Beoordelingen over PK Parkhotel Kurhaus

Kurhausstr. 28, 55543 Bad Kreuznach, Duitsland

#11 van de 16 hotels in Bad Kreuznach

ontbijt uitstekend, kamer was zeer prettig en ruim met...
    • Elegante Tweepersoonskamer

zeep dispenser bij zowel wastafel als douche, bij navraag geen losse zeepjes en of douche-gel

ontbijt uitstekend, kamer was zeer prettig en ruim met voldoende comfortabele stoelen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ruime kamer, ruim bed, heerlijke douche, vrij balkon.
    • Elegante Tweepersoonskamer

Hond kan niet mee ontbijten, moet dus op kamer blijven met alle risico s van dien. De hoge gemiddelde leeftijd van de gasten.

Ruime kamer, ruim bed, heerlijke douche, vrij balkon.

Luxe en stijl met gebreken

De kamers en inrichting hiervan zijn erg oud. Veel schade aan ramen en deuren. Geen airco op de kamer. De bedden waren doogezakt.

De omgeving en de thermen waren prima. Personeel was erg aardig en behulpzaam.

Uitstekend en prettig. Goede service.
    • Classic Tweepersoonskamer

De vloerbedekking in de gangen is aan vernieuwing toe. Parkeren was in tegenstelling met de boeking niet gratis, maar niet te duur.

Prima Hotel. gelegen aan een park met wat toeristische activiteiten en verbonden met een mooi kuurbad. Hotel heeft een wat oudere stijl wat past bij de doelstelling.

Mooie locatie maar verouderde kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

We zaten in niet gerenoveerde kamers. Er waren geen verduisterende gordijnen. In de kamer onder het dak was het erg warm.

Het badhuis, het ontbijt en de omgeving

Gewoon goed
    • Classic Eenpersoonskamer

De kamer die wij hadden was wat gedateerd. De bezoekers van dit hotel zijn veel al wel uit het focile tijdperk.

De ligging het ontbijt de faciliteiten en niet te vergeten het personeel gewoon super.

Grote mooie schone kamer met prima groot bed.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ondergrondse parkeerplaats heel krap. Zakelijke maar correcte benadering van het personeel. Groot gebouw met grote gangen. Het lijkt wel een klooster.

Grote mooie schone kamer met prima groot bed. Hele gebouw straalt nostalgische luxe uit. Prima zwembad en heel veel moderne winkels in lange winkelstraat.

Gedateerd hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Gedateerd hotel, hoge parkeerkosten, veelal ouderen. Plaatsje stelt niet veel voor. Douchen in het bad is niet zo geschikt voor ouderen.

Hotel ligt in een mooi park aan de rand van het plaatsje.

Mooi hotel!

Hoog bejaardengehalte. Parkeerkosten.

Mooi hotel! Prachtig gebouw met een mooie ligging. Prachtig uitzicht vanuit de ontbijtruimte op het naastgelegen park. De comfortkamer is een mooi, vernieuwde kamer. Mooie inrichting in de kamer en de gang. Ook mooie badkamer, lekker ruikende shampoo op de douche en mooi uitzicht vanuit het balkon. De thermen zijn gemakkelijk bereikbaar vanuit het hotel en het personeel is zeer behulpzaam! Goed ontbijt en het lokale toeristenbureau ligt dichtbij. Op loopafstand van het stadje. Tip voor de organisatie; het is jammer dat sommige beoordelingen lager liggen door de nog niet gerenoveerde classic-rooms. Laat bij de reseveringen duidelijk zien dat de Classic-rooms niet gerenoveerd zijn en de comfort-rooms mooie vernieuwde kamers zijn. Het hotel verdient een mooie beoordeling!

Uitzicht vanuit balkon op park.
    • Kamer met Kingsize Bed

Nooit meer! Wellness was dicht als “top wellness hotel 2018”! Net waar ze zich zo mee presenteren als hotel! Blijkbaar stond dit ergens kleingedrukt op een ander tabblad en moest je hier echt naar zoeken. Wij zijn 1000km bij elkaar gereden (mijn vriend uit Oostenrijk en ik uit Nederland) om even te ontspannen. We hadden onszelf dit luxe wellnessweekend geschonken! In de aangesloten thermale baden was babyzwemmen. De sauna vh hotel is een hok waar je op plastic tuinstoelen kunt zitten en het wellness was gesloten! Daarnaast was het personeel (buiten de receptionisten) zeer onvriendelijk, bij ontbijt lang wachten totdat je werd geholpen en de hondjes van de chef van het hotel stonden op terras bij de gasten van porseleinen borden de roastbief en rijst te eten die op datzelfde moment geserveerd werden bij het buffet! We werden nadat we een klacht hebben ingediend bij de receptie aangesproken door nog 3 andere klanten, die ook allen zeer ontevreden waren! Nooit nooit meer! En ik heb echt nog nooit in mijn leven over een hotel geklaagd! De chef was een zeer onaardig niet klantgericht persoon, ze was ronduit brutaal totdat we haar confronteerden met de honden. Toen was ze poeslief en hebben we direct 50% vh bedrag teruggekregen! Nogmaals, ik klaag nooit, maar dit was een hele grote teleurstelling! Het uitzicht vanuit het balkon en het parkje was overigens heel mooi!! Dat mag gezegd worden!

Uitzicht vanuit balkon op park. Verder helaas alleen maar teleurstellingen.

Ontbijt was goed en vers thermen gedeelte vond ik erg leuk...
    • Classic Eenpersoonskamer

Ontbijt was goed en vers thermen gedeelte vond ik erg leuk maar had het groter verwacht. Kamers zijn erg mooi en heel schoon! Hotel zit centraal en bij het mooie natuur.

Zonder enige discussie konden we een andere (betere...
    • Classic Tweepersoonskamer

In eerste instantie niet zo’n fijne kamer ivm een trap die voor ons lastig was

Zonder enige discussie konden we een andere (betere geschikte) kamer krijgen

Was aangenaam.
    • Classic Tweepersoonskamer

Sfeer avondverblijf zoals in bar en zit ruimte.

Het ontbijt was goed, vriendelijke bediening. Het hotel algemeen gedateerd maar erg schoon en ruime kamers. Info over gebruik zwembad niet optimaal, zorg voor eigen badjas en muntjes voor kledingkast.

Stijl en sfeer hotel, soort kurhaus.
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren heel streng in buurt en betaald. Regelgeving over parkeren van mijn motorfiets was beetje onduidelijk. Oplossing was eenvoudig uiteindelijk . . .

Stijl en sfeer hotel, soort kurhaus. Ontbijt top, faciliteiten zoals thermen en park heel fijn.

Het ontbijt was goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was goed. De kamers waren wat aan de oudere kant. Ze spreken van Top welness maar dit is zeker niet het geval. Er was maar 1 sauna voor alle hotelgasten..als je sauna wou moest je aan de andere kant van de straat zijn en natuurlijk ook betalend. We wilden graag een massage maar dat ging niet want ze had nog afspraken in het andere hotel 'furstenhof' aan de overkant. Terug komen doen we zeker niet..op vrijdag was het een feestdag dus de meeste winkels en cafes waren gesloten. Dus zou ik dit ook vermelden dat op Goede Vrijdag er niet veel open is.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Heel mooie vakantie in Kurstadt.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers waren heel mooi en rustig. Het bed was zeer comfortabel. Ontbijt was altijd lekker en met veel keuze. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De buurt is geschikt voor wellness met saunas, thermaalbaden en salinen.

Heel erg genoten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche. Deze was heel laag geplaatst. Ideaal voor een dwerg. Het eten is ook niet om over naar huis te schrijven.

Het bed was zeer comfortabel! De kamer was heel netjes en schoon.

Te herdoen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt en zeer goed restaurant (zowel buffet als à la carte waren optimaal) pra chtige ligging van het hotel, midden het park met goede wandelmogelijkheid en niet te ver van het centrum)

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Geboekt voor het gemak van de ligging naast de sauna.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer grote kamer maar zeer gedateerd. Badkamer was schoon maar kan wel een likje verf gebruiken. Badkamerdeur aan de binnenzijde liet de verflaag los. Nieuwe kamers zijn aanzienlijk duurder.

Voor de 3de maal daar geboekt. Hotel met eigen Thermen en direct naast Bäderhaus Bad Kreuznach. Vanuit het hotel middels een overdekte loopbrug naar de Thermen die bij de prijs inbegrepen zijn. Op 5 minuten loopafstand van het oude centrum met leuke restaurantjes.

Mooi hotel met fantastische wellness-mogelijkheden!
    • Kamer met Kingsize Bed

Vanwege de openbare thermen en een 2de hotel kan de parkeermogelijkheid beperkt zijn (er is voldoen maar het is even zoeken).

Ruime kamer en fantastische wellness

Zeer vriendelijk personeel, mooie omgeving .
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel is gedateerd en aan opfrissing toe maar alles was kraaknet en aanwezig . Restaurant was zeer zeer matig wat betreft het diner , ontbijt was goed.

Zeer vriendelijk personeel, mooie omgeving . Zwembad is pluspunt.

Prima prijs-kwaliteit verhouding
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers in het oude gedeelte zijn zeker wel aan een opfrisbeurt toe.

De prijs-kwaliteit verhouding was heel erg goed. De kamers in het oude gedeelte zijn gedateerd en aan een opfrisbeurt toe maar zijn comfortabel en kraakschoon. Wij hadden twee kamers die geschakeld waren via een apart af te sluiten hal waardoor het heen en weer gaan tussen de kamers geen overlast veroorzaakte voor de andere gasten, ideaal voor een gezin. Er is een mogelijkheid om koffie en thee te maken op de kamer en de minibar is goed gevuld. Het ontbijt was uitgebreid. De thermische baden zijn heerlijk, en s'avonds is het er redelijk rustig en kan je lekker relaxen. Overdag kan het er wel druk zijn.

Precies wat je van een kurhaus verwacht.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ons was niet duidelijk dat de sauna apart van het zwembad is. Kost dan nog € 22 pp, maar lijkt ons niet duur. Zijn uiteindelijk alleen naar heel rustige zwembad gegaan. Dit was wel onderdeel van het hotel.

Goed hotel op historische grond in een stad met bijzonder vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 15 november 2017

triestig
    • Classic Tweepersoonskamer

Om te zwemmen moet je naar buiten in de regen . De kamer dat ik besteld had was ouderwets met een klein raampje geen lucht gelijk een gevang. Ben naar de reseptie geweest en 30 euro opgelegd voor een betere kamer die was dan super modern ik was heel gelukkig. Jammer om 6 uur deden ze de lichten uit in de hall en moesten we met kaarsjes zitten om een partijtje te kaarten . De bar was de ganse namiddag gesloten konden niets drinken

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Mooi hotel op een centrale locatie omringd met groen.
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer kan een opknap beurt gebruiken.

Ruime kamer met balkon en grote badkamer. Locatie is midden in het centrum en parken. Ontbijt is heel uitgebreid en goed. Mooi statig nostalgisch hotel met een grandeur over zich. Vriendelijk en behulpzaam staff. Gebruik van de Wellness is geweldig.

slecht
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamers waren van slechte kwaliteit kamer nr 131/en kamer 134 waren geheel verschillend niet normaal

het ontbijt was matig geen eieren /kaas was bijna altijd op voor de rest was het matig dit was de derde keer dat wij er waren het viel ons baar tegen

Heerlijk ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Verwarming in de badkamer stond voor ons gevoel op 10, vreselijk. Parkeerkosten te hoog.

Heerlijk ontbijt. Kamer goed, maar aan verbouwing toe. Bed sliep heerlijk. Locatie perfect.

De kamers die nog niet gerenoveerd zijn, hebben dat dringend...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De kamers die nog niet gerenoveerd zijn, hebben dat dringend nodig. Gedateerd, versleten en sommigen ruiken niet fris( roken!) maar de prijs is er dan ook naar. Wij verbleven daar voor 85 euro inclusief ontbijt en inclusief heerlijk thermaal kuuroord. Kregen ook nog een gratis upgrade omdat de geboekte kamer stonk. Weliswaar wel in oude gedeelte maar met een mooi uitzicht en erg ruim. De gerenoveerde kamers zijn prachtig geworden maar de prijs navenant . Ontbijt zoals altijd zeer goed! Was 10e bezoek aan dit hotel en miste wel wat van de oude medewerkers. Nieuw personeel kwam onverschilliger over maar kan nieuwigheid zijn. Jammer dat alle computergegevens van oude, returning customers, zijn verdwenen bij overname van dit hotel.

Prijs kwaliteit van dit hotel klopt totaal niet! Heel duur parkeren! Dat komt er nog eens bij!
    • Classic Tweepersoonskamer

Ze hadden ons een gerenoveerde kamer beloofd, niet zo hoog in het gebouw. We kregen een heel oude, gedateerde kamer, heel hoog in het gebouw. Bad KReuznach is helemaal geen leuke plaats. Vies en afgetrapt. Grote drukke stad met lelijke gebouwen. Alleen het buurtje rond het hotel is aardig Hotel is compleet vergane glorie. Veel te duur voor wat het biedt. Nooit meer!

Het ontbijt was prima en de kamer heel ruim.

Ik zou teruggaan maar niet in dit hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De kamer was groot genoeg maar de douche lekte, de bedden waren te zacht en het was super warm, geen airco.

Het milieu was leuk en het thermale zwembad ook

Aangenaam hotel met lekkere keuken
    • Kamer met Kingsize Bed

3 minpuntjes...maar geen drama 😉 Geen airco op kamer Uitleg over kuurhuis was miniem (mag drank en eten meenemen nr daar) is openbaar..niet v hotel zelf. Ramen waren echt vuil...jammer als je zo'n mooie kamer hebt.

Mooie vernieuwde comfortkamer hadden wij...Zeer ruim, modern en binnenzijde tiptop in orde. Mooie verlichting en zalig bed. Met uitzicht op t park en de rivier. We hadden kamer 122 ( vr hen die zeker willen zijn v leuke kamer) Ontbijt was verzorgd.. leuk dat je bij mooi weer op t terras met zicht op park kan ontbijten. Diner was heerlijk...Wij hebben a la carte op t terras kunnen eten. Het restaurant binnen mag wel een opfrisbeurt krijgen...nu trekt dit hotel vooral oudere gasten aan. Leuk was dat we toegang kregen tot het nabijgelegen kuuroord (vergeet je handdoeken hiervr niet aan hotelreceptie te vragen) Voor ons leuk doorreishotel.

Het zwembad is een pluspunt . En gratis voor de hotellgasten .

Een airco was er niet .

Je kunt er heel lekker eten . Overal in de buurt. Mooie wandelingen . De gezondheidskuren doen Mooi park aan het hotel. We voelde ons daar direct op ons gemak. Zeker eens doen

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Wij hadden een 'classic' kamer geboekt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hadden een 'classic' kamer geboekt. Daaronder bleek door het hotel te worden verstaan: een niet gerenoveerde kamer in de jaren '70 stijl, waar de geur van sigarettenrook hing, de kamer erg stoffig en vuil was en de badkamer veel schimmelsporen had rond het bad en tegels beschadigd waren. Echt derde rangs. Booking.com: zo'n kamer kun je niet aanbieden!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Lokatie prima, te uitgebreid ontbijt, meeste van het...
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontvangst ondermaats door zeer onvriendelijke dame, zei dat er geen standaard kamer was en we een upgrade moesten betalen. Even bellen met Booking.com en men regelde dit zeer vlot. Dame was zeer verbolgen, en we kregen denk ik de minste kamer van het hotel, naast de lift. Maar deze kamer was nog van behoorlijke kwaliteit. Weinig bezetting in het hotel, dus ik begrijp deze houding niet. Receptie volgende dag ander en vriendelijk personeel.

Lokatie prima, te uitgebreid ontbijt, meeste van het personeel zeer vriendelijk, ouder hotel met klasse.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

De kamer was van een goed formaat en heerlijk koel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Slecht badmeubel. Lawaai van een bruiloft. Door de bruiloft konden we ook niet a la carte dineren.

De kamer was van een goed formaat en heerlijk koel. Het ontbijtbuffet was super. Gratis toegang tot de Termen. Badjas en slippers standaard op de kamer. Leuk Kurpark. Aardig stadje

Ontbijt was prima, uitgebreide keuze
    • Classic Tweepersoonskamer

Zaten op de 4e verdieping, zolderetage. Verdieping was tot 3 met lift bereikbaar en via klein trapje kwam je op de 4e etage. In gehele hotel geen airco aanwezig, kamer was zeer warm en tot 23.00 was het heel onaangenaam op de kamer. Gordijnen konden niet goed dicht, waardoor zonlicht naar binnen viel, wat ook de temperatuur geen goed deed. Verder was het allemaal erg verouderd, zeker niet 4 sterren waardig!

Ontbijt was prima, uitgebreide keuze

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Mooie locatie maar hotel zelf echt toe aan een renovatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel is echt aan renovatie toe De gang naar t zwembad was gesloten daardoor moest je buitenlangs Lunch was slecht weinig keus en voor t raam waar we zaten stonden 3 personeelsleden te roken en lieten de asbak voor het raam staan

Het ontbijt was heerlijk en het bed is van goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Relaxed verblijf met heerlijke thermaal baden en mooie (wandel)omgeving
    • Classic Tweepersoonskamer

Diner niet veel keus en aardig prijzig. Alleen 1ste dag in hotel gegeten. Sauna werd gerenoveerd. Dacht niet dat ik dat gelezen had bij het boeken.

Geweldig ontbijt. Thermaal baden binnendoor in badjas te bereiken.

Mooi gebouw en een mooie ligging.
    • Kamer met Kingsize Bed

De bedden waren klein. Het ontbijt goed, maar hectisch,weinig zitruimte, Hotel heeft geen airco op kamers, ook in de ontbijtzaal behoorlijk warm

Mooi historisch gebouw, mooie ligging.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

heerlijk voor enkele dagen wellness.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hadden een oudere kamer. Meerdere kamers zijn inmiddels vernieuwd. Ventilatie op de badkamer werkte niet. In de ochtend overlast van het geluid van de lift welke dicht bij onze kamer was gelegen.

Goed ontbijt. Thermen gratis. Ligging van het hotel. Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Betalen voor het parkeren blijft minder gastvrij!

Het hotel wordt gemoderniseerd! Er is zelfs nu een koffiezetter in de kamer. De sfeer en grote ruimte van de ontvangsthal (met boekenkast) is fijn. Geweldig dat je (badjas met slippers liggen klaar op bed) gratis kunt gaan zwemmen in de thermen (via speciale directe hoteltoegang). De gerechten in het restaurant waren prima bereid. Het ontbijt is heel uitgebreid. Vriendelijk personeel. Leuke omgeving, direct aan rivier de Nahe met park.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Alhoewel het hotel schoon is maakt het op sommige plekken een sleetse indruk
    • Superior Driepersoonskamer

Onze kamer stonk naar roken Het zwembad was gesloten

Het Oudejaars galafeest, prima band, lekkere maaltijd, heerlijke wijnen, uitstekende bediening, mooie zaal, de speech van de hoteldirecteur Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Zeer goed hotel als alles werkt en het gemoderniseerd is.

Verwarming op de badkamer was niet uit te zetten. Met Kerst het raam helemaal open moeten houden (dag en nacht).

Personeel was vriendelijk, ontbijt was goed, alleen hadden er wat meer soorten broodjes kunnen zijn.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Als we terug in die regio gaan jagen, boeken we dit hotel zeker terug. prijs/kwaliteit uitstekend
    • Classic Eenpersoonskamer

menukaart wat beperkt, evenals de wijnkeuze, maar lekker gegeten. Bij de boeking stond vermeld gratis parking, dat was niet zo en was te betalen

Zeer goed ontbijt, en voor ons belangrijk was dat we ook vroeg kunnen ontbijten (vanaf 6.30u)

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De kamers waren geweldig en eten fantaschtig zeer goede...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren geweldig en eten fantaschtig zeer goede hotel een aanrader

Geen airco op de kamer

Het stadje en de zwembaden
    • Classic Tweepersoonskamer

Het personeel. Geen informatie, geen hulp, geen inlevingsvermogen

Het stadje en de zwembaden

Park

verouderd Hotel

Park

Gelukkig maar voor 1 nacht ivm doorreis
    • Suite (3 Volwassenen)

Kamer viel bijna uit elkaar. Alles was stuk. Geen warm water!!!!!!

Dorpje was leuk

Omgeving hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel roest in de badkamer..versleten stoelen in de kamer. Muffe geur overal.

Omgeving hotel

zeer uitgebreid ontbijt

zeer uitgebreid ontbijt

De ruime kamers en het heerlijke ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

De parkeerkosten vonden we hoog.

De ruime kamers en het heerlijke ontbijt.

Kamer was ruim op 4e etage , wel iets gedateerd ingericht.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was ruim op 4e etage , wel iets gedateerd ingericht. Prima ontbijt, directe toegang kuurbaden is plus .

Erg verouderde kamer

Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd.

De kamer zelf was OK, maar heeft een update nodig. Sanitair was verouderd, maar proper!

Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd.

prima, beetje duur.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt is minder goed geworden: geen vis, geen champignons. Dat was nu juist zo prettig.

Heerlijk zwemmen in de thermen!

wij zijn uitgerust naar huis gegaan , fijn verblijf gehad.
    • Kamer met Kingsize Bed

het avond eten is niet aan te raden, te kleinen porties en ondermaats , geen kwaliteit voor je geld.

De kamers waren top, de ligging uitstekend!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Was wederom goed verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

Niets we waren er voordevierde keerduskennen het wel

Goed uitgebreid ontbijt en we kunnen ons er heerlijk ontspannen

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Gewoon goed!

Goed ontbijtbuffet, fijne bediening

Absolute aanrader

Dat ik maar 1 nacht kon blijven

Dat je als gast ook gebruik kan maken van het Kuuroord.

Best wel goed

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

De ligging, het ontbijt

Uitstekende prijs/kwaliteit

Niets eigenlijk

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding met zeer ruime kamers met uitstekende bedden

• Beoordeeld op: 23 december 2017

T was slechts 1 nacht en was prima.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ontvangst. De dame was ZEER onvriendelijk.

Kamer was heerlijk en ontbijt prima

• Beoordeeld op: 23 november 2017

• Kamer met Kingsize Bed

lift stuk naar het zwembad we moesten buiten om

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Zeer aangenaam
    • Classic Tweepersoonskamer

Spijtig dat er geen lift tot bovenste verdieping is.

Overheerlijk ontbijt, ruime propere kamers

Niet voor herhaling vatbaar
    • Suite (3 Volwassenen)

Hotel is erg gedateerd en dient te worden gerenoveerd. Prijs / kwaliteit is daardoor slecht.

Naastgelegen zwembad

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het eten was heerlijk
    • Kamer met Kingsize Bed

Het feit dat men de straat over moest naar de wellness

Het eten was heerlijk

Om weer te boeken.

Grote kamer en een heerlijk KÜR Hotel

Alles was prima!

Alles was prima!

Een hotel en omgeving voor oude mensen! Er waren alleen mensen met rollators en stokken
    • Classic Tweepersoonskamer

Onze kamer was oud! Ze hebben een deel van het hotel al vernieuwd

voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer

Voortreffelijk ontbijt; scala aan voorzieningen, waaronder thermische baden

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van PK Parkhotel Kurhaus