Beoordelingen over Hotel Engel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Marktplatz 3, 88085 Langenargen, Duitsland

#9 van de 24 hotels in Langenargen

Voor het vakantieverblijf voldeed dit hotel prima!

Gedateerde kamer. Hier mag wel een keertje gemoderniseerd worden.

Ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd. Kamer werd tijdig en prima schoongemaakt . Iedere dag schone handdoeken. Prima keuken en een gezellig terras direct aan het meer.

Het verblijf was schoon, mooie locatie en goed bereikbaar maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Er wordt geadverteerd met het feit dat ze een eigen strand hebben. Dat was er niet! Er was alleen een boulevard direct achter het hotel. Het strand ligt 5 min lopen verder op. Ik kwam op vrijdagavond aan en de spa was pas vanaf zaterdag 15.00 uur de volgende dag beschikbaar vanwege onderhoudswerzaamheden. Daar heb ik toen geen gebruik meer van kunnen maken vanwege tijdgebrek. Vreemd dat ze onderhoud in het weekend doen. Verder kreeg ik een parkeerplaats in de kelder aangeboden en bleek pas bij het voldoen van de factuur dat hier kosten (9 Euro per nacht) aan verbonden waren. Ze adverteren met gratis parkeren maar dat blijkt alleen voor de parkeerplaatsen voor de deur te zijn indien beschikbaar. Het was super mooi weer en ik wilde graag buiten op hun terras ontbijten. Dit mocht alleen onder de overkapping aan bepaalde daarvoor aangegeven tafel. Toen ik vrijdagavond vroeg voor mogelijkheden qua activiteiten voor de volgende ochtend kreeg ik van degene bij de receptie te horen dat ik daar toch ook van tevoren al over na had kunnen denken/regelen. Ik wist niet dat ik extra tijd zou hebben tot die avond. Ik vond het geen gepaste opmerking.

Het was schoon en goed toegankelijk, goed ontbijt met mooi uitzicht over de Bodensee.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Uitstekend hotel!
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op het Meer

niks op aan te merken

Zeer vriendelijk personeel Keurig nette schone kamer Top locatie direct aan Bodensee midden in centrum. Restaurant is erg goed, heerlijk eten voor een goede prijs. Uitgebreid ontbijt, zelfs bij weinig gasten.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Ferienwohnung was prima
    • Appartement

in uw beschrijving staat dat openbaar parkeren mogelijk is bij accommodatie. Engel heeft inderdaad enkele plaatsen voor het hotel, maar die zijn meestal bezet. Engel heeft parkeergarage, maar die kost geld. In de straat zijn parkeerplaatsen met parkeerkaart, maar hier kan je maar een paar uur parkeren. Parkeerkosten: € 0 per dag is dus onjuist

Ferienwohnung was prima

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

een verblijf voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

ruime kamer, uitgebreid en lekker ontbijt, mooi terras met uitzicht op het meer, fijne en gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed appartement bij hotel; rustig gelegen met ruim balkon en goede voorzienigen
    • Appartement

Vriendelijk ontvangst

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Aanrader

Prachtige locatie aan de Bodensee Ontbijt zeer uitgebreid en uitzicht op Bodensee Diner goed en betaalbaar Zeer schoon hotel

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Bodensee

Geen airco, weinig parking, slechte wifi

Ontbokt heel goed. Mooie ligging.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Fantastische ligging terras met zicht op de Bodensee

Geen airco op de kamer, daarom slecht slapen door warmte. Hoofdkussens waardeloos

Fantastische ligging terras met zicht op de Bodensee

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Uitstekend hotel, prachtige locatie

Avondeten prijzig en niet bijzonder

Uitstekend hotel, prachtige locatie

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

erg net hotel, mooie kamers

veel oude mensen hier

erg net hotel, mooie kamers

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Vriendelijk personeel.

Enkele uren geen Wifi. Kleine badkamer. erg warme kamers.

Vriendelijk personeel. De ligging, mooi terras. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Lake view

Lake view

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Mooie ligging

Vreselijk lang moeten wachten op ons eten

Mooie ligging