Beoordelingen over Dorint Hotel am Heumarkt Köln Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Pipinstr. 1, Altstadt-Nord, 50667 Keulen, Duitsland

#46 van de 223 hotels in Keulen

Mooi, schoon hotel op een goede locatie met top ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

In de avond moesten we entree betalen om aan de bar te mogen zitten en een drankje te doen..omdat er live muziek was. Dat was echt heel vreemd. We wilden 1 drankje doen..dus niet gedaan. Heel klantonvriendelijk.

Mooi hotel..meestal vriendelijk en behulpzaam personeel en top ontbijt

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Een heel aangenaam verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Ontbijt was groot in aanbod en steeds goed aangevuld. Keuze genoeg in alles. Haardroger hangt niet praktisch te ver in kast en kabel te kort en hard om te trekken en andere kant te drogen.

het hotel ligt heerlijk centraal in de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

we kregen een ROKERSKAMER en dat is pas ECHT smerig en er was ook geen andere kamer, PUUR SLECHT !!! Mijn vrouw heeft er zelfs allergische reactie op gekregen. Ook het ontbijtbuffet met de zaal was geen top kwaliteit....

het hotel ligt heerlijk centraal in de stad. Het hotel zag er op de eetzaal na erg mooi uit.

Mooi hotel met perfecte ligging. Jammer dat de parkeerkosten exclusief waren.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren bleek achteraf geld te kosten (55 euro voor ongeveer 40 uur parkeren) en toegang tot de spa en het zwembad was ook niet inclusief. De kamer had relatief een zeer kleine badkamer, de inloopkast was groter. De kamer die we geboekt hebben moest groter zijn dan 40m2. Dit bleek vooral de entree van de kamer te zijn, een erg lange hal aan loze ruimte.

Het was een mooie, ruime kamer met uitzicht op de dom. De kamer had een grote inloopkast, een werkplek en een comfortabel groot bed. Het hotel had een zeer goede ligging, op loopafstand van de dom, de legowinkel en het chocomuseum.

Mooi hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het live cooking deel in de ontbijtzaal was maar een kok beschikbaar. Die kon dat bijna niet aan. We gaan het liefste met de trap. In dit hotel was het trappenhuis echter moeilijk toegankelijk. Het hotel heeft een eigen parkeergarage. Je kunt echter niet reserveren. Met als gevolg dat we een kwartier moesten wachten voordat we de garage in konden.

De huisstijl was consequent doorgevoerd. Leuke bar. Goed ontbijt. Prima kamer. Uitstekende ligging. 's Avonds viel de stroom uit. Het personeel ging daar echter ontspannen en adequaat mee om. Ze waren erg behulpzaam en brachten alle bezoekers te voet naar de eigen verdieping.

Dit kwaliteitshotel is toe aan een facelift.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Dit kwaliteitshotel is toe aan een facelift. Vrij veel dingen zijn enigszins verouderd: geen stopcontacten naast het bed, onhandige bediening van verlichting en ventilatie, via de douchedeur loopt water de wc-ruimte in. Het zijn kleinigheidjes die (gezien de prijs) wel opvallen.

heerlijk weekend gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

geweldig goed ontbijt, een perfecte ligging en de avond in de bar van het hotel was verrassend gezellig. Mijn vrouw had de lekkerste cocktail ooit gedronken

Mooi hotel, jammer dat de verwarming zo hoog stond.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De hotelkamer was 25 graden en was niet koeler te krijgen. Dit ondanks dat het buiten 3 graden vroor. Ramen open was ook niet mogelijk met het lawaai op de straat. Wat een zweethok. Personeel was wat zakelijk. Beide pasjes voor de hotelkamer 2x stuk gegaan in twee dagen waardoor je weer opnieuw moet legetimeren bij de receptie.

Wat een heerlijk ontbijt. Enorm veel keuze.

Ruime keuze aan het ontbijt, netheid van de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontvangst aan receptie bij aankomst, het andere personeel was hartelijk. Parking mag wel iets goedkoper zijn aangezien je toch voldoende betaalt voor je verblijf

Ruime keuze aan het ontbijt, netheid van de kamer.

Comfortabel genieten in het hartje van Keulen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Onduidelijke informatie op website over betaald zwembad, dat wellness betaald was had ik gelezen. Voor deze prijs had het zwembad er wel bij mogen zitten. Parkeergarage was erg duur.

Kamer, lobby, ontbijt, roomservice, alles :)

Prettig verblijf op goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Deken- en bedformaat kan afwijkend zijn van de informatie van Booking; er zijn ook kamers met Queen size bedden. Deze bedden en dekens zijn echt aan de kleine kant. De prijzen in de bar zijn echt veel te hoog, dit nodigt echt niet uit om er lang te verblijven met zoveel betere alternatieven in de stad.

De locatie is ideaal voor een korte citytrip; alle bezienswaardigheden op loopafstand. De geluiddichte kamers zijn dat ook daadwerkelijk, niet eerder heb ik dit zo mogen ervaren.

Geweldige locatie om de Kerstsfeer te proeven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Parkeer tarief aan hoge kant.

Hotel ligt midden in de stad, uitstekend om naar alle bezienswaardigheden te lopen, maar ook om te shoppen. Met goede parkeer mogelijkheden, restaurants in overvloed op loopafstand, en metro voor de deur.

fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

zwembad en sauna, inlichtingen gevraagd maar personeel deed erg vreemd, we waren niet echt welkom, dus er geen gebruik van gemaakt

zeer goed ontbijt ruime kamers

Zeer verzorgd hotel en aangenaam personeel

Het hotel is zijn 5 sterren niet waard, het is netjes en de service is goed maar er zijn een aantal beperkingen waardoor het zijn 5 sterren niet waard is. Wij hadden een comfort kamer geboekt en deze kan je vergelijken met een gewone kamer in een 4 sterren. De ligging is weer zeer goed van dit hotel.

Zeer verzorgd hotel en aangenaam personeel

Heerlijk hotel op een ideaal gelegen locatie in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Ideale locatie en heerlijk kamer. In de kamer hoor je geen geluiden van buitenaf. Het ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Gezellige bar bij het hotel. Het hotel ligt op loopafstand van het centraal station. Ook een ideale uitvalsbasis voor de kerstmarkten en winkels.

Mooie locatie, verschrikkelijke prijzen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Parkeergarage was 27,- per dag terwijl je vanuit de ontbijtzaal een naastgelegen parkeergarage ziet die 15,-/dag kost. Dat lijkt me een te groot verschil. Daarnaast was het personeel niet 5 sterren waardig in tegenstelling tot alle prijzen in de bar

Locatie en het ontbijt

Top hotel in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Parkeren was enorm duur. Hebben op voorhand in de buurt geparkeerd voor 10 euro per dag ipv 27 euro wat het zou kosten bij het hotel. Jammer dat de wellness niet inbegrepen is.

Mooie schone kamers, vriendelijk personeel en goed ontbijt.

TOP!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Tamelijk lang moeten wachten in de bar voor we onze bestelling konden doen. Dan ook nog lang moeten wachten op ons drankje en toen we wilde afrekenen, hebben we uit 'miserie' ons kamernummer maar opgeschreven, want na 15min waren ze het geld nog niet komen ophalen, wetende dat er eigenlijk niet zoveel volk zat.

Zeer mooie ruime kamers! Alles was heel netjes! Ontbijt was echt super! Veel keuze, allemaal verse ingrediënten! TOP!

Prima hotel, service viel tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Het personeel was weinig behulpzaam. We moesten zelf alles vragen en tijdens ons verblijf is geen enkele keer gevraagd of het ons beviel of dat er nog wensen waren.

De kamers en het hotel zijn prima, zoals je mag verwachten van een dergelijke hotel.

Ruime kamer, mooie locatie in centrum, heerlijk uitgebreid...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Zwembad was niet inbegrepen bij de kamerprijs: dit had duidelijker vermeld mogen worden.

Ruime kamer, mooie locatie in centrum, heerlijk uitgebreid ontbijt

Vriendelijk personeel, topligging (kerstmarkt en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel te zachte bedden, liggen niet lekker! Parkeergarage valt alleen cash te betalen (maar is niet de schuld van Dorint).

Vriendelijk personeel, topligging (kerstmarkt en winkelstraat).

Goede uitvalsbasis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Geen koffiefaciliteiten voor vroege vogels. Achteraf blijkbaar toch echter niet bekend bij nachtdienst

Zeer centraal gelegen en dus een zeer geschikte uitvalsbasis

Magisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De parking was wel heel erg duur per dag. Blijkbaar waren er nog parkeergarages die een pak goedkoper waren.

Het hotel was fantastisch!!! Het was wel prijzig maar het was het wel waard. De kussens en de lakens waren zalig om in te dromen. De kamer was heel netjes (we hadden een douche EN een apart bad) en ondanks dat we aan de drukke straatkant lagen met de tram die er reed, hoorden we NIKS van lawaai! Het ontbijt was fantastisch! Enorm uitgebreid, je had niks tekort! Enorme luxe!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

herlijk weekend gehad. voor herhaling.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Het zwembad ( Holmes Place - Am Gürzenich) wat erbij wordt genoemd stelt niet veel voor, koude baden enz. Prijzen in de bar erg duur, had best minder gekund. Ook het reserveren van een plaatje tijdens de avonden met life muziek is een belachelijke regel, veel hotel gasten verlieten daardoor onnodig de lounche.

Heerlijk en schoon hotel. Vriendelijke behulpzame medewerkers aan de receptie. Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt buffet. Verder is het mooi centraal gelegen in het centrum. Ik zeg een top hotel. Ook een bezoek aan Papa Joe`s Biersalon met de klimperkasten is aanrader. En natuurlijk de Dom beklimmen mag niet ontbreken.

Perfecte ligging goede service vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De parking je moest niet reserveren maar hadden geen plaats als we ter plaatse waren moesten wachten tot er iemand wegreed. en de prijs van de parking was iets te hoog aan gerekend.

Perfecte ligging goede service vriendelijk personeel.

Tegengevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Personeel was onvriendelijk en ontbijt slecht geregeld. Het was druk en te weinig of te traag personeel om tafels af te ruimen en opnieuw in te dekken. We moesten lang wachten. Geregeld waren de warme gerechten zoals pancakes op. Dan wist de hoogst onvriendelijke jongedame bij het uitchecken wat we van de minibar gebruikt hadden wat inhoudt dat er ongevraagd iemand op onze kamer geweest moet zijn. Verder een erg massaal en sfeerloos hotel. Ook een rare constructie met een waterkoker in een kast ( zat vast) en nauwelijks badspulletjes van t hotel. Zeker de 5 sterren niet waard.

De locatie was centraal

• Beoordeeld op: 13 december 2017

mooie ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

sommig personeel was niet zo erg vriendelijk bij aanspreken. te direct en kort af. het was wel druk.

mooie ruime kamer. heel mooi gedecoreerd binnen het hotel. goed ontbijt, veel keuze. goede ligging van het hotel. loopt zo de kerstmarkten op.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed gelegen luxe hotel maar personeel kan vriendelijker
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Sfeer iets te zakelijk. Personeel correct maar iets te kil.

Ligging erg goed zuidelijke rand altstadt. Ideaal uitvalspunt kerstmarkten. Leuke bar met live muziek

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Perfecte plek voor een weekendje Keulen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De kamer was vrij warm wanneer je de airco uit zette. De wanneer je hem aan laat staan maakte hij vrij veel herrie. In december is het wel erg druk in het hotel.

Het ontbijt was heerlijk! Erg uitgebreid en ruime tijden. De locatie van het hotel is perfect voor een weekendje in het centrum.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Te matig voor een 4* hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Ontbijt kan beter voor die prijs, geen shampoo of conditioner aanwezig enkel een Douchegel in de douche. Overvolle bar s avonds waar je als hotelgast niet binnenraakt en dus niets kan drinken.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 6 december 2017

al met al genoten van een weekendje weg in een goed en mooi hotel midden in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

uitzicht kamer was erg ongezellig , we keken op de binnenkant van het hotel we hadden kamer 518.de receptionist boekte een restaurant voor ons wat echt vreselijk was, we zijn daar dus weggegaan en moesten toen op zoek naar wat anders, omdat alles volgeboekt was kwamen we bij een pizzeria terecht!!! niet echt romantisch!!!dusss van te voren een restaurant boeken

goed ontbijt, vriendelijk personeel, erg goede band op zaterdagavond ..erg gezellige bar.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Parkeren in de parkeergarage onder het hotel is verschrikkelijk duur. Had wel korting geregeld mogen worden voor hotel gasten aangezien de parkeergarage naast het hotel goedkoper was!

Vriendelijk personeel Mooie kamers!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Het ontbijt was matig, normaal , geen gerookte zalm, beperkte keuze in desserts wafels ja , Ontbijt Lindner veel beter.

ontvangst , kamer en zwembad prima

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Comfort in het centrum van de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Temperatuur op de kamer wat te hoog, moeilijk te verhelpen met de aanwezige airco.

Ruime en comfortabele kamer, uitgebreid en verzorgd ontbijt, correcte en snelle service. Prima wellnessfaciliteiten, ligging vlakbij de winkelstraten en belangrijkste bezienswaardigheden. U-en S-Bahn voor de deur.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Er was aangevinkt voor een groter bed bij de booking en die...

Er was aangevinkt voor een groter bed bij de booking en die hebben we niet gekregen. Het (standaard) bed was zeer krap en de kussens vreselijk. We moesten het met een sorry doen. Maar blijkbaar wordt er dus niet goed gelezen door het receptie personeel.

Ontbijt is lekker.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Vloerbedekking in hotelkamer is niet meer van deze tijd. Zeker als je dan weet dat er honden worden toegelaten. tegenover ons zaten er zelfs 4 in 1 kamer.

Ontbijt is lekker. Locatie is uitstekend. Om de hoek beginnen de winkels en de beroemde barretjes van de alt stad. Openbaar vervoer bijna voor de deur.

Heerlijk bed en hoofdkussens.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Prijs parking (27 euro per nacht) vonden wij zwaar overdreven gezien de kamers zelf toch ook al prijzig zijn.

Heerlijk bed en hoofdkussens. Dubbel bed met 2 eenpersoonsdekbedden wat wij ideaal vinden. Zeer uitgebreid ontbijt. Leuke cocktailbar met live pianist. Mooi uitzicht in de glazen lift op Dom van Keulen. Ideaal gelegen te midden van winkelstraten en horeca.

Wij waren hier voor de 5-de keer,.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Wij waren hier voor de 5-de keer,... Zakelijk ingericht hotel met kwaliteitsvolle, proper onderhouden kamers. Topligging aan Galeria Kaufhof,de belangrijkste winkelstraten en de Dom

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Verzorgd hotel maar niet bijzonder.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is duur (niet gebruikt) en de parking ook. We hebben geparkeerd in een stadsparking voor 1/4 van die prijs.

Ruime kamer. Goed bed, niet te hard of zacht. Goede airco.

Ontbijt was zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Zwembad en wellness tegen betaling voor hotelgasten ... voor mij ongezien in een Dorinthotel ... tot nu toe overal inbegrepen in het verblijf !!!

Ontbijt was zeer goed

Zeker voor herhaling vatbaar!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Verlichting in kamer om bv. te lezen in bed is ondermaats. Wij houden niet echt van donsdekens.

Ontbijt geweldig. Ruime kamer en rustig. Openbaar vervoer direct in de buurt. Vriendelijkheid van personeel. Zeer goed onthaal. Bij vragen altijd bereid om het probleem op te lossen.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Klein minpuntje was de verlichting op de kamer/badkamer. Wanneer je de masterknop aan-/uitzette, was alles verlicht of niet; was echter een weetje. Heeft niet echt gestoord.

Kamers waren prima. Personeel was top. Ontbijt was super.

Zeer geslaagd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Mooie loungebar, echter erg hoge prijzen. €12-€18 voor een whiskey, rum of gin.

Zeer compleet en goed bereid ontbijt. Zalige bedden met lichte fluffy dekbedden en kraakheldere en stroeve dekbedhoezen. Harde douchestraal. Heerlijk. Gastvrije vriendelijke bediening.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Bed was doorgezakt. Volgens hotel zou er een nieuwe matras komen, na inspectie. Maar ze hebben matras alleen gekeerd... het enige dat echt goed moet zijn in elke hotel was niet goed, in een 5 sterren hotek!!!

Locatie is goed, Ontbijt is prima en de kamer ruim.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Dat je in een 5 sterren hotel 15 euro pp bij moet betalen om een baantje te kunnen zwemmen of om even gebruik te maken van een sauna. Dit moet bij deze categorie hotels inclusief zijn. Ook viel het me erg tegen dat er nog even 54 euro bij moest worden betaald om te parkeren. Het zal vast ergens hebben gestaan, maar ik heb het niet gezien en is me ook niet verteld door de receptie toen ik vroeg waar ik kon parkeren. Al met al toch een beetje een kater overgehouden van de extra kosten. Volgende keer een ander hotel.

Locatie is goed, Ontbijt is prima en de kamer ruim.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Parkeren voor 2 dagen = 54 euro is overdreven , er zou voor hotelgasten een andere regeling moeten komen !

Prima ontbijt en voldoende ,vriendelijk en behulpzaam personeel ,

Net hotel, maar te prijzig voor wat je krijgt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Haren van andere gasten in afvoer-putje van de douche. Tijdens douchen lekt water langs de deur in de badkamer en de wc-ruimte. Voor een hotel in deze prijsklasse is dat raar. Erg dunne hoofdkussens op bed. Het kwam allemaal wat matig-onderhouden op ons over.

Verzorgd, ruim, zeer goed en uitgebreid (maar prijzig) ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Het zwembad zit in het hotel maar hoort niet bij de faciliteiten, hier moet 10,- voor betaald worden. In mijn beleving hoort dit er gewoon bij.

De ligging en de nette kamers zijn top!

Prima ligging om Keulen te bezoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Kluis kamer was kapot, werd nog hersteld binnen het verblijf!

Prima ligging om Keulen te bezoeken Verkeerde kamer geboekt nl 2 aparte bedden..... Met weinig moeite een kamer met 1 groot bed gekregen Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Perfect hotel voor een citytrip in Keulen

Eigenlijk niets

Hééél uitgebreid ontbijt ! Perfect gelegen (op wandelafstand naar de Dom, en andere kant chocolade museum wat ook een aanrader is). Personeel is heel attent.

Rustgevend met klasse.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs per nacht is wat aan de hoge kant als je niet van plan bent om van alle mogelijkheden binnen het hotel gebruik te maken.

Hygiëne op de kamer, locatie was perfect, uitstekende cocktailbar binnen in het hotel.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

rustige kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

koffie bij het ontbijt is inderdaad niet echt lekker. tv aanbod is beperkt wat betreft Engelse taal/ films in het Engels.

rustige kamer. we hadden 's avonds geen enkele last van lawaai, ook niet van binnenuit het hotel. overdag was wel te horen dat de schoonmaakploeg elders bezig was. Het ontbijt was prima. waren bij het ontbijt ingeboekt voor 1 persoon. Toen we na het ontbijt naar de balie gingen om e.e.a. te laten corrigeren, bleek dat het al was onderkend en gecorrigeerd. Dat is een pluim waard.

Luxe hotel op uitstekende plek in de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Parkeertarief is best hoog. Extra kosten voor zwembad/welness

Vriendelijk personeel dat uitgebreid de tijd nam om aan te wijzen waar we de beste plekjes van de stad konden vinden. Ruime kamer met fijn bed en ook fijne toiletvoorzieningen.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

De ligging vh hotel en het ontbijt waren zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er werd ons niet op voorhand gezegd dat we moesten reserveren om in het restaurant te eten dus hadden we zaterdzgavond geen plaats meer

De ligging vh hotel en het ontbijt waren zeer goed

Super uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

€10 voor gebruik zwembad /dag /persoon. (tarief zowel voor externen & Hotelgasten)

Super uitgebreid ontbijt. Alles wat je maar kan wensen. Mooie, verzorgde & stille kamers. Uitstekende ligging. Vriendelijk personeel. 100% aan te bevelen

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Heel nette en mooie kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer hoge prijs voor de parkeergarage en het kan niet anders want er is anders geen plaats.wij namen zelfs een taxi omdat we indien we weg reden geen plaats meer hadden.1 nacht kostte 27 euro.

Heel nette en mooie kamers.prachtig ontbijt.kortom super.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heel comfortabel hotel op perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Klimaatregeling in de kamer niet zo duidelijk; maar vooral: twee lossen dekens op een kingsize bed vonden wij niet comfortabel.

Mooi, luxe ingericht hotel. Mooie uitzichten. Professioneel personeel en een heel goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Prijs/kwaliteit zijn geld niet waard, ik kom hier nooit meer. Men moet voor alles bijbetalen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was stikkeduur 27€. Idem het parkeren 27€ per dag, Drankjes in de bar waren héél duur, het restaurant van het hotel bleek gesloten tijdens het weekeinde, men moest dan maar in bar dineren ware het niet dat alle (beperkte) plaatsen onmiddellijk vol zaten. Ik had voor 3 dagen gereserveerd (aan 575€)en moest wegens omstandigheden 1 nacht vroeger vertrekken, dus werd er een verbreking aangerekend van 175€...Voor fitness en zwembad dient er 10€ per dag en per persoon betaald te worden. Over het algemeen is dit hotel prijs kwaliteit niet in overeenstemming hadden een kamer op de 5de verdieping en keken op een blinde muur..Ben echt teleurgesteld.

Ontbijt was ok maar veel te duur (27€) De bar was ok maar drankjes véél te duur..

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

De ligging was perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

In de wellness was het te koud, en in de jacuzzi was het ook koud water!

De ligging was perfect! Vlakbij de winkelstraten. Parkeergelegenheden aan het hotel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Super hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Super leuk en mooi hotel! Het hotel heeft een mooie bar waar men 1 keer per week ook aan band heeft. Goede cocktails! Het personeel was bijzonder vriendelijk. De kamers zijn niet heel bijzonder ingericht maar het ziet er gewoon mooi en schoon uit met een heerlijk liggend bed.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Businesshotel met het ontbijt als grote troef!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De kamer was op zich proper maar in de badkamer lag er nog een hele pluk haar in het doucheputje wat voor ons wel een afknapper was! Het zwembad was niet inbegrepen in de prijs!

Een zeer uitgebreid en lekker ontbijt! Ruime kamer en dankzij de dubbele ramen was er niks van het verkeer te horen.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima ontbijt,mooie badkamer, netjes schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Keihard bed! Kamer veel te warm en was niet kouder te krijgen. Aan de kussens heb je niets. Drie op elkaar en je lag nog plat! Dekbed te warm.

Prima ontbijt,mooie badkamer, netjes schoon.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Mooi hotel met prima ligging, nette grote kamers en lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Parkeren vonden we best duur (27,- per dag), personeel is vriendelijk maar kon ons bij navraag nagenoeg geen informatie geven over de beschikbare faciliteiten ( bv spa, gym)

Prima ligging, mooi modern hotel . Grote kamers, schoon en rustig. Goed uitbijtbuffet

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Een meevaller voor Kerst
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Een tegenvallend feit ( voornamelijk voor de aanwezige vrouwen ) was enkele muizen die op bezoek kwamen in de avond bar.

Uitstekende kamer met alle faciliteiten. Ontbijt was zeer uitgebreid, maar in de ochtendspits wat moeilijk om een tafeltje te vinden. Er was zeker niets te kort.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goed gelegen hotel met prima faciliteiten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verwarming wordt centraal geregeld en in de avond is dat niet fijn slapen. Te warm. Met het raam open word je vanaf 7 uur door de klokken vd Dom gewekt. En logeer je aan de drukke kant dan heb je veel geluidsoverlast vh verkeer. Bij verblijf van langer dan 3 nachten wordt een tussenrekening opgemaakt met het verzoek deze te betalen. Zeer gastonvriendelijk! Ik heb de rekening oook niet tussentijds betaald. Bij het inchecken wordt de creditcard genoteerd en een borg van 500 euro gereserveerd. Geen redden voor deze rare tussentijdse rekening. Op de laatste dag bleek de kamersleutel reeds voor 12 uur te zijn geblokkeerd! Ook niet fijn! Dit komt als zeer ongastvrij over. Niets ten nadelen van het personeel, maar beleid van het hotel mag op deze punten aangepast worden. Voor het gebruik van de gym dien je 10 euro extra te betalen. Terwijl dat niet aangegeven is op de website.

De lokatie was super! Midden in het centrum. Zeer uitgebreid ontbijt. Mooie bar en heerlijke cocktails. Tip: probeer de no more stress cocktail. Gemakkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Zeer ruime en mooie kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Zwembad en sauna niet vrij toegankelijk, betaling erg onduidelijk Garage te betalen, erg duur Personeel aan de balie geeft verkeerde informatie

Zeer ruime en mooie kamers uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Mooie ligging jammer van het bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De bedden waren wat aan de harde kant en de kamer temperatuur kwam niet onder de 21graden zelfs met de raam open en airco aan...

Ontbijt en ligging van het hotel was top

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Ligging, kamer, badkamer, ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Prijs parking buiten proportie!!!! Welness was dikke tegenvaller! Koud water in jaccuzzi, stoombad defect, koude omgeving, gedeeld met lokale fitnessclub.

Ligging, kamer, badkamer, ontbijt! Eigenlijk alles buiten de parking en de welness!

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Heerlijk verblijf in centrum Keulen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Waterkoker slecht geplaatst, waardoor die onhandig gebruikt moet worden ( tegen diefstal). Goed 5 sterren hotel, maar springt er niet uit tov de rest

Mooi hotel, heel goed gelegen. Ontbijt was enorm uitgebreid. Kamers voorzien van alle faciliteiten.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Uitstekend hotel om de kerstmarkten te bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Wij hadden 2 kamers geboekt en bij aankomst ging de receptie uit van 1 kamer. Had reserveringbevestiging meegenomen van booking.com en dat hielp om het probleem optelossen.

Voor het bezoeken van de verschillende kerstmarkten is dit hotel ideaal, alles op loopaftstand. Onbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Gratis WIFI op de kamer en dat is voor mij een must, kon zelfs netflix film on-line streamen. Uitstekend hotel.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Ontbijt, locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Ik had per ongeluk het verkeerde weekend geboekt. Toen ik dit merkte wilde booking dit wel verplaatsen naar het weekend voordien maar in het hotel waren ze hier niet mee akkoord. Meer nog, toen ze het hoorden, hebben ze direct al het volledige bedrag van mijn MasterCard gedebiteerd. Er viel echt niet mee te praten, we moeten 2x2 nachten betalen. Klantvriendelijkheid en begrip moet je van bepaalde mensen achter de balie niet verwachten. Jammer, heel jammer voor een *****sterren hotel. Uiteindelijk was er wel een vriendelijke heer, die ons voor die prijs de suite aanbood. Een mooi gebaar maar al bij al, een heel duur weekend.

Ontbijt, locatie

• Beoordeeld op: 13 december 2016

zeer compleet.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

ik had graag twee keer per dag gezwommen. maar 10 euro voor de toegang is dan erg duur.

zeer compleet. lekkere koffie. warme melk zou een aanvulling kunnen zijn.. prima zwembad om baantjes te trekken. capaciteit 20 m.

goed, maar backup voor warm water?
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Een hotel van dit niveau dat een volledige dag, van de twee dagen verblijf zonder warm water valt. Naar men zei de schuld dat het stadsnet in Köln uitviel. Backup systeem afwezig. Geen enkele compensatie aangeboden (zelfs geen drankje aan de bar bv), personeel aan de balie bleef vriendelijk, respect voor hen....

Geweldige ligging, ontbijt ok voor het niveau hotel, hygiëne ok

ruime keuze ontbijt,goede kamer

Indien je 652 euro betaald voor 2 nachten, verwacht je nog iets te kunnen drinken in de bar die volgens site open is tot03u. We werden zelfs de toegang geweigerd en moesten half uur wachten om in de lobby dan iets te kunnen nuttigen.Zouden beter geen bon geven !!

ruime keuze ontbijt,goede kamer

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Locatie is super.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Overal moest veel voor worden bijbetaald terwijl het al een duur hotel is. Een cappuccino bij het ontbijt (dat al €29 kostte) kostte€5,90; parkeren €21 per dag, zwembad €10. Daarnaast was het in het hele hotel heel erg warm (ook op de kamers)

Locatie is super. Midden tussen de kerstmarkten en grote winkelstraten

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Dorint Hotel am Heumarkt Köln