Beoordelingen over Hotel Elite Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Sachsenstr. 17-19, 76137 Karlsruhe, Duitsland

#12 van de 45 hotels in Karlsruhe

Verzorgd, proper, vriendelijk

Parking was duur en eigenlijk overbodig als je bedenkt dat de poort niet gesloten kon worden helaas. Zonde dat we hiervoor moesten betalen. Klein minpunt ook: geen airco op de kamer, wel ventilator maar vermits het uitzonderlijk warm was, was dit niet voldoende. Is daarom ook uitzonderlijk probleempje ;-)

Ontbijt was prima, evenals vriendelijkheid personeel. Propere nette kamers die voldoende ruim zijn.

Prima voor een overnachting

Er was heb airco. Met 25 graden overdag was dit nog te doen. Bij warmer weer lijkt de kamer me te heet en te benauwd.

Goede kamer met drie kinderen: stapelbed en campingbed stonden klaar.

Als Elite behandeld

De kamers mogen een opfrisbeurt krijgen, maar daar zijn ze mee bezig. De kamers zijn echter wel ruim en proper. Enige suggestie: je krijgt nog een sleutel van je kamer en je mag niet vergeten je kamer op slot te doen bij vertrek (tegenwoordig heb je die gewoonte niet meer met die keycards).

Het hotel is gelegen in een rustige woonwijk met voldoende en gratis parkeerplaats in de straat. Onthaal is vlot en correct. Prijs/kwaliteit zéér goed: de kamers zijn zeer ruim en hebben alle nodige faciliteiten. In de kamer gratis bruiswater ter beschikking bij onthaal. Centrum is vrij goed op wandelafstand mogelijk (15 à 20 minuten), en aan het treinstation (10' wandelen) heb je reeds enkele gezellige eet en drankgelegenheden. Het ontbijt is zéé(é)r uitgebreid, werkelijk alles is voorhande: verschillende broden, beleg, omelet, worstjes, kazen, yoghurt, koffie à volonté, etc... Je hebt reeds 's ochtens genoeg gegeten voor de ganse middag. Het ontbijt was ook tot 11h in weekend.

Kort verblijf met een super ontbijt voor het hele gezin

Het sanitair was erg verouderd

Het ontbijt was echt fantastisch. We sliepen met twee kinderen en twee volwassenen, op doorreis naar Italië. Prima start van de dag!

Goede service hadden extra bed voor de kleine van vijf...

Goede service hadden extra bed voor de kleine van vijf neergezet en hoefde niks extra te betalen en het ontbijt was helemaal super van alles wat dicht bij winkels en restaurants

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Uitstekend hotel, in rustige omgeving, op loopafstand van station Karlsruhe Hauptbahnhof

Er viel mij niets tegen. Hooguit zou ik het hotel kunnen adviseren om, voor hun buitenlandse gasten, ook andere televisiezenders aan te bieden dan alleen de Duitstalige die nu te zien waren, maar dit is slechts een detail.

De locatie van dit hotel was voor mij optimaal: dichtbij het station (Hauptbahnhof) gelegen, op nauwelijks 15 minuten loopafstand, en ook nog eens in een uiterst rustige woonwijk. Op mijn verzoek had ik een kamer gekregen op de hoogste verdieping: men gaat met de lift naar de derde verdieping, en dan nog een trap nemen naar de vierde verdieping. De kamer was zeer ruim en comfortabel. Zoals meestal in Duitsland, was ook dit keer het ontbijtbuffet uitstekend verzorgd! Een ruime keuze aan producten, van hoge kwaliteit.

Heerlijk ontbijt.

Er was geen welkomstdrankje voorzien terwijl dit wel beloofd werd op de site van booking.com

Heerlijk ontbijt. Voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Centrum van Karlsruhe in 20min. bereikbaar te voet.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Super ligging Voor Door Reis.

Geschikt Restaurant Met hele jonge kindjes ( 2 en 4) was even zoeken/ stukje Lopen. Badkamer zeer verouderd.

Super ligging Voor Door Reis. Vlak bij snelweg. Fijne kamer voor gezin Met Jonge kindjes en gelegenheid beneden wat te drinken/ lezen terwijl kindjes sliepen. Alles was schoon, goede bedden en prima ontbijt.

Heerlijke tussenstop

Bijzet bedje lag iets minder lekker (maar ook niet voor betaald dus mogen we niet over zeuren) Parkeren kan openbaar, wijk doet veilig en rustig aan. Maar zal wel even zoeken zijn voor je een plekje vindt. Voor 10 euro kan je je auto in (kleine) parkeerbox achter t hotel parkeren

Heerlijk ontbijt, heerlijke bedden. Geen extra kosten voor hond mee. Ligt in een mooie rustige wijk vlakbij snelweg en centrum. Aardig personeel

Prettig

Wij hebben ruim voor 16:00 ingecheckt. Na deze tijd is de receptie niet open en wordt eea afgehandeld per telefoon. Dit was ons niet bekend via de geleverde informatie. De garagebox is te klein voor mijn auto.

Zeer ruim en schoon, uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening.

Prima doorreis hotel, goede voorzieningen. Dichtbij A5. Restaurants in omgeving.

Prima locatie, dicht bij A5. In woonwijk, met restaurants om de hoek. Late incheck ging super. Koelkast met diverse soorten bier en frisdranken, waarbij gasten dit vrij kunnen gebruiken en consumpties zelf dienen te noteren. Zeer schappelijke prijzen. Ontbijt was meer dan prima.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima prijs-kwaliteit

Hotel is zeer gedateerd. Kan een opknapbeurt gebruiken.

Hotel geboekt op doorreis. Prima te bereiken vanaf snelweg. Hadden een 4p kamer. Vrij basic, maar schoon, goede douche en goede bedden. Ontbijt was prima. Veel keuze. Vriendelijk geholpen. Prijs-kwaliteit voor een 4p kamer uitstekend.

Nette kamer voor een superprijs.

Alles was goed

Nette kamer voor een superprijs. Wij sliepen met 5 personen op 1 kamer incl. Ontbijt voor 100 euro!! Vriendelijk personeel Goed uitgebreid ontbijt, ook voor kinderen

Moet geluk hebben met de kamer (vocht), wel lekker ontbijt

Kamer 308 rook en voelde heel vochtig aan. Kamer van de kinderen had dit probleem niet. Badkamer in 308 wordt verwarmd met blazer: ofwel pokkeheet ofwel ijskoud. Is een eindje van het centrum (30 minuten stappen).

Het ontbijt was heel uitgebreid. Goede kwaliteit bedden.

Aan te raden !!!

Weinig parkeermogelijkheid

Zeer vriendelijk personeel aan het onthaal bij aankomst op vrijdagmiddag en savonds ; zeer ruime kamer wat ideaal was voor de hondenbenches ; zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prijstechnisch zeer goed hotel met een ruime voldoende lekker ontbijt.

De grote van een vierpersoonskamer is wat krap en het stapelbed is van stalen buizen dus kraakt en piept met draaien in bed. Parkeergelegenheid is langs de openbare weg en dat valt tegen als je een auto vol apparatuur hebt.

Het ontbijt was meer dan je verwacht met een zeer groot variatie aan eten. De buitendeur die elektrische open gaat als je aankomt met direct toegang tot de lift. Vriendelijk personeel die ook Engels spreken en dat is erg makkelijk.

Is goed te doen

De lift gaat tot 3 hoog en onze kamer was op de vierde etage. Onze ruime kamer was gelegen onder het schuine dak en het was er erg warm; 's nachts koelde het af tot een prettige waarde. Dat duurde wel even want er was alleen een dakraam dat je niet open mocht laten staan vanwege kans op inregenen (we hebben het natuurlijk wel open laten staan). Vloerbedekkingen zijn aan vervanging toe. Er is 's avonds geen personeel en de sleutel ontvang je via een telefonische verbinding met een centrale, een viercijferige code en een sleutelkluis aan de gevel.

De bedden; zelden of nooit in zo comfortabele bedden in hotels geslapen, ook niet in hotels met 4 of 5 sterren: matrassen stevig en toch zacht, de lattenbodems (direct bekeken natuurlijk) stevig ondersteunend (ik denk dat personen met een gewicht tussen 50 en 100 kg hierop goed slapen). Goed ontbijt!

Prima verblijf als je op doorreis bent.

Ik had een familiekamer gereserveerd voor 5 personen. Bij aankomst waren er slechts 4 bedden. Na mijn opmerking is er een bed bijgeschoven.

Parkeren kon voor de deur op een openbare parkeerplaats. Geen betaald parkeren. Wel druk dus even zoeken voor een plekje. Ontbijt was volledig en vers.

Een prima verblijf met een uitstekend ontbijt.

Het hotel lag niet in de buurt van het centrum. Dat wisten we. Wel zaten we in de buurt van de snelweg richting Munchen. Zeer gunstig.

De kamer was prima. Het ontbijt was uitstekend. We hadden wel wat last van de achterburen (volgens mij hadden ze een restaurant). Er werd nogal wat gepraat. Overigens niet tot diep in de nacht.

Prima hotel voor een overnachting of voor een weekendje Karlsruhe

De parkeergelegenheid en de locatie kan beter.

Top ontbijt. Erg goede bedden voor zowel volwassenen als kinderen. Om de hoek zit een top Grieks restaurant.

Echt prima als overnachtingshotel!

Je komt aan in een woonwijk. Daar moet je even door heen kijken. Maar eenmaal binnen is het echt prima.

Prima hotel voor onderweg terug vanuit Italië. Ze herkende ons nog van de laatste keer. Echt top. Echt hele fijne bedden! Dat was erg welkom na een lange rit.

Goed voor 1 nacht op doorreis maar zeker niet voor langer.

Dat ik mijn wagen op straat diende te parkeren en er tijdens de boeking werd aangegeven dat er gratis parkeergelegenheid werd voorzien door het hotel. Dit was echter tegen betaling. Men kan een kleine garagebox huren voor € 10 per overnachting.

De koelkast op de kamer waar we onze drank in konden koelen zonder dat we er de drank van het hotel diende uit te nemen.

leuk hotel, alleen niet voor in de zomer

dat er geen airco was terwijl het bloedheet was. Ook was er een smal stapelbed en dat vonden mijn kinderen niet prettig slapen.

prima hotel, erg vriendelijk engelssprekend personeel en een super uitgebreid ontbijt.

fijn doorreis hotel

ontbijt goed, kamer groot. Het was warm in de kamer. Fan aanwezig maar hadden extra fan bij ons (tip). Hadden parkeerplek voor de deur maar dat was geluk denk ik.

Dat het niet duidelijk was met parkeren ,dat je dat vooraf moest vast leggen voor plekje bij het hotel.

Ontbijt was goed verzorgd en hotel kamer was prima voor 1 nacht.

Prima voor een nacht

Badkamer vertoonde iets schimmel, het hotel doet een beetje aan als hostel. Ontbijtzaal niet sfeervol maar wel prima eten.

Niet luidruchtig, dichtbij de snelweg, prima ontbijt, genoeg ruimte om met zn vieren te slapen

Hat ontbijt was uitstekend.

Het was heel warm op de kamer. Veel lawaai s'avonds aan achterkant van hotel. Verbleven in kamer 109 en keken uit op parkeergarage. Lawaai vermoedelijk vanuit de keuken van restaurant op de hoek?

Hat ontbijt was uitstekend. Veel keuze.

Basic maar voor overnachting moet dit niet meer zijn.

geen commentaar

het hotel was vrij basic. geen airco op de kamer maar een stond wel een ventilator omdat het nogal warm was die dag. om de hoek was een heel goed Grieks restaurant en niet duur maar wel lekker eten. het ontbijt was heel lekker niet uitgebreid maar voor iedereen wat wils.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

prima ontbijt en kamer.

locatie/straat.

prima ontbijt en kamer. Parkeren was lastig omdat we wat later aankwamen en de hele straat al vol stond (ondanks de vraag bij boeken om een parkeerplek.). Prima ontvangen verder.

Het hotel was uitstekend!

Parkeergelegenheid of uitleg hierover

Ontbijt was subliem, de kamer prima de parkeergelegenheid minder. Ik had twee fietsen op de drager staan en daar waren de ventielen uitgedraaid snachts!

Het ontbijt super goed ook voor iemand met een glutenvrij...

De locatie en graag airco bloedheet in het hotel oja als je later komt kun het gebouw niet graag nederlande handleiding hoe je het dan moet doen verdet oke

Het ontbijt super goed ook voor iemand met een glutenvrij dieet top geregeld

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Zeer uitgebreid ontbijt, 3 persoonskamer ook zeer ruim, meer...

Parkeren is in de wijk en toen wij aankwamen (rond 22.00) was het zeer druk en stonden daarom 2 blokken verderop. Overigens wel gratis.

Zeer uitgebreid ontbijt, 3 persoonskamer ook zeer ruim, meer dan voldoende ruimte voor campingbedje. Aankomst na sluiting van receptie ook goed geregeld via een keybox.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima hotel voor tussenstop naar Italië!

Ontbijtruimte was erg klein. We konden niet met zijn 4en aan 1 tafel zitten helaas.

Grote kamer. Babybed kon prima in de kamer en zat een superleuk dekbedje op! Wifi deed het prima!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Geen stress wat betreft de aankomsttijd.

Geen stress wat betreft de aankomsttijd. Via bel bij de deur krijg je de toegangscode van de kamer(s) en de sleutel(s). Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Voor herhaling vatbaar!

Een 1 persoonskamer en 2 persoonskamer geboekt voor 3 volwassenen en een kind. We hebben geprobeerd om aan te geven dat de persoon van de 1 persoonskamer graag een 2 persoonsbed wilde waar dan een kind bij in kon. Accoord gekregen, maar toen we daar kwamen was het een 1 persoonsbed in de eenpersoonskamer en stond er een extra bed op de 2 persoonskamer. Dat was een beetje jammer, weten ook niet zo goed hoe we dat anders hadden moeten aangeven.

Fantastisch ontbijt! Zo jammer dat je niet alles kan proeven, want ja...je zit vol ;-)

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Fijn verblijf en weekend in Karlsruhe genoten

Vriendelijk personeel, prijs kwaliteit top.Iets te drinken meenemen ,geen probleem,staat gekoeld in algemene ontvangstruimte.dag erna gewoon afrekenen.Chapeau een aanrader

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Uitgebreid ontbijt-buffet was heerlijk.

Ik had per mail een parkeerplaats gereserveerd, maar bij aankomst in de nacht was die niet toegankelijk.

Uitgebreid ontbijt-buffet was heerlijk. Bedden goed, ook het derde bed op de kamer. Fijne grote badkamer.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

AANRADER !!! Top verblijf voor doorreis naar b.v. Oostenrijk. Dicht bij centrum.

Parking mogelijkheid. Straat staat vol van auto's inwoners en aldus een beetje geluk hebben voor een plaats. Gekregen code voor aan de ingang was niet correct. Doch mits telefoon aan de voordeur was probleem snel opgelost.

Zeer uitgebreid ontbijt. Grote ruime kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Kortverblijf.

kamers moeten eindelijk eens airco krijgen.

Redelijk in het centrum ,door de U baan /tram ombouw rijden de tram's een ander route. lekkere rustige buurt. Gratis parkeren voor de deur. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 september 2016

het ontvangst niemand aanwezig via een telefoon buiten moest je een nummer intikken op een kastje en toen kreeg je daar een sleutel ,en geen wifi

ontbijt was super kamer was ook prima zeer schoon

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een uitstekend en meer dan uitgebreid ontbijt!

Bij aankomst niemand bij de receptie en via telefonisch aanmelden kregen we buiten via n kluisje de sleutel. Had iets duidelijker aangeven kunnen worden.

Een uitstekend en meer dan uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Prima hotel voor een overnachting tijdens de vakantiereis

Ligging in een woonwijk. Parkeergelegenheid in de straat is beperkt. Op basis van reviews had ik garage gereserveerd. Dit blijken zeer oude garageboxen te zijn waar moderne auto's nauwelijks in passen.

Vriendelijke mensen, mooie schone kamer, uitstekend ontbijt. Goede ligging, prima OV verbinding naar centrum. Zonder kinderen zou de afstand ook wandelend te overbruggen zijn.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

super ontbijt ,vriendelijke ontvangst,best een kamer aan de voorkant vragen.

jammer dat wij een kamer hadden net boven een koertje van een restaurant. Het was warm weer en het personeel van het restaurant zat lang buiten aan een tafeltje te praten. Helaas was er van slaap de eerste uren geen sprake daardoor.De ramen moesten open wegens heet weer. best vragen om een kamer aan de voorkant. dit is wel het enigste minpuntje voor de rest geen opmerkingen!

Het ontbijt was heel lekker en veel. Geen airco maar wel een koel windje door de ventilator die op de kamer stond. Alles was netjes en de bedden waren goed,kamers ruim. top prijs!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Een goed doorreis hotel.

Het is vlak bij een Grieks restaurant en als je aan die kant slaapt, hoor je tot laat dat ze bezig zijn. Badkamers zijn vrij gedateerd (wel schoon)

Schone kamers, goede bedden en heerlijk uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima hotel om te overnachten.

Parkeren in de woonwijk. Als je laat komt is het vol. Garagebox te huur voor 10 euro, maar alleen geschikt voor auto`s zonder dakkoffer. Mc Donalds op 10 minuten lopen.

ontbijt is erg uitgebreid. Ruime familiekamer. Voldoende handdoeken en toiletartikelen. Tankstation om de hoek.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Uitstekend doorgang hotel met een uitmuntend ontbijtbuffet.

Niet aan de achterkant een kamer nemen, zit je boven de spoelkeuken van het Griekse Restaurant. Tot middernacht erg lawaaiig. Er is 's middags en 's avonds geen receptie, sleutels gaan via telefoon aan de voorkant. Ook onduidelijk hoe te parkeren op het terrein van het hotel. Auto aan de straatkant neergezet. Het tapijt en de eetstoelen in het hotel zijn aan vervanging toe.

Ontzettend lekker en uitgebreid ontbijtbuffet: vers fruit, vis, broodjes, sapjes, noem maar op: TOP! Schone en ruime kamers, lekkere douche. Heerlijk gegeten bij het Griekse restaurant om de hoek voor een zacht prijsje. Prima doorgang hotel.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Grote verzorgde kamers van alle gemakken voorzien

Eigenlijk niks

Heerlijk uitgebreid ontbijt gehad. Gratis parkeerplek achterom en vriendelijk personeel. Hotel onderweg naar huis 3 uur van te voren geboekt, alles prima verlopen!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Voor de Doorreis een prima hotel!

Parkeren was lastig, moet in de drukke straat een plekje vinden. Veel geluid van de omringende tuinen. Ligt midden in een wijk met alleen maar hoge flats en dat galmt heel erg .

Grote kamer, schoon, goede bedden, super uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Goed doorreishotel met een WAANZINNIG goed ontbijt

De omgeving van het hotel is verre van inspirerend. Als je aankomt heb je zelfs even het idee dat je een missertje hebt begaan, maar nee hoor: prima allemaal!

Heel veel hotels heb ik gezien en overal ter wereld genoten van heerlijke ontbijtjes, maar de keuze in dit hotel is echt ONGELOOFLIJK! Alles is er! Ik had er over gelezen, maar het ontbijt is nog beter dan dat er over geschreven is. Complimenten! En we mochten ook een lunchpakketje meenemen, geen probleem! Het feit dat er een prima (!) Grieks restaurant op 40 seconden lopen van het hotel zit, maakt het toch allemaal wel erg aantrekkelijk.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Kamer ruim en schoon, ontbijt uitgebreid, personeel...

Het was erg warm in de kamer en daardoor niet goed geslapen, Airco schijnt niet mogelijk te zijn ivm bouwvergunning. Ramen open zetten, hielp niets. Beetje gedateerde ontbijtzaal.

Kamer ruim en schoon, ontbijt uitgebreid, personeel vriendelijk. Parkeren op straat voor de deur lukte (wellicht geluk) gemakkelijk. Voor deze prijs een prima kamer.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prima hotel, ook voor op doorreis.

Voor onze dochter was een extra bed neergezet in de kamer. Dat was wel erg kort en wat wankel. Misschien hadden we van te voren moeten aangeven dat zij lang is?

Goede ligging, leuke en rustige buurt, prima service en fantastisch ontbijt. Goede uitvalsbasis voor een bezoekje aan een leuke univerisiteitsstad.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Locatie prima: met tram 3 haltes naar centrum.

Geen airco, wel ventilator op de kamer. Erg warm in de kamer (zomer) Thee-of koffiefaciliteiten (waterkokertje) op de kamer zou fijn zijn geweest

Locatie prima: met tram 3 haltes naar centrum. Ontbijt zeer uitgebreid:Top!

Verouderde hete zolderkamer.

Verouderde hete zolderkamer. Plastic bloemen op ontbijttafel. Na 19.00 u in de verste verte geen parkeerplaats.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ligging van de kamer (op de zolderverdieping). Te warm !

Heerlijk ontbijt.

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid!

Uitzicht aan de achterzijde op het vuilnis en de luidruchtige keuken van het restaurant naast het hotel!

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid!!

Het geweldige ontbijtbuffet!

Het geweldige ontbijtbuffet!

Alles goed voor wat wij wilden 15 min vanaf Karlsruhe Hbf...

Alles goed voor wat wij wilden 15 min vanaf Karlsruhe Hbf lekker ontbijt wil je om 6 uur ontbijten geen probleem gewoon perfecte service

Prima hotel voor een nachtje. Uitstekend gegeten bij de Griek om de hoek.

De kamer was erg warm.

Het was schoon en het ontbijt was zeer goed.

Goede tussenstop indien met niet te grote wagen( zonder dakkoffer)

Gebrek aan parkeerplaats

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goede overnachtingsplek voor doorreis naar het zuiden. Echt fantastisch ontbijt

Heerlijk ontbijt

H

boven verwachting!

De uitstekende kamer en zeer verzorgde ontbijt!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima verblijf.

Het derde bed was niet opgemaakt.

Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, nette kamer en...

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, nette kamer en heerlijk stil in de ochtend met fluitende vogels :-)

Prima overnachtingshotel voor doorreis

Ontbijt was top!

Wij houden dit hotel zeker voor onze onderwegstop!!

De receptie sluit om 20.00 u. Doch voor contact bereikbaar.

Het ontbijt overtrof onze hoge verwachtingen. Kamer schoon!

Ontbijt is super!

Ontbijt is super!

Gewoon goed.

Goed ontbijt, net hotel voor een tussenstop.

Heerlijke tussenstop op weg naar huis

Heerlijke bedden, bijzonder vriendelijke ontvangst, hemels ontbijt. Deze is gebookmarked!

Fijn hotel!

Uitgebreid ontbijt. Goed geslapen; goede bedden.

gewoon goed

een min punt het parkeren voor de rest super

gewoon goed

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Parkeren kan een probleem zijn, rond het hotel staat het vol...

Parkeren kan een probleem zijn, rond het hotel staat het vol met geparkeerde auto's. Met moeite een parkeerplaats in de buurt kunnen vinden!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Doorreis

Het was erg basic maar logisch voor deze prijs, parkeren kan lastig zijn

Handig als overnachtingshotel

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prettig

Goed ontbijt. Mooie kamer

op doorreis

parkeren in een hele krappe garage (€ 10)

goed ontbijt - goede bedden