Beoordelingen over Falk Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Falkstr.38 a, Bockenheim, 60487 Frankfurt am Main, Duitsland

#92 van de 221 hotels in Frankfurt am Main

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Super hotel, perfect gelegen in een prachtige stad!

Het kan een beetje moderner. Ook het douchegordijn in het bad verkies ik niet. Geen lift aanwezig, en we zaten op de vijfde verdieping

Het Hotel was perfect gelegen zodat alles te voet bereikbaar was en de buurt was zeer rustig waardoor ik een veilig gevoel kreeg. Ook kan je het openbaar vervoer gebruiken dat vlakbij was. Het hotel was simpel maar perfect voor een citytrip/zakenverblijf. Het ontbijt was goed, en de service ook. Wat ook een pluspunt was, is dat er een parking bij het hotel is. Voor deze parking moet je wel extra betalen maar het zeker de moeite aangezien je anders de auto moeilijk kwijt geraakt.

Degelijk hotel in een rustige buurt

Eenvoudig en degelijk hotel in een leuke en rustige buurt (opgelet, er zijn ook heel andere buurten in Frankfurt, zag ik). Vriendelijke ontvangst, stadsplannetje beschikbaar, nette kamer, uitgebreid en lekker ontbijt. Twee straten verder wordt de buurt aangenaam levendig, met restaurantjes en winkels. Half uurtje wandelen naar het centrum, of anders met de metro (metrostation Bockenheimer Warte vlakbij). Ik heb geparkeerd op de (kleine) parkeerplaats bij het hotel (poort links van het hotel), maar ik zag dat andere gasten (in het weekend) gewoon langs de straat parkeerden.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Locatie goed

In het niet-rokers-hotel hangt in het receptie-gedeelte een (oude?) nicotine-geur (de rest van het hotel ruikt gelukkig neutraal), 3 van de 4 personeelsleden met wie ik te maken had, hadden wat mij betreft in de omgang nog wat gastvriendelijker kunnen zijn. 's Avonds om 22:45 kwam ik het hotel niet meer in en moest uiteindelijk drie keer aanbellen (op 2 verschillende deurbellen) om door de receptionist, die blijkbaar in de kelder verbleef (?), gehoord te worden. Voor een nacht vond ik het hotel in orde, maar het zou kunnen dat ik de volgende keer in Frankfurt wat anders zoek.

De locatie was goed, leuke, levendige straatjes eromheen, eetgelegenheden. Hotel goed bereikbaar met het OV. De kamer was schoon. Hotel blijkbaar goed bezocht.

Fijn verblijf. Nette kamers.

Weinig variatie bij het ontbijt. Gehorige kamer.

Locatie geweldig, heel proper, vriendelijke personeel.

Betalend parking en ontbijt goed maar beperkt.

Locatie geweldig, heel proper, vriendelijke personeel.

Prima hotel op

Dat ik meer moest afrekenen dan Bokking.com heeft aangegeven, het scheelde €20!

Airco op kamer.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima verblijf in schoon hotel met lekker ontbijt.

Parkeren lastig maar wel gelukt.

Schoon!

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

nette, schone kamer

erg kleine kamer functioneel hotel, niet erg gezellig

nette, schone kamer Parkeermogelijkheid naast het hotel (8 euro per nacht) dicht bij metrostation en winkels prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Goede centrale ligging.

Zeer erg basic en inrichting verouderd. Personeel niet vriendelijk. Prijs/kwaliteit niet goed (tijdens "messeweekends" fors duurder).

Goede centrale ligging. Parking aanwezig voor slechts 8,00 EUR/24h.

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

Uitstekend ontbijt, heel aardig personeel.

Ik werd beide nachten vroeg wakker en viel niet meer in slaap door gestommel in het gebouw.

Uitstekend ontbijt, heel aardig personeel. We kwamen laat aan het ontbijt, mochten lekker blijven hangen. Fijn! Rustige straat, op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Prima hotel voor dit doel

Prima hotel voor dit doel

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Geen 2-persoonsbed maar losse bedden.

Geen 2-persoonsbed maar losse bedden.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

Goed bed,

Geen warm water in de douche s morgens, brood bij het ontbijt niet vers

Goed bed,

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Falk Hotel