Beoordelingen over Drei Könige Dom Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Marzellenstr. 58 - 60, Altstadt-Nord, 50668 Keulen, Duitsland

#202 van de 223 hotels in Keulen

Gebaseerd op 2014 beoordelingen over dit hotel

5,5

5,6

6,4

ondanks de verbouwing hebben we daar helemaal geen last van...

het was prima zo.

ondanks de verbouwing hebben we daar helemaal geen last van gehad. De nieuwe kamers bevielen uitstekend; zeer vriendelijke en behulpzame receptie

Heerlijk genoten van stad, eten en bier (Gaffel)

Het was jammer dat het enorm stoffig was ivm met aanbrengen van nieuwe vensters. Kamer helemaal beneden en erg sober.

De locatie was natuurlijk uitstekend. Heerlijk in het centrum, alles op loop afstand. Heerlijke stad en prima bier. Parkeren voor het hotel op aanraden van de gastheer. Achter hek ivm verbouwing van hte hotel

De prijskwaliteit verhouding is goed en de locatie top.

Wij waren er midden in de verbouwing, uitslapen kon niet goed. Ook waren de kussens heel zacht, er zaten veren in waardoor ik met mijn hoofd gewoon op het matras lag. Gelukkig kregen we extra kussens toen we dat vroegen. De gordijnen die hier hingen lieten veel licht door. Daardoor waren we elke keer vroeg wakker. De zon stond op onze kamer, het werd snel warm binnen. Mijn reisgezelschap en ik vonden het jammer dat er geen loungeplaats is.

De kamers waren goed en de service en het ontbijt waren top. Ook was de douche fijn in gebruik. De ramen konden de stationsgeluiden goed weren.

Zeer slecht

Bij aankomst was het hotel niet te vinden het stond in de stijgers wegens verbouwing ( grote ). Bij binnenkomst niet eens een excuus voor de verbouwing . De kamer was nog het ergste vloerbedekking erg smerig nog nooit zo veel vlekken gezien gordijnen zwart van het vuil de douch was beschimmeld , De ramen die zijn er nieuw ingezet dat moest nog afgemaakt worden maar konden niet open in geval van brand kun je geen kant op. De wc kon je een keer doorspoelen daarna moest je minimaal 4 uur wachten om nog een keer te kunnen spoelen hier werd niks aan gedaan men zij je moet maar wat langer wachten met spoelen En de bedden waren ook nog eens veel te hard en dan ook nog eens een waardeloze kussen erbij waar je niet op kon liggen was meer lucht dan kussen. Overal waar je liep op de gang en het trappenhuis was wel vuil en puin te vinden. Zelfs in de ontbijt ruimte komt het plafon naar beneden. Er zat zelfs geen lamp in de schemerlamp naast het bed. 130 euro voor 1 nacht is echt veel te veel

Het ontbijt was goed en dat was ook het enige . De locatie als je van treinen houd viel ons ook wel in de smaak.

Hopelijk na de verbouwing beter.

Vieze gangen en vloeren. Verouderd hotel daarom waren ze aan het verbouwen.

Goed verzorgd ontbijt. Ruime keuze en vers brood. Zeer vriendelijk personeel.

Redelijk hotel op een toplocatie

Hotel is verouderd. Kamer ziet er gedateerd uit. Bed is redelijk badkamer schoon maar gedateerd. Ze zijn momenteel aan het renoveren. Prima maar niet fijn dat er op zaterdagmorgen vroeg bouwwerkzaamheden zijn.

Ontbijt prima. Hotel ligt op een fijne locatie. Erg vriendelijk personeel. Receptie 24 uur open.

Een aanrader!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende ligging. Vriendelijk personeel. Lift was niet in gebruik maar personeel stelde voor om bagage naar boven te dragen.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Badkamer viel tegen!

Badkamer viel tegen! Douchekop kon niet versteld worden.. deze zat helemaal vast en het douche gordijn lekte! Voor 1 nachtje net leuk. Het ontbijt was simpel

Een redelijk goed hotel, voor een kort verblijf

Er was een grote renovatie bezig, waardoor het wat rommelig was. Kluisje werkte niet en er was maar 1 stoel terwijl we met 3 oudere personen waren dus dat was niet zo fijn. We kregen gelukkig een kamer op de begaande grond want de lift deed het niet door de verbouwing. Voor 1 nacht wel te doen. Voor langer zouden wij niet adviseren tijdens de renovatie.

Personeel heel vriendelijk. Ontbijt goed verzorgt

Het verblijf was verschrikkelijk zijn niet gebleven kregen wel ons geld terug

De kamer was zo vies en het bed, dat we er niet hebben geslapen gingen dezelfde dag weer naar huis, was ook maar voor een nacht. Gingen voor de kerstmarkt.

De ligging midden in het centrum

Ontbijt was prima

De kamers waren toe aan een flinke verbouwing. Dat gebeurde ook al aan een helft van het hotel. Het deel waar wij zaten was duidelijk nog niet gedaan.

Ontbijt was prima

Jammer dat de lift niet in bedrijf was. Maar het personeel heeft mijn koffer naar boven en naar beneden gebracht.

Zeer vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, goed bed.

Een top locatie!

WiFi deed het niet op de kamer, terwijl dit wel stond aangegeven op de site. En het hotel stond in de steigers (geen last van gehad overigens, maar zag er wel "lelijk" uit).

Prima ontbijt (van alles wat), ruime kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Plezierig verblijf, voor herhaling vatbaar.

---

Zeer gastvrije ontvangst. De lift functioneerde niet, maar mijn koffer werd zeer vriendelijk naar boven en naar beneden gebracht. Ik voelde me welkom. Heerlijk ontbijt. Locatie was top, een paar minuten van het station. Prima bed.

Voor enkele dagen goed voor een stedentrip.

Kapotte lift.

Matig hotel, in het centrum en dicht bij het station. Helaas was de lift kapot en daar werd niets aan gedaan. Vervelend als je slecht ter been bent en geen andere kamer kunt krijgen. Vriendelijk personeel.

Ontbijt, lokatie

De lift functioneerde niet, enorme verbouwing onderhanden na zware stormschade. Gebouw stond helemaal in de steigers. Er ontbraken rolluiken zodat de kamer om 6 uur al licht was: slechte nachtrust

Ontbijt, lokatie

Dieptepunt

Alles viel tegen: geen airco, knetterhard bed, alles in het hotel is gedateerd, het hotel wordt op dit moment gerenoveerd en staat volledig in de steigers

ALs je verwachtingen niet hoog liggen is dit een top locatie-hotel een aanrader!

Kamers waren zeer pover ingericht. Lakens waren gescheurd, Lift buiten dienst, oud gebouw dat dringend aan renovatie toe is. Op de kamer was er geen mogelijkheid om iets te drinken. Zelfs een telefoon was afwezig. Ook was het niet mogelijk de kamer te verduisteren omdat er lichte witte gordijnen waren. In de nacht is er zeer veel omgevingsgeluid door treinen en verkeer. Hierdoor viel de prijs wel heel goed mee van dit hotel wat op enkel honderden meters van de dom ligt.

Locatie is top en ontbijt was goed. Prijs was hierdoor zeer goed. Het hotel ligt op enkele honderden meters van de Dom en dus ook van het centrum. Alles is dus perfect te voet te doen. Eveneens ligt het hotel dicht bij het station waardoor het voor treinreizigers ook gemakkelijk bereikbaar is. wij waren met de auto. In e omtrek zijn voldoende ondergrondse garages waar je je auto perfect kan achterlaten. Kost ongeveer €18 tot €21 per dag. dit valt dus goed mee. vergeet wel je milieu sticker niet als je met de auto naar Keulen gaat.

Voldoende voor de prijs

De kamer was oud en tapijt dat los kwam van de muren en een douchedeur die niet goed uitsloot. Ook duurde het dik een kwartier voordat het water in de douche warm werd.

Prima bed en groot raam.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Liften waren stuk moest mijn invalide vrouw letterlijk de...

Liften waren stuk moest mijn invalide vrouw letterlijk de trap op duwen naar her 3de verdiep gebouw staat in de stellingen en was bijna niet te vinden er waren overal verbouwingen bezig waardoor er veel stof was al jaren boek ik via jullie en altijd was het goed dit viel wel tegen als ik geweten had dat dit gebouw een bouwwerf was was ik niet gegaan een domper op de vakantie grt

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Drei Könige: een weinig koninklijk verblijf

Het hotel bevindt zich in een opknapbeurt. Prima, moet gebeuren. Maar uitzicht daardoor beperkt tot bouwsteigers en plastic. Interieur sterk verouderd en wat smoezelig. Alles wat maar los kon zijn (bedlampjes e.d.) zat ook inderdaad los. Lift buiten werking. Voor 89€ geen goede deal, hoewel locatie uiterst goed gelegen is op enkele honderden meters van de Dom.

niet best!

Over het algemeen, redelijk tegenvallend....! oude handdoeken met rafels, vloerbedekking smerig envol vlekken, schimmel in de douche, meubilair plakkerig, bedlampen deden het beide niet. Bij receptie twee nieuwe lampen gehaald en er dan maar zelf in gezet.... Voor ong 150 euro mag je meer verwachten, zelfs op deze locatie. Let op, op dit moment wordt de voorkant/gevel van het hotel verbouwd. veel herrie en een steiger voor je raam....

ontbijt was ok!

Lokatie was top!

De kamer stonk, beddengoed was stuk, douchedeur was stuk, veel geluid van buiten (hotel ligt naast een hostel), werkzaamheden aan het gebouw vanaf 8.30 uur.

Lokatie was top! Ontbijt was goed. Personeel vriendelijk.

Leuk weekend gehad

Er was wel schoongemaakt, maar de kamers zijn duidelijk verouderd. Vloerbedekking zit bv vol oude vlekken, douche hing los, barst in douchescherm. Kamer was ook niet superschoon, badkamer wel!

Ontbijt erg lekker en uitgebreid. Heel fijn personeel, erg behulpzaam en vriendelijk. Lokatie is fantastisch, op paar honderd meter van station, winkelgebied, De Dom en De Rijn.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Voor wie het hotel enkel 1 nachtje als slaapgelegenheid gebruikt is het ok, de locatie is perfect..

Het hotel is oud en aan vernieuwing toe. Uit de douchebak waren stukjes uit, wasbak was gebarsten. Er hing een oude rokersgeur in de gang en in de slaapkamer die in het vieze oude bevlekte vloertapijt hing. Het vloertapijt was echt vies ik durfde er niet blootvoets op stappen. Ook jammer dat er geen parkeergelegenheid was om dicht bij het hotel te parkeren maar dat laatste was het minst erg.

De locatie was een perfecte basis om Keulen te bezichtigen. Het slaapcomfort was goed en netjes. Het ontbijt was heerlijk, het personeel heel vriendelijk en de prijs was super.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Goede locatie, wakker door verbouwing

Het hotel wordt gerenoveerd. Wat zorgde voor 2 ochtenden om 8.00u te worden gewekt met een klopboor, ondanks klachten bij de receptie wordt hier niets mee gedaan. Lift werkt niet. Trappenhuis/verdiepingen zijn stoffig vanwege verbouwing. Loszittende wc-bril en kapotte douchewand.

Locatie van de accommodatie is perfect, zeer dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

ontbijt

men had gezegd dat wegens de werken de lift af en toe niet zou gaan, maar ze is helemaal niet gegaan .... met zere knieën naar het derde verdiep is niet niks

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Tevreden .

Echt tegen vallen was het niet , maar voor het ontbijt waren wij met 5 personen ( ik ,mijn vrouw en 3 zussen ) en dat was wat spijtig . aangezien er soms maar 2 personen aan een tafel van 5 of 6 zaten !

Het ontbijt was lekker en voldoende en de bediening ging vloot .

Op prima locatie gelegen hotel

Een loszittende toiletbril en maar één stoel op de kamer. Verder stond het hotel zowel aan de voor- als aan de achterkant in de steigers, die ook nog eens afgedekt waren, zodat er totaal geen uitzicht naar buiten was. Bovendien klonk vanaf 8:30 uur het geluid van zware klopboren...

De locatie is perfect, vlak bij de binnenstad, de Dom en het station. Het personeel is vriendelijk. De bedden zijn prima. Het ontbijt is redelijk goed.

Prima hotel voor 1 of 2 nachten

De kamers waren niet echt schoon. De bedden en het sanitair wel. Men is bezig met verbouwen van het pand en dat gaf veel overlast en geluid.

De ligging in het centrum en het ontbijt, beide prima. Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

De medewerker een oudere heer en het ontbijt

Raam kon niet open, rolluik zat er voor en zat dicht er was een kier uitgezaagd slecht uitzicht, vies, gehorig, slecht bed en slechte badkamer

De medewerker een oudere heer en het ontbijt

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Om nog eens over te doen... :)

Enkel het bed kraakte , maar dat is nu geen slechte beoordeling voor dit hotel

Locatie , prijs /kwaliteit . Heel vriendelijk onthaal , geholpen in het Engels en Nederlands

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Vriendelijk personeel, slechte bedden, goed ontbijt

De bedden in het hotel lagen niet fijn, we hadden de dag er na rugpijn. Toilet had ook schoner gekunt, maar niet dramatisch. Nadeel is dat je de auto bijna niet kunt parkeren vóór het hotel om dat daar alles al vol geparkeerd staat en geen plekken gereserveerd zijn voor het hotel. Je moet de auto dus in een parkeerplaats zetten 10 min. Verderop lopen en kost 15 euro voor 24 uur. We hadden niet goed geslapen, sommige mensen kwamen lawaaierig binnen midden in de nacht/morgen.

Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.Ontbijt was goed verzorgd en lekker. Hotel is dichtbij station en de Dom, ideaal dus. Je kan vanuit het hotel goed alles te voet af leggen en zo zie je ook nog meer!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

goede situatie (dichtbij station), het hotel in zijn geheel zou iets aan de indeling en meubilair mo

ontbijt kan royaler de totale inrichting van het hotel (indeling, meubilering, enz) niet helemaalmeer van deze tijd

ontbijt goed comfort matig (lift !)

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Alleen boeken bij gebrek aan beter...

Geen parkeergelegenheid. Kamer was op. 20 tinten groene vloerbedekking. Gaten in de lakens. Douche deed het maar op 1 stand. Wat erg vervelend was is dat het centraal station op ca 10 meter afstand begint. Dus dag en nacht piepende en zelfs toeterende treinen! Het hotel heeft de locatie en faciliteiten, maar absoluut geen aanrader.

Locatie is prima! Vriendelijk personeel. Ontbijt is eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Het ontbijt was super lekker en zeer beleefd en vriendelijk...

De kamers zijn verouderd en niet zo netjes en klein. Enorm veel lawaai van de straat en treinen gans de nacht door zeer weinig geslapen.

Het ontbijt was super lekker en zeer beleefd en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Fantastisch verblijf in een pranhthotel in het hart van de stad!!!

Niets, het was gewoon fijn!!!

Vriendelijkheid personeel, altijd hartelijke ontvangst ! Keurige, schone, frisse kamers , heerlijk ontbijt en uitstekende locatie!!!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima hotel, goed bed, prima ontbijt

Prima hotel, goed bed, prima ontbijt

On hygiënisch

Viez, vuil en veel stof.

Super ontbijt

Dichtbij station, de dom, winkels, musea, Goede kamers en prima ontbijt!

Geen thee of koffie zetter op de kamer. Maar in de buurt genoeg cafes

Mooie gerenoveerde hotel kamers. Aardig personeel. 😀

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Dat we een gerenoveerde kamer kregen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

L3kker dichtbij centrum!!!

Compleet gerenoveerde kamer en badkamer. Erg mooi en compleet. Ontbijt was goed verzorgt en werdvaak ververst.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Dicht bij centrum en station.

Bed wat mij betreft iets aan de hard kant. kamer aan stationzijde betekende geluid van treinen bij open raam.

Dicht bij centrum en station.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Hadden ze aan moeten geven bij boeking dat ze aan het verbouwen waren de lift was kapot en ze zeiden

Verbouwing

Verblijf

Dunne muren waardoor je je buren hoorde en het dunne gordijn die al het straatlicht binnen liet

Het ontbijt was goed.

Kerstmarkten

Tijdens verblijf aan het verbouwen geen lift aan wezig

Normaal geen luxe

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Het was een goed verblijf prijs kwaliteit

Ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Centraal gelegen en goed ontbijt

Hopeloos verouderd

Centraal gelegen en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Hotel was aan het verbouwen, erg luidruchtig, kamers hebben...

Hotel was aan het verbouwen, erg luidruchtig, kamers hebben nog nooit een stofzuiger gezien

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Kamergoed

Vloerbedekking was erg vuil

Kamergoed

Nooit meer hier.

Alles.

De kamers waren niet goed, vuil tapijt, stinked badkamer, vieze bedden.

Geen verwarming ( alleen in de badkamer )

Geen verwarming ( alleen in de badkamer )

Onvoldoende

Bediening niet klantvriendelijk

Goed bed, rustige omgeving, lekker ontbijt.

Slechte connectie met de wifi in onze kamer.

Goed bed, rustige omgeving, lekker ontbijt.

goed gelegen,

niks.

ontbijt was heerlijk en de kamer was in orde

prima vermaakt.

douchekop niet goed, interieur kwam oud over.

locatie en ontbijt.

Goeie ligging met goed ontbijt.het uitbaten kan zeker beter

Lift defect ..geen eigen parking zoals beschreven. Discussies over de kamers gehad

Kamers waren proper Goed ontbijt

ontbijt

bijzetbedje was niet in goede staat

ontbijt prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De plek, centraal in de stad.

Parkeren kost € 23,- per dag.

De plek, centraal in de stad. Dichtbij winkels, restaurants, dom en altstad.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prima voor kort verblijf

Beetje uit de tijd

Locatie perfect

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

prima locatie, mooi centraal gelegen en hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

parkeren

prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Dicht bij de stad

Hygiene van de kamers. Erg vies.

Dicht bij de stad

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

De ligging was perfect.

Het was niet erg schoon,badkamer gedateerd en een vies douchegordijn.

De ligging was perfect. Het ontbijt was goed

Redelijk goed

De hygiene In de kamer was onvoldoende Er lagen dotten haar en er hing een heel vies douche gordijn

Ontbijt was heel goed Ook de bedden waren goed

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goed ontbijt, mooie locatie ten opzicht van de binnenstad en...

beetje gedateerd, douchegordijn in de douche

Goed ontbijt, mooie locatie ten opzicht van de binnenstad en station, super vriendelijk personeel

Het ontbijt was heerlijk, goede matrassen

badkamer niet heel proper

Het ontbijt was heerlijk, goede matrassen

• Beoordeeld op: 24 december 2016

We hadden een kamer waar op gerookt was en dat hangt in de...

We hadden een kamer waar op gerookt was en dat hangt in de matras en kussen voor een niet rokerheel vervelend

• Beoordeeld op: 22 december 2016

een hotel in verbouwing

de badkamer was klein en de douch slecht. het hotel wordt verbouwd en vernieuwd.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel. hotel in het centrum.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Correct

Er werd niet medegedeeld dat er nog extra taksen bijkwamen

De locatie was uitstekend Prijs kwaliteit was zeer goed Wifi perfect

• Beoordeeld op: 17 december 2016

oud afgeleefd hotel. enkel ontbijt was de moeite.

Hotel is in renovatie met alle lawaai en stof tot gevolg. interieur volledig gedemodeerd en versleten. oud hotel zijn geld niet waard !

Leuke locatie voor bezoek kerstmarkten en shoppen

waren werken bezig aan de voorgevel

Niet ver van de Dom , parkeren in de straat , ontbijt ok , vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 9 december 2016

ligging dicht bij stad, Schoon en vriendelijk personeel.

De staat van het hotel: alles is vrij oud en dringend aan een opknapbeurt toe.

ligging dicht bij stad, Schoon en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

voor 1 nacht is het ok