Beoordelingen over Hotel Domizil Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Feldkirchener Strasse 69, 85055 Ingolstadt, Duitsland

#23 van de 33 hotels in Ingolstadt

Na gereserveerd te hebben en op de dag zelf nog gebeld hebbende vanwege vertraging was onze kamer vergeven. De dame die ons te woord stond, was zeer onvriendelijk en deed voorkonen dat het onze schuld was. Uiteindelijk zijn we naar de buren gegaan, waar we 2 2persoonskamers hebben gekregen..

super tevreden!

1 man van de bediening was totaal niet gastvrij, maar de eigenaresse helemaal top !!!! had misschien een kids menu op de kaart gekund.

de kamer heerlijk ruim en schoon.

Badkamer was slecht, was Al keer lekkage geweest, zaten...

Badkamer was slecht, was Al keer lekkage geweest, zaten namelijk andere tegels in. Onder de douche kon je echt niet douchen, deze was al in een lange tijd niet ontkalkt Dus her water spoot alle kanten op behalve op mij. Echtgenoot is van ellende gaan douchen in de sauna. Voor 5 personen geboekt incl baby. Ze hebben niet eens de moeite gedaan on een babybedje te plaatsen...

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima hotel voor doorreis.

De kamer was te klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 16. Twee jaar eerder hadden we wel een mooie grote kamer.

Faciliteiten in het hotel zijn prima. Personeel zou iets vriendelijker mogen zijn.

We asked for babybeds in two rooms.

Rooms on the second floor, 1st floor is better with little children.

We asked for babybeds in two rooms. They made a mistake and there were not enough babybeds. They promised to arrange babybeds and somewhat later they brought 2 totally new babybeds. Fantastic. Rooms and breakfast were excellent.

Helemaal tevreden. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Was gehorig en er lag veel stof op de kast. Erg licht in de slaapkamer door de witte overgordijnen.

lekker ontbijt, goede koffie, veel keuze. Badkamer netjes en schoon, bedden lekker stevig en goede kussens. Goede diner kaart.

Niet 4 sterren waardig

Douche lekte bij scherm om bad. Al bij kort douchen stond hele badkamer blank. In ontbijt zaal hing muffe lucht. Eigenaar is wel erg vriendelijk. Hotel kan goede opknapbeurt gebuiken !

Prima voor een overnachting maar volgende keer twee aparte kamers i.p.v. familiekamer.

De extra bedden op de kamer zijn niet geschikt voor oudere kinderen dan wel volwassenen om op te slapen. Bedbank was van slechte kwaliteit en extra bed kraakte enorm, was geplaatst in de gang direct bij de toilet en kort & smal.

Goede ligging; goed restaurant en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Klant is hier geen koning.

S’avonds goed ontvangen. Kamer prima maar de douche erg klein en een kapotte douchekop. In de ochtend kwart voor 10 bij het ontbijt wordt je niet meer geholpen door de lijzige jongeman en roodharige dame. Compleet genegeerd. Zelf de tafel opgeruimd en nog wat te eten gezocht. Om 10.00 uur exact werd alles afgeruimd. Ook de koffie. Niet even vragen of iemand nog iets wenst. Gewoon klaar! Want zegt de man extra tijd kost geld! Je kunt dus beter dom achter de bar ouwehoeren dan je gasten het naar de zin maken! Voor de ochtendploeg een dikke onvoldoende . S’avonds wel goed en goed gegeten.

Prima hotel, ook voor gezinnen

Een prima hotel om onderweg naar je vakantie te overnachten tegen een leuke prijs. We hebben 's avonds ook in het restaurant heerlijk gegeten. Het ontbijt is ook prima. Heel veel keuze.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Booking.com had niet doorgegeven dat we met 1 persoon extra kwamen. Jammer dat jullie dit verzuimd hebben. Het personeel bood ons daarom een extra 1 persoonskamer aan zonder extra kosten voor verblijf en ontbijt. Dikke duim omhoog voor hotel domizil en een dikke duim omlaag voor booking.com!!!!!

Het personeel was super vriendelijk en het eten was heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Uitstekend hotel op de heen/terugreis naar/van...

Kamers hadden iets meer comfort kunnen hebben (andere dan op de foto't te zien is)

Uitstekend hotel op de heen/terugreis naar/van Kroatië. Hele vriendelijke mensen, eten in restaurant was heerlijk.

Ruime schone kamers, ontbijt,

Het personeel was nogal onvriendelijk, slechte parkeergelegenheid, afwerking kamers na het verbouwen kan beter (o.a. gaatjes in het plafond dichtmaken),

Ruime schone kamers, ontbijt,

• Beoordeeld op: 16 september 2017

ontbijt was fantastisch.

De extra bedden lagen niet goed, matras te hard en te klein. Bij aankomst geen parkeerplaats beschikbaar op het terrein van het hotel, terwijl dit wel op jullie site staat. Verder was de stop van het bad kapot en konden we een kast niet openkrijgen.

ontbijt was fantastisch.

Op zondag restaurant dicht.

Prachtige kamer, klantvriendelijk en fijn dat er een buitenzwembad was. Restaurant was dicht op zondag maar personeel heeft ons naar een hele goede pizzeria gestuurd.

Voor een doorreis in orde.

We hebben hier twee keer overnacht met twee kinderen. De eerste keer kregen we een tweepersoonsbed en twee zeer slechte 'planken' waar de kinderen op moesten liggen. Zeer hard en onaangenaam. De kamer was te klein. We kregen het gevoel dat er geen geschikte kamers beschikbaar waren. De tweede keer kregen we een prima ruime kamer met twee goede tweepersoonsbedden (waarvan een een bedbank was). Erg wisselende ervaringen binnen vier weken.

Zwembadje erbij; heerlijk voor de kinderen.

Perfect hotel voor doorreis naar Oostenrijk

Bij ons verblijf was het 33°C. Kamer was onder het dak en was zeer warm. Misschien logisch dat er geen airco is, maar viel toch beetje tegen.

Perfect hotel voor doorreis naar bvb. Oostenrijk. Lekker ontbijt met meer dan voldoende keuze. Zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goed begin, slecht einde

Op de ochtend van vertrek brandde mijn partner haar schouder aan een wandlamp in de ontbijtruimte. De metalen houder van de (halogeen) lamp was gloeiend heet maar stak 20 cm de ruimte in. Ze heeft zich zodanig verbrand dat er gekoeld moest woorden met ijs en verzorging nodig was, en gedurende 2 weken een lelijke blaar. Niet leuk als je tijdens je vakantie in het verband zit. Ik heb twee keer telefonisch en twee keer per e-mail contact gezocht met het hotel, maar kreeg geen enkele reactie. Nog niet eens de vraag hoe het met haar ging... Van enige empathie geen sprake... Men had het niet gelezen, was op vakantie, het zou aan de lamp liggen, van alles werd er bij gehaald behalve een "Sorry - wat vervelend, we gaan kijken of die lamp daar wel geschikt hangt"...

Op zich een goede lokatie voor tussenstop op weg naar Oostenrijk. Een klein zwembad en gym beschikbaar in het hotel.

Onderweg naar huis wilde we hier slapen.

Onderweg naar huis wilde we hier slapen. Om 21:30 gereserveerd om tussen 0:00 en 1:00 aan te komen. Er stond immers 24 uurs receptie. Staan we voor de deur en doet er niemand open. We hebben toen aangebeld en mevr. Vertelde dat ze lag te slapen. Ze ging de deur wel open doen. Toen 20 min. Gewacht maar nooit iemand gezien. Schandalig gewoon dat deze mensen op de site hun hotel mogen promoten.

Prima doorreislocatie. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Hotel ziet er op het eerste oog erg goed uit, maar als je beter kijkt lijkt het toch wat vergane glorie. Wastafel kraan zat los, badkamer niet helemaal schoon.

Perfecte locatie reizend van Oostenrijk naar NL. Zwembad klein maar fijn, voor kinderen geweldig na een lange reisdag. Ontbijt prima. Vriendelijk personeel. Prima doorreislocatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Nooit meer

Er was slecht schoon gemaakt. Spinnenweb waren in hoeken zichtbaar, stopkontakten zaten los/staken uit,stoffige badkamer ( lag laagje stof op oa zeepbakje ) en bedden van kinderen zat een harde houten rand in het midden/dwars over het bed.

Het avondeten was goed maar stond volgens mij los van het hotel. Dit moesten wij direct afrekenen en kon niet betaald worden/bijgeschreven worden op kamer nummer

Aangenaam verrast

Ventilator voor kamer bij warme temperaturen

Geboekt voor 4pskamerivm kosten. Kregen 2x2 voor dezelfde prijs! Ontbijt heel goed. Hotel modern met gezellige sfeer ingericht!Aangename verrassing.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima voor 1 nacht.

Het personeel was niet erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeerterrein was vol en men gaf geen alternatief. De kamer was erg warm.

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was prima.

Prima hotel voor onderweg

Kamers goed schoon en mooi ingericht. Met 3 kids op de kamer lukte precies. Ontbijt was ook goed geregeld en lekker. Dichtbij een supermarkt met bakkerijtje en een tankstation. Niet ver van de snelweg richting oostenrijk. Aanrader!

ontbijt was prima, bedden ook alleen het was er erg warm en...

airco op kamer, maar voor de rest prima als doorreis hotel

ontbijt was prima, bedden ook alleen het was er erg warm en dus niet te slapen op die kamer. En het diner was ook lekker, goede bediening en lekker buiten kunnen zitten.

Overnachting op terugreis

We waren laat, dus moesten we de auto aan de straat parkeren. Geen airco op de kamer. De kamer was voor 2 personen en wij waren met onze 2 kinderen van 16 en 17. 2 bedjes zijn erbij geplaatst. Ze wilde onze zoon nog een eenpersoonskamer geven! Tegen bijbetaling.

Ontbijt was Super!

Hotel voor tussenstop op weg naar Kroatië.

Het was warm. Aanwezigheid van airco was fijn geweest.

Ontbijt was uitgebreid en goed. Kamers waren schoon. Het was in zijn geheel goed verzorgd. Hotel heeft een goed restaurant. Je hebt de mogelijkheid om 's avonds daar te eten. Hotel ligt in een plaatsje vlak naast de snelweg. Ideaal op doorreis naar Kroatië.

Ligging van hotel is prima , maar extra bedden mogen wel vervangen worden

2e bed in de kamer was keihard , leek wel een plank. Jammer dat het restaurant op zondag gesloten is. Bij het zwembad wat obstakels waar je over kunt vallen zoals uitstekende stenen.

Het zwembad was heerlijk en de buurt was rustig. Personeel erg vriendelijk.

Ligging ivm met doorreis is goed op gepaste afstand van...

Beddenmatrassen waren slecht ( doorgezakt) bedden

Ligging ivm met doorreis is goed op gepaste afstand van autosnelweg Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Een echt familiehotel.Jammer van de bedden en een airco is ook geen overbodige luxe.

Audi Ingolstadt

Hard bed, en een extreem zacht kussen. Je hoofd kwam door het kussen heen gewoon op het matras terecht. We sliepen er alledrie niet lekker door... Er was geen airco in het hotel en het was warm buiten. Dan gaan 'S avonds de ramen open en zit je tot laat in het gesprek van het terras onder je. Maar daar kunnen de eigenaren weinig aan doen. Tenzij het er altijd warm is in de zomer...

Goede ligging t.o.v. Audi. Goed ontbijt!

Het hotel is prachtig met een zwembad erbij en de kamers...

Toen wij aankwamen was onze kamer nog niet gereed en de parkeerplaats was lastig te vinden

Het hotel is prachtig met een zwembad erbij en de kamers stralen luxe uit, het eten in het restaurant was erg lekker en ook het ontbijt in de ochtend was goed. Het hotel is prachtig aangekleed waardoor je een huiselijk gevoel krijgt.

Avondeten/restaurant

De kamer was heel erg warm ('s-nachts 28 graden) Rokersplek grenzend aan raam. En vanwege de warmte móest het raam open om het enigszins dragelijk te krijgen.

Avondeten/restaurant

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een behoorlijke basis met flink ruimte voor verbetering.

Wij hadden een familiekamer(nr 25). Twee van de vier eenpersoonsbedden leken meer op een stretcher. Matrassen zijn aan de harde kant. De kamer was loeiheet zonder koelingsmogelijkheid op het openzetten van de ramen na. En dat levert dan weer een flinke dosis geluidsoverlast van andere gasten. Ook de nabij gelegen kerk zorgt ervoor dat je je niet verslaapt. Er is geen waterkoker op de kamer. Wel vonden we een klein koelkastje in een moeizaam te openen kast met schimmel aan de binnenzijde. Het water van het bad/douche liep moeizaam weg waardoor je tot aan je enkels in het water staat.

Personeel is vriendelijk. Restaurant (diner) uitstekend en het ontbijt (inclusief) goed. Ruime parkeergelegenheid. Voor 4 personen inclusief ontbijt 135 euro betaald. Per persoon vallen de kosten dan mee.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Goed gelegen hotel, lekker ontbijt!

Parking staat niet aangeduid en is aan de kleine kant, wij hadden gelukkig nog één plaats!! Parkeren op straat is niet aangewezen hadden ze ons gezegd aan de receptie.

Goed gelegen hotel, lekker ontbijt!!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

het ontbijt was zeer goed voor de prijs van de kamer, 120 €...

We hadden een mooiere kamer verwacht afgaand op de foto van booking.com. Het was wel een kamer voor 4 personen met een aparte slaapkamer voor de kinderen, dus dat vonden we al ok, maar de kamer was wel basic. De badkamer was ok en ruim en modern en proper, niets op aan te merken. Dus als je gaat voor 1 nacht en je verblijft niet lang op de kamer is dit wel ok. We waren zeer laat toegekomen op goede vrijdag, rond 21 uur en het restaurant was gesloten omdat goede vrijdag een feestdag is in Duitsland. Dat wisten we niet. De receptionist verwees ons naar een resto in de buurt maar dat sloot om 21u30, vijf minuten voor wij er arriveerden. Jammer, dat zou de receptionist mogen weten. Over het algemeen, zou ik wel terug boeken omdat de verhouding prijs kwaliteit ok is en het ontbijt uitgebreid is voor die prijs.

het ontbijt was zeer goed voor de prijs van de kamer, 120 € voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Genoeg keuze en aangenaam zitten. Ook de netheid van de kamer was ok. We hadden een ruime zeer propere moderne badkamer

Ontbijt, bedden, geen lossen bedden, parkeren.

Hadden een kamer met 2 losse bedden gereserveerd. Was geen rekening mee gehouden. Volgende dag zelf aangevraagd want we kwamen snachts aan. Het ontbijt was de eerste ochtend gewoon op. En geen ruimte bij de bar om savonds een biertje te drinken aangezien er een feest was.. parkeren kon voor het hotel maar alles stond vol. Moesten 2 straten verderop parkeren.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

We werden heel vriendelijk geholpen.

Wij hadden graag een 2-persoons bed en twee losse bedden gehad ipv 4 losse bedden.

We werden heel vriendelijk geholpen. Het eten was erg lekker. Ruime badkamer, met een lekkere douche en de kids vonden het bad heerlijk.

Prima voor doorreis, maar geen 4 sterren waard.

Personeel bijzonder onaardig, niet passend bij 4 sterrenhotel. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Onaardig, niet meedenkend, geen enkele passie. Vooral de Madre (ik denk eigenaar) aan de receptie!

Lekkere bedden, schone kamers maar bijzet bedden (extra derde of vierde bed) zijn prima voor kleine kinderen maar voor tieners al niet meer te doen. Locatie ideaal meteen van de snelweg. Restaurant prima voor op doorreis en snelle hap

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Rampzalig

Ik vraag me echt af hoe het mogelijk is dat er überhaupt positieve reacties zijn op dit hotel? Personeel is zeer onvriendelijk, ongemotiveerd en communicatief achtergebleven. Antwoorden op vragen kregen we niet of nauwelijks. Na de fouten van hotel Domizil, geen enkel excuus of wat dan ook, maar liep men bij de receptie gewoon weg. We hadden een 4 persoonskamer geboekt en we kregen een tweepersoonskamer. Bij beklag kregen we een andere kamer, nu met twee goedkope bankjes die uitgeklapt zouden moeten worden, absoluut niet volwaardig als bed. Voor de 3e keer teug naar receptie hiervoor, en hierop zei de vrouw nors dat ze alleen bedbanken hadden. Hiermee niet akkoord gegaan en voet bij stuk gehouden. Toen kregen we weer een andere kamer waar wél twee tweepersoonsbedden in stonden. Ze hadden het dus wel. Voor de derde keer met alle tassen en bagage trappen op en af sjouwen. Helaas rook deze kamer naar kattenpis, een van de vorige kamers rook naar sigarettenrook. Een 4 sterren hotel? Absoluut niet 4 sterren waardig. Belachelijk. Laat je niet misleiden door de foto's op de site. Ben zeer ontevreden en eigenlijk enorm boos hierover. Kom hier nooit meer terug en betwijfel of ik ook nog via booking.com zal boeken als de prijs dus hoger blijkt dan wat de vrouw bij de receptie voorstelde bij een directe boeking bij Domizil zelf. Het afrekenen duurde ook een eeuwigheid met allerlei fouten... Rekening op een handgeschreven papiertje. Zo totaal niet bij de tijd en amateuristisch. Alles bij elkaar en uitermate teleurstellende ervaring bij dit hotel. Donizil? Nie wieder.

Het ontbijt was t enige dat redelijk was

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Het twee persoonsbed was veel te smal 120 cm

Het twee persoonsbed was veel te smal 120 cm En het was ong 25 / 30 op de kamer Veel overlast van mensen die onder het raam lawaai en zaten te roken 😤

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Voldeed helaas niet aan de verwachting.

Klein bed met slechte matras, waardoor we beiden telkens naar het midden rolden. Bovendien was er een feest waardoor het tot in de vroege ochtend rumoerig was.

Rustige locatie, niet ver van het centrum. Goed verzorgd ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Praktische locatie. Niet heel vriendelijk personeel....

We hadden een familiekamer geboekt. Kregen een 2 persoonskamer waar 3 bedden waren bijgezet. Erg krap! Personeel was onvriendelijk. Foto's op de site zijn veel mooier dan echte situatie.

Hotel ligt dicht bij snelweg. Ontbijt was goed verzorgd. Het eten in restaurant was prima.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Ontbijt was goed verzorgd.

Douchen in bad onder een erg schuine wand vereist gymnastische vaardigheden. Een bedbank is in een 4 persoonskamer niet naar verwachting.

Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Net overnachtingshotel vlakbij snelweg

Hoofdbed was goed, extra bedden erg hard. Kerkklokken in directe omgeving klinken luid van vroeg tot laat. Verder wel rustige omgeving.

Schone kamer voor vier personen. Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Ze waren vergeten op de site te vermelden dat er een feest was.

Was een feest en personeel was na afloop zeer luidruchtig waardoor slecht geslapen Zijn elders wezen eten wegens feest was er geen ruimte. Ontbijt was goed maar moesten dit nuttigen op biertafels en banken

Badkamer

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Kamer goed, maar airconditioning zou geen overbodige luxe...

Was toevallig jaarlijks Bayerisch feest... Tot 03.00u live muziek en een stel bezoekers zocht rond 5.00u samen het zwembad(je). Helaas niet voor zwemles, maar aan het gekreun te horen was het toch erg intensief.... Dus..... Check even of het feest is mocht je eind augustus/begin september willen boeken!

Kamer goed, maar airconditioning zou geen overbodige luxe zijn...

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Leuk hotel voor als je op doorreis bent.

Personeel ronduit onbeleefd. De jongeman had er duidelijk geen zin in. In de ochtend stond er ander personeel. Die waren beleefder, maar niet echt uitnodigend.

Het ontbijt was uitstekend. Het (kleine) zwembad gaf een heerlijke verkoeling na de reis vanuit Italie. Voor de kinderen ook perfect om even te ontspannen na de reis. Hotel ligt dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Top overnachtingsbestemming!

Heerlijke bedden, schone kamers en als klap op de vuurpijl....een zwembad. Dat was voor de kinderen vooral erg leuk. Zo werd een reisdag onderweg naar Oostenrijk, toch een vakantiedag.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima hotel maar slechte extra bedden.

4 persoonskamer had 2 uitklapbedden. Deze waren niet goed. Daarom op terugreis een ander hotel geboekt

Het zwembad was wel prettig om even te ontspannen. Ook het ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Viel tegen helaas

Restaurant was dicht wegens vakantie terwijl we het hotel daar op uitgekozen hadden. Medewerkers niet servicegericht, we moesten zelf maar zoeken waar we pizza's konden bestellen na lange reis met kinderen. Wifi erg slecht. Zolder familiekamer zeer benauwd tijdens warme dagen

Ligt goed op de route naar Italië Verwarmd zwembad in de tuin

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Ontbijt was top.

Wifi werkt meer niet dan wel. Personeel sprak enkel Duits en deed geen enkele moeite om Engels te spreken of verstaan.

Ontbijt was top. Ligging is perfect voor een doorreis naar Oostenrijk. Kamers zijn in orde. Prijs kwaliteit zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Uitstekend hotel.

Miste alleen de airco. Gelukkig was het niet heel warm.

Ontbijt was prima en ook het diner was goed, 0.4L Cola was zelfs duurder dan 0.5L Weizen Bier, 3.30 vs 3.25! De familiekamer die we kregen bleek uiteindelijk een luxe uitgevoerd 2-kamer appartement.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Tegenvaller wat kamer betrof.

kamer was volledig uitgeleefd. Dringend aan renovatie toe. Ook veel te klein , hadden indruk dat het één persoonskamer was. Was onze derde keer , vorige 2 maal zeer tevreden nu niet meer om terug te keren.

goed ontbijt , niks op aan te merken

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prima locatie, vriendelijk personeel, goed ontbijt, familiekamer moet je geluk mee hebben

Niet elke familiekamer is hetzelfde. De eerste overnachting sliepen onze kinderen op veldbedden met dun matras. Tweede overnachting hadden we een luxe kamer en was top ! Wifi is voor verbetering vatbaar.

Vriendelijkheid van personeel, lekker dicht bij de snelweg. Lekker lopend naar het centrum van Ingolstadt om te eten. Zwembad is leuk voor de kinderen. Scherpe prijs, waar voor je geld !

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Niet lekker douchen

Badkamer had alleen een bad die in onder een schuine wand is geplaatst waardoor normaal staand douchen niet mogelijk is. Bij aankomst (rond 18:00) was het restaurant gesloten.

Kamers waren netjes schoon, bediening was vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Verbetering mogelijk!

Bij aankomst kwam de mededeling dat ze het restaurant hadden gesloten (was één van de redenen voor de boeking, one-stop-shop); wij hadden een (nette) 3-persoonskamer met voor de ouders een Hunnebed... wat was dat matras oncomfortabel zeg. Verder was de kamer vreselijk warm, de tafelventilator deed zijn best maar airco is daar echt geen overbodige luxe.

Makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg; het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. De kamer was op zich netjes.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Matige overnachtings locatie

Kleine benauwde kamer, erg lawaaierig en de extra bedden van slechte kwaliteit! Verder was het personeel ook onpersoonlijk, nog net niet onvriendelijk. Ik ga er niet weer overnachten.

Het gemak op de locatie te kunnen eten.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Onwelkom ontvangst bij n hotel dichtbij de snelweg met goed ontbijt.

Het welkom. Was zeer onaangenaam. Onvriendelijk. Niet behulpzaam. Geen parkeerplaats terwijl we deze wel geboekt hadden. Ook geen behulpzaamheid bij t vinden van een andere plek. Voor ons belangrijk omdat we onze vouwwagen het liefste dichtbij hadden. Behulpzaamheid van medegast hielp meer dan de dame achter de receptie. Wanneer je om 22.00 uur binnenkomt na een lange rit is dit wel belangrijk. De bedden van de kinderen waren niet opgemaakt. Ook de hygiene van het beddegoed was slecht.

Het ontbijt. Uitgebreid en goed van kwaliteit. Dichtbij de snelweg.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Goed hotel,bijzet bedden slecht

Bij aankomst was de receptionist nors en kort af.Had een kamer voor 4 volwassenen geboekt, was er een bedbankje en logeerbed op uitklap pootjes neergezet.

Ontbijt was goed,de kamer was schoon en goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Geweldig!!

Eigenlijk viel ons helemaal niets tegen! Wij waren in alle opzichten zeer tevreden.

Het ontbijtbuffet was heerlijk, ontzettend veel keus. De bedden lagen heerlijk, alles was fris en schoon. Wij hadden een prachtige kamer. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Je wordt bedrogen!

We hadden een familiekamer geboekt voor 4 personen. We kregen echter een twee persoonskamer met 2 extra slechte bedden. Geen loopruimte meer over en geen ruimte voor de koffers. Na constatering van de verkeerde kamer een andere kamer gevraagd. Er waren in dat hotel geen familiekamers werd ons medegedeeld. Er waren volgens de eigenaar nergens familiekamers in Duitsland. De volgende dag bleek er plotseling wel een familiekamer te zijn in dat hotel. Dat werd ons verteld door de medewerkster van de receptie. Maar die kamer was aan een ander gezin gegeven. Konden vanwege het slechte internet ook niet bewijzen dat we een andere kamer hadden geboekt. De hoteleigenaar heeft ons de dag van aankomst en vertrek uitgescholden. Deze behandeling hebben we nog niet meegemaakt bij een hotel dat we via booking.com hebben geboekt.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Top Hotel!

Bij het ontbijt was veel op. Maar dit was ook wel logisch aangezien er veel gasten op het zelfde moment gingen ontbijten. Desondanks super ontbijt gehad!

Alles was super geregeld en het personeel was erg vriendelijk. Mooie kamers en een heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Zwak tot matig.

Kamers waren niet schoon. Veel stof in de kamer en schimmel in de badkamer. Div verlichting werkte niet. Koelkast op 1 van de kamers koelde niet.

Ontbijt was goed. Ook de fitnis ruimte was goed maar nog niet af.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

2 sterren is genoeg

de receptie heeft bij aankomst alleen gezegd naam en kamer no verder kon hij niet praten ,koffers werden niet naar boven gebracht. geen lift, parkerren moet men zelf uitzoeken na een paar straten verder.Voor hotel verboden te parkeren (is niet gezegd)

ontbijt matig veel lege schalen voor oudere niet geschikt afstap naar badkamer,douche in bad zeer gevaarlijk kleine kamer voor 4 sterren

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima voor 1 nacht, maar daarna snel door!

De kamer was heel klein en bloedheet. Geen airco en niet zoals de foto's van de familiekamers doen vermoeden. We kregen een iets grotere kamer toen we ons beklag deden, maar met veel tegenzin.

Hotel ligt vlak bij de snelweg, handig als je door reist. Het centrum is vlakbij. Hotel heeft een buiten zwembad.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Slecht, niet aan te raden

Het personeel bij het avondeten; de slaapbank was keihard. In het restaurant staat een soort menubordje met daar op vermeld dat de fooien niet bij de prijs zijn inbegrepen; is heel raar. De rekening was dermate hoog dat wij vonden dat de fooi er wel in moest zitten. En toen het personeel geen fooi kreeg waren ze opeens minder vriendelijk.

De kamer zag er verder netjes uit.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

kort bij autostrade . goed ontbijt

.4persoons kamer geboekt en maar een 2 persoons kamer met 2 veld bedjes gekregen . te warm op de kamer ( geen airco )

het ontbijt was prima. prijs kamer aangepast.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Oncomfortabel

Kamer leek in geen enkel opzicht op de famimiekamer zoals voorgespiegeld op de site. Bedbank was eerder een bedplank.

Voor 3 personen uit het reisgezelschap was het ontbijt prima. We vinden het echter zeer onattent dat ondanks herhaald verzoek via de website van het hotel niet was gereageerd op de vraag of er een glutenvrij ontbijt mogelijk was. We hebben uiteindelijk zelf maar wat geregeld.

Ontbijt en Avondeten goed en erg gezellig terras

Bedden lagen niet echt heel lekker

Ontbijt en Avondeten goed en erg gezellig terras

Ontbijt was goed.

Kussens

Ontbijt was goed. Wel wat betere kussens zou niet verkeerd zijn. Prijs kwaliteit verhouding en alles proper.

Ruime kamer met vier bedden en plek voor een campingbedje.

Er is geen lift!

Ruime kamer met vier bedden en plek voor een campingbedje. Slaapbank is prima voor kinderen voor een nacht.

Logeerplek op weg naar eindbestemming

Heel harde bedden

Restaurant aan locatie

Het was een kort nostalgisch verblijf dat ruim heeft voldaan aan onze verwachtingen.

nvt

Het ontbijt was uitstekend, de kamer ruim voldoende

Prima aanrader

Kwaliteit etenprima aanrader

Iigging tov snelweg eigen parking biergarten goed bed

Rustige locatie

Geen airco