Beoordelingen over Ringhotel Rheinhotel Dreesen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Rheinstr. 45-49, 53179 Bonn, Duitsland

#3 van de 69 hotels in Bonn

Prachtig uitzicht!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

De bediening tijdens het ontbijt kon wat beter. We zaten in een vergeten hoek.

Prachtig uitzicht!! De kamer was prima en een heerlijk bed. Het gratis gebruik van de minibar was een leuke verrassing. En een heel gezellige biergarten. Een erg uitgebreid ontbijt buffet.

Mooie locatie maar minder aangename bediening.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Personeel was negatief, heel veel muggen en beestjes in onze kamer doordat de ruit al openstond, misschien moeten ze eens denken aan muggenramen. En ze waren niet bereid om te helpen nadat het probleem zich voordeed en staken de schuld ook nog eens op ons. Probeerde ons twee keer te doen betalen wat echt niet kan! Geen excuses na 'de vergissing'. Geen airco in de snikhete kamers.

Het restaurant en het ontbijt was zeer goed en de locatie van het hotel prachtig gelegen. Dit was ook vooral dus waarom we hier hebben. Dranken die al in de minibar stonden waren kosteloos. Verdere zijn wel betalend.

Alles voldeed aan onze verwachtingen.

schitterende ligging aan de Rijn. Ideaal voor fietsvakantie. Schitterend ontbijt. Verder hebben we niet ter plaatse gegeten. Parkeermogelijkheid aan het hotel of in een garage. Inclusief voor fietsen.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Perfecte kamers en heerlijk ontbijt.

Jammer dat er geen sauna is.

Prachtige kamers, aan ons verzoek van kamers met tussendeur was tegemoet gekomen. Heerlijke bedden en wat een rust, geen enkel geluid van buren of buiten te horen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt meer dan compleet. Auto kon in de prive parkeergarage.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

DE KAMER ZEER MOOI
    • Junior Suite met Balkon

KAMER AAN DE RIJN : ONMOGELIJK MET EEN OPEN RAAM TE SLAPEN : VRACHTBOTEN MAKEN CONSTANT HEEL VEEL LAWAAI GEDURENDE DE GANSE NACHT

DE KAMER ZEER MOOI HET ONTBIJT EN DINER SUPER

Fantastisch hotel met weergaloos uitzicht

Niets, misschien ons tafeltje in de lichte kant van het restaurant. De donkere kant is sfeervoller.

Ligging, uitstraling en ontbijt. Degelijke keuken en lieve mensen in de bediening

Volgende keer weer

Deze kamer (goedkoopste) had ook een goedkope uitstraling. Alweer geen kamer aan Rijn kant. Ontbijtzaal was veeeeel te warm!

Ontvangst; een sandwich lunch van uitstekende kwaliteit; ontbijtruimte met heel mooi uitzicht

Een fijn, charmant hotel op een mooie locatie.

Douchen in bad met niet goed sluitende douchedeurtjes. Er uit stappen in een plas water. Jammer, de badkamer is groot genoeg voor een inloop douche en bad. Vrijwel altijd mist een plank of iets dergelijks om toilettas en andere zaken neer te zetten, zo ook hier. Bij het inchecken werd ons een kamer aangeboden met fraai uitzicht en balkon tegen een meerprijs van €13,00. Bij het afrekenen bleek er ook nog €6,50 belasting meer te moeten worden betaald. Het is een klein bedrag, maar dit soort halve informatie laat een nare smaak achter. Deze meneer heeft de beoordeling van het personeel negatief beïnvloed.

Een fijn, charmant hotel op een mooie locatie. Ruime kamer, goede Wi-Fi, prima ontbijt

We hebben genoten van het geweldig ontbijt, het diner , het uitzicht en de mooie kamer.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op de Rivier, zonder balkon

Werkelijk alles was geweldig goed. Alles was uitstekend. Het uitzicht , de ligging, het personeel, wij hebben echt genoten. We gaan zeker vaker naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een heerlijk verblijf met zicht op de druk bevaren rivier de Rijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Een echte gezellige lounge ontbreekt.

Het hotel is al een paar honderd jaar familiebezit en dat is nog steeds te zien aan de in de lobby behouden gebleven ornamenten. De kamer is schoon en modern ingericht met een toegankelijk balkon met uitzicht op de druk bevaren rivier de Rijn. Zeker op een zonnige dag in de herfst is het uitzicht op de andere Rijnoever een fantastisch gezicht. Het restaurant is goed en de bediening is zeer vriendelijk en laat niets te wensen over.

Goed ontbijt, en goed diner

1 nacht aantal dronken gasten die luidruchtig op zoek waren naar hun kamer

Goed ontbijt, en goed diner Prachtig uitzicht in restaurant Leuke wandeling langs de Rijn vanuit hotel Ruime kamer Goed bed

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Erg genoten van deze paar dagen in Bad Godesberg en omgeving, heel mooie streek en gezellige dorpjes

Op TV waren het vooral Duitse posten , ook Turkse zelfs Algeria....met Belgie en Nederland zo kortbij verwacht je toch ook enkele zenders daarvan.

Heel ruime kamer en badkamer, Kleine koelkast op kamer, goed voorzien van water, fruitsap, biertje...en je moest er niet voor betalen, werd zelfs bijgevuld ! Zeer uitgebreid ontbijt met zicht op de Rijn

Hotel met uitstraling.

Lekker gedineerd in het restaurant maar het zaalpersoneel was nogal klungelig'

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Prachtige kamer (gewone kamer) aan promoprijs. Hotel is ideaal gelegen als vertrekpunt van fietstochten langs de Rijn.

Mooie kamers, lekker eten, vriendelijk personeel, mooi...

Zweetvoetengeur in de lift ... and it wasn't me.

Mooie kamers, lekker eten, vriendelijk personeel, mooi uitzicht. Bij mooi weer leuke Biergarten. Naar Koningswinter en Drachenfelsberg kan met de overzetboot op een paar honderd meter in beide richtingen.

Vergane glorie
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op de Rivier, zonder balkon

Kon wat hartelijker aan de receptie. zowel bij onthaal als bij afrekening. Een machine had dit evenzeer gekund. 'smorgens bij ontbijt hadden mijn ouders graag aan het raam gezeten, met uitzicht op de Rijn. We vierden hun 62ste huwelijksverjaardag. We werden daar weggestuurd, aan die tafel omdat dit gereserveerd was. (was geen bordje "gereserveerd " op de tafel!) Gans de morgen is er niemand komen zitten. Het was het enige dat mijn ouders nog kunnen genieten, is uitzicht. Men heeft ons niet verwittigd dat met een tafel diende te reserveren voor ontbijt. Tussen hotel en Biergarten is er een grote ruimte, vervallen, dat ooit misschien mooi was, nu lijkt op stort. Men moet langs straat gaan voor naar Biergarten te gaan.

uitzicht langs de Rijn, goede bedden, nette kamers

Comfortabele uitvalsbasis voor auto- en fietstochten in de regio Bonn
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op de Rivier, zonder balkon

De ligging aan de Rijn is onovertroffen. De ruime kamer aan de noordzijde was onlangs gerenoveerd. De huurfietsen van het hotel bieden de mogelijkheid om lange tochten langs de oever van de Rijn te maken.

het verblijf was super, zeker voor herhaling vatbaar !

spijtig dat er geen airco was, heel warm op de kamer en in de rest van het hotel

zeer uitgebreid ontbijtbuffet, het zicht op de rijn vanuit het restaurant, het historische gebouw , de rust

Mooi hotel direct aan de Rijn

Het was erg warm in het hotel (buiten overigens ook), er was geen airconditioning.

Mooi hotel, met fantastische ligging direct aan de Rijn. Het hotel heeft een ruime tuin, tevens biergarten.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

dit was niet de eerste keer dat wij hier waren en, tot nu...

Dat de tijd weer eens voorbij gevlogen is.

dit was niet de eerste keer dat wij hier waren en, tot nu toe, was het altijd perfect. Het restaurant uitstekend, de ligging prima aan de rijn. Het is als een beetje thuis komen. We kijken nu al uit naar de volgende keer-:) prima voor uitstapjes zoals bv. Aan woordenlijst toevoegen - Bad Honnef - Bonn enz.... Bovendien heeft het hotel een enorme geschiedenis achter zich!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Het ontbijt was zeer goed;

Het ontbijt was zeer goed; het "warme eten" was slecht.Een van de bedienden had kennelijk last van een soort parkinson-achtig trilsysteem waardoor een te fileren vis een totale mislukking werd. Prima kamers en zeer goede hygiëne. Het bali-personeel mocht wat vriendelijker zijn.Het parkeren is een crime.Voor wat minder valide mensen is het trapsysteem wat onvriendelijk. De locatie aan de rijn is geweldig: prachtig uitzicht op al het vaarverkeer.Ook de biergarten is een goede gelegenheid om te drinken en een klein hapje.Alles bij elkaar toch een geweldig hotel waar wij graag zullen terugkomen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Correct maar niet echt betrokken bij ons als gasten

stijfheid van het personeel tijdens diner. Douchen in het bad met een gordijntje is nooit prettig. Zeker niet als je al ouder bent.

over het water kijken vanuit de ontbijtzaal. Goede kamer met uitstekend bed.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Toplocatie, luxe in een prachtig historisch gebouw.

ik zou het niet weten!

De kamer was geweldig, enorm veel ruimte, aan alles was gedacht. De Biergarten op een topplek, aan de Rijn. Ontbijt was uitstekend, de ontbijtzaal zeer ruim en ook met uitzicht op de Rijn.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Slapen aan de Rijn

Dit is geen 4* hotel. Erg verouderd interieur, badkamer niet schoon met schimmel in de voegen van de tegels in de hoek van de douche. Publieke ruimtes erg suf en ouderwets.

Ligging van het hotel direct aan de Rijn.

Lang hemelvaart weekend
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen airconditioning, bij echte warme dagen zonder wind een gemis Kamer boven keuken, veel herrie Vrij stevig bed

Prachtige locatie, veel te doen in de omgeving Goed ontbijt Biergarten naast hotel

• Beoordeeld op: 19 april 2017

tot rust komen in een prachtige historische omgeving.

niets alles was zoals alrijd perfect.

alles was perfect : zoals altijd : wij komen hier reeds sinds een paar jaar voor zaken en vakantie. Prachtig gelegen aan de Rivier de Rijn en zeer mooie uitstappen naar onder ander Koningswater - Bonn enz. Historisch hotel. Wij kijken er al naar uit om er terug te gaan!!!!! Restaurant perfect : personeel uitermate vriendelijk en vakkundig.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

een prachtig pand met een mooie locatie, maar wel een beetje vergane glorie
    • Standaard Eenpersoonskamer

Diner bij het restaurant was matig . De garnalencocktail was eerder een een johma eiersalade, terwijl ze hier 15 euro voor vroegen. Hoofdgerecht was wel aanzienlijk beter. De bediening was verder ok. De kamers zijn daarnaast klein en mijn slaapkamer lag naast een binnenplaats voor rokers. Dit rook ik in bed.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Zeer comfortabel (zeg maar luxe) voor een prima prijs

Kamers waren wat gehorig, jammer dat we geen uitzicht op de Rijn hadden.

Hele mooie, ruime kamer, met gratis gebruik minibar, Wi-Fi, Tablet op de kamer, ruime keuze ontbijt, vriendelijk personeel, prima, rustige locatie. door de actie een prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Temperatuur in de (bad)kamer te hoog. Handvat om uit bad te klimmen ontbrak.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie ligging, we fietsten vanuit het hotel langs de Rijn naar Bonn.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Prachtig hotel met fabelachtig mooi uitzicht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Prachtig gelegen, direct aan de Rijn. Heel rustig, geen drukke autoweg erlangs. Mooi, verzorgd hotel in oude stijl met modern ingerichte kamers, uitstekend bed en grote badkamer. Ontbijtbuffet heel uitgebreid, vriendelijk personeel. Wifi werkt uitstekend, gratis parkeren.

Doorreis naar Wenen, slechts één nacht verbleven in dit hotel.

Prachtige ligging aan de Rijn, waren hier slechts één nacht, op doorreis naar Wenen. Authentiek hotel met een ruime geschiedenis, zeker aanrader voor iemand die een liefhebber is van oude gebouwen. Personeel super vriendelijk en attent, gratis ondergronds parkeren. Restaurant zeker en vast aanrader.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Het hotel is gevestigd in een mooi, statig pand pal aan de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Het hotel is gevestigd in een mooi, statig pand pal aan de Rijn gelegen. De kamer was ruim en luxe en het personeel zeer vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant, zowel 's avonds als bij het ontbijt. De auto konden we gratis parkeren in de parkeergarage.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heerlijk uitgebreid ontbijt met mooi uitzicht op de Rijn. Comfortabele kamers die zeer netjes waren. Heel behulpzaam personeel. Goed voor een rustvakantie in een mooie, aangename omgeving.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Zicht op de Rijn met zijn scheepvaart is een echte meerwaarde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Niets viel tegen, een aanrader dus.

Prachtig zicht over de Rijn. Als je een kamer met zicht op de oevers boekt, is het alsof je boven het water slaapt. Supervriendelijk personeel. Zeer rustige ligging. Voldoende parkeermogelijkheden, ook in de parkeergarage van het hotel. Uitgebreid ontbijt met vers sinaasappelsap. Hier kan je lekker eten met frontaal zicht op de scheepvaart van de Rijn. De minibar op de kamer is gevuld met dranken die je gratis mag gebruiken.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Het gezelschap compenseerde de matige oude glorie.

Het hotel heeft een hele geschiedenis. Daar zijn maar weinig wijzigingen aangebracht. De prijsafspraak werd door het hotel op de rekening op ondoorzichtige wijze veranderd en verdoezeld. Instelling van het hotel was niet gericht op het welbevinden van ons gezelschap.

Ligging aan de Rijn prima.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

ontspanning ondanks de meeting (op maandag) in Bonn.

niets want tot nu toe was het altijd perfect.

kamers goed : ontbijt perfect - diner en lunch prima. op al de keren dat wij reeds hier waren is het nog altijd - voor ons - nog altijd even goed. mogelijkheid tot prachtige wandelingen een de rijn. Steeds als wij komen voelt het een beetje als thuiskomen aangezien je direct herkent wordt-:)

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Kwaliteit en prijs zijn goed op elkaar afgestemd.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op de Rivier, zonder balkon

Bediening wat formeel. Vloerbedekking / tapijt is in grotere ruimtes aan vernieuwing toe.

Mooie, nette kamer en badkamer. Erg goed bed. Geen airco, wel ventilator. Ontbijt erg uitgebreid, attente bediening. Gratis gebruik van parkeergarage.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Het ontbijt was prima.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op de Rivier, zonder balkon

Het ontbijt was prima. De Biergarten was erg gezellig, de kamer was fantastisch. Kortom, we hebben prima verblijf gehad en heerlijk gefietst langs de Rijn!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Super genieten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

's Avonds gegeten in hotel. Eten was lekker, prijs ok (wel teveel zout in onze hoofdgerechten). Helaas leek er iets te weinig personeel. Lange wachttijd om af te kunnen rekenen. Merkten we ook bij ontbijt. Je moest zelf afstappen op personeel om te vragen waar je mocht plaatsnemen. Maar wel zeer vriendelijk personeel!

Kamer met zicht op de Rijn is een must do voor een aantal euro's extra. Kamers zijn ruim en men heeft uitstekende bedden. Gratis minibar. Uitgebreid ontbijt, niets ontbrak. Vriendelijk personeel. Perfecte uitvalsbasis voor wandeling in de bossen. Zeer romantische omgeving.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Fantastisch hotel
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op de Rivier, zonder balkon

Het is niet echt een minpunt maar het overijverige ontbijtpersoneel...je moest echt je bord vasthouden en je mes niet neerleggen of ze kwamen al vragen of ze het mochten wegnemen.

Onze kamer was ruim met zijzicht op de Rijn, prachtig uitzicht!Uitgebreid ontbijt met vele soorten brood, broodjes en beleg, ontbijtgranen enz, je kon weinig bedenken wat er niet was en weer dat fenomenaal uitzicht.Hele grote gratis parkeergarage.!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

prachtig hotel op adembenemende locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

prachtige locatie, zo aan de Rijn. vriendelijke ontvangst, mooie kamer met balkon en uitzicht op de Rijn, fantastisch ontbijt. heerlijk langs de rivier gewandeld, en museum moderne kunst vlakbij bezocht.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Schitterende ligging
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op de Rivier, zonder balkon

Uitzicht over de rivier, je kunt ook gratis gebruik maken van een fitnesscenter op 10 minuten rijden, waar een tuin met buitenzwembad en restaurant is, vonden wij erg leuk. Fietsen te leen bij hotel, mooie route langs de Rhein.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

sfeervol hotel

geen safe op de kamer. Het personeel was overbelast bij het ontbijt, er werd niet afgeruimd en waren geen glazen voor de sinaasappelsap

de ligging aan de Rijn, de sfeer van het hotel.

Klasse!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Klassehotel gelegen aan een toplocatie aan de Rijn, met een veerpont op loopafstand.

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

S,nachts lawaai van de Rijn scheepvaart erg klein balconnetje

Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

alles perfect zoals gewoonlijk

alles perfect zoals gewoonlijk

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

gehorige kamers - veel feesten en partijen gaven wat lawaai

Prima mooi en schoon hotel. Gunstig geprijsd.

Schoon, goed bed, mooie kamer, mooi uitzicht. Het restaurant was behoorlijk.

prima verblijf op fantastische locatie

indeling badkamer en kamer : te krap op sommige plaatsen

prachtige locatie, zeer goed ontbijt

Eigenlijk alles.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

De normale prijs waar wij niet voor geboekt zouden hebben.

Eigenlijk alles.

Top keuken.

Top keuken. Prachtig ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

goed ontbijt.

dat men extra moet betalen voor een kamer met zicht op de Rijn.

goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Personeel en ontbijt

Personeel en ontbijt

prima locatie, zalig ontbijt, extra groot bed was top!

Heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prachtig hotel met mooie kamers en vriendelijk personeel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Mooie ligging aan de rivier. Super schone kamer en vriendelijk personeel. Ontbijt erg goed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Top overnachting

Mooi hotel, kamer mooi en ruim en zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

heel goed ontbijt

weinig

heel goed ontbijt

Hard bed

Zeer prettig verblijf, ook door het gunstige weer.

Alles was prima.

Het ontbijt was zeer goed. Vriendelijk personeel. De ligging is fantastisch.

Statig gebouw, klassevolle kamer met hoog plafond,...

Statig gebouw, klassevolle kamer met hoog plafond, vriendelijk personeel, kwartier goed doorstappen door chique buurt tot aan station

Aangenaam verblijf

n.v.t.

Schone goed onderhouden kamer, correct personeel, prima ontbijt, goed restaurant

• Beoordeeld op: 15 november 2017

goed mooi hotel mooie uitstraling ontbijt minder uitgebreid dan verwacht. prijs wat te fors.

ontbijt

locatie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

prima onbijt grote hoge kamers en rustig

prima onbijt grote hoge kamers en rustig

Perfect
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Goed bed. Schitterende locatie.

Erg vriendelijk personeel!

Erg vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

heel goed

receptie

Ontbijt prima. Kamers heel goed met het prachtige uitzicht

• Beoordeeld op: 29 september 2017

zeer lekker eten in het restaurant

zeer lekker eten in het restaurant

Ontbijt was zeer goed,

De kamers hadden slecht uitzicht op binnenplaats en noodtrap. Hadden voor deze prijs wel iets meer verwacht.

Ontbijt was zeer goed,

De ligging was uitstekend

niets is tegengevallen

De ligging was uitstekend Gratis parkeren verwacht je niet bij zo'n lokatie

Fraaie ligging. Goede prijs kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Het hotel is wel gedateerd

De ligging. Het ontbijt was echt fantastisch

ontbijt en uitzicht

ontbijt en uitzicht

Wij komen terug!

Alles was in orde.

Ontbijt was top, de kamers ruim en schoon. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Luxueus hotel op mooie rijnzichtlokatie.

Bierkartel was weinig uitnodigend en vervallen.

Mooi uitzicht aan de Rijn. Rustig plaatsje.

Heel fijn ontbijt met uitzicht op Rijn en Siebengebirge.

Heel fijn ontbijt met uitzicht op Rijn en Siebengebirge. Ruime kamer, schoon, comfortabel, fijn bad. Ligt aan fietsroute langs Rijn.

Een fijne locatie, heerlijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier en een Balkon

Fijne rustige kamer met balkon. Geweldig ontbijt, mooi aan de Rijn.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ons verblijf was kort maar de biergarten was fantastisch en de wandeling langs de Rijn was rustig

Spijtig genoeg was er geen airco op de kamer !

Alles was tot in de puntjes perfect , de wifi was ok en het ontbijt was heerlijk !

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ringhotel Rheinhotel Dreesen