Beoordelingen over Leonardo Hotel Düsseldorf City Center Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Ludwig-Erhard-Allee 3, Oberbilk, 40227 Düsseldorf, Duitsland

#39 van de 197 hotels in Düsseldorf

• Beoordeeld op: 20 september 2018

doet wat ik verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de entree is te klein als er zich ook nog een groter wachtend gezelschap bevindt, wat wij dus meemaakten

we konden de auto kwijt, we waren snel in het centrum en het ontbijt was goed geregeld (er waren meerdere tafels voor een gezelschap met zes personen, zoals dat van ons) dat was het

Dusseldorf is een geweldig leuke stad met zeer goed openbaar vervoer. Er is veel te bekijken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de douche hangt boven het bad. Voor oudere mensen is dat onhandig.

Het hotel ligt heel dicht bij het station. In de kamer hoor je geen geluiden van buiten. De kamer is groot, twee bedden, bureautje en twee stoelen. Badkamer is eveneens ruim, er liggen zeepjes, shampoo en balsem klaar voor gebruik. Een goed voorzien ontbijtbuffet. Een ongemak aan het kluisje werd meteen verholpen.

Prima bed! Ongezellige omgeving.

De omgeving is niet erg gezellig. Het hotel is omringd door kantoren. En om bij het station te komen moest je langs een grote groep zwervers en junkies. Het stonk er erg naar urine. Op de site van booking.com had ik een superior kamer met balkon geboekt. Dat laatste was bij het hotel níet doorgekomen. Ik heb dat vaker meegemaakt. Tip! Accommodatie even nabellen als je hebt geboekt!

De afstand naar het station. Het kleine terrasje aan de voorkant. Het bed was heerlijk! Superior kamer is fijn ruim.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima verblijf in een leuke stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel een grote kamer maar met maar 1 fauteuil en geen rek om de koffer op te plaatsen. Wat airconditioning wordt genoemd blaast alleen maar lucht en maakt veel herrie. Met raam open in de nacht grote kans op overlast van het hotel aan de overkant. Ondanks de warmte is maar 1 maal van de 5 dagen het beddengoed verschoond. Aanwezigheid van de garage is positief maar niet positief is dat deze aan de zijkant van het hotel is en niet bereikbaar vanuit het hotel: steeds uitstappen en aanbellen om binnen te komen, geen cameratoezicht. Prijs garage is dus te duur!

Rustige verdieping, grote kamer met handige waterkoker om koffie of thee te zetten, goed ontbijt. Goede ligging ten opzichte van het centrum en openbaar vervoer. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam maar zouden wel iets beter kunnen opletten wie er binnen komen.

Het was aangenaam en lekker ontbeten maar ik verkies een hotel buiten de stationsbuurt.
    • Comfort Driepersoonskamer

Locatie was kort aan het station maar 's avonds niet zo'n aangename buurt om rond te lopen. Als je 's avonds terug naar je hotel moet wandelen dan lopen er heel wat ongure types rond en wij voelden ons echt niet op ons gemak. Overdag heb je daar wel helemaal geen last van.

Inrichting een beetje verouderd (overal tapijt behalve op badkamer) maar op zich wel alles in orde en proper en lekker uitgebreid ontbijt.

Fantastisch was ons verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kan echt geen minpunten bedenken. Misschien nog een extra fauteuiltje erbij dat zou wel gezellig zijn voor de partner.

Heerlijk uitgebreid ontbijt en een super ruime kamer met 2 grote bedden en in de badkamer kan je al spulletjes prima kwijt. Slechts enkele minuten van het treinstation verwijderd. In het station kun je trouwens heel goed eten. Diverse mogelijkheden voor elk wat wils.

Bedden prima.

Temperatuur kamer.

Bedden prima. Vriendelijk personeel. Kamer bleef wel erg warm(6de verdieping) ondanks de airco die aardig wat geluid produceerde. Verder prima verblijf.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima voor 1 of 2 nachten, maar wel prijzig en ongezellig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De foto's correspondeerden niet met de daadwerkelijke kamer waarin we sliepen. De bedden en de douche waren weliswaar comfortabel, maar de kamer an sich was erg ongezellig en ouderwets. Het was geen €150 waard naar mijn mening.

Het ontbijt was ERG goed en uitgebreid

Super verblijf

Niks eigenlijk

Heel aangenaam , ruim ontbijtbuffet , ruime kamers , badkamer perfect uitstekende ligging , op wandelafstand van Hauptbahnhof van waaruit alle lijnen via Heinrich Heine Allee Centraal de stad bedienen in enkele minuten Ook kleine kparkingfaciliteit in hotel

Goed hotel voor één of meer overnachtingen in het centrum van Dusseldorf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na een lange vlucht voor één nacht een kamer geboekt bij Leonardo Hotel Dusseldorf voor een hele schappelijke prijs. Leuke ontvangst. Mooie schone kamer met alles erop en eraan. 2 flesjes water (gratis) op de kamer en je kon thee of koffie zetten. Service uitstekend. Gratis water en appels in de lounge. Gebruik gemaakt van de kofferopslag. Heel netjes want je mag de bagage niet zelf wegzetten. Het oude centrum bezocht ca 2 km. Voordat de trein vertrok nog even gewacht in de lounge maar niet verplicht om een consumptie te nemen. Kortom een goede overnachting gehad voor een leuke prijs.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, goede ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sauna was veel te heet en saunaruimte is aan vernieuwing toe. Ook de kamers kunnen hier en daar wel een likje verf gebruiken. Double bed heeft te sterke vering. Veel zakenreizigers. 's Nachts hoor je de treinen aan de kant van het station.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, goede ligging.

Alles verliep zeer vlot.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was bij het personeel geen duidelijkheid of ik al betaald had of niet, wat op zich niet ernstig is.

Alles verliep zeer vlot. Je kan er gemakkelijk parkeren in de ondergrondse parking.

Goed hotel nabij station en trams naar het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door de nabijheid van het station, geen mooie omgeving maar niet echt storend.

De kamer was echt groot en comfortabel. Uitstekend bed. Groot balkon. Temperatuur is goed te regelen. Op 5 minuten lopen van het station. Ontbijt is prima.

Prima verblijf, nabij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oploskoffie op de kamer was niet lekker. Daar moet toch wel een beter alternatief voor bestaan.

Ontbijt te duur dus geen gebruik van gemaakt. Ruime kamers.

Het was oké.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers kwamen niet overeen met de foto's op de website van booking.com. Ik vond het geen viersterrenhotel. Eerder 3 sterren. Erg jammer aangezien we genoeg hadden betaald.

Het hotel zag er over het algemeen goed uit.

echt goed en nief te duur.

zijn maar 2 nachtjes geweest, heb eigenlijk geen minpunten

het was allemaal netjes. gratis parkeren bij het hotel. de metro was dichtbij. en het onbijt was goed en genoeg!

Dusseldorf is een leuke stad maar ik verblijf volgende keer in een ander hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

locatie, vlak achter centraal station. ik durfde s avonds niet te lopen en heb een taxi genomen.. dit is geen 4 sterren hotel, zoals men zelf pretendeert. dit is een 3 sterren hotel.

Ontbijt; groot aantal verschillende producten. vers en goed bijgevuld (wij kwamen tegen sluiting van ontbijt, tegen 10u. Service was hier echter niet erg snel. er stond een lange rij bij de koffiemachine.

Kerstavond in Düsseldorf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vroeg de receptie om een extra deken, maar dat blijkt te veel gevraagd te zijn. De receptionist begon te vloeken, zijn jasje overdreven aan te trekken, met de deur te smijten enz. dat gaf geen aangenaam gevoel. We zullen zeker nog eens overwegen terug te keren, aangezien wij enkele keren per jaar in Düsseldorf verblijven.

Sauna, gratis wifi, grote en schone kamer.

Perfect hotel met heerlijk ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer met 2 losse bedden terwijl we bij het boeken 1 groot bed hadden gereserveerd. We hebben dit verder ook niet bij de receptie gemeld.

Prima hotel om een paar dagen te overnachten. Auto kun je in de buurt gratis parkeren of tegen betaling van 16 euro per dag in de eigen garage. Treinstation is op loopafstand (5min) Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is perfect met lekkere koffie. Vanuit het hotel loop je via het station zo naar het centrum.

Ligging dicht bij station en U bahn, parking.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi niet echt gratis. Bruikbaar mits betaling van 6 euro per dag. Te voet 20 minuten naar centrum langs een saaie weg.

Ligging dicht bij station en U bahn, parking. Lekker ontbijtbuffet en restaurant.

Heerlijk hotel voor een weekendje weg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden zijn wat aan de kleine kant, en in eerste instantie rekende ze €35 euro voor de hond. Dat vonden wij wel erg veel.

Prima Hotel voor weekendje Dusseldorf. goed te lopen naar centrum (15 min) Prijs kwaliteit is prima,

Heel gezellig en leuk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel wat ver van centrum (lopend) wel vlakbij (om de hoek) van station dus snel met metro in een paar minuten overal heen.

Ontbijt en kamer prima verzorgd, vriendelijk personeel.

Goed hotel op goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets wat mij zo te binnen schiet.

Locatie dicht bij het centrum, goed te belopen. Auto in de nabije omgeving te parkeren. Geen geluid op de kamer van buiten, goed geïsoleerd.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verhouding prijs/kwaliteit van het ontbijt is niet in verhouding. Als je geen grote eter bent is het niet mogelijk tegen een lagere prijs een eenvoudig ontbijt te nuttigen. Het is wel fijn zelf een kopje thee/koffie op de kamer te kunnen drinken. Omdat huisdieren niet in het restaurant zijn toegestaan, hebben we 's-avonds in het hotel niet gedineerd.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Oké, maar niet voor herhaling vatbaar.

De parkeergarage, om de bocht was een parking van het hotel echter was het niet mogelijk om hier te parkeren. Wij en alle andere gasten moesten in een openbare parkeergarage de auto parkeren deze parkeergarage was ook nog eens zo'n 600 / 700 meter van het hotel vandaan. Prijs kwaliteit verhouding erg duur. Op de kamer deed de tv het niet, om 19:00 gebeld met de receptie, de meneer was een beetje chagrijnig aan de telefoon omdat hij als enigste werkzaam was en het best druk was in de lobby, belooft dat er Z.S.m een monteur zou langskomen. Om 23:00 uur nog steeds geen monteur te zien. Toch maar weer eens gebeld om te zeggen dat monteur niet meer langs hoeft te komen aangezien wij gingen slapen. Geen vergoeding of ander tegemoetkoming van toepassing. Bedden erg oncomfortabele.

De balkon

Voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De boeking was verwarrend, we hadden geboekt voor 2 kamers met 2 persoonsbedden, bleek bij het hotel dat er 2 x een 1 persoonskamer geboekt was. Het is wel opgelost maar je schrikt toch even.

Heerlijke douche, ontbijt was uitgebreid maar wat prijzig (€ 15.-pp)

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima prijs/kwalitiet verhouding. Een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeerkosten (wij hadden geluk omdat we een fijne plek aan de straat vonden waar we gratis konden parkeren) Kussen waren een beetje dun en matrassen wat harden dan we gewend zijn maar dat was voor ons geen probleem. Onze standaard kamer was heel ruim, een extra stoel of zelf 2 stoelen en een tafeltje hadden de ruimte knusser gemaakt. Neemt niet weg prima dat het prijs/kwaliteit verhouding was. We zouden zo weer voor dit hotel kiezen

Heerlijk ontbijt Schoon Vriendelijk personeel Ruime kamer 5 min lopen naar het station, van daaruit voldoende verbindingen naar het centrum

Een matige invulling van hogere verwachtingen voor die prijs.

De gang stonk drie dagen naar sigarettenrook ondanks de rookvrije kamers. Het te harde bed met ietwat versleten matrassen - de veren waren te voelen. De te koude kamers en niet te verwarmen badkamer. De kamer was koud toen we toekwamen en ondanks de instelling op 30 graden niet warm te krijgen. De beperkte fitness - slechts 4 toestellen (3 verschillende) voor cardiotraining - geen enkel spiertrainingstoestel. Het ontbijt was voldoende uitgebreid doch kwalitatief aan de lage kant. De lokatie ligt aan de minder aangename kant van het station. De garage was veel te klein en zeer moeilijk te manoeuvreren. Te snel vol met als gevolg dat te parkeren valt in de Bahnhofparking - 200 meter verder.

Het uiterst vriendelijke receptie en restaurantpersoneel. Een zeer vlotte ontvangst, in meerdere talen. Een goede sauna - lekker heet en rustig.

Het ontbijt was fantastisch, heel veel keus.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst twee flesjes water gratis, maar wel per verblijf, dus als je een nacht verblijft is het prima, maar meerdere nachten, dan zou ik wel iedere dag een flesje water verwachten. Doe het anders helemaal niet. De glazen werden bij kamerschoonmaak niet vervangen door schone glazen. De gebruikte glazen stonden gewoon vies te zijn toen we 's avonds terugkwamen. Minpuntje!

Het ontbijt was fantastisch, heel veel keus. De kamer was schoon, maar zal binnen een aantal jaar wel gerenoveerd moeten worden.

Uitstekend hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel. Nette, ruime kamer met goed bed en geen omgevingsgeluiden. Uitstekend geslapen (waar het tenslotte om gaat). Hygiene ook goed in orde. Lekker en ruim ontbijt met goede koffie. Alles wat ik van een goed hotel verwacht.

Goed adres voor stadsbezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer redelijk gedateerd, maar ruim voldoende.

Ruime kamer. Prima bedden. Goed ontbijt. Zeer vriendelijke en efficiënte receptie. Ligt prima in centrum van stad naast treinstation met goede OV verbindingen.

Hotel bezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- ontbijt was heel erg duur 20 euro per persoon per dag - parkeren was ook wel duur 17 euro per nacht

- het bed - dichtbij het centrum - vriendelijk personeel - dichtbij het station en ontbijt kan in de buurt voor goedkoper

Blij dat we maar twee nachten hadden geboekt. Niet bedoelt om een lange tijd te verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk het hele concept viel tegen, De kamer was heel licht door de vele ramen en de luxaflex hielp niet echt, Je kon je kleren niet kwijt en niets om je natte handdoek aan op te hangen. Het onbijt was ook niet veel bijzonders. Het was het slechtste hotel van onze hele reis en we zijn in nog 4 hotels verbleven en dat was Prima.. Het personeel in het restaurant keken nou niet echt vrolijk en zeiden weinig.

Kamer was netjes maar onhandig.

redelijk ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer 238 die we in eerste instantie kregen op de 2e verdieping was aan het eind van een gang waarbij je een trapje af moest. Omdat het niet mogelijk was om de deur te openen, hebben we een andere kamer gekregen 102, die bleek naast een ventilatieschacht te liggen met constant geluid op de badkamer.

redelijk ontbijt

Kamerinrichting niet modern, maar netjes en comfortabel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand tot het stadscentrum is goed te doen, toch zo'n 15 minuutjes voor rekenen.

Heel dicht bij het station, maar qua geluid niets van te merken. Behulpzaam personeel. Lekker ontbijtbuffet. Parking beschikbaar onder het hotel (mits bijbetaling).

Prima hotel nabij openbaar vervoer en goed bereikbaar met auto.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamer. Dichtbij het station. Hiermee ben je in een poep en een scheet in de Altstad. Dit hotel is inmiddels al jaren de uitvalsbasis voor ons bezoek naar de grote kermis aan de rijn. Ontbijt is eenvoudig met keuze genoeg voor iedereen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Heel fijn hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vonden het ontbijt te duur en hebben dat in het station gedaan, waar enorm veel keuze is. De stoeltjes op het terras buiten nodigen niet uit om lang op te blijven zitten.

Perfect hotel op een geweldig centrale plek in Düsseldorf. Heerlijke bedden. Geen geluid te horen. Behulpzaam personeel. Leuke aankleding beneden en mooie bar.

Prima verblijf en voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel was prima en op een fijne locatie gelegen om wandelend de oude binnenstad te kunnen bezoeken (15-20 minuten) of de Mitshibushi Electric Halle (15 minuten). Rustige omgeving, schonen kamers en een vriendelijke bediening. Parkeergarage onder het hotel.

Het ontbijt is erg goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was klein en hard en de badkamer rook niet fris, maar een beetje naar urine.

Het ontbijt is erg goed! Parkeren kan tegen betaling in de parkeergarage van het hotel die alleen open gaat wanneer het personeel het hek open doet, erg goed beveiligd dus.

We kwamen rond de middag aan en mochten reeds in de kamer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Met ons kaart voor de kamer hadden we geen toegang tot de welness.

We kwamen rond de middag aan en mochten reeds in de kamer daar deze reeds klaar was. Zeer vriendelijke ontvangst. Alle vragen werden steeds met de glimlach beantwoord.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Onze nachtje weg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een omgeving met veel hoge gebouwen. Geluid van auto's (geen drukke straat) resoneert behoorlijk als je het raam open hebt. Met gesloten raam is er geen omgevingsgeluid.

De kamer was fijn ruim. Dat verwacht je niet, zo dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Even bijkomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sauna kan wat gezelliger worden ingericht. Er is plek zat nu nog smaakvoller inrichten.

Dichtbij het station voor ov reizigers, de plek heel rustig. Het ontbijt was oke. Sauna een beetje saai en vergeleken met het hotel, een armoedig vertoning. Het personeel; vriendelijk en behulpzaam. Op loopafstand van de Keizer Allee en pak je liever een tram of metro dan loop je in minder dan 5 minuten naar het station. Veel te doen voor kunst liefhebbers.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Te klein bed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het tweepersoonsbed was erg klein terwijl er bij de boeking werd aangegeven dat er een groot tweepersoonsbed zou zijn. Daarnaast moeten parkeren in een nabijgelegen parkeergarage terwijl er bij de boeking aangegeven werd dat reserveren voor parkeren niet nodig is en er plek zou zijn bij het hotel.

Gelegen vlakbij het metrostation. Het ontbijt was goed verzorgd.

Correct verblijf voor deze prijs, lastig parkeren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wijk is erg mistroostig, veel zwervers en voor vrouwen alleen s avonds niet prettig lijkt me. Het parkeerprobleem is wel een dingetje hotel parking is snel vol Prijs voor ontbijt is te hoog €20 pp

De kamers zijn ruim en netjes, gewoon ok

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Leuk en fijn hotel met goede kamers en ontbijt. Waar voor je geld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om 1.15 uur werd er 4x op onze kamerdeur gebonkt. We hebben niet opengedaan maar de receptie gebeld. Ze zeiden dat iemand de verkeerde kamer had. Wel vreemd vind ik. zeker omdat wij op de hoogste etage verbleven aan de kant van het trappenhuis. Dus geen bovenburen en geen buren rechts van ons. Toen wij meerdere malen riepen wie er voor de deur stond en wat deze persoon wilde kregen wij geen antwoord. Het was iemand met rasta haar....wij dachten zelf iemand van het station uit de buurt maar geen goed gevoel hier over. Betere beveiliging.

De kamers mooi groot en fijne badkamer met heerlijk ligbad! Kamers geluiddicht en dat is fijn

Mooi goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is ongeveer 20 a 30 minuutjes lopen naar het centrum. Het hotel lig dichtbij een treinsspoor dit hoor je wel goed in je hotelkamer.

Mooi goed hotel

Super hotel!

Het is een beetje ver lopen naar de altstad, maar dat kun je op de kaart ook al zien. +-30min

Heel vriendelijk personeel, lekker ontbijt en mooi hotel. Mooie grote kamers.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Goed verblijf in de nabijheid van het station
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken had de vraag gesteld moeten worden: of er een voorkeur voor een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden was.

Rustige kamer, uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

heerlijke nacht in een prima hotel echt vlak bij het station

Eigenlijk niets

Het ontbijt was heerlijk, erg uitgebreid en voor ieder wat wils. Kost wel 20 euro, maar dan heb je dus ook echt wel.een heel uitgebreid ontbijt en mijn dochter van 10 hoefde niet te betalen.

prima hotel als uitvalsbasis voor bezoek aan de stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid van het hotel was vol. Wel konden we tegen gereduceerd tarief (16,00) gebruik maken van de parkeergarage bij het centraal station dat op loopafstand ligt. De kamers waren aan de kleine kant en erg warm. In een kamer kon het raam niet open.

Vriendelijke ontvangst. Goed aan te rijden door de stad. Hotel beschikt over een gratis sauna, waar niet veel gebruik van wordt gemaakt dus lekker rustig. Het station is dichtbij. Vanaf het station loop je in 20 minuten de stad in of kun je het openbaar vervoer het centrum in nemen. Gezellige kerstmarkten in de stad.

Prima hotel met vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het klimaat in de kamer: er heerste een hele droge lucht, waardoor wij slecht geslapen hebben. De loopafstand naar het centrum is behoorlijk lang. We wilden met een kleintje eten in het hotel, maar toen bleek dat we pas vanaf 19:00 uur in het restaurant terecht konden. Dat was voor ons te laat. Dat hebben we gelukkig via roomservice kunnen oplossen.

De kamer was groot genoeg met zijn drieën en de kamer was netjes

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Een fantastisch, maar druk weekend (oorzaak : kerstmarkt)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk viel er ons niets tegen, de ligging was excellent, wij waren met de Thalys, hotel heel dicht gelegen bij station, vriendelijk personeel en proper.

Het ontbijt was overheerlijk, ruim aanbod aan broodjes, beleg en fruit, super !

De ligging is perfect 20 min lopen naar het centrum

De ligging is perfect 20 min lopen naar het centrum

Goede ligging en goede prijs-kwaliteitverhouding

Fitness

Locatie en schoon hotel...

Behoudens het probleem met de tv,uitstekend hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen stroom voor de tv.Dus geen beeld.

Behoudens het probleem met de tv,uitstekend hotel.

Op loopafstand van het centrum, vlak bij station en bioscoop, superhandig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We mistten koffiemelk bij het ontbijt.

uitgebreid ontbijt, ruime bedden, stille kamers, welkomstwatertje op kamer!

goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

op zondag alles dicht buiten hotel

goed ontbijt

Niets op te merken uitstekend hotel prijs kwaliteit

Niets op te merken uitstekend hotel prijs kwaliteit

Ontbijt was goed.
    • Comfort Driepersoonskamer

Stretcher ipv van derde bed bij driepersoonskamer. Ca. 25 minuten lopen tot Königsallee.

Ontbijt was goed. Ruime kamers en schoon.

Weekendje Düsseldorf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede bedden. Goed ontbijt. We kwamen om 11u in de ochtend aan en onze kamer was al gereed.

Goede ruime kamer, tamelijk rustig gelegen, uitstekend...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede ruime kamer, tamelijk rustig gelegen, uitstekend ontbijt

echt gewldig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

echt een goed hotel de medewerkers waren echt top

bemanning van de in- en uitcheckbalie te klein, waardoor te...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bemanning van de in- en uitcheckbalie te klein, waardoor te lange wachttijd.

Quality location and place
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige locatie, rustige en ruime kamer, uitstekend - gelukkig geen amerikaans - ontbijt.

Vriendelijk personeel, grote kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een beetje gedateerd met vloerbedekking

Vriendelijk personeel, grote kamer

Heerlijk geslapen in een fijne kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De waterdruk op de vijfde verdieping was matig, waardoor de straal uit de douchekop slapjes was.

Schone en ruime kamers, fijne badkamer.

Onze wensen werden overtroffen !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

verschillende kussens op de bedden zouden beter zijn

ontbijt

Mooi schoon en hygiënisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alle cocktails op de kaart konden niet worden gemaakt, beetje jammer!

Mooi schoon en hygiënisch

Prima hotel voor kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedienend personeel mag iets alerter zijn.

Zeer uitgebreid ontbijt, alles was aanwezig Op loopafstand van het centrum.

Zeer vriendelijk, uitgebreid ontbijt

Zeer vriendelijk, uitgebreid ontbijt

Comfortabel, prima personeel en geen buitengeluiden te horen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In bad douchen. Kwaliteit van de hoofdkussens en de prijs van het ontbijt aan de hoge kant.

De locatie.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De buurt om naar het centrum te wandelen vond ik wel wat luguber

Dichtbij het station.

Goede prijs/kwaliteit, propere en zeer ruime kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtruimte iets te krap als het druk was. Maar toch ideaal op kalm moment.

Goede prijs/kwaliteit, propere en zeer ruime kamers.

Heerlijk weekend met goede service en kwaliteit

Alles was oke 👍

Ontbijt was uitstekend maar vrij prijzig 14,50 p/p

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Dusseldorf is een leuke stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

had er iets meer van verwacht

ruime kamer, wel iets oudbollig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Leonardo Hotel Düsseldorf City Center