Beoordelingen over Eichenhof Hotel Garni Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Eichenweg 34, 15746 Groß Köris, Duitsland

#3 van de 3 hotels in Groß Köris

Geen minibar/koelkastje, geen stopcontact naast het bed aan 1 kant, hard bed, slechte kussens.

grootte kamer was in orde, rustige omgeving, prima ontbijt Prijs/kwaliteit is in verhouding.

Nooit weer!
    • Kleine Driepersoonskamer

Jammer genoeg viel er veel tegen. Bij binnenkomst 'stinkt' de hal naar hond. Dit kan komen, omdat er honden en katten rond lopen. Dus bij een allergie voor een van deze dieren, hier zeker niet naar toe gaan. Er was vermeld dat je overal wifi zou hebben, dit is echter niet het geval. Je hebt alleen wifi bij de receptie. Daarnaast staat er een televisie op de kamer, waarvan alleen ong. 6 zenders het deden. Na de 1ste overnachting was onze kamer niet schoongemaakt, bedden niet verschoond en geen schone handdoeken. Bij navraag werd er nors in het Duits verteld dat ze dat iedere dag doen....nou ik heb er niets van gemerkt! De volgende dag zijn er schone handdoeken neergelegd en het bed was alleen recht getrokken. Het ontbijt was minimaal en werd niet aangevuld.

Uitzicht is prachtig

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Mooie rustige lokatie.

De haan die om half 4 's nachts een concert weggeeft, denk die aan oordopjes als u aan de achterzijde slaapt.

De bedden waren prima, wat kort maar dat zijn wij gewend met onze lengte. Kamers basic maar goed genoeg voor onze behoeften. Lokatie is lekker landelijk.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Wij waren op doorreis en daarvoor was dit hotel prima.

Het personeel was afgepast vriendelijk. Geen mensen waar je gezellig een praatje mee maakt.

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en een ruime kamer.
    • Grote Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en een ruime kamer. Berlijn is gemakkelijk te bereiken vanaf deze locatie.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Schone kamers, lijkt ons gezellig hotel (we waren er maar...

We zouden aankomen na de uiterste inchecktijd van 18.00. Op een eerdere mail had ik geen antwoord gekregen dus van tevoren gebeld, ik kreeg een mobiel nummer dat we moesten bellen zodra we de snelweg verlieten, dan zou er iemand met de sleutel zijn. Maar dat werd niet opgenomen dus we waren wat angstig dat er we voor dichte deur zouden komen. Bij het hotel aangekomen was het pikkedonker, er brandde alleen een lichtje in de keuken waar iemand werkte en die deed de voordeur open toen we op het raam tikten - we moesten rechts langs het gebouw doorrijden en achter het hotel parkeren. Daar was licht, en konden we rustig nog om 8 uur 's avonds inchecken... Dus tip: langs hotel achterom rijden, daar is de ingang - dat kun je in het donker niet vinden!

Schone kamers, lijkt ons gezellig hotel (we waren er maar een nacht). Zeer fris sanitair, douchen wat krap voor lange Nederlanders onder schuine dak. Goede bedden. Ontbijt was keurig geregeld, er was maar 1 andere familie buiten ons maar alles was aanwezig. Het lijkt ons een gezellig en rustig familie hotel. WiFi werkt perfect, lag voor ons ideaal op doorreis naar Tsjechië.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Rustige omgeving, prima kamer, alles was netjes en schoon.

Heel erg rustig terwijl alle kamers vol zaten. Geen activiteit buiten of binnen, geen bar of restaurant.

Rustige omgeving, prima kamer, alles was netjes en schoon. Redelijk dichtbij de A13, dus vrij vlot in Berlijn of bij Tropical Islands.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Rustige omgeving, prima ligging ten opzichte van Tropical...

Kussens waren te zacht, maar dat is alles wat er tegenviel!

Rustige omgeving, prima ligging ten opzichte van Tropical Islands, Berlijn en overige bezienswaardigheden. Het personeel was zeer vriendelijk en de aanwezige manege was leuk voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Grote badkamer!

Grote badkamer!

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Kamer was OK.

Onbeleefd, zelfs grof personeel

Kamer was OK. Rest was zeer matig

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

De rust en het landelijke leven.

Een kat die voor onze hotelkamerdeur zat.

De rust en het landelijke leven.