Beoordelingen over Hotel Elite Heidelberg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bunsenstraße 15, 69115 Heidelberg, Duitsland

#12 van de 14 B&B's en herbergen in Heidelberg

Heerlijk kneuterig hotelletje.

Was gewoon prima voor een tussenstop in de autorit. Zou er niet langer verblijven

Heerlijk kneuterig hotelletje. Super tip gekregen voor eten in " restaurant Baggio"

Het ontbijt was buiten verwachting en totaal een verrassing,...

We vonden de kamer nogal prijzig voor hetgeen er geboden werd, en het parkeren is zeker geen pretje.

Het ontbijt was buiten verwachting en totaal een verrassing, uitstekend voor €7,50 bijbetaling

• Beoordeeld op: 1 december 2017

is prima voor enkele nachten .veel wisseling van personeel.

De kamer was proper alsook de bakkamer ,alle dagen verse handdoeken ( was niet nodig ) Bed was in zeer slechte staat veren van de matras voelde je als je er op ligt. IS DRINGEND AAN VERANDERING TOE. Verder rustige omgeving en op wandel afstand van het centrum. Met parking hadden we net nog een plaats in de straat.

het ontbijt was goed gevarieerd.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Heidelberg

Matrassen op eerste aangewezen kamer waren erg door gelegen. Heb dit gemeld, wel meteen een andere kamer gekregen,,, hier waren de matrassen voldoende.

De ligging tot het centrum, 5 minuten loop afstand. Oud gedateerd pand.

Het is een rustiek oud familiehuis met portretten in het...

Op de site duidelijker vermelden dat er geen receptionist meer is na ongeveer 20.00 uur.

Het is een rustiek oud familiehuis met portretten in het trappenhuis. Je hebt het idee alsof je terug gaat in de tijd en bij een familie logeert. Zorg er wel voor dat je, als je later bent, even belt voor de code om je sleutel te krijgen via het kluisje bij de voordeur. Het systeem werkte goed.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Het was voor ons puur als tussenstop, dus prima voor één nacht.

De hygiëne viel ons wat tegen. Veel zwarte lange haren. Op bed, op de grond en in de badkamer. Jammer. Weinig parkeergelegenheid bij het hotel, vervelend zeker met kleine kinderen.

Het ontbijt was prima, de kamer groot genoeg. Personeel was erg vriendelijk.

Een super goed verblijf in een hele mooie kamer!!

Ik heb geen verbeterpunten.

De kamer was fantastisch! Er stonden 2 2 persoonsbedden in, maar dat leken eerder 4 persoonsbedden! Mijn man en ik sliepen in het ene bed en mijn 3 kinderen sliepen in het andere bed.

meer van verwacht

kleine kamer, stoffering oud en gedateerd, slordige raambekleding, slechte kussens, matrassen middelmatig, vaste douchekop waardoor je haar hoe dan ook nat wordt,

kamer was redelijk schoon, badkamer klein maar netjes

prima voor een paar dagen

of de bedden zijn te zacht of simpelweg doorgezakt, maar niet meer van deze tijd.

prima hotel voor een paar dagen bezoek aan een schitterend mooi stadje. nette kamers, zeer goed ontbijt. Gunstig gelegen tov centrum

Charmant hotel.

De wat verouderde eetgelegenheid en tuin misschien

charmant hotel in een even charmante buurt. Wandel je zo het stadje in. Gastvriendelijk en heerlijk ontbeten. Het hotel is wat verouderd maar als je op doorreis bent is dat geen probleem daarentegen zijn de kamers erg mooi als je van oude details houdt.

Ontbijt is goed.

Wij werden helemaal boven gestald. Acht trappen te gaan!

Ontbijt is goed. Verder is het voor onze begrippen meer een pension dan een hotel. Wel in de buurt van de oude stad. Alles is te belopen.

Redelijk prima.

Significant verschil tussen de kamers qua grootte (onze kamer was vrij klein); de douche gaat telkens automatisch uit en de kraan van de wastafel werkt op een bewegingssensor die alleen op handen en niet op glazen reageert. (Soms wil een mens alleen een glas water vullen; dit kan alleen nadat je je handen hebt nat gemaakt.)

Goede bedden, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Hotel Elite in Heidelberg is een goede tussenstop voor verdere bestemmingen.

Hotel heeft geen lift en dan kunnen 6 trappen voor de 3e verdieping voor gasten met een lichamelijke beperking wel een probleem zijn. Geen airco op de kamer, normaal gesproken niet zo'n issue, maar als het meer dan 30 graden is zoals bij ons dan wordt het anders. Een douchekop met een flexibele slang is fijner dan een hoog geplaatste vaste douchekop. Al met al een goed hotel, wel iets te duur voor de faciliteiten (alhoewel dat natuurlijk een subjectieve mening is), maar toch een goede keus.

Hotel op korte afstand van het centrum. Gratis parkeren op straat voor het hotel, wel afhankelijk van de beschikbaarheid. Vriendelijk personeel. Geen ontbijt genomen, dus daar geen oordeel over.

Het hotel maakt een wat gedateerde indruk maar de...

Het hotel maakt een wat gedateerde indruk maar de voorzieningen zijn in orde. Het ontbijt is eenvoudig maar voor 7,50 pp is het prima. Parkeren kun je in de straat met een bewonerspas die je bij het hotel koopt voor 4 euro. Prima hotel voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Het beddengoed en kussensloop waren niet schoon! Bloedvlekken op de zijkant van het onderlaken. Dit zag ik pas later. Parkeren in de straat of omgeving is niet of bijna niet mogelijk. Parkeren in parkeergarage kost € 15,00 per dag.

Het ontbijt was prima. Ontbijt in de serre was mogelijk. De tafels en stoelen waren niet echt geschikt om op te zitten om te eten. Er was weinig tot geen geluid in de hotelkamer van buiten te horen.

Geweldig weekend Heidelberg

Wifi was gratis maar wij zaten aan overkant van straat en hadden daar geen bereik. Wel lekker rustig.

Heidelberg zeer leuke stad en centrum/neckar op loopafstand van hotel. Leuk is trip met kabelbaan naar schloss en top berg. Evenals bezoek dorpjes Hirschhorn en Eberbach. Hotel parkeren goed geregeld 4 euro per dag kun je in heel de wijk parkeren. Parkanweis bij receptie te verkrijgen. Ruime kamer, goede bedden en uitgebreid ontbijt. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Onverwachte overnachting op weg naar huis

Onze kamers waren op de derde en vierde etage. Er is geen lift. De trappen zijn echter bepaald niet stijl. Maar wanneer je moeite hebt om je koffers een paar trappen op te sjouwen kan dit een probleem zijn.

Het ontbijt was prima. Vooral de koffie bij het ontbijt was zeer smaakvol. Verder was het hotel zeer sfeervol. Voor zover mogelijk een klassieke uitstralling passend bij het gebouw in stand gehouden, en de receptioniste was zeer behulpzaam. Ook opmerkelijk: Vele lichtpunten op de hotelkamer waardoor je je licht precies zo kon instellen als gewenst.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Zeer gedateerde, ouwe meuk.

Je kwam in een dependance terecht. Kon tegen de sigarettenrook aanleunen in het hotel zelf. Zeer gedateerd hotel, bedden met sprinegeren die je na twee dagen nog voelt.

Het wifi was goed. Dit was ookhetenige pluspunt.z

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prettig.

Prijs van de kamers, voor wat je krijgt, beetje hoog! Zag er schoon uit, wel gehorig. Sliepen boven de ingang, kwamen nog laat mensen binnen.

Werden prettig ontvangen. Heerlijk ontbijtbuffet. Op loop afstand van centrum.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

* Vriendelijk ontvangst en vriendelijk overig personeel

* Kamer wat aan de kleine kant * Parkeren niet standaard voor de deur (maar altijd in wijk W)

* Vriendelijk ontvangst en vriendelijk overig personeel * Mooi schoon * Goede locatie om wat te ondernemen (10-15 min. wandelen naar de Altstadt)

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

leuk, sfeervol, knus, huiselijk, kitsch hoorde bij de entourage.

de douche was niet helemaal schoon , met name de tegels rond het toilet. er was een hoes voor dekbed op het matras gelegd ipv een hoeslaken, met gevolg dat je op de kale matras lag.

leuk oud pand 200 jaar oud werd ons verteld. sfeervol, ontbijt was zeer uitgebreid en lekker en verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Voldoet als tussenstop

Was lastig een parkeerplaats te vinden op straat, we hebben de auto best een eind weg moeten zetten.

Was onze tussenstop op weg naar Italie. Ideaal op loop afstand van het centrum met veel restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Een aanrader voor een stop onderweg

Het personeel was heel vriendelijk en het was een heel knus hotelletje. Het ontbijt was genoeg er stond van alles wat. De loopafstand naar het centrum was ongeveer 20 minuten.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

goed voor 1 a 2 nachten

nvt

Wij lagen aan de overkant in pension Bunsen, de kamers zagen net zo uit als op de foto's. Prima douche , fohn , shampoo. Er stond zelfs een keline ijskast op de kamer . De bedden waren prima. Het ontbijt was uitgebreid. Parkeren was mogelijk in de straat , je krijgt een kaartje , hierop vul je je kenteken in en legt dit voor in je auto, hier betaal je 4 Euro voor.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

goede prijs kwaliteit verhouding

het is wat oud

goede prijs/kwaliteit verhouding en grote kamer met twee twee persoonsbedden en een zitje. Grote openslaande ramen naar een tuin. Rustige ligging maar wel per voet dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 8 september 2016

De locatie.

Voor Duitse begrippen een zeer slecht ontbijt. Broodjes vers en okay, maar de rest viel enorm tegen. Vooral in de magnetron gekookte eieren, ronduit smerig. Jammer. Personeel zeer onpersoonlijk. Leek meer op een verdienfabriek dan een hotel. Voor mij nooit meer. Voor € 81 verwacht ik iets meer!

De locatie.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

wij hebben geen gebruik gemaakt van de kamer maar wel gezien.

De locatie was toch wel een eind van het centrum en de parkeergelegenheid hield niet over

wij hebben geen gebruik gemaakt van de kamer maar wel gezien. De kamer was niet groot maar wel schoon. De badkamer zag er goed uit. Er was geen lift maar wel twee trappen. De berekende beoordeling van 6,7is te laag ; het mag best een 7 zijn.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Een fantastisch betaalbaar hotel, midden in Heidelberg.

Het eten was heerlijk, de bedden sliepen perfect! Parkeergelegenheid prima en handig was dat het midden in Heidelberg is. Zo konden we met de kinderen snel ergens eten. We waren op doorreis en een goede nacht met heerlijk ontbijt heeft ons goed gedaan!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heel apart, dit hotel. Het is net een museum.Zeer schoon en netjes.

Wij verbleven in de dependance aan de overkant. Prima, maar dit hadden wij niet geboekt.

Mooie locatie. Prachtig karakteristiek pand. Het is net een museum. Parkeren voor de deur dmv parkeerkaartje van het hotel. Rustig gelegen en toch vlak bij het drukke centrum.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Gewoon een prima hotel voor een prima prijs heel dicht bij het leuke centrum

De locatie was ideaal tov het centrum. Je kunt je auto voor de deur parkeren, rustige buurt en binnen 10 min wandel je naar het centrum. We hebben niet ontbeten in het hotel, maar een bakkerij gezocht in het centrum. Dat heeft gewoon vaak onze voorkeur. Goedkoper en lekkerder ;)

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Alleen doen voor doorreis of één overnachting!

Receptioniste bij ontvangst kortaf en onbeleefd. Wij hadden een kamer in de dependance aan de overkant. Dit is een oud huis. Alles is oud, gordijnen, kast, buro, tv, etc. Bedden waren wel goed en nieuw. Badkamer matig schoon. Ik kom regelmatig in Duitsland en dit is het slechtste hotel waar ik ooit ben geweest....

Ontbijt niet zeer uitgebreid maar goed. Centrum op loopafstand.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prima prijs/kwaliteit

Interieur raakt wat sleets. Schimmel in de badkamer.

Prima op loopafstand van het centrum. Parkeren €4,- per dag. Kaartjes verkrijgbaar bij het hotel. Mooie oude gebouwen. Ruime kamers. Goede bedden.

mooi hotel op loopafstand van de Altstadt

prachtig oud hotel uit omstreeks 1900 met gerenoveerde kamers in die antieke stijlgoed hotel op loop

hotel heeft zijn beste tijd gehad.

gedateerd hotel, smerige gordijnen en bedsprei.

de lokatie. prima centraal.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Voor doorreis een goede overnachtings plek

Er is/was gerookt in de kamer. Stonk naar rookerslucht. Asbak stond met peuken buiten in de vensterbank

Mooie ruime kamer voor gezin met5

Prima verblijf voor 1 nacht

Erg gehorig. Je hoort mensen in andere kamers praten, naar de wc gaan en doortrekken.

Steervolle oude kamer, ruim met balkon

viel tegen

geen lift, slechte kamers, alles verouderd, weinig parkeergelegenheid

wifi en personeel correct

Onvriendelijk, slecht personeel

Personeel superslecht, hotel heel gehorig

Ruime kamer

Goede plek voor een tussenstop.

De kleuren

De grootte van de kamer en de ligging

Een prima goed betaalbaar verblijf waar we al jaren komen op doorreis naar Beieren

?

ontbijt was heerlijk

Personeel was erg vriendelijk.

Parkeren was bijna onmogelijk in de buurt

Personeel was erg vriendelijk. Prima kamers

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

de badkamer was klein.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en kwalitatief goed!

Stijl en ligging

kwaliteit matrassen ondermaats

Stijl en ligging

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Dichtbij het centrum

Dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 18 november 2017

sober maar schoon op een goede locatie!

overgordijnen te smal waardoor het niet mogelijk was voor een goede verduistering!

de kamer was schoon maar oudbollig! verduistering minimaal!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Zeer matig

De kamer was kleiner dan verwacht,de badkamer was klein en verkalkt.het ontbijt was slecht

De bedden waren goed

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Er is bijna geen parkeerruimte. Ik had het geluk dat er net een auto weg reed.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

het was al met al een smoezelig hotel, het parket op de...

het was al met al een smoezelig hotel, het parket op de vloer kraakte bij elke stap, het doucheputje liep niet door en de wanden waren vies

Oud en sfeervol.

Oud en sfeervol. Niet bijzonder luxe, maar het geld waard.

ontbijt in de binnentuin, locatie in Heidelberg

nooduitgang ontbrak. Op het plattegrond stond deze wel, maar kwam uit op een raam zonder trap.....

ontbijt in de binnentuin, locatie in Heidelberg

Prima voor doorreis

Mooi pand maar achterstallig onderhoud

Kamer was schoon en goed ontbijt

Alles buiten de kamer was stoffig. Geheel erg verouderd. Kapotte oude handdoeken en onvriendelijk personeel.

Kamer was schoon en goed ontbijt

Ligging goed maar kamer erg warm

Erg warme kamers. Temperatuur douchen was lastig te regelen. Ging zwaar. En de douchedeur van de cabine werken niet goed

Ligging qua centrum

Leuk hotel in een mooie oude straat met grote oude 19e...

Leuk hotel in een mooie oude straat met grote oude 19e eeuwse huizen. En een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel en goede locatie

Geen parkeergelegenheid

Vriendelijk personeel en goede locatie

dik tevreden

mooie herenhuis met achter terrasje in heel leuke tuin.

locatie is goed.

Ontbijt was minimaal. Het hotel is oud en is dringen toe aan een upgrade.

locatie is goed. niet ver van het centrum en de oude stad.

Wij waren er op doorreis en hiervoor was het voldoende.

In de ontbijtzaal was niet alles even schoon.

De ligging. De altstadt op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Heerlijk ontbijt

Geen lift! Wel 6 trappen op en af lopen om de kamer te bereiken en te verlaten

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Rustig en schoon

Gedateerd en douche moeilijk met drukknop en liep niet door

Rustig en schoon

Hummelig. Te duur voor het gebodene.

Wat niet?

De voorgevel

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Voor een prima

Ontbijt was matig

Zeer matig

De accommodatie

Het ontbijt en de Stad is mooi.

Het ontbijt was voldoende maar niet spectaculair

Geen informatie voor rolstoelgebruikers

Het ontbijt was voldoende maar niet spectaculair

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Topkamer, ruim voor met de baby (babybedje etc.

Topkamer, ruim voor met de baby (babybedje etc.)

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Zeer gedateerd

Vieze badkamer, kapot meubilair. Beddengoed kapot

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Zaken en plezier

Ontbijt is te duur na van hand wat aangeboden wordt.

Bed , warmte. Tv als werkt is ook oke. En dicht centrum

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

ideale uitvalsbasis voor bezoek aan Heidelberg

wifi ging niet kranen allemaal met automatisme is heel lastig om je comfortabel te wassen

heerlijk ontbijt met ruime keuze

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Het was maar voor een nachtje, we waren op doorreis.

Geen klacht.

Ontbijt prima, kamers goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Geen idee

Ontbijt wastaat prima

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Ouderwets

Prijs was hoog voor wat je krijgt

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Sfeervol, gezellig, knus hotel, op loopafstand van het...

Geen lift voor kamers op de 3e verdieping

Sfeervol, gezellig, knus hotel, op loopafstand van het centrum. Lekker uitgebreid ontbijt. Sfeervolle kamer.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Goede, moderne badkamer.

Het was een beetje vergane glorie. Alles was vrij oud, maar wel schoon en netjes.

Goede, moderne badkamer.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

te kort.

Douchekop, is kloten douchen.

Midden stad