Beoordelingen over IntercityHotel Düsseldorf Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Graf-Adolf-Str. 81-87, Friedrichstadt, 40210 Düsseldorf, Duitsland

#121 van de 197 hotels in Düsseldorf

matig, was vroeger beter met deskundiger personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Inclusief Kaartje voor Openbaar Vervoer

Een keer waren alle badhanddoeken weggehaald en er waren geen nieuwe gelegd. Bij vertrek wilde baliedame mij nóg een keer laten betalen, terwijl de kamer al lang betaald was. De kamer zou vanaf 14.00 u. beschikbaar zijn, maar die was pas beschikbaar om 14.45 u.

uitstekende locatie

Fijne, schone kamer met heerlijke badkamer.
    • Business Tweepersoonskamer - Inclusief Kaartje voor Openbaar Vervoer

Fijne, schone kamer met heerlijke badkamer. Waterkoker en minibar in de kamer. Wel een echt zakenhotel, dus geen knusse maar wel een praktische en schone kamer. Gevestigd bij de tramhalte en dichtbij centraal station. De O.V. kaartjes die bij de kamers worden verstrekt waren wat ons betreft helemaal super. Ook de gehele dag van vertrek konden we nog onbeperkt gebruik maken ]van bus-metro en tram. Echte aanrader!

Super locatie dicht bij openbaar vervoer. 3 haltes naar de altstad. Zeer goedkope parkeergarage in de buurt. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk

Een aanrader als je dicht bij het station wilt logeren.
    • Business Tweepersoonskamer - Inclusief Kaartje voor Openbaar Vervoer

Jammer dat de bar dicht was en dat er overdag en 's-avonds niet iets klein gegeten kon worden. #Hemelvaartsdag #WeinigGasten

Prima locatie, vlak bij het station. Het ontbijt was net als bij vele andere IntercityHotels in Duitsland goed. En niet te vergeten het gratis kunnen reizen met het OV in Düsseldorf.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Jammer van het te slechte internet.

Intetnet was slecht! Ik moest betalen (anno 2018) voor 'high-speed-internet'. Het personeel kon me niet helpen, toen ook dit niet goed werkte.

Prima prijs voor een 'standaard' hotel op goede lokatie.

dat je zonder badge beneden in de inkomhal niet naar het toilet kunt gaan.

het ontbijt was uitstekend. kamers netjes, ook badkamer oke, goeie douche.. de parking dichtbij id Gruppelostrasse is een aanrader en goedkoop

Prijs en kwaliteit verhouding zijn uitstekend, goede service en goede ligging.

De bar en het restaurant van het hotel was niet open in de avond dit ivm de vakantie, maar in de omgeving van het hotel is genoeg te vinden. De metro halte ligt pal voor het hotel. Op je kamer hoor je het een beetje als er een metro stopt. De straat waar het hotel aan ligt mag je niet met de auto in rijden. Dit wisten wij niet van te voren en dan kom je even aan het zoeken, maar in de straat er naast zit een parkeergarage.

Je kunt dichtbij het hotel voor 6 euro per 24 uur parkeren. In het hotel krijg je een plattegrond van Dusseldorf en leggen ze je uit hoe je kunt reizen en wat er te zien is. Je krijgt een kaartje van het hotel voor het openbaar vervoer. Wij hebben één overnachting gedaan en wij konden de dag van aankomst en vertrek gebruik maken van dit vervoer. De metro ligt pal voor het hotel en binnen twee haltes sta je in het centrum. Wij waren daar oa voor de kerstmarkt die erg gezellig en mooi was. Qua prijs en kwaliteit verhouding zijn wij echt tevreden. Het ziet er schoon en verzorgd uit.

Nette kamer, rustig op binnentuin uitkijkend.

Nette kamer, rustig op binnentuin uitkijkend. Geen omgevingslawaai. Ligging tov centrum is erg prettig. Metro ( u lijn) zo dichtbij en snel. Maar eigenlijk is het ook goed te belopen.

goede kamers gezien de locatie en de stad.

de man achter de receptie die ons 's avonds hielp was te chagrijnig om geloofwaardig te zijn

goede kamers gezien de locatie en de stad. goed ontbijt. bij ontvangst 's middags heel vriendelijke dame, die er volgende ochtend weer was en die buitengewoon attent was.

Locatie is prima, 200 m.

Helaas waren de matrassen niet van denderende kwaliteit. Prima voor 1 nachtje, maar kan beter.

Locatie is prima, 200 m. van de Hauptbahnhoff. Wij kregen gratis Ov-kaarten aangeboden, waarmee we het gehele weekend overal gratis gebruik konden maken. Ook het ontbijt was prima (zeker met de winterse weeromstandigheden handig :-)) Parkeergarage op 200 m., ook prima te doen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ontbijt prima

Badkamer was eenvoudig maar prima, maar deur van douchecabine was stuk. Had gemaakt moeten zijn. Zoiets had gezien en gemeld moeten worden door de housekeeping

Ontbijt prima Kamer ruim

Goed gelegen Hotel

Verwarming in de kamer. De verlichting bij de entree van de kamer. 1 appel voor twee gasten. 1 gemakkelijke stoel voor twee personen 2 bedden waar wij liever 1 twee persoonsbed hadden gehad. Geen Nederlandstalige tv zenders.

Afstand tot station en centrum en ontbijt

Top locatie voor Düsseldorf te verkennen

Er waren wel veel bedelaars die nogal hard nekkig zijn. Maar als je gewoon door wandelt of hotel binnen gaat zijn ze weg.

Het was fijn dat we tijdens ons verblijf gratis de tram en metro konden nemen en hotel is maar 500meter van het centrale station.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Ok

Voor mensen die met de wagen komen is er wel een parkeergarage in de buurt maar geen eigen garage.

Goed zonder meer. Kreeg wel een gratis pas voor het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Nachtje stappen

Ik vond het vreemd dat je kon kiezen tussen een rokers of een niet-rokers kamer en dan voor een rokerskamer kiest maar evengoed een niet-rokerskamer krijgt omdat rokerskamers vol zaten. Dit werd er ook niet bij verteld of zo toen we incheckten. Uit de slang naar de douchekop spoot aan alle kanten water

De man achter de bar was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 december 2016

dat alles aangenaam was en ons openbaar vervoer was gratis met kaartje hotel

niks speciaals

Het ontbijt was heerlijk en we hadden veel keuzes en de kamer was goed en ruim genoeg en om extra kussens moest ik het maar vragen ad receptie

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prima hotel voor een of twee nachten / citytrip

Kamer was schoongemaakt, maar er was her en der nog wel een spinneweb te vinden. Voor aankomt 2x per mail vraag gesteld maar werd niet op geantwoord. Uiteindelijk fag voor vertrek gebeld en daarbij netjes te woord gestaan en geholpen.

Hotel gunstig gelegen tov centrum. OV stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Ontbijt voortreffelijk;

eerder beperkte ruimte van de tweepersoonskamer; verlichting werkte niet naar behoren

Ontbijt voortreffelijk; ligging kamer aan tuin heel rustig; onthaal aan balie heel hartelijk; gunstige ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Fijn hotel met een goede locatie.

Nu ik op booking kijk zie ik dat er gratis WiFi zou zijn, we hebben geen inlogcodes voor WiFi gehad en ik vraag me af of dat er ook wel was aangezien op de kamer een folder lag met prijzen voor de WiFi. Tot slot: de prijs van het ontbijt is zeer hoog.

Hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik was erg tevreden over de locatie omdat het vlakbij het Hauptbahnhof zit voor als je met de trein komt, en met de auto is er vlakbij een parkeergarage waar je voor slechts €6,- per dag kan parkeren. Van het hotel kregen we een gratis OV kaart en de tram stopt voor de deur. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel. In de buurt en in Hauptbahnhof zitten heel veel plekken waar je voor weinig geld heerlijke broodjes kan halen.

Voldoet aan de verwachting.

Te kort verblijf om goed te beoordelen.

Verzorgd, goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

ICE Highspeed Train & Stedentrip Düsseldorf

Per persoon per ontbijt te moeten betalen.

Bagage tijdelijk te mogen stallen bij aankomst en vertrek 🙂

ontbijt was goed
    • Business Tweepersoonskamer - Inclusief Kaartje voor Openbaar Vervoer

badkamer, klein, hoge instap douchecabine, kraan werd veel te heet, bijna voeten verbrand

ontbijt was goed

Locatie, rustige kamer, betaalbaar ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer - Inclusief Kaartje voor Openbaar Vervoer

Locatie, rustige kamer, betaalbaar ontbijt

De locatie en het gratis openbaar vervoer

Tevreden

Grote van de kamers

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De buurt is een beetje guur

Vlak bij het treinstation

Heel goed hotel

Genoten van de sfeer.

Ontbijt werd slecht bijgevuld!

De kamer was geweldig, schoon en groot.

Prima voor kort verblijf + super met openbaar vervoer GRATIS inbegrepen
    • Standaard Eenpersoonskamer - Inclusief Kaartje voor Openbaar Vervoer

Geen vers fruitsap

Rustig

dekbed te warm

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goede ligging ten opzichte van het station en centrum, parkeergarage om de hoek, goede kamers

Het was behoorlijk warm in de gang en op de kamer

Goede bedden

goed voor enkele nachten

wifi

ontbijt was goed,zeer goed is het gratis vervoerkaartje die je krijgt van het hotel en dat je de dag van vertrek nog even je bagage kan opslaan

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

vriendelijk personeel, lekker ontbijt

de buurt voelt ietwat onveilig aan, zeker 's avonds

vriendelijk personeel, lekker ontbijt

TV toestel zeer klein in verhouding met kamer!
    • Business Tweepersoonskamer - Inclusief Kaartje voor Openbaar Vervoer

TV toestel zeer klein in verhouding met kamer!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Het ontbijt was erg goed.

toen wij aankwamen een niet zo`n vrolijke receptioniste een beetje jammer.

Het ontbijt was erg goed.

weekendje weg

Wifi niks waard. Gratis WiFi is 256kb/s

Ontbijt top, kamers prima en mooi centraal gelegen

• Beoordeeld op: 14 december 2016

puur overnachting, daarvoor zeer geschikt

tv

Eigenlijk niets

Erg goed ontbijt uitgebreid kamers goed en schoon

• Beoordeeld op: 5 december 2016

prima hotel voor 1 nachtje

badkamer

ligging

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Prima hotel voor bezoek dusseldorf

Afstand tot het centrum

Prima ontbijt Kaartjes OV.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Personeel was zeer vriendelijk

We moesten een poos wachten tot onze kamer schoongemaakt was

Personeel was zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Prima locatie dicht bij de altstad en koningsallee , maar...

Inrichting hotel Soms wat gedateerd

Prima locatie dicht bij de altstad en koningsallee , maar ook op 5 minuten van alle locale vervoer inclusief Metro. Zeer vriendelijk jeugdig personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Parkeren in de buurt voor 6 euro per dag klinkt leuk maar...

Parkeren in de buurt voor 6 euro per dag klinkt leuk maar moet in een openbare parkeergarage en is een drama als het druk is. Na 1 1/2 uur pas een plekje gevonden

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Lekker dicht bij het station

Booking.com had de betaling van het ontbijt niet aan het hotel overgemaakt, dat leidde tot een vervelende situatie bij het uitchecken.

Lekker dicht bij het station

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

- Prijs

- Man achter de balie 's nachts is erg onvriendelijk en kortaf. Vreemde ontvangst op die manier. De dames die overdag werkzaam zijn weten gelukkig wel wat klantvriendelijkheid is.

- Prijs - Schoon - Ligging naast metro en treinstation

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Heel positief dat we de tram in de omgeving gratis konden...

Met de auto bij het hotel komen is wat lastig i.v.m. de trambaan die er voor loopt. (Van de tram heb je overigens geen last in het hotel)

Heel positief dat we de tram in de omgeving gratis konden gebruiken. Genoeg parkeerplaatsen in de omgeving. Hotel is een aanrader!

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Ontbijt was goed

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Mooie stad, mooie kamer in hotel.

te ver van Kerstmarkt, wat bedoeling was.

Mooie stad, mooie kamer in hotel.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Vlakbij station

Vlakbij station

• Beoordeeld op: 11 september 2015

ligging t.

omgeving station met veel moeilijkheden, politie en ordediensten regelmatig in aktie.

ligging t.o.v. Bahnhof gratis openbaar vervoerkaart hotel

• Beoordeeld op: 7 september 2015

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Gratis OV in de Regio gedurende mijn verblijf.

Trage Internetverbinding.

Gratis OV in de Regio gedurende mijn verblijf.

• Beoordeeld op: 12 april 2015

Schone kamers, heerlijke douche, gratis WIFI

Het bed was erg slecht, mijn man en ik hadden beiden rugpijn de dagen erna.

Schone kamers, heerlijke douche, gratis WIFI

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.