Beoordelingen over Centro Hotel Central am DOM Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

An den Dominikanern 3, Altstadt-Nord, 50668 Keulen, Duitsland

#210 van de 232 hotels in Keulen

5,9

6,4

6,2

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Was goed genoeg voor 1 nacht, maar erg klein.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was absoluut niet aardig en ontvangst was een chaos. Niet eens een verontschuldiging. Kon niet eens gebruik maken van een toilet, werd afgeblaft.

Was schoon en netjes

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Prima locatie , kamers nieuw en netjes ! Acomodatie zelf oogt erg rommelig en oud . Onbijt slecht

Recpetie , onbijtzaal is rommeltje overal dozen op de grond etc. Onbijt zeer matig alleen wat drinken en paar broodjes met kaas en 2 a 3 vleeswaren. Weinig keuze dus

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Mooie locatie en kamer, maar rest van het hotel erg achterstallig

De entree, ontvangst ruimte en trappenhuis is ver beneden wat ik verwacht. Vies, rommelig, afgebladderde verf en behang. Schrok ervan toen ik binnenkwam tot het moment dat ik op de kamer was. De kamer was heel goed en precies zoals op de foto. mooi en schoon. Heel groot contrast met wat ik verwachte nav de foto's. Daardoor geen fijne 'algehele'beleving.

De kamer was verrassend nieuw en goed ingericht, zoals op foto. We hadden familiekamer met 2 verdiepingen. in de kamer was een wenteltrapje naar boven waar nog een slaapkamer met tv was. super locatie midden in centrum

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eerste aanblik van de receptie viel een beetje tegen. Niet heel schoon en rommelig. Het ontbijt was lekker, maar een karige keuze. Helemaal voor een Duits ontbijt.

Perfecte ligging naast de Dom, direct in het centrum. Met een Parkhaus om de hoek. Mooie, nieuwe, ruime en schone kamers. Met comfortabele bedden.

Komen zeker nog eens terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien een tip! De bad waar je je in moet douchen. Misschien een douchgordijn of een glazen wand maken. Zodat de badkamer niet helemaal nat wordt.

De locatie was top! Kamer was goed schoon en leek precies op de foto's! Goed ontbijt. Goede bedden.

Matig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Foto's op de site zijn zeer flatteus Boven een terras wat soms wat reuring geeft Lift is klein en gammel Prijs was erg hoog als gevolg van gamers beurs in Keulen, scheelt snel € 100 per nacht. Daardoor slechte prijs-kwaliteit verhouding Wc staat dicht tegen de muur aan Hotel is wat sjabby in een sjabby omgeving Ontbijt is mager Geen airco, wel een fan.

Midden in het centrum Een minuut van de dom Kamer is oké Wat aan de kleine kant maar schoon Wifi is oké, wel vaker opnieuw inloggen Badkamer is klein maar schoon Tv is oké met vrijwel alleen Duitstalige programma's Ramen kunnen open

Ideale locatie in Keulen, bijna naar het station en de Dom

Kleine maar mooi ingerichte kamer. Alleen plaats voor een bed. Geen stoel oid. Helaas geen lift beschikbaar. Enig geluidsoverlast (midden in centrum, logisch. Op te lossen met oordopjes)

Uitgebreid ontbijtbuffet Bijna naast de Dom Hoewel kamer erg klein was wel mooi ingericht Vriendelijk personeel

Top locatie , ontbijt liet te wensen over

Ontbijt werd niet bijgevuld vanaf 9:30 terwijl ontbijt tot 11:00 was er was dus geen brood! Alleen roggebrood & de melk en jus de orange was warm!

Locatie is perfect precies naast de dom & in het centrum alles lopend kunnen doen! Parkeergelegenheid om de hoek in de parkeer garage €20 per dag

Het bed lag zalig.

Jammer dat er geen airco was. En dat volgens de beschrijving een zithoek op de kamer zou zijn maar deze was er niet.

Het bed lag zalig. Basic maar goed ontbijt.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets groter kamer (voor ons) .Klein 2 persoonsbed,zonder nachtkastjes.

Ontbijt was goed,accommodatie goed.Dicht bij centrum ;uitstekend.Kamer had voor ons iets groter gemogen.maar oke.Had graag informatie gehoord dat achterligend restaurant (waar ook ontbijt was) sávonds open was voor drankje voor het slapen gaan.

Onvoldoende. Alleen de liggingen van hotel is oke.

geen airco, geen TV dat werkt, Geen luchtcirculatie in kamer, behalve in douche. Ramen moeten dus 's nachts open blijven, wat nachtrust verstoord. Ontbijt matig tot niet gekoeld..Koffie is bagger

het matras.

Wij hadden gevraagd om een tweepersoonsbed en we werden...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden gevraagd om een tweepersoonsbed en we werden letterlijk op de zolder van het hotel gedrop, het ontbeid was ook ver onder de maat, algemeen ver onder de maat!! Betaal de volgende keer graag een paar tientjes meer, hieruit blijkt ook dat goedkoop duurkoop is!!

Opmerkelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gevraagde aparte bedden bleken zich te bevinden op twee aparte kamers, gescheiden door de badkamer. De kamers waren bepaald ouderwets en heel eenvoudig. Maar wel brandschoon. Het hotel had een wat 'hostel-achtige' uitstraling.

Nieuwe badkamer. Perfecte ligging. Schone kamer(s).

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Goede keus voor kort verblijf op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen warm water 's avonds onder de douche 🤤 Wifi zo zwak dat het NIET werkt 😲 en een douche deur die niet sluit. Maar gelukkig had het buurhotel een iets sterker Wifisignaal.

Prima locatie op paar minuten van Koln Hbf. Prima ontbijt, goede bedden.

Lijkt meer een opvang voor zwervers dan een hotel, incl de geur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi was er maar werkte niet. Keuken stonk verschrikkelijk. Veel te kleine kamers. Deuren kreeg je maar half open. Vloerbekleding in de gang was degoutant. Aan de balie lag er zeker 50kg paperassen in stapels op de grond. Onbekwaam personeel aan de balie. Het ontbijt was minimaal. Enkel een witte pistolet met boterhamworst, kaas, choco of confituur. De satelliet-tv was enkel wat Duitse gratis en reclamezenders.

Op loop afstand van de Dom maar dan loop ik liever iets verder voor een echt hotel in plaats van een opvang als dit.

Alle waren naar zijn geld

Schonere kamer .beter bed

Ontbijt normaal. Kamers klein maar daar was de prijs ook naar .kamers niet erg schoon , bed versleten. Parkeren straat verder in parkeer garage erg duur maar vlakbij 40 euro vrijdag middag tot zondag morgen 11uur.

de dom van keulen een bezoekje waard

weet ik niet

ik had 2 kamers voor 1 nacht alles was tip top in orde ,ontbijt zeer lekker de dom ligt letterlijk aan de achterkant van het hotel naast het station van keulen ;de kamers waren echt zeer mooi voor wat men betaalt heeft men hier een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding als ik keulen nog eens bezoek neem ik hetzelfde hotel

Heel slecht

Was totaal niet de kamer die afgebeeld stond op booking .com. Was vies en vuil van aan de balie tot in de kamer,om dan nog maar te zwijgen van de geur die er hing. Vuile gangen,lift ,trappen enz...... heel lang moeten wachten aan de balie om uiteindelijk zelfs geen papieren of kamer te hebben die we geboekt hadden,ze vonden er daar niets van terug waardoor we in een laatste kamer die vrij was gedropt werden met alle gevolgen vandien. Ze hebben ook niet de moeite gedaan om een oplossing te zoeken. Hebben dan maar het besluit genomen om er niet te verblijven en zo al diezelfde avond terug naar huis te rijden,hebben dus betaald voor niks. Boeken al jaren via booking .com en hebben dit nog nooit meegemaakt. Zullen in de toekomst wel een andere oplossing zoeken om te boeken. Mvg Walter en Martine

Goed voor 1 x zal het niet nog eens overdoen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is gedateerd badkamer helaas niet schoon (haren in afvoerputje) Ontbijt niet best miste verse fruitsalade gebakken eieren met spek Hadden een twee pers kamer geboekt kregen een 1 pers kamer aangevuld met extra handdoeken erg klein

Hotel heeft een gunstige ligging zo bij de domm

• Beoordeeld op: 24 december 2017

het was een onprettige ervaring, geen aanrader voor anderen

We hebben een reis van 4 uur gehad en toen we aankwamen gebeurde er meerdere dingen die niet prettig waren; - lang wachten in de lobby voor inchecken (25 min) waren 5 medewerkers aanwezig en 1 hielp alleen. - we hadden een comfort double room geboekt. Echter kregen we bij aankomst een kamer aangewezen in een bij gebouw van het hotel waarbij er 72 treden gelopen moesten worden met bagage. Deze kamer bleek smerig, gevaarlijk door stopcontacten die open en kapot waren en aan het sissen. Na klagen kregen we een nieuwe kamer.. Dit was een standaard kamer, enorm klein en ver onder wat we geboekt hadden. Ook weer niemand die ons hielp de bagage te verplaatsen. Na weer klagen kregen we een comfort room. Echter nog geen double bed zoals we hadden geboekt maar we waren te moe weer te klagen. Uiteindelijk deze kamer aangenomen omdat we niet anders konden. Dit heeft bij elkaar zo'n 1,5 uur geduurt. - volgende dag het ontbijt was erg summier. Weinig keuze, oud brood, stinkende keuken die zich uitspreid naar de eetzaal en overal stof waar we zaten te eten. Ook dit was niet prettig dus. Viel enorm tegen. Hotel alleen goed kwa ligging. Verder geen pluspunten.

De ligging was prima. Midden in de stad, goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Keulen super, hotel heel slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt echt super slecht. wij hadden geen plek dus gingen we maar weer naar de kamer, toen we terug kwamen was er om kwart voor tien dus geen ontbijt meer. terwijl je tot tien uur kon ontbijten. onze kamer als je niet al niet engtevrees hebt moet je dit hotel boeken. er was 1 stoel dus je kunt niet gezellig zitten. het bed stond tegen een muur dus moet je over elkaar heen klauteren als je naar de wc wilt. dus voor ons nooit weer dit hotel.

delocatie

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Het zou fijn geweest zijn als ze direct bij het inboeken...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zou fijn geweest zijn als ze direct bij het inboeken verteld hadden dat er geen warm water aanwezig was tot de volgende middag, we hebben dus die avond en de volgende ochtend niet kunnen douchen. De koffie bij het ontbijt was helaas al en aantal uren oud. Het ontbijt is mager, gelukkig zit er een goede bakker om die hoek die door de weeks al om 6:30 geopend is

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Zéér teleurstellend !!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

2 dagen geen warm water, dus ook niet douchen, terwijl ik naar een trouwerij moest (!) WiFi defect, haardroger stuk, vieze vlekken op de houten vloer, en bij melding hiervan de mededeling, maar u heeft wél een aanbiedingsprijs .......

Ontbijt was érg zuinig, vanaf 08:30 werd er al niet meer bijgevuld, terwijl er 10:00 ontbeten kan worden. Bed prima, maar té groot voor de kamer !

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Voor deze prijs kun je eigenlijk ook niet meer verwachten. Personeel was heel vriendelijk en behulpz
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grootte van de kamer. Er was maar een stoel aanwezig voor twee personen. Het bed stond in een hoek. Moest over partner kruipen.

Ontbijt prima, ligging heel centraal.

Te doen voor een korte overnachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst 13.00 werd ons gevraagd 14.00 terug te komen om in te checken. Eenmaal 14.00 te zijn teruggekomen, 50 minuten in de rij gestaan om in te checken. Personeelsleden van de front office konden de drukte duidelijk niet aan. Al bij binnenkomst komt de stank je tegemoet. Gehorige kamers. Ontbijt overgeslagen, een beschimmelde fruitmand werkte niet echt uitnodigend.

Schone, pas gerenoveerde badkamer. Receptionist front office erg vriendelijk. Afstand centrum ideaal. Verwacht geen luxe, maar dat kan ook niet tegenover de aangeboden prijs. Prima hotel voor een korte overnachting.

De ruime kamers waren goed en het ontbijt was prima.

Dat we moesten lopen naar de 4e verdieping en dat er geen plek was in het restaurant tijdens het ontbijt. Daarnaast zat er geen kraanaansluiting vast in ons 'keukentje En stonden er geen glazen om te kunnen gebruiken

De ruime kamers waren goed en het ontbijt was prima.

Ondanks de super locatie is dit hotel z’n prijs absoluut niet waard!

Wij hadden een 3- en een 4-persoonskamer gereserveerd. Toen we wilden inchecken bleek de 4-persoonskamer niet beschikbaar. Geluk bij een ongeluk was er iemand van ons gezelschap niet meegereisd en hebben ze ons een kamer van 2 en een 1-persoonskamer gegeven. Beide kamers lagen helaas in een bijgebouw, enkel bereikbaar langs de buitenzijde. De 1-persoonsnamer lag op de 4-de verdieping en er was geen lift in het gebouw. Het toilet en badkamer lagen op de gang en moesten gedeeld worden met andere gasten op de gang. In beide kamers hing een muffe geur, alsof de kamers al weken niet verlucht werden. Ook de bedden zijn aan vernieuwing toe, zeer dunne matrassen. Een groot contrast met de 3-persoonskamer in het hoofdgebouw. Voor het ontbijt hebben we 20 minuten op de gang moeten aanschuiven omdat er niet genoeg plaats was in de ontbijtruimte. De koffie was op, dus moest je een half uurtje geduld hebben voor er nieuwe stond. Om naar de toiletten te gaan moet je een trap naar beneden waar de verf letterlijk van de muren valt, geen wc papier, verstopte wc...Dit is niet waar wij voor betaald hebben!

Voor 160 euro had ik zeker meer verwacht geen 3sterren waart
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij moesten terug buiten het hotel voor naar onze kamer te gaan 30meter hoek om er lag een dode muis in de ontbijt ruimte de koffie was koud en het ontbijt was simpel onvriendelijk personeel

Het was in het centrum

Goede locatie maar hotelkamer laat te wensen over.

Douche was verschrikkelijk slecht, of heeeel koud water of heeeel heet water. (tot verbranden huid) middenstand hield de douchknop slecht 20 seconden vast.

Goede bedden, uitstekende locatie, zeer vriendelijke en hardwerkende receptie

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De kersmarkten waren prachtig

Er was geen warmwater beschikbaar voor douche of wasbakje De bedden zakte heel hard door. Er zijn weinig parkings beschikbaar in de buurt waar je een busje kan parkeren +/- 400m. Enkel omgeving station. De meeste parking zijn tot 2 m hoogte

De kamer en badkamer waren proper, het ontbijt was simpel maar goed.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed hotel op prima lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waarschijnlijk was de ketel of iets met de warmvoorziening defect aangezien wij lauw water hadden om te douchen. De vorige keer dat wij in dit hotel verbleven was dit niet het geval

Nette schone kamer, ontbijt bestaat uit broodjes, vleeswaar, kaas, jam en koffie/thee en jus d'orange. Voor hetgeen wat je betaald is het een goed hotel op een prima lokatie vlakbij de Dom. Op de kamer was laminaat, erg prettig als je allergisch bent voor vloerbedekking.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

goed een aanrader voor een bezoek aan keulen lekker bij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontvangst was goed alleen een knullige administratie ik had geboekt nergens te vinden onze vrienden had ik mee geboekt en zij stonden wel in geschreven rara hoe kan zo iets

het ontbijt was goed de kamers netjes schoon en de badkamer was ook goed netjes en schoon prima bed lekker geslapen

Fijn hotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Drukte bij ontbijt, gehorig, op onze kamer hoorde we druppels die naar beneden vielen en de boiler hoorden wij goed.

Goed gelegen, badkamer was mooi, personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Stad prachtig, hotel nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer schandalig klein en totaal anders als op website. Personeel onvriendelijk. Hotel vuil en vies. Ontbijt schandalig. Geen ochtend genoeg, alles steeds op en werd nauwelijks aangevuld!

Locatie!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

zeer matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

in Keulen kunje voorhetzelfde geld een veel betere accomodatie vinden

ontbijt karig ,douche werkte niet de eerste dag ,tv ook niet ontvangen op dag een ,internet is een lachertje

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Voor een bezoek aan Keulen goed hotel met mooie kamers, vriendelijke ontvangst, heel goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel erg tegen er waren teveel mensen, beleg te weinig werd ook niet aangevuld. Geen koffie kan op tafel de grote kan werd niet aangevuld, geen jus d'orange, vat was leeg.

De kamer was zeer goed ook de locatie heel goed

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Vuil en stank
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptie Was degoutant vies personeel Werkte er duidelijk tegen hun zin. Het stonk er enorm Kamer zelf was goed maar , vuilbak in badkamer Was nog vol van vorige gasten

De Kamer zelf was modern

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Nooit weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles,bijna 100 euro betaald per nacht voor een piepklein kamertje met klein tweepersoonsbed met doorgezakte matras. Er hing nog geen schilderij aan de muur. Zeer vieze vloerbedekking op de gangen De gang stonk verschrikkelijk voor 100 euro verwacht je toch wel meer dan dit. Gewoon schandalig NIET BOEKEN DIT HOTEL Kom hier absoluut nooit weer Drie nachten geweest,eeuwig zonde van het geld.

Lovatie

matig en niet klantvriendelijk

verschillende gebouwen, dus om te ontbijten (wat ook maar basic was) moest je eerst langs de straat om in het andere gebouw te gaan ontbijten - de ontbijtruimte was daarenboven niet ingericht om veel reizigers tegelijk te zetten.

Goede ligging maar niet voor herhaling vatbaar.

De kamers waren vernieuwd en heel net, echter wel zeer klein. De algemene hygiëne in het gebouw (traphal, gangen,..) liet de wensen over. Ook een zeer ongename huur aanwezig. Ontbijt was zeer eenvoudig, wel lekker. Weinig plaats in ontbijtruimte, dus geduld nodig.

Het smerigste hotel ooit geboekt via booking.com
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel stinkt. De entree/lounge/trappenhuis is ronduit smerig. Het in het hotel gevestigde restaurant is zeeeeeeer onhygiënisch. De eerste avond muizen en veel vuil op de vloer. De volgende dag zelfs kakkerlakken. (Foto's als bewijs gemaakt) De eerste ochtend zat er bij het ontbijt een verkoolde boterham in het broodrooster. Deze restanten zaten er de volgende dag nog in. Keuken is gevaarlijk smering. (ook daar foto's van)Personeel zeer onvriendelijk, reinheid, te druk/smerig/onhygiënische ontbijtgelegenheid.

De lokatie t.o.v. het centrum/bezienswaardigheden en station. Moderne, kleine kamer met goede badkamer.

6 x 2-persoonskamer geboekt, alle 6 kamers voor dezelfde...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

6 x 2-persoonskamer geboekt, alle 6 kamers voor dezelfde prijs, echter veel verschil in de kwaliteit van de kamers. Slechts één van de 6 kamers voldeed aan de verwachtingen. Bij één van de 6 kamers kon men aan 3 zijden rond het bed, bij de andere 5 kamers stond het kleine tweepersoonsbed in de hoek van de kamer. In 2 van de 6 kamers was geurhinder aanwezig, vermoedelijk afkomstig van het ventilatiesysteem van de keuken.

Niettegenstaande de perfecte ligging in de stad, niet voor herhaling vatbaar

Personeel aan de receptie zeer gelaten, bijna ongeïnteresseerd. Zeer pover ontbijt, bediening ondermaats en onvriendelijk. Enkel wat charcuterie, hard gekookt ei, 2 soorten confituur, honing, yoghurt, 2 soorten pistolets en toastbrood. Geen ontbijtkoeken, geen diverse soorten eieren, slechte koffie uit thermos (als de kan niet leeg was tenminste). We logeerden er als koppel met onze dochter. Restaurant zat vol en er werd ons onvriendelijk aangeraden om aan aparte tafels te ontbijten door de vrouwelijke zaalmedewerkster. Hier zijn we niet op ingegaan waardoor we bijna afgesnauwd werden om dan maar te wachten.

Mooie modern ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Kort maar krachtig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sfeer in de ontbijtzaal. Verder had het hotel beter uit moeten leggen in welke parkeergarage je kunt parkeren (naam noemen van de betreffende parkeergarage).

De kamer was erg mooi en netjes. Het ontbijt was wat minder, niet het eten zelf maar de sfeer was gewoonweg minder.

ondermaats!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren echt aftands, niet echt proper, vuile koelkast, zeer klein, een TV die niet werkte, geen internet terwijl dit er wel zou zijn... Je moest helemaal langs buiten het hotel om naar je kamer te gaan. Onze kamers lagen niet in hetzelfde gebouw dan het hotel en onze zoon lag op nog een andere locatie. De afvalcontainers stonden echt te stinken op de benedenverdieping. Prijs/kwaliteit was echt niet in verhouding in de negatieve zin! Spijtig!

Positieve dingen zijn moeilijk te vinden! De bedden waren ok, maar veel nachtlawaai, binnen en buiten het hotel. Het ontbijt was goed!

Gooie hotelkamer met veel chaos
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helemaal geen wifi ontvang. Mij kamer 3ed etage zonder lieft..inchecken was groete probleen..pas 14.40 leukt incheken..personeel helemaal niet verantwordelijk...ik was bij balie over wifi en zei zeg ja bij kamer 422 hab je geen wifi..ik ga zelf niet meer boeken..

Perfect locatie..mooi kamer..

heerlijk genieten in hartje stad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt kon beter, het is geen uitgebreid ontbijt. eerder minimalistisch. Maar als je daar rekening mee houdt, is er geen probleem. ;-)

lokatie was geweldig.

t was dat we een lekker bed hadden. de rest viel ontzettend tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine kamer, echt een hok. Binnenkomen met schuifdeur en dan een trapje. Uitzicht waardeloos. We konden geen zenders op de tv krijgen. Het was vies, bed en sanitair was gelukkig wel schoon. Ontbijt was magertjes. Slechte prijs kwaliteit verhouding.

het bed was goed

mooie trip uit! Fijne midweek.

Was goed en volgens verwachting (misschien zelfs beter)

Ontbijt was gewoon goed. Miste eieren, maar dat had misschien ook met het eierschandaal te maken. Goede koffie, goed beleg, lekkere broodjes. Locatie: super!!

matig,

wij moesten voor onze kamer de achterdeur weer uit en een andere deur in en dan op de bovenste verdieping (8 trappen) zónder lift. Dat was erg vervelend. Dus wij hadden het gevoel dat we in een bijgebouw gestopt werden.

Het ontbijt was niet veel. Weinig keus.

Ik kom zeker terug.

Weinig eigenlijk niet te klagen.

Het ontbijt was ruim en uitstekend. Het restaurant was fantastisch de mensen die daar werken zeer vriendelijk begrijpend en begripvol ze waren uitstekend om er mee om te gaan. Vooral hun warme ontvangst en glimlachen van het personeel deed deugd. Het eten zelf was zeker in orde grote verzorgde maaltijden en zeker ruimte voor romantiek denk maar aan belichting ruimte voor kaarslicht diegene die wensen en zeker een aanrader en ruime terras en muziek vielen zeker in de smaak. Over de kamer de stilte tijdens de nacht was zeer aangenaam. ondanks het toch wel wat verkeer en mensen op straat geen last tijdens de nacht goed zo! Verzorgde en mooie badgelegenheden op de kamer het was gewoon zo aangenaam dank u.

We werden naar een andere kamer toe gestuurd buiten het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We werden naar een andere kamer toe gestuurd buiten het hotel. Deze voldeet echter totaal niet aan de specificaties van de kamer die we geboekt hadden. Personeel was ook niet echt behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goede locatie maar nog veel verbeterpunten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toeristenbelasting hadden we dag van aankomst betaald maar was niet geregistreerd door receptionist dus bij vertrek werd ons verzocht dit weer te betalen. Gelukkig werd ons verhaal geloofd dus advies vraag om kwitantie!! Hele kleine lift dus veel trappen lopen bij claustrofobie om 4de verdieping te bereiken.

Dichtbij de winkelstraat. Heerlijk Italiaans restaurant dichtbij. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Goed hotel in het centrum van keulen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een heel warme kamer! Gelukkig was er een ventilator aanwezig!

Het hotel ligt in het centrum van keulen. Onze fietsen konden veilig ondergebracht worden in het Radstation, voor weinig geld, in het hotel is er gewoon geen plaats. Lekker ontbijt, en natuurlijk de vele restaurants in het centrum!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Super schoon hotel en vers ontbijt, midden in het centrum!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur was tropisch dus de kamer was niet te harden maar daar kon het hotelpersoneel niks aan doen. Was wel een blower dat hielp wel een beetje...

De kamer werd elke dag schoongemaakt. Het lag midden in het centrum. De Dom ligt om de hoek en station op loopafstand. Nieuwe schone badkamer, heerlijk! Ontbijt is vers en qua prijs kwaliteit perfect! Aanrader!!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Eenvoudig, maar keurig hotel op (zeer korte) loopafstand van Hauptbahnhof

Niets voor deze prijs!

Keurig hotel met kleine maar schone kamer. Voor de prijs was de kamer beslist niet te klein. Verrassend lekker ontbijt. Het hotel ligt vlakbij het Hauptbahnhof (c.a. 2 minuten lopen) . Ideaal voor een treinreiziger! Zeker voor deze categorie reizigers een echte aanrader.

Prima verblijf in de stad. Hotel is matig tot voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is tot 1030 maar om 1015 werden al dingen weggehaald Personeel niet echt vriendelijk Douche afwisselend koud en warm water ipv goed warm Er is geen eigen parkeerplaats, duur parkeren onder de DOM kost 24 euro per dag is wel goed berijdbaar en 5 minuten lopen

Ligging in het centrum,

tegenvaller Keulen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

klein heet (en gehorig) zolderkamertje (4e etage) sober ontbijt, duidelijk overwerkt personeel, slechte prijs/kwaliteitsverhouding

ligging loopafstand centrum

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Plus en minnen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer slechte en onveilige WiFi ontvangst. Geen airco en buiten is het dertig graden. De zon staat op het raam. Is dit een drie sterren hotel? Geen glazen op de badkamer. Tijdens het verblijf hadden we 1 dag geen warm water.

De locatie was redelijk

resturant ruimte te klein en vieze tafels werdt ook niet netjes geschoon gemaakt op verzoek

een kamer van mijn gasten, dus de matrassen vervangen. restaurant tafels wat ruimer zetten en niet strak naast elkaar , zodat er nog wat privacy is om te ontbijten !!

Ik had 2 kamers geboekt goed en heel schoon alleen dat van mijn gasten waren de matrassen heel erg zacht , dus slecht geslapen , receptie vriendelijk. Verder ontbijten buiten het hotel , ondanks incl ontbijt i.v.m. problemen met restaurant personeel , heeft vanochtend 22-05-2017 om 09.07 uur al contact hier over gehad met een mede werker van Booking.com .

Kleine kamers, bed tegen de muur, badkamer was netjes, dicht bij de alt stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtruimte was te klein voor het aantal gasten, en vrij eenvoudig ontbijt. Te weinig personeel bij het ontbijt om de tafels weer klaar te maken voor de volgende gast. Personeel was wel heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Voor alleen slapen prima. Maar zeker niet meer dan dat.

Veel lawaai vanuit het hotel door apparaten die draaien. Lampen op de kamer die het niet doen. De sfeer die de foto's op de site laten zien is er in het echt zeer zeker niet. Het is wel schoon op de kamer. Ontbijt is prima maar wel rommelig.

De plek is goed. Midden in het centrum. Verder zeer matig hotel.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Locatie was perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst om 14:30 uur kregen we te horen dat we een upgrade hadden gekregen, maar toen we bij onze kamer arriveerden was deze nog niet klaar. Wat er voor zorgde dat we nog 30 min moesten wachten. Ontbijt was heel heel basic.

Locatie was perfect.

Centro,een sfeervol hotel vlakbij Dom en Hauptbahnhof.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Eigenlijk niets.Ik moet eerlijk zijn .Voor die prijs moet je niet beginnen kankeren over van alles en nog wat.Ik wil er onmiddellijk zo terug naartoe.

Gezien de prijs die ik voor mijn verblijf betaald heb heel voordelig was,neem ik er de enkele mankementen graag bij,zoals geen lift,badkamer te delen,eenvoudige kamer. Het ontbijt is schitterend,prachtig zaaltje,vriendelijke bediening,rustige sfeer. Ik voelde mij daar onmiddellijk thuis.Algemeen is de sfeer hartelijk.

Prima plek voor een weekendje Köln
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi was in onze kamer niet al te best.

Uitstekende centrale ligging, vriendelijk personeel, prima ontbijtbuffet. Bagage mochten we na het uitchecken nog de hele dag tot laat in de avond in een afgesloten ruimte achterlaten.

Dat er geen lift is naar etage 3 en 4 en dat valt als je slecht ter been bent vies tegen. Bij een volgend bezoek is dat een reden om er niet meer heen te gaan. En inchecken duurt gewoon te lang als je met een groep bent zeker een half uur.

Ontbijt goed alleen geen afval emmertjes op tafel voor afval en geen extra bordje om je etenswaar op te halen. Verder prima.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Uitstekend hotel op geweldige loactie voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij kregen een nieuwe kamer in het bijgebouw. De kamer was modern, schoon en voorzien van alle gemakken voor één nacht. Vanaf deze locatie sta je binnen één minuut voor De Dom, de winkelstraat of het centraal station. Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Ideaal hotel voor een budgetvriendelijke citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift is oud en zeer klein (met 2 personen en handbagage in de lift, was krap).

Ontbijt was Super goed. Kamer was goed ingericht. Mooie en deftige nieuwe badkamer. Rustig hotel. Vlak bij alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Geen tweede keer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onduidelijkheid en geen naamboord of overzichtelijke herkenning punt van hotel. Ontvang door de receptie was ongelofelijk onbeschoft. Hij was achter de balie aan eten en zwaaide met zijn hand dat we maar moesten wachten. Na opdringen met volle mond gaf hij aan geen reservering van booking.com te hebben ontvangen. De kopie van bevestiging zorgde hierin een verandering. We hadden hier twee nachten geboekt. Kamer was basic maar schoon en verzorgd. Helaas in avond rond 23.30 uur gaven onze Russische buren een feest. Ik ben terug naar receptie gegaan op aandringen kregen we een andere kamer op andere etage. Ochtend om 09.30 naar ontbijt gegaan. Ons was medegedeeld dat tot 10.30 uur ontbijt aanwezig was. `de medewerkers begonnen om 09.45 uur de ontbijt op te ruimen...De dag daarop waren ze met opruimen om 09.15 uur al bezig. Vele hotel gasten gingen met bezwaar naar de receptie. Jammer genoeg kon de receptie voor hun niks betekenen. Ontbijt is zeer beperkt en oogt helaas niet vers. Personeel was extreem onvriendelijk tegen iedereen. Er hangt een onaangename niet welkom sfeer. Voor ons was het de eerste keer en laatste keer in dit hotel. Ik adviseer reizigers echt om andere hotels in buurt te kijken en misschien 15 euro meer te betalen (zoals wij op terug weg van onze vakantie weer in Keulen geboekt hebben waar we erg tevreden waren).

locatie was geweldig. Bedden goed en zeer schone gerenoveerde badkamer.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Zeer centraal gelegen, en goed genoeg voor de prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matrassen waren matig, en 2-persoonsbed erg klein. Vraag om een kamer met 2 losse bedden!

Locatie vrijwel naast de Dom en Hbf. Ontbijt was ok, en badkamer gerenoveerd. Perfecte douche.

Ontbijt redelijk.

Erg kleine lift

Ontbijt redelijk. Alleen eetzaal veel te klein Sommige kamers klein maar wel heel netjes. Badkamers prachtig gerenoveerd . Erg vriendelijk personeel

Wellicht wat meer soorten brood bij het ontbijt. Er waren alleen harde bollen en casino brood. Alle overige zaken voldoende keus

Voor ons een goed bed. Op steenworp afstand van de Dom.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Top locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was zeer onvriendelijk en het ontbijt echt een rommeltje!

perfecte locatie, makkelijk parkeren onder de dom, schone kamer en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima hotel voor deze prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij begrijpen sommige beoordelingen niet zo goed. Het is een prima hotel voor deze prijs, dichtbij de Dom met een prima ontbijt. Wat betreft het gangetje waar je doorheen moet richting receptie dit ruikt inderdaad niet zo fris.

Een prima ontbijt, lekkere broodjes, goed beleg, gekookt eitje en jus d'orange en koffie. Je kon zelf pakken wat je wilde. Hotel ligt vlakbij de Dom, wij hadden de zolderkamer (Penthouse :-), prima kamer, bedden goed, laminaat (fijner dan vloerbedekking), douche ook prima en schoon. Personeel aan de receptie erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

lokatie 9 uitzicht 2 eetzaal 3 kamer 3 lift 3 ken nog wel 10 euro van vraagprijs af ,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitzicht. kleine kamer maar 1 stoel. meer gasten dan ontbijt tafels was zooitje zoeken naar plekje of wachten tot er 1 vrij komt. eetzaal veel te klein. geen gebakken eieren. gekookte waren kots groen. zou geen tweede keer boeken

lokatie

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Centro Hotel Central am DOM