip en mooie grote en schone kamers.

Er hingen in ons verblijf geen gordijnen. Toen ik dit op dag 1 aangaf kreeg ik het antwoord "dan zal het wel zo zijn". Op dag 2 heb ik dit weer aangegeven en toen was het antwoord "ik schrijf het op". Op dag 3 heb ik dit weer aangegeven. Toen werd er gezegd dat de kamers verbouwd waren en dat er inderdaad nog geen gordijnen hingen. Deze persoon wilde wel kijken of hij ons kon om boeken maar dat zou hij nog laten weten. Na de hele dag weg te zijn geweest was deze persoon natuurlijk niet meer in dienst en niemand wist van iets. Klein detail was dat het gebouw aan de overkant van de straat tot in de nacht (3 a 4 uur) verlicht was. Wij hadden dan ook geen lamp nodig (geen gordijnen) om naar het toilet te lopen. De kamer was geheel nieuw. De bedden ook. Deze waren ontzettend hard. Hierdoor heb ik 3 nachten slecht geslapen. Het ontbijt was goed maar niet heel speciaal. De kamers zijn gehorig en ook op de 6de verdieping kon je de mensen op straat woordelijk verstaan. Verder gratis en goed internet met een perfecte ligging van de stations. Veilige omgeving. Zelf zouden wij dit hotel nog een keer boeken maar dan beter aandringen op een kamer die helemaal af is. (klein detail. toen wij op maandagochtend vertrokken stonden de gordijnen klaar op de gang om opgehangen te worden grrrrr)

De ligging. Het lag op 10 minuten lopen van het station Friedrichshaven en bij het station Oranienburgerstrasse

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Rustig, net en schoon hotel met behulpzaam personeel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het was redelijk warm, maar er was geen airco op de kamer. De doucheruimte was vrij klein.

Veel keuze bij het ontbijt en ligging hotel dicht bij het centrum en metrostation, maar niet in de drukte. Een flesje water op de kamer was inbegrepen.

Geen Airco aanwezig in het hele hotel, het was er bloedheet!
    • Comfort Driepersoonskamer

Geen Airco aanwezig in het hele hotel, het was er bloedheet! Ook te weinig ruimte voor alle gasten tijdens het ontbijt.

Prima locatie , rustige omgeving

Prima kamers , mooie locatie Dichtbij bezienswaardigheden

Jammer dat er geen bar was waar we s'avonds nog iets...

Jammer dat er geen bar was waar we s'avonds nog iets konden drinken.

Ideale uitvalbasis om Berlijn te ontdekken!

De kamers zijn functioneel, maar missen wel wat aankleding.

Zeer centrale ligging met prima parkeergelegenheid. Lekker en gezond ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 februari 2016

Het voelde goed te gast te zijn bij "Bonhoeffer"...

Het voelde goed te gast te zijn bij "Bonhoeffer" We voelen ons daarbij vertrouwd en hebben grote waardering voor hem.