Beoordelingen over Dünenhotel Borkum Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Ostfriesenstr. 110, 26757 Borkum, Duitsland

#12 van de 19 hotels in Borkum

voor herhaling vatbaar

De kamer was best wel gehorig. De tv van de buurkamer was te goed te horen.

De ligging van het hotel is geweldig. Weg van de drukte. Het hotel zelf is ook heel rustig. Goede kamers en vriendelijk personeel. Ook goed gegeten, zowel ontbijt als diner.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Compleet en bijzonder gastvrij voor mens en hond

Eigenlijk niets, maar als we iets misten was het een waterkokertje om e.v.t. een kopje koffie of thee op de kamer te zetten.

Zeer goed hotel rustig gelegen in de duinen waar we met onze hond meer dan welkom waren. Het personeel is ook zeer hond vriendelijk. Het ontbijt is zeer goed met een uitgebreid buffet. In het restaurant heerlijk kunnen eten. Kamer en bedden waren uitstekend en goede douche gelegenheid. 's Avonds als het restaurant gesloten is kan je een drankje uit een grote koelkast op de gang halen. Als je een plek zoekt voor rust en ruimte e.v.t. samen met uw hond dan is dit hotel een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

We zijn goed tot rust gekomen.

De bedden konden beter.

Mooi hotel midden in de duinen. Heerlijk rustig. Je kunt meteen een fiets huren. Goed ontbijt, zelfs een sauna in het hotel! In de ontbijtzaal zie je mooie foto's van het eiland op een scherm voorbij komen.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Een verjaardag om niet meer te vergeten!!!

Wij kwamen er voor de rust en stilte. Het vliegveld aan de overkant bezorgde geen overlast. Wij werden echter ondergebracht in de Baltrum kamer. Op deze kamer was een brom te horen die slechts af en toe werd onderbroken. Ook 's-nachts was deze monotone brom te horen, waardoor we nauwelijks sliepen. De eigenaar kon deze brom niet plaatsen en hoorde deze brom ook niet. Nogmaals een nacht geprobeerd. Pure ellende!! IK was jarig en wilde in alle rust mijn verjaardag vieren. Maar helaas!!! De derde nacht wilden we hier niet meer doorbrengen. Zouden gillend het hotel hebben verlaten om nog eens hierin te slapen!! Dus hebben we een regeling kunnen treffen met de eigenaar. Een schrale troost... deze korting en een fles wijn. Mijn verjaardag was totaal verprutst.

De lokatie! In de duinen. Het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Fantastische locatie, aardig personeel, wel met verbeterpunten

Verstelbare bedden en weegschaal op de badkamer, wat mij betreft overbodig, ik heb liever een waterkoker en wat koffie en thee + kopjes en/of een koelkastje. Zeker in een familiekamer wel verwacht. Nadeel waren ook de matrassen van "tempur", memory foam, zeer om aan te wennen. Bovendien dik plastic om de matrassen waardoor je ligt te zweten. Persoonlijk vind ik een toilet zonder goed sluitende deur een minpunt (losse schuifdeur). Het avondeten viel ons erg tegen, 2 vd 3 maaltijden waren niet lekker, veel te zout, of niet vers/zelf gekookt maar uit een pakje oid. We hebben er daarom maar 1x gegeten. Geen décafé in huis. De eigenaar werd publiekelijk erg boos op ons om iets dat was voorgevallen.

Fantastische lokatie midden op het eilandje en in de natuur (hoewel bij vliegveldje, maar dat was juist wel leuk en gaf alleen overdag soms wat geluid). Slapen met het geluid van weidevogels! Wandelen of fietsen vanuit de deur. Grotendeels zeer aardig personeel. Zeer compleet ontbijt. Terras en eenvoudig speeltuintje aanwezig. Keuze aan dekens en kussens in de slaapkamer was een pluspunt. Fietshuur aan huis, handig. We kregen op verzoek 's avonds een fles heet water om zelf thee te drinken. Nadat de eigenaar publiekelijk erg boos op ons was geworden om iets, bood hij ons wel een beter alternatief aan voor de rest van ons verblijf.

Hier kom ik nog eens terug

Kwaliteit huurfietsen

eten was prima, zowel ontbijt als diner.

eten was prima, zowel ontbijt als diner. Jammer dat er geen algemene ruimte was waar je 's-avonds kon zitten.

vriendelijk en correct

weer

vriendelijk, schoon, bedden goed, ontbijt royaal

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

de kamers zijn iets horig

de kamers zijn iets horig

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Er zijn heerlijke bedden, daarnaast een perfecte douche en...

In plaats van koffie was cappucino natuurlijk nog lekkerder geweest :-)

Er zijn heerlijke bedden, daarnaast een perfecte douche en dan ook nog een hele mooie ligging! Ontbijt was echt geweldig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Vrijheid en uitzicht op dakterras

Eten

Vrijheid en uitzicht op dakterras

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Prima ligging, vlak bij strand.

Prima ligging, vlak bij strand.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Ruime kamers op een prachtige locatie op Borkum.

Ruime kamers op een prachtige locatie op Borkum. Diervriendelijkheid.