Beoordelingen over Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Broichhofstr. 3, 40880 Ratingen, Duitsland

#16 van de 32 hotels in Ratingen

Aanrader
    • Superior Driepersoonskamer

Omgeving is niet bijzonder( wegen, kantoren en woonwijk)

Grote mooie kamer Fijn zwembad en sauna Heerlijk uitgebreid ontbijt Vriendelijk personeel

Uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Superior Driepersoonskamer

Onvriendelijke receptionist bij de check-in. Totaal ongeïnteresseerd in de gast. Badkamer op zich netjes maar douche/bad aan vernieuwing toe.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Late checkout is ook prettig. Zwembad is leuk voor de kinderen om even een plons te nemen.

wij hadden geen recht op ontbijten

het is buiten niet veel te doen b.v. geen tafel tennis of activiteit het is jammer verder de personeel Achter de balie maag vriendelijke zijn

wij hadden geen recht op ontbijten

Dichtbij vliegveld .
    • Standaard tweepersoonskamer

Te zachte bedden, slecht onderhouden badkamer, mag wel een keer een tandenborstel overheen in de voegen. zwembad met veel aanslag aan de rand en zeer veel chloor. Creditcard blokken voor de overnachting, maar zonder overleg ook nog 100 euro extra ? Wat een gebrek aan vertrouwen in je klanten zeg.

Dichtbij vliegveld ..... prima voor doorreis......grote familiekamers....

Locatie bij vliegveld

Het rook niet fris, outdated kamers en gangen, foto’s bij Booking niet representatief, zeer donker parkeerplaats, kamers naast elkaar gevraagd via opmerkingen, geen reactie en niet gekregen

Locatie bij vliegveld

Zeer correcte prijs/ kwaliteitsverhouding. Ik zou er zeker nog terug durven gaan.

De bediening was een minpunt. Traag en soms echt onbeleefd en brut. Er vliegen wel veel vliegtuigen over dus wie slecht slaapt kan hier - ondanks dat de kamers redelijk goed geïsoleerd zijn - last van hebben (persoonlijk heeft me dit niet gestoord).

Ontbijt was echt heel uitgebreid en heel lekker. Samen met het zwembad en de heerlijke bedden het absolute pluspunt van dit hotel!

Prima hotel op korte afstand van vliegveld Dusseldorf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer en badkamer waren schoon, echter was er nog een urinegeur die uit de toiletpot kwam.

Zeer net hotel op korte afstand van vliegveld Dusseldorf. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede bedden. Goede keuken ook voor diner. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet; vers en alles goed verzorgd. Zwembad aanwezig.

Voor 1 nacht prima

Parkeerplaats was overvol, ver lopen en dat voor €10. Volgens mij kun je je auto gewoon aan de overkant gratis parkeren. Maar dan moet je weer met je koffer slepen. Badkamer aan renovatie toe. Stonk een beetje. En de douche was in bad, hoge opstap.

Receptie was goed. Beetje lang wachten bij het inchecken.

Dichtbij het vliegveld.
    • Standaard tweepersoonskamer

2 kamers geboekt, helaas was er maar 1 doorgekomen. Gelukkig was er toch nog plek. Erg lang moeten wachten tijden het inchecken. Personeel niet echt vriendelijk. Restaurant zeer onder de maat.

Dichtbij het vliegveld. Gratis bus van het hotel richting het vliegveld.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Tegenvallend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1. Kamer stinkt naar rook - er heeft iemand grof zitten roken. Bah!! 2. De kamer is niet schoon - lange haren en stof. 3. Tijdens het ontbijt ruimt het personeel niet op. Gevolg: veel tafel die gebruikt zijn en 'nieuwe' bezoekers die geen tafel kunnen vinden.

De locatie is prima - vlakbij het vliegveld.

Prima hotel voor op doorreis
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Autoband was lekgestoken op de betaalde parkeerplaats en hotel heeft geen camera's hangen. Waarvoor betaal je dan eigenlijk?

Nette kamer, goed ontbijt.

Goede locatie voor een bezoek aan de Messe in Düsseldorf.
    • Standaard tweepersoonskamer

Qua inrichting is het hotel gedateerd. Badkamer is duidelijk aan renovatie ( schilderbeurt ) toe. In het restaurant was ‘s avonds geen plaats. Alternatief, eten in de pub. Pizza was te hard gegaan in de oven. Niet lekker en droog. Barman zou het doorgeven aan de chef! Niets gehoord verder.

Ligging en een goede kamer met ontbijt.

Goed maar uitgeleefd hotel
    • Standaard tweepersoonskamer

Hotel was vrij uitgeleefd. Inkom is verzorgt maar als je doorloopt naar de kamer merk je dat er dringend wat werk is om alles te updaten. Als je reeds betaalt voor je verblijf is het niet ok dat je ook nog eens moet betalen voor de parking aan het hotel, 10 euro per dag is veel om enkel je auto te parkeren!

Propere kamers, vriendelijk personeel

Kleine bed, gedateerd, zwembad koud, goed ontbijt, dichtbij snelweg en centrum
    • Standaard tweepersoonskamer

We hebben gereserveerd kamer voor 2 volwassen en 1 kind van 7 jaar. Een bed was in kamer, bed is 160x200 en niet geschikt voor 2 adulte en 1 kind. We moeten extra betalen 20 Euro/night voor extra bed in een kleine kamer. Allee is gedateerd en veel gele plekken in badkamer en rost. Kleine kamer, extra bed past juist bij verwarmingen en mijn kindje kan niet slappen zo dichtbij verwarming. Zweembad water was koud, deel van zwembad is buiten en deelijk gesloten met een garage deur.

Dichtbij centrum en snel weg. Personnel vriendelijk. Onbijt was heel goed.

Dirty beds, dirty rooms
    • Standaard tweepersoonskamer

2 kamer geboekt,beiden erg vies, verlaten, beperkt handoedoeken, Restaurant:beperkt meneu en duur.carpaccio besteld was niet te eten, teruggestuurd ik moest toch de volledige bedrag betalen

Dirty beds, dirty rooms

Enorme deceptie voor een belachelijke prijs.
    • Standaard tweepersoonskamer

De kamers zijn oud, in ons geval zaten er scheuren in het plafond en was de badkamer aan vervanging toe. Dichtgestopte gaten in de tegels, aftandse deur. Het dekbed is erg klein, en er zijn geen extra dekens of kussens in de kamers aanwezig. Parkeren op het terrein kost 10 euro per nacht,maar als je 's-avonds aankomt moet je in het donker je auto uitladen want het terrein is slecht verlicht. Diner in het restaurant Terra Mia is slecht en erg duur, daarnaast is niet alles wat op de kaart staat te verkrijgen. Wij moesten voor een kop thee 4,10 euro betalen. Belachelijk! Bij het ontbijt, dus bij daglicht bleek het restaurant ook aan een opknapbeurt toe. Ik verstuikte mijn enkel omdat naast onze tafel een gat in de vloer naast het raam zat. Ik heb al mijn klachten bij het uitchecken genoemd, maar er werd verder niets mee gedaan.

Alleen de ligging beviel mij, verder niets.

Prima uitvalsbasis voor Düsseldorf in niet luxe, maar wel net en comfortabel hotel.
    • Standaard tweepersoonskamer

Kamers zijn wat gehorig en zwembad is kleiner dan wordt voorgesteld. Inrichting hotel enigszins gedateerd.

Zeer ruime kamer en goede bedden. Dichtbij snelweg, waardoor snel in het centrum van Düsseldorf. Voldoende parkeergelegenheid. Relatief weinig geluidshinder van vliegveld in de buurt.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Voldeed niet aan de geschepte verwachtingen.
    • Standaard tweepersoonskamer

De kamer viel ontzettend tegen. Is een misleidend aanbod geweest. Werd op de site aangeprezen voor 2 volwassenen met 1 kind tot 13. Maar bed is niet groot zoals beschreven op de site. Veel te klein voor 3 personen als kind ouder dan 4 jaar is. Personeel is ontzettend onvriendelijk en werkte niet mee aan oplossing die op de site staat om tegen betaling gebruik te maken van een derde bed op de kamer. De enige optie is voor 35 euro een babybed er bij te plaatsen maar daar past een kind ouder dan 4 jaar niet in.

Het is goed bevallen dat vanaf deze accommodatie het centrum goed te bereiken is.

Badkamer was schoon, bed was comfortabel, kussens wat minder...
    • Standaard tweepersoonskamer

Ze hebben verwarming in de kamer die een tikkend geluid maakt als ie aan staat, maar zelfs als ik m uitzette bleef hij tikken omdat er wel warmte naar andere kamers moest. Was een heel irritant getik vond ik, heb ik nooit eerder meegemaakt in hotels

Badkamer was schoon, bed was comfortabel, kussens wat minder, maar ze hebben een lijst op de kamer liggen waarbij je de keuze krijgt andere soort kussens te proberen, omdat niet iedereen natuurlijk t zelfde type kussen prettig vind

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

prima, maar niet voor herhaling vatbaar voor mijn doel van de reis Koln messe
    • Standaard tweepersoonskamer

Het nadeel was dat het hotel toch redelijk ver was van waar ik moest zijn (Koln Messe) en de prijzen waren erg hoog voor deze periode...shuttle bus was niet gratis! En ik had wel gedacht dat de shuttle gratis was. 5 euro per keer. Geluidsoverlast van de andere kamers (douche/wc en zelfs het niezen van de buurman was te horen. Verde omdat het vlakbij het vliegveld is, kon ik de ramen niet openen vanwege te veel lawaai

Ontbijt was prima. en de kamer was prima.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Hotel was goed en dichtbij het vliegveld
    • Standaard tweepersoonskamer

Dat het Restaurant heel lang pauze had (dus niet open!!!) van 14.00 uur tot 18.00 uur. Vond ik wel erg lang.

Het ontbijt was super en genoeg keuze, kamers waren goed schoon en groot. Het Hotel is kort bij het vliegveld, maar gelukkig we er geen last van gehad.

Redelijk hotel, prijs kwaliteit klopt, maar maakt geen schone indruk
    • Standaard tweepersoonskamer

heb twee dagen vantevoren drie mails gestuurd om te vragen hoe bij het hotel te komen en of ik de shuttle naar het vliegveld reserveren moest, en zo ja ik de eerste shuttle wilde reserveren. Heb hier bij de tweede mail aangegeven al eerder gemailt te hebben, maar heb op geen mail antwoord gekregen. OP vliegveld aangekomen kon ik geen shuttle vinden. Bij algemene informatie navraag gedaan, ik moet hiervoor een telefoonnummer bellen, dit twee maal gedaan, kreeg geen gehoor. Bij derde keer pas. Aangekomen bij hotel, bleek de shuttle al vol te zijn (man voor ons, reserveerde wel nog, hierna waren er nog twee plekken vrij en wij waren met ons drieeen!) Aangegeven dat ik drie mails gestuurd heb en ik dit dus schandalig vond, ik moest in eerste instantie maar een taxi nemen! Tegen man voor ons zei receptioniste dat als hij twee uur vantevoren aanwezig was bij luchthaven hij alle tijd had, ze wist echter niet dati k haar verstaan had, maar aan ons vertelde ze dat het toch echt druk is op het vliegveld en wij beter met een taxi konden gaan!!! Dit geweigerd en hun toch echt op de mails gewezen. Dit is ze gaan controleren, en omdat ik gelijk had heeft ze een extra busje geregeld. Dit vond ik na de grote schrik dan toch wel netjes. Hotel zelf kwam oud over en niet helemaal schoon. Prijs.kwaliteit qua kamer kwam wel overeen. Desonds was het voor mj geen prettige ervaring, heb veel tijd verloren door het uitzoeken hoe in het hotel te komen, als ze nu op zijn minst een van mijn mails gelezen zouden hebben en beantwoord was mij een hoop tijd bespaard gebleven!

matig hotel

Netjes en dicht bij het vliegveld.
    • Standaard tweepersoonskamer

Het parkeren is duur en de shuttle bus voor het vliegveld moet je ruim van te voren reserveren. Het gaat niet op vaste tijden.

Netjes en dicht bij het vliegveld. Eten was goed ontbijt perfect.

👍🏼

Restaurants service diner duurde lang en had graag meer te drinken gehad, eten wel goed Wel gecomped op de rekening, nadat ik hier uiteindelijk wat van heb kunnen zeggen

Ontbijt heel veel keuze, ruime kamer, fijne vriendelijke service

Helemaal prima!
    • Standaard tweepersoonskamer

Jammer dat er bij het zwembad geen drankjes geserveerd werden, terwijl dat het een mooie dag was. Zonde dat de parkeerservice met de gratis shuttle naar het vliegveld maar voor 1 dag geldt en dat het niet voor een langere periode kon

Het zwembad was voor onze kinderen echt geweldig en geen sluitingstijd

gunstig gelegen hotel bij de luchthaven...en toch rustig
    • Standaard tweepersoonskamer

Hotel geboekt om vlakbij de luchthaven van Dusseldorf te zijn om op reis te vertrekken. Zeer gunstige ligging om door te rijden naar de luchthaven. De kamers zijn voldoende geïsoleerd om geen last te hebben van vliegtuigen. Omdat we met jongere kinderen (9-11jaar) reizen, hebben we communicerende kamers gekregen. Heel vriendelijk en meertalig personeel aan de receptie en bar. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor een doorreis overnachting.

Prima hotel maar hoge prijzen voor eten en drinken
    • Standaard tweepersoonskamer

Erg gehorig hotel. De drankjes (gewoon koffie ook) aan de bar zijn echt erg duur. Evenals het eten. De hotelprijs is goed maar het lijkt of men dit wil compenseren met de prijzen van de drankjes.

Prima uitgangshotel voor het vliegveld Dusseldorf.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Niet wat we hadden verwacht,
    • Standaard tweepersoonskamer

Communicatie tussen hotel en Booking.com. In hun systeem stond 1 persoonskamer op Booking.com 2 persoonskamer. We zijn de 3e niet in het hotel verbleven, hebben wij niks voor terug gekregen. Niet eens antwoord gekregen op ons verzoek.

Ontbijt was heerlijk,

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Locatie.

Parkeergelegenheid. Alle parkeerplekken waren vol. Auto verder weg moeten neerzetten. Hierdoor met bagage moeten slepen.

Locatie. Dicht bij de auto snelweg en op mooie afstand van het vliegveld.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Goede ligging ten opzichte van de luchthaven.
    • Standaard tweepersoonskamer

Parkeren kost 10.00 per dag. Wij hebben in de straat geparkeerd, scheelt dus weet. Personeel is inderdaad niet al te vriendelijk. Reservering gemaakt via booking.com hierbij schijnt niet door te worden gegeven dat er kinderen bij zijn. Onze zoon stond dus niet op de reservering. Nu ging hij bij ons in bed voor 1 nacht maar werd niet heel goed op gereageerd. De bedden van de standaard kamers zijn vrij smal.

Goede ligging ten opzichte van de luchthaven. Makkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Voor 1 nacht goed te doen,wij waren er 5 nachten,dat was véél te lang , .
    • Standaard tweepersoonskamer

Het personeel in het restaurant was niet erg vriendelijk . In het geheel een sfeerloos Hotel ,gewoon ongezellig ! De Shuttle bus was vanaf de Luchthaven niet bereikbaar,2x opgebeld,daarna tóch maar zelf een taxi genomen.

De bedden waren prima ! En het internet Wifi wekten perfect

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Goede kwaliteit voor de prijs (49 euro)
    • Standaard tweepersoonskamer

Als je aankomt op het vliegveld, is de gratis shuttle heel moeilijk (bijna onmogelijk zelfs) te vinden. Met wat eenvoudige aanwijzingen op de website (en een werkend telefoonnummer) is dat makkelijk te verbeteren.

Goede kwaliteit voor de prijs (49 euro)

De kamer was ruim, schoon en comfortabel.
    • Standaard tweepersoonskamer

De regeling van openbaar vervoer naar het centrum van Düsseldorf was slecht en duur. Het hotel was verder van het centrum dan op de website was aangegeven. Er was ook geen shuttle-service. Het zwembad en sauna waren gesloten voor groot onderhoud, jammer dat dit niet bij de boeking was aangegeven.

De kamer was ruim, schoon en comfortabel.

Het mag iets beter
    • Standaard tweepersoonskamer

Zwembad was dicht ivm werkzaamheden terwijl bij het inchecken werd gezegd dat we dagelijks tot 2200 konden zwemmen. Dit vonden de kinderen niet leuk en verwarrend. Het was erg stoffig in de kamers. Ontbijt erg duur voor een buffet.

Kamers en bedden zijn erg ruim. Wij hadden de standaard 2persoonskamers. Genoeg ruimte zelfs met zn drieën op zo'n kamer.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel heeft het lachen niet uitgevonden! Vooral in het restaurant en de bar. Aan de balie ging het wel.

Het ontbijt was fantastisch, jammer dat het personeel niet echt vriendelijk was. Locatie was prima binnen 5 min waar we wezen moesten dus daar was niets mis mee.

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard tweepersoonskamer

Personeel niet enthousiast, kamer (geen warm water in heel het hotel op zondag VM => wegens technisch defect), tijdens ontbijt geen vriendelijk woord, komen afruimen zonder te vragen of het lekker was, tempo afruimen lege tafels kon vlotter, je moest zelf maar zorgen of je thee of koffie wou,...lang moeten onderhandelen om iets te bekomen ter compensatie van geen warm water te hebben voor douche

De locatie om naar de ISS Dome te gaan + het ontbijt

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Grote kamers t.

Lang moeten wachten bij het inchecken terwijl er genoeg personeel aanwezig was.

Grote kamers t.o.v. de prijs. Dichtbij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Basic
    • Comfort Driepersoonskamer

Het bed was erg klein en het zwembad/ buiten gebied viel enorm tegen.

Zwembad erbij en heel dichtbij de luchthaven

Zwembad erbij en heel dichtbij de luchthaven

Leuk gezellig hotel

Leuk gezellig hotel

Perfecte ligging vlak bij luchthaven! Confortabele kamers!
    • Standaard tweepersoonskamer

Verbouwing in onze gang. Stof en lijmlucht

Goed eten. Fijne kamers. Vriendelijk personeel

Nacht dichtbij luchthaven

Sterke geurhinder.

De kamers roken zeer slecht daar men juist te kampen had gehad van overstroming waar men ons niets over verwittigde

Na een lange vlucht een fijne nacht kunnen slapen
    • Standaard tweepersoonskamer

Geen lift (2 verdiepingen)

Zeer dichtbij het vliegveld. Een paar minuten rijden. Ruime schone kamer met uitzicht op de binnentuin.

Shuttle service naar de luchthaven, heel grote kamers
    • Tweepersoonskamer met Gratis Parkeergelegenheid (8 Dagen)

Niet zo vriendelijk personeel

Shuttle service naar de luchthaven, heel grote kamers

Prima ,schoon en vriendelijk hotel.

Badkamer geen ventilate, dat is lastig! Airport shuttle Moët je apart voor betalen dat was nieuw.

Geen ontbijt, Kamers prima .

De nabijheid van de AirPort

De nabijheid van de AirPort

Goed en rustig hotel aan de rand van dusseldorf

Prijs van een ontbijt a 18 euro is aan de hoge kant vond ik

Prijs kwaliteit verhouding van de kamer was erg goed

Prima voor een nacht

Wat gedateerde indruk

Fijn hotel dicht bij het vliegveld

Het zwembad was erg klein, en erg ontdiep

• Beoordeeld op: 14 april 2018

dicht bij het vliegveld

weinig sfeer in het hotel

dicht bij het vliegveld

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Tussenstop van vlucht naar huis
    • Standaard tweepersoonskamer

Klein bed met kort dekbed

Heerlijk uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

• Standaard tweepersoonskamer

Parkeren! 10 euro per dag.

Grote kamer en heel stil. Prima bed en heerlijk ontbijt.

parking tijdens vakantie
    • Standaard tweepersoonskamer

kamer op verdieping en geen lift (met koffers moeilijk) !!

parking tijdens vakantie

Netjes

Badkamer beetje oud

Kamer was netjes

Ik ga er nooit weer heen

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heel dicht bij de luchthaven, handig wanneer je een vroege...
    • Standaard tweepersoonskamer

Heel dicht bij de luchthaven, handig wanneer je een vroege vlucht hebt. Het hotel regelt vervoer naar de luchthaven

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Gewoon een hotel, weinig bijzonder.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi kost extra, parkeren kost extra, ontbijt kost extra... Het is alsof je tien jaar terug gaat in de tijd.

Gewoon een hotel, weinig bijzonder.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Bed. De bedden waren smal en je lag te wiebelen in je bed...
    • Standaard tweepersoonskamer

Bed. De bedden waren smal en je lag te wiebelen in je bed,slap of veel vering. We hebben slecht geslapen daardoor.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Restaurant

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

perfekt

-------------

lekker dicht bij vliegveld, want dit was de reden om dit hotel te nemen

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Schoon

Schoon

Ontbijt buffet

Ontbijt buffet

Prima.
    • Standaard tweepersoonskamer

Mooie kamer, goed ontbijt. Bereikbaarheid matig (1 bus).

Koud, horig en onpersoonlijk

• Beoordeeld op: 24 december 2017

binnenzwembad was lekker warm.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed was te klein voor twee personen, model 1.40m breed.

binnenzwembad was lekker warm. Personeel was vriendelijk.

Heerlijk comfortabel verblijf.

Geen minpunten.

Erg comfortabel. Heerlijk bed. Alles is aanwezig. Zeer uitgebreid ontbijt. Late check out was ook erg relaxed.

Receptie & Bar

De sauna
    • Standaard tweepersoonskamer

Het bed is rampzalig om op te slapen

De sauna

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima hotel goed ontbijt

Netjes hotel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima hotel! Prijs/kwaliteit verhouding is top!

Afstand naar de kamers

Receptie

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Nette en schone kamers, iets te ver van Düsseldorf stad (kerstmarkten)

Koud water zwembad

Heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ontbijt erg duur
    • Standaard tweepersoonskamer

Prijs parkeren en prijs ontbijt

Prijs kamer

Uitstekend verblijf.
    • Standaard tweepersoonskamer

Heerlijke ruime comfortabele kamers met fijne bedden.

prima kamers, erg goedkoop
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt had wat beter gekund

prima kamers, erg goedkoop

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Leonardo Hotel Düsseldorf Airport Ratingen