Beoordelingen over Hotel Elbresidenz an der Therme Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Markt 1-11, 01814 Bad Schandau, Duitsland

#9 van de 16 hotels in Bad Schandau

Mooi hotel ideaal om te rusten.
    • Deluxe Junior Suite met Uitzicht op de Rivier

Wi-Fi is niet zo goed, spoorlijn rechtover het hotel.

Kamers zijn geluidsdicht waardoor de plaatselijke spoorweg niet hoorbaar is als u de ramen en balkon dichthoud.

Dit is geen 5 Sterren Hotel!

Kussens en Matrassen heel slecht. Je voelde de spiralen in je rug. Doorgelegen. In onze kamer was geen airco. Dat hebben we zelf niet goed gecheckt, maar bij een 5-sterren aanduiding verwacht je dat dit soort dingen op orde zijn. We hebben na de eerste nacht (te warme kamer, slechte matras, slecht kussen) een nieuwe kamer gekregen. In eerste instantie wilden ze ons hiervoor het verschil laten bijbetalen, maar uiteindelijk kosteloos. De tweede kamer was beter. (Kleiner, maar met goede airco, goed matras, maar kussens wederom slecht). De sauna-beleving heb je hier onvoldoende. We hebben alleen bij Toskana gebruik gemaakt van de sauna. Dit is een ruimte in een groot zwembad. Daardoor mis je totaal de saunabeleving. Zo moesten we vanuit het hotel de badjas en een handdoek meenemen - omkleden in zwembadhokjes, enz. Het restaurant stelde ook zeer teleur. Asperges niet lang genoeg gekookt, en 1 glas witte wijn lauw. Beide teruggestuurd naar de keuken. De Reactie van de bediening was slecht. (in Duitsland eten we de asperges harder....) Na tien minuten kregen we onze borden weer terug. asperges nu goed, maar wel hebben ze alles waar al een hap van genomen was, weer terug gelegd. We waren duidelijk ontevreden over de service. Ze hadden dit makkelijk kunnen compenseren door bijvoorbeeld thee en koffie van het huis aan te bieden, maar dat hebben ze achterwege gelaten. De Bar was van 17:00-18:00 gesloten. Het koste wat moeite om een glaasje wijn te krijgen. Ook willen ze steevast de duurste wijn verkopen. Heel irritant. Op de wijnkaart stonden veel wijnen die ze niet meer hadden. Het ontbijt is aardig. Veel keuze, maar zeker niet 5 sterren waardig.

Luxe op prima plek
    • Superior Eenpersoonskamer

Merkwaardig gebruik sauna/ stoom cabine door sommige gasten

Luxe Hotel aan de Elbe in centrum Bad schandau. Prima kamer , ook aan niet rivier kant en prima wellness faciliteiten

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

zeer goed

er was weinig kennis van engels . De stoelen buiten op het terras om te eten zaten niet lekker. Ons aperitief werd samen met de soep gebracht -liever eerst aperitief en dan pas soep.

de kamers waren heel mooi en net. het eten was heel lekker.

Rustig en relaxed verblijf

Ongezellige bar

De luxe en comfort van de kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De kamer met open badkamer was fantastisch.
    • Deluxe Junior Suite met Uitzicht op de Rivier

De kamer met open badkamer was fantastisch.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Zeer goed ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Veel lawaai van de trein.

Zeer goed ontbijt.Luxe kamer met mooi uitzicht op de Elbe.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Kleine kamer. Prijs/kwaliteit?