Beoordelingen over Best Western Hotel Sindelfingen City Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Calwer Str. 16-18, 71063 Sindelfingen, Duitsland

#10 van de 24 hotels in Sindelfingen

Ik had gevraagd om extra bed en word 2 dagen voor vertrek...

Mijn zoon sliep dus bij zijn vader, ik apart, beter was om dan geen extra bed te berekenen. Ontbijt voor zijn werd ook in rekening gebracht, bij rest van gezelschap betaalde de kinderen niet. dat is toch 40 euro meer dan afgesproken.

Ik had gevraagd om extra bed en word 2 dagen voor vertrek gebeld dat ze overboekt zijn. Ik krijg een 2 pers kamer aangeboden gratis. Voor het extra bed van mijn zoon wordt 10 euro per nacht berekend

Ok om daar te slapen voor beursbezoek

Echt goedkoop is de kamer niet. Ontbijt kost € 10 pp. extra. De hygiene had ook wel beter gekund. Oppervlakkig gezien was het Ok, maar er was lang niet gestofzuigd gezien de stofvlokken.

ruime kamer en badkamer. We zaten aan de achterzijde. Dus lekker rustig. Het hotel ligt dicht tegen het centrum aan

Gerenoveerde kamer met zithoek en vriendelijk personeel.

Ik vond de parkeergarage goed maar de kosten(12,50) waren veel te hoog voor 1 nacht, Aan straat parkeren vond ik duidelijk minder. Een echt restaurant zit er niet bij in alleen een eenvoudige keuken maar rondom het gebouw zijn wel eetgelegenheden. Hotel wordt voornamelijk gebruikt voor internationale gezelschappen.

De kamer was gerenoveerd en was erg groot en netjes, badkamer was niet gerenoveerd maar voldeed wel. Er was Airco aanwezig maar daar moest je voor bij de balie een afstandbediening ophalen wat niet vermeld was. Er werden meerdere talen gesproken door het personeel.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

het kiezen van dit hotel was een blunder

geen restaurant, onduidelijke verwijzing naar restaurants, prijs parkeergarage, ontbijt waarbij geen warm water te verkrijgen was.

dat wij konden vertrekken

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015