Beoordelingen over Dreamhouse - rent a room Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Donatusstrasse 157, 50259 Pulheim, Duitsland

#3 van de 11 hotels in Pulheim

• Beoordeeld op: 29 september 2018

We zullen er niet meer heengaan.

Constant alles op slot met name de receptie voordeur. geen korte rondleiding of uitleg betreffende het oponthoud relaxruimte. kwamen we op de laatste dag pas achter.

welk ontbijt? alleen als er meer gasten waren was er ontbijt. 1e 2 dagen geen ontbijt gehad. Een bed and breakfast was waarschijnlijk fijner ( gastvrijer ) geweest. de prijskwaliteitverhouding was slecht.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Kamer was heel erg mooi en heerlijk schoon!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was heel erg mooi en heerlijk schoon! Er hangt een hele gezellige sfeer in de kamer waardoor ik na een lange reis echt even heerlijk tot rust kon komen! In de ochtend staat er een heerlijk ontbijt klaar! Je komt aan niks tekort!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Een zeer prettige plek om te overnachten, zó dichtbij de grote stad Keulen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het donker was het even zoeken naar de locatie, gelegen aan de rand van een bedrijfsterrein.

De inrichting was licht en fris, met oog voor detail verzorgd door de eigenaar, en tegelijk ook erg schoon. Een combinatie van modern en huiselijk. De brandende open haard en verse espresso bij het ontbijt maakten een perfecte start van de werkdag.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Een schone plek om te slapen, maar niet meer dan dat!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De locatie is bij een bedrijventerrein, waar niets te eten valt en ook niets te beleven is. Het was puur een kamer met douche en toilet op de gang, door meerdere bewoners te gebruiken. Er was geen ontbijt te bestellen, maar op de kamer was ook geen waterkoker om een kopje thee of koffie te zetten, geen koelkastje om wat spullen voor een ontbijt in goed te houden, geen kopjes of glazen, kortom als je meerdere nachten verblijft, ontbreken een aantal basisvoorzieningen. Het werd dus 's ochtends een simpele boterham met plastic bestek en een bord dat we ergens op de kop getikt hadden.

Bed was goed en alle voorzieningen zoals douche toilet enz. waren ook schoon en netjes.

Voor een kort weekend, prima. Omgeving is niet inspirerend maar het hotel zelf goed.

De foto's geven een tuin aan waar wij op gerekend hadden. De hele reden waarom we voor deze accommodatie gekozen hadden. Dit was blijkbaar prive terrein. Dit gaf een verkeerd beeld van de accommodatie. Locatie is op een industrieterrein.

De kamers waren ruim en netjes. Erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehaast om voor 9 uur aan te komen anders zou er niemand meer zijn. Bij inchecken werd er verteld dat de kamersleutel op de kamer achter kon blijven, dus niet uitchecken. Er is niets verteld over of/waar ontbijt. Geen ontbijt gezien. Op de site staan mooie kamers, die ik had was kaal met lelijke bruine tegels. Het complex is midden in een industrie wijk. Geen plek voor vakantie en voor mij niet voor herhaling vatbaar, ook niet voor 1 nacht.

Het was schoon

prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De aanwijzingen om er te komen. Ik denk dat alleen het huisnummer niet genoeg is.

prima ontbijt. locatie uitstekend geschikt om dagen in Keulen te verblijven tegen een redelijke prijs: het openbaar vervoer met trein goed bereikbaar met de auto.

Goede accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is er alleen wanneer er voldoende gasten zijn. Zo niet, wordt je verwezen naar andere locatie. In directe omgeving is niet veel te zien. Locatie is in de omgeving van veel bedrijven. Wel prima verbindingen met centrum Keulen.

Gastvrij personeel. Heerlijke koffie. Prima kamers. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Prima bevallen!

Klein minpuntje, we misten een koelkastje.

Ontbijt was meer dan geweldig. We hadden een familiekamer omdat er geen andere kamer beschikbaar was, erg ruim en smaakvol ingericht! Ondanks het pand op een soort industrieterrein ligt had je er geen last van, lekker dichtbij Keulen en voor ons dichtbij de Messe voor de beurs. Aanrader voor de volgende keer!

Heerlijk ontspannen

Omgeving

Kamer was licht, fijne bedden

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Naast een opgejaagde en onvriendelijke eigenaar is het ook...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Naast een opgejaagde en onvriendelijke eigenaar is het ook nog eens slapen in een heel oncomfortabel bed! Zeker betere mogelijkheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Gastvrije ontvangst en vriendelijke eigenaar.

Geen catering ivm lage bezettingsgraad

Gastvrije ontvangst en vriendelijke eigenaar.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

prachtige setting en inrichting

prachtige setting en inrichting

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Jammer dat de toilet en de douche op de gang waren.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Jammer dat de toilet en de douche op de gang waren. had ik niet gezien op de bookings-site.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

B&B ????? Ontbijt zat er niet bij !

B&B ????? Ontbijt zat er niet bij !!!! Bij de bakker moeten eten . was wel een heerlijke bakker. 15, 00 extra. Dit is dus gewoon een hotel !!!!

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Hoewel het volgens het buitenbord een bed en breakfast is,...

Hoewel het volgens het buitenbord een bed en breakfast is, was er geen ontbijt, ook al hadden we ons daarvoor aangemeld. Aangezien de B&B op een bedrijventerrein ligt was er ook in de buurt niets te krijgen. De medewerker was niet onder de indruk van onze boosheid.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

lokatie is industrieterrein wat wij prima vonden vanwege...

lokatie is industrieterrein wat wij prima vonden vanwege beurs bezoek, op 2 min rijden heerlijk ontbeten bij bakkerij en 5 min rijden naar treinstation. prima zakenhotel!

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Super ambiance ontbijt.

Geen slechte recentie

Super ambiance ontbijt. Openhaardje aan, kaarsjes aan, muziek erbij. Perfecte kerst stemming. Beheerder Italiaans, dus perfecte koffie en latte machiato. Kortom toppie

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Het joviale onthaal van de Italiaanse eigenaar en zijn zeer...

Het toilet had een rechthoekige vorm, wat niet echt comfortabel was. Voor het avondeten moet je verschillende km rijden en kan je in een 'Umwelt'zone terecht komen.

Het joviale onthaal van de Italiaanse eigenaar en zijn zeer zorgvuldig bereid ontbijtbuffet zijn top. De kamer zowel als de badkamer waren zeer ruim.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Mooie ruime (bad)kamer, nieuw, netjes, verzorgd.

Mooie ruime (bad)kamer, nieuw, netjes, verzorgd. Prima ontbijt met echte verse ananas, meloen en aardbeien. Door de eigenaar heerlijke zelf gemaakte omelet en cappuccino. Het hotel ligt op 15 minuten rijden van het oude centrum van Keulen. Op een paar minuten bevindt zich een station met gratis parkeren. S-trein komt frequent en doet er ook 15 minuten over.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

6,0
    Er wordt geadverteerd met foto's van een mooi huis met...

Er wordt geadverteerd met foto's van een mooi huis met gebruik van de tuin. Daar woont de eigenaar wel en moet je inchecken maar na afgifte sleutels bevinden de kamers zich in een pand ernaast

• Beoordeeld op: 20 februari 2015

Stijlvol ingericht en rustig.

locatie in industrieterrein en geen ontbijt beschikbaar wegens technisch probleem. Geen gordijn voor badkamer venster.

Stijlvol ingericht en rustig. heel ruime kamer met eettafel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

De grote badkamer

De grote badkamer

• Beoordeeld op: 23 december 2015

Zeer ruime en schone kamers en heel vriendelijke personeel.

Zeer ruime en schone kamers en heel vriendelijke personeel. Ik raad het iedereen aan.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Kamer was lekker schoon en mooi , bedden waren perfekt

eigenlijk niets (wij hebben geen ontbijt gehad en kunnen daar dan ook niets over zeggen)

Kamer was lekker schoon en mooi , bedden waren perfekt

• Beoordeeld op: 18 maart 2015

badkamer delen.

badkamer delen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2015

Erg vriendelijke eigenaar.

Erg vriendelijke eigenaar. De kamers zijn ruim en goed verzorgd. Goed ontbijt en een ontzettend lekkere capuccino